Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 5207
Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 24 de maig de 2019 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual es regulen els ensenyaments a distància i semipresencials així com l’estructura, l’organització i el funcionament de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB)
Antecedents
1. En data 13 de maig de 2019, es va signar la memòria justificativa en la qual es va analitzar necessitat d’iniciar un procediment per a l’elaboració d’un projecte de decret pel qual es regulen els ensenyaments a distància i semipresencials així com l’estructura, l’organització i el funcionament de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears
2. Per resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 14 de maig de 2019, es va ordenar l’inici del procediment i de la tramitació del projecte de decret indicat.
Fonaments de dret
1. Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L’article 58.1.e) de la Llei 1/2019, de 31 de gener del Govern de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre l’esborrany del Projecte de decret pel qual es regulen els ensenyaments a distància i semipresencials així com l’estructura, l’organització i el funcionament de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB), a informació pública, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planifidació, Ordenació i Centres, de la Conselleria d’Educació i Universitat, ubicada al carrer Ter, número 16, 2 planta, a la seva web http://dgplacen.caib.es, i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública de 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, carrer del Ter, 16, 2ª planta, 07009 Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d’anar adreçades a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s’estableix en l’apartat 2 anterior, d’acord amb l’article 34.2 f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 24 de maig de 2019
El director general de Planificació, Ordenació i Centres Antonio Morante Milla