Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 5286
Departament de Mobilitat. Secció de Transports. Convocatòria extraordinària de proves per a l'obtenció del permís municipal de conducció d'autotaxis dia 19 de juny de 2019
El regidor de l’Àrea de Mobilitat, per delegació del batle, ha dictat el Decret núm. 10608 de 27 de maig de 2019:
Decret
1. Establir una convocatòria extraordinària de proves per a l'obtenció del permís municipal de conducció d'autotaxis dia 19 de juny de 2019.
2. L'hora de començament de l'examen i el lloc de realització s'indicaran en la llista d'admesos publicada a la pàgina web del departament de Mobilitat.
3. Després de la publicació d'aquesta resolució, el termini per a presentar sol•licitud de participació en la convocatòria extraordinària, mitjançant instància presentada en el Registre municipal, finalitzarà dia 7 de juny. No obstant això, les persones que hagin presentat sol•licitud per a la prova de la convocatòria ordinària del dia 05/11/2019 podran acudir a l'examen extraordinari sense necessitat d'efectuar nova petició de participació.
4. Segons el punt primer de la resolució reguladora del procediment per a l'obtenció del permís municipal de taxista, en l'actual redacció, les instàncies presentades per participar en aquesta convocatòria extraordinària hauran d'estar complementades pels següents documents: Còpia del DNI o document equivalent segons la normativa en matèria d'estrangeria, document d'autoliquidació de la taxa municipal per pràctica de la prova d'aptitud i ,si escau, acreditació sobre coneixement oral de la llengua catalana.
5. Els qui no es presentin a l'examen corresponent a aquesta convocatòria extraordinària, constant en la llista d'admesos a causa de anterior sol•licitud corresponent a la convocatòria ordinària de dia 05/11/2019, si escau no hauran de pagar de nou la taxa per aquesta convocatòria ordinària.
6. Publicar aquesta resolució al BOIB, d'acord amb l'article 45.1 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú, per a coneixement dels interessats, sense perjudici de les corresponents notificacions a les entitats peticionàries i publicar anunci al web municipal.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la publicació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa. Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 27 de maig de 2019
El regidor de l’Àrea de Mobilitat p.d. Decret de batlia núm. 13051, de 05/07/2017 (BOIB núm. 83, de 08/07/2017) Joan Ferrer Ripoll p.d. Decret de batlia núm. 10931, de 15/06/2015 (BOIB núm. 92, de 23/06/2015)