Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SÓLLER
Núm. 4965
Nomenament funcionari de carrera
RESOLUCIÓ DE BATLIA DE NOMENAMENT FUNCIONARI DE CARRERA
Atès l'acord de la Junta de Govern Local de dia 12 de febrer de 2019 mitjançant el qual se va aprovar una segona convocatòria de les proves selectives per cobrir com a funcionari de carrera i pel torn restringit de promoció interna, un lloc de feina d'Oficial 1ª Brigada d'Obres i Serveis vacant en la plantilla de personal de l'Ajuntament de Sóller, publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 91 de 24 de juliol de 2018.
Atesa la proposta definitiva de nomenament presentada pel Tribunal Qualificador de les proves selectives celebrades els dies 12 i 30 d'abril de 2019.
Vista la documentació acreditativa de les condicions de capacitat i requisits exigits presentada per l'aspirant proposat en relació amb l'esmentada convocatòria del procediment de selecció de funcionari de carrera.
De conformitat amb l'art. 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local; art. 136 del Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local aprovat pel Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril; i amb l'art. 7 del Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, aquesta batlia
RESOL:
PRIMER.- Realitzar el nomenament a favor de:
-(dades personals ocultes), com a Oficial 1ª Brigada Obres i Serveis, Escala d'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Personal d'oficis, funcionari de carrera grup C, Subgrup C2.
Els efectes del present nomenament comptaran a partir de dia 1 de juny de 2019.
SEGON.- Notificar-ho a les persones interessades i als negociats afectats.
TERCER.- Publicar el nomenament en Butlletí Oficial de la Província de Illes Balears i en el Tauler d'Anuncis de la pàgina web de la Corporació.
QUART.- Contra la present Resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que ha dictat aquesta resolució en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat que resulti competent (Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears o el Jutjat Contenciós Administratiu, segons pertoqui), en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. En el supòsit d'interposar recurs potestatiu de reposició, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que el primer es resolgui expressament o sigui desestimat per silenci. Tot això sense perjudici d'exercitar qualsevol altre recurs que s'estimi convenient.”
Sóller, 11 de mayo de 2019
El alcalde,
Jaume Servera Servera