Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

PARLAMENT DE LES ILLES BALEARS

OFICINA DE PREVENCIÓ I LLUITA CONTRA LA CORRUPCIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5103
Resolució de 27 de maig de 2019, per la qual es resol la convocatòria per a la provisió de llocs de treball pel sistema de lliure designació a l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears (convocatòria de provisió núm. LD1 / 2019)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per resolució de 4 d'abril de 2019 (BOIB de 2019.04.06 i BOE de 15 d'abril de al 2019) es van anunciar per a la seva cobertura, pel procediment de lliure designació, distints llocs de treball a l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

Prèvia la tramitació prevista en el Capítol III del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de conformitat amb el que disposa l'article 22.4 de la Llei 16/2016, de 9 de desembre, de creació de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears, i en l'article 6.1.l) del Reglament de Funcionament i règim interior de l'Oficina, un cop acreditada l'observància del procediment degut, així com el compliment per part dels candidats elegits dels requisits i especificacions exigits en la convocatòria, aquesta direcció ha disposat:

Primer.

Resoldre la convocatòria per a la provisió de llocs de treball pel sistema de lliure designació a l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears (convocatòria de provisió núm. LD1 / 2019), en els termes que s'assenyalen en l'annex adjunt.

Segon.

Revisada la documentació presentada per les persones participants en relació amb els mèrits al·legats i comprovat el compliment dels requisits exigits en la convocatòria, les circumstàncies i aptituds professionals que s'han tingut en compte per considerar que les persones adjudicatàries resulten les més idònies per a l'exercici del lloc de treball són les que s'indiquen en l'annex adjunt en relació amb cada lloc.

Tercer.

El termini per prendre possessió del lloc de treball obtingut és de tres dies hàbils si el lloc radica en el mateix municipi en el qual s'estava destinat l'aspirant, o de cinc dies hàbils si el lloc radica a un municipi diferent. No obstant, si el lloc radica en un municipi de fora de l'illa de Mallorca, el termini serà de 30 dies hàbils.

El termini per prendre possessió comença a comptar a partir de l'endemà d'haver cessat en el lloc de treball d'origen. El cessament s'ha d'efectuar dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució de la convocatòria en el «Butlletí Oficial de les Illes Balears».

Quart.

Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el «Butlletí Oficial de les Illes Balears» (BOIB)

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant del mateix òrgan que el va dictar en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al Butlletí Oficina de les Illes Balears (BOIB), d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé es pot interposar directament recurs contenciós-administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptats a partir del dia següent al de la seva publicació en el BOIB, d'acord amb el que disposen els articles 8.2, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

   

Palma, 27 de maig de 2019

El Director

Jaime Far Jimenez

 

​​​​​​​LLOC ADJUDICAT

LLOC DE PROCEDÈNCIA

DADES PERSONALS DE L'ADJUDICATARI

MOTIVACIÓ

codi lloc

DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL

grup

nivell Compl.destí

Adm. Pública / Centre directiu

nivell Compl.destí

Cognoms i Nom

DNI

grup

Cos o escala

situació

 

CA1

Cap / a Àrea Ètica Pública, Prevenció i Integritat

A1

30

Ajuntament de Calvià. Gerent

30

MILÀ MATEU CRISTÓBAL

43028666J

A1

Tècnic administració especial. economista

Actiu

Profund coneixement de l'administració autonòmica i local. Dilatada experiència en la gestió i el control pressupostari, a més d'haver estat interventor general de la Comunitat Autònoma

CA2

Cap / a Àrea Investigació i Inspecció

A1

30

Sindicatura de Comptes. auditora

26

MENDEZ ALONSO BELEN

43104474J

A1

auditora

Actiu

Profunds coneixements en contractació pública i subvencions. Dilatada experiència en tècniques d'auditoria i d'investigació.

CA4

Cap / a Àrea Assessorament, Representació i Defensa Jurídica

A1

30

Ministeri d'Afers Exteriors. Conseller Tècnic

28

LOPEZ QUEVEDO MIGUEL

28675637L

A1

Tècnic de Gestió Universitat Politècnica Madrid

Actiu

Doctorat en els aspectes econòmics i jurídics de la corrupció. Dilatada experiència en assessorament legal de diferents administracions públiques

ICE1

Inspector / a Cap / a d'Equip de Recerca

A1

28

Inspecció i Estratègia Turística. CAIB. Cap de Servei d'Inspecció

28

CASTAÑER CUENCA MARIA DEL CARMEN

41452387Q

A1

Cos Superior de la CAIB

Actiu

Profunds coneixements en contractació pública, funció pública i ètica. Dilatada experiència en tècniques d'investigació administrativa

ICE3

Inspector / a Cap / a d'Equip de Prevenció

A1

28

Sindicatura de Comptes. Auditor

26

OLIVER ROTGER, ANTONIO

34069048E

A1

auditora

Actiu

Dilatada experiència en el control financer del sector públic autonòmic i local

ICE4

Inspector / a Cap / a TIC i d'Anàlisi d'Informació

A1

28

 

 

deserta

 

 

 

 

 

S1

Secretari / ària personal

C1

20

Delegació Economia i Hisenda Illes Balears

20

GARCIA MANZANEDO MARIA DEL CARMEN

8686233F

C1

Administrativa d'organismes autònoms

Actiu

Dilatada experiència en l'atenció i informació al públic, administració electrònica i gestió administrativa i econónomica.