Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 4531
Benestar i Drets Socials. Convocatòria pública presentació ofertes per a l’arrendament d’un bé immoble amb destinació a centre de serveis socials en la zona de Son Gotleu i Can Capes
Objecte del concurs:
Iniciar el procediment de convocatòria pública per a la presentació d’ofertes destinades a la contractació de l’arrendament d’un local en el municipi de Palma en la zona de Son Gotleu i Can Capes per destinar-ho com a centre de serveis socials municipals per tal de poder oferir els serveis socials comunitaris.
Lloc de consulta de l’expedient i manera d’accedir-hi:
L’expedient físic es pot consultar a l’Àrea de Benestar i Drets Socials, serveis centrals, Av. Gabriel Alomar, 18-1r pis, en horari d’ofici i a la pàgina web de l’Ajuntament de Palma al perfil del contractant de l’Ajuntament de Palma, on es publicaran les informacions relatives al procediment.
Termini de presentació de documentació-licitacions:
El termini per presentar proposicions serà de 15 dies naturals comptats des del dia següent a la publicació de l’anunci al BOIB.
Els licitadors hauran de presentar proposicions a la Unitat Administrativa de Contractació, en dies hàbils (de dilluns a divendres) de 9 a 14 hores, durant el termini de licitació determinat a l’anunci. Si el darrer dia és dissabte, festiu o inhàbil, s’entendrà prorrogat al següent dia hàbil, sense perjudici de la possibilitat de presentar les ofertes per correu. L’esmentada documentació es presentarà en dos sobres tancats i firmats per qui liciti o una persona que el representi, als quals s’hauran d’indicar, a més de la raó social i la denominació de l’entitat licitadora, el domicili, el telèfon, el fax, el correu electrònic i el títol de la licitació, i hauran de contenir la documentació relacionada al punt 16è d’aquest Plec .
Quan les proposicions s’enviïn per correu l’empresari/sària haurà de justificar la data i hora d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i anunciar el mateix dia a la unitat administrativa receptora de les ofertes la seva tramesa mitjançant el fax que s’indiqui a l’anunci de licitació. Si no es compleixen aquests requisits no serà admesa la proposició si és rebuda per l’òrgan de contractació després que acabi el termini. No obstant això, quan hagin transcorregut els 10 dies naturals següents a la data indicada sense haver-se rebut la proposició aquesta no serà admesa en cap cas.
Presentació de documentació
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PELS LICITADORS I OFERTES
Els licitadors hauran de presentar la documentació especificada a l’apartat 16 dels Plecs de condicions.
La inexistència de qualsevol dels documents del sobre 1, assenyalats als presents plecs constitueix defecte no esmenable i serà causa d’exclusió de la licitació. Ara bé, si quan la mesa de contractació examini la documentació recollida en el primer sobre observi o consideri l’existència d’errors esmenables, ho notificarà als interessats per que en un termini màxim de 5 dies es procedeixi a l’esmena dels mateixos.
Obertura proposicions i mesa de valoració de les ofertes.
La mesa de contractació designada conformement a l’art. 326 de la LCSP qualificarà en acte intern i previ els documents presentats en temps i forma continguts al sobre 1. Als efectes de la qualificació expressada, el/la president/ta de la mesa ordenarà l’obertura dels sobres 1 en un acte que s’haurà d’efectuar en un termini de 10 dies, (art. 86.1 RD 1373/2009 Rgt. Llei Patrimoni 33/2003), termini comptat des de la data de finalització del termini de presentació de proposicions (art. 157.3 LCSP). Si la mesa observa defectes materials esmenables a la documentació presentada ho comunicarà als interessats i concedirà un termini de cinc dies perquè qui licita repari l’error. (art. 86.2 RD 1373/2009).
Palma, 10 de maig de 2019
La cap de servei de Benestar i Drets SocialsÇ p.d. Decret de Batlia núm.3000/2014 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Silvia Gordiola Llabrés