Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 4345
Creació d’una plaça d’arxiver/a municipal i aprovació de la plantilla municipal
A la Intervenció d’aquest Ajuntament, d’acord amb els articles 173.2 i 169 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s’exposa al públic la creació d’una plaça d’arxiver/a municipal i la conseqüent aprovació de la plantilla municipal, aprovada inicialment per l’Ajuntament en Ple, en sessió de 2 d’abril de 2019.
Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l’article 170.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:
1.Termini d’exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l’endemà de la data d’inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.
2.Oficina de presentació: Registre general.
3.Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en Ple.
Si no es presenta cap reclamació, l’acord d’aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d’adoptar-ne un altre.
Sant Llorenç des Cardassar, 6 de maig de 2019
El batle,
Mateu Puigròs Sureda