Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 4968
Resolució de la directora general de Personal Docent de 21 de maig de 2019, per la qual es fa pública la composició definitiva dels tribunals dels cossos de professors d’ensenyament secundari, i es designen els coordinadors i els membres de les comissions de valoració que han d’actuar en els procediments selectius convocats per Resolució de 25 de febrer de 2019, es convoquen als presidents titulars a una sessió formativa, es distribueixen els aspirants entre els tribunals dels cossos i especialitats corresponents i se’ls convoca a l’acte de presentació, a la part A de la primera prova i a la part B de la primera prova
La Resolució de la directora general de Personal Docent de 16 d’abril de 2019 va fer pública a la pàgina web d’aquesta Direcció General la composició provisional dels tribunals dels cossos d’ensenyament secundari que han d’actuar en els procediments selectius convocats per Resolució de 25 de febrer de 2019, per la qual es convoquen proves selectives d’ingrés, accés i adquisició de noves especialitats als cossos docents de professors d’ensenyament secundari, de professors tècnics de formació professional, de professors d’escoles oficials d’idiomes i de mestres a les Illes Balears (BOIB núm. 28, de 5 de març), i atorgà un termini de 3 dies hàbils per al·legar qualsevol de les circumstàncies establertes en els punts 5.5 o 5.6 de la convocatòria.
Una vegada finalitzat aquest termini s’han resolt totes les al·legacions de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, sobre les causes d’abstenció i de recusació, i amb l’article 8 del Reglament d’ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats en els cossos docents que imparteixen els ensenyaments escolars del sistema educatiu i en el cos d’inspectors d’educació, aprovat per Reial decret 276/2007, de 23 de febrer.
D’altra banda, s’ha fet la substitució, en compliment del punt 5.7 de la convocatòria, d’aquelles persones que han perdut la condició de membres dels tribunals per concórrer en alguna de les causes assenyalades en els articles esmentats al paràgraf anterior.
Finalment, cal indicar que l’apartat 6.1 de la convocatòria estableix que la Direcció General de Personal Docent ha de dictar la Resolució amb la distribució dels aspirants per tribunal, així com la data, l’hora i el lloc on es realitzen l’acte de presentació dels aspirants i les proves, que s’ha de publicar en el BOIB.
La directora general de Personal Docent d’acord amb l’apartat 1. a) de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 d’octubre de 2015 de delegació de determinades competències en matèria de gestió de personal en la directora general de Personal Docent (BOIB núm. 163, de 5 de novembre), modificada per la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 21 de juny de 2017 (BOIB núm. 82, 6 de juliol), és competent per dictar la present Resolució.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Primer. Designar amb caràcter definitiu els membres de les comissions de valoració de la fase de concurs i dels seus coordinadors, als quals es refereixen els apartats 5.11.1 i 5.11.2 de la convocatòria, i que figuren a l’Annex 1 d’aquesta Resolució.
Segon.- Fer públics, a l’Annex 2 d’aquesta Resolució, els nomenaments definitius dels membres dels tribunals dels cossos d’ensenyament secundari que han de qualificar les proves selectives de les especialitats que s’especifiquen, convocades per la Resolució de 25 de febrer de 2019.
Tercer. Convocar als presidents titulars a una reunió formativa que es celebrarà en les dates i en els llocs següents:
Tribunals amb seu a Mallorca dia 30 de maig a les 10:00 hores al Saló d’actes de la Conselleria d’Educació i Universitat (C. Del Ter, 16. Palma)
Tribunals amb seu a Menorca dia 3 de juny a les 11:00 hores a la Delegació Territorial de Menorca (Av. Josep Maria Quadrado, 33. Maó)
Tribunals amb seu a Eivissa dia 31 de maig a les 10:30 hores al CEP d’Eivissa (Via Púnica, 23. Eivissa)
Quart.- Convocar tots els aspirants a l’acte de presentació i a la part A de la primera prova davant els tribunals respectius dia 22 de juny de 2019 a les 9.00 hores del matí als llocs d’actuació que es detallen a l’annex 2 d’aquesta Resolució.
Cinquè.- Convocar els aspirants dels procediments 3, 4 i 5 a la realització de l’exercici pràctic i als aspirants dels procediments 2 i 1 a la realització de la part B de la primera prova dia 25 de juny de 2019 a les 9.00 h en els llocs que es detallen a l’annex 2 d’aquesta Resolució. En funció del tipus de prova pràctica i/o número d’aspirants els tribunals poden distribuir el temps de la realització de la prova o la realització completa de la mateixa en dies diferents.
Sisè.- Informar que la resta d’actuacions dels aspirants es realitzaran en el centre seu dels tribunals els quals s’indiquen a l’annex 2 d’aquesta Resolució.
Setè.- Indicar que l’assignació dels aspirants a cadascun dels tribunals s’ha fet de la manera següent:
a) En aquelles especialitats per a les quals s’ha nomenat un sol tribunal, aquest té assignada la totalitat dels aspirants. Les llistes dels aspirants estan ordenades alfabèticament a partir de la lletra “U“, que d’acord amb el punt 6.3 de la convocatòria, és la designada per sorteig per determinar l’ordre d’actuació dels aspirants per als processos selectius convocats per la Resolució de 25 de febrer de 2019.
b) En aquelles especialitats per a les quals s’ha nomenat més d’un tribunal, s’ha fet una distribució equitativa dels aspirants entre tots els tribunals de la mateixa especialitat per ordre alfabètic a partir de la lletra “U” que, d’acord amb el punt 6.3 de la convocatòria, és la designada per sorteig per determinar l’ordre d’actuació dels aspirants per als processos selectius convocats per la Resolució de 25 de febrer de 2019. Els aspirants dels procediments 2, 3, 4 i 5 s’han integrat en el tribunal número 1 respectiu.
En l’ordre d’actuació dels aspirants es tendrà en compte el procediment d’ingrés o accés pel qual participen. Si escau, en primer lloc, actuaran els aspirants pel procediment d’accés a un cos de subgrup de classificació superior; en segon lloc, els del procediment d’accés a cossos del mateix subgrup i nivell de complement, en tercer lloc, els del torn de reserva per a aspirants amb discapacitat del procediment d’ingrés; en quart lloc, els del torn lliure del procediment d'ingrés i en darrer lloc actuaran els aspirants que participen pel procediment d’adquisició de noves especialitats.
c) Excepcionalment, es podrà assignar un opositor al tribunal posterior al qui per ordre li hauria correspost en els casos d’abstenció o recusació, d’acord amb la legislació vigent esmentada anteriorment.
Vuitè.- Publicar aquesta Resolució i els annexos 1 i 2 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També hi poden interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 21 de maig de 2019
La directora general de Personal Docent
Rafaela Sánchez Benítez
ANNEX 1
COORDINADORS DE LES PROVES SELECTIVES
MALLORCA
Illa 071
Titular:
***4651** |
GONZÁLEZ NAVARRO, ANTONIO* |
SEU TERRITORIAL INSPECCIÓ MALLORCA |
***8322** |
LLADÓ BALLESTER, JOANA |
SEU TERRITORIAL INSPECCIÓ MALLORCA |
***9160** |
MARTORELL GELABERT , CARME |
SEU TERRITORIAL INSPECCIÓ MALLORCA |
MENORCA
Illa 072
Titular:
***9499** |
MASCARÓ MOLL, JAUME |
SEU TERRITORIAL INSPECCIÓ MENORCA |
EIVISSA I FORMENTERA
Illa 073 I 074
Titular:
***0174** |
BAR CENDÓN, JOSÉ MANUEL |
SEU TERRITORIAL INSPECCIÓ EIVISSA |
COMISSIONS DE VALORACIÓ
MALLORCA
Illa 071
Titular:
***4651** |
GONZÁLEZ NAVARRO, ANTONIO* |
PRESIDENT |
***1600** |
ALZAMORA TORRENS, MARIA ANTÒNIA |
VOCAL |
***1384** |
BONET SÁNCHEZ, APOL·LÒNIA |
VOCAL |
***9325** |
BUJOSA ESTARELLAS, MIQUEL |
VOCAL |
***0732** |
JAUME NICOLAU, MARIA MAGDALENA |
VOCAL |
***8322** |
LLADÓ BALLESTER, JOANA |
VOCAL |
***9160** |
MARTORELL GELABERT, CARME |
VOCAL |
MENORCA
Illa 072
Titular:
***9499** |
MASCARÓ MOLL, JAUME |
PRESIDENT |
***9198** |
AMELLER REURER,SEBASTIÀ |
VOCAL |
***3861** |
BERIGUISTAIN DE VOS, CARLOS |
VOCAL |
***9745** |
PRIETO PONS, SARA |
VOCAL |
***0191** |
TEIXIDOR COLL, RITA MARIA |
VOCAL |
EIVISSA I FORMENTERA
Illa 073 I 074
Titular:
***0174** |
BAR CENDÓN, JOSÉ MANUEL |
PRESIDENT |
***9603** |
BISQUERT BELMONTE, TERESA |
VOCAL |
***6384** |
GARCÍA MACHANCOSES, CAROLINA |
VOCAL |
***4691** |
OLARIAGA RODRÍGUEZ, ERNESTO |
VOCAL |
***5320** |
TORRES RIERA, CATALINA |
VOCAL |
* ha d’exercir les funcions de coordinació entre les tres illes i les tres comissions de valoració.