Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
PARLAMENT DE LES ILLES BALEARS
OFICINA DE PREVENCIÓ I LLUITA CONTRA LA CORRUPCIÓ DE LES ILLES BALEARS
Núm. 5103
Resolució de 27 de maig de 2019, per la qual es resol la convocatòria per a la provisió de llocs de treball pel sistema de lliure designació a l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears (convocatòria de provisió núm. LD1 / 2019)
Per resolució de 4 d'abril de 2019 (BOIB de 2019.04.06 i BOE de 15 d'abril de al 2019) es van anunciar per a la seva cobertura, pel procediment de lliure designació, distints llocs de treball a l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.
Prèvia la tramitació prevista en el Capítol III del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de conformitat amb el que disposa l'article 22.4 de la Llei 16/2016, de 9 de desembre, de creació de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears, i en l'article 6.1.l) del Reglament de Funcionament i règim interior de l'Oficina, un cop acreditada l'observància del procediment degut, així com el compliment per part dels candidats elegits dels requisits i especificacions exigits en la convocatòria, aquesta direcció ha disposat:
Primer.
Resoldre la convocatòria per a la provisió de llocs de treball pel sistema de lliure designació a l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears (convocatòria de provisió núm. LD1 / 2019), en els termes que s'assenyalen en l'annex adjunt.
Segon.
Revisada la documentació presentada per les persones participants en relació amb els mèrits al·legats i comprovat el compliment dels requisits exigits en la convocatòria, les circumstàncies i aptituds professionals que s'han tingut en compte per considerar que les persones adjudicatàries resulten les més idònies per a l'exercici del lloc de treball són les que s'indiquen en l'annex adjunt en relació amb cada lloc.
Tercer.
El termini per prendre possessió del lloc de treball obtingut és de tres dies hàbils si el lloc radica en el mateix municipi en el qual s'estava destinat l'aspirant, o de cinc dies hàbils si el lloc radica a un municipi diferent. No obstant, si el lloc radica en un municipi de fora de l'illa de Mallorca, el termini serà de 30 dies hàbils.
El termini per prendre possessió comença a comptar a partir de l'endemà d'haver cessat en el lloc de treball d'origen. El cessament s'ha d'efectuar dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució de la convocatòria en el «Butlletí Oficial de les Illes Balears».
Quart.
Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el «Butlletí Oficial de les Illes Balears» (BOIB)
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant del mateix òrgan que el va dictar en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al Butlletí Oficina de les Illes Balears (BOIB), d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé es pot interposar directament recurs contenciós-administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptats a partir del dia següent al de la seva publicació en el BOIB, d'acord amb el que disposen els articles 8.2, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 27 de maig de 2019
El Director
Jaime Far Jimenez
LLOC ADJUDICAT |
LLOC DE PROCEDÈNCIA |
DADES PERSONALS DE L'ADJUDICATARI |
MOTIVACIÓ |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
codi lloc |
DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL |
grup |
nivell Compl.destí |
Adm. Pública / Centre directiu |
nivell Compl.destí |
Cognoms i Nom |
DNI |
grup |
Cos o escala |
situació |
|
CA1 |
Cap / a Àrea Ètica Pública, Prevenció i Integritat |
A1 |
30 |
Ajuntament de Calvià. Gerent |
30 |
MILÀ MATEU CRISTÓBAL |
43028666J |
A1 |
Tècnic administració especial. economista |
Actiu |
Profund coneixement de l'administració autonòmica i local. Dilatada experiència en la gestió i el control pressupostari, a més d'haver estat interventor general de la Comunitat Autònoma |
CA2 |
Cap / a Àrea Investigació i Inspecció |
A1 |
30 |
Sindicatura de Comptes. auditora |
26 |
MENDEZ ALONSO BELEN |
43104474J |
A1 |
auditora |
Actiu |
Profunds coneixements en contractació pública i subvencions. Dilatada experiència en tècniques d'auditoria i d'investigació. |
CA4 |
Cap / a Àrea Assessorament, Representació i Defensa Jurídica |
A1 |
30 |
Ministeri d'Afers Exteriors. Conseller Tècnic |
28 |
LOPEZ QUEVEDO MIGUEL |
28675637L |
A1 |
Tècnic de Gestió Universitat Politècnica Madrid |
Actiu |
Doctorat en els aspectes econòmics i jurídics de la corrupció. Dilatada experiència en assessorament legal de diferents administracions públiques |
ICE1 |
Inspector / a Cap / a d'Equip de Recerca |
A1 |
28 |
Inspecció i Estratègia Turística. CAIB. Cap de Servei d'Inspecció |
28 |
CASTAÑER CUENCA MARIA DEL CARMEN |
41452387Q |
A1 |
Cos Superior de la CAIB |
Actiu |
Profunds coneixements en contractació pública, funció pública i ètica. Dilatada experiència en tècniques d'investigació administrativa |
ICE3 |
Inspector / a Cap / a d'Equip de Prevenció |
A1 |
28 |
Sindicatura de Comptes. Auditor |
26 |
OLIVER ROTGER, ANTONIO |
34069048E |
A1 |
auditora |
Actiu |
Dilatada experiència en el control financer del sector públic autonòmic i local |
ICE4 |
Inspector / a Cap / a TIC i d'Anàlisi d'Informació |
A1 |
28 |
|
|
deserta |
|
|
|
|
|
S1 |
Secretari / ària personal |
C1 |
20 |
Delegació Economia i Hisenda Illes Balears |
20 |
GARCIA MANZANEDO MARIA DEL CARMEN |
8686233F |
C1 |
Administrativa d'organismes autònoms |
Actiu |
Dilatada experiència en l'atenció i informació al públic, administració electrònica i gestió administrativa i econónomica. |