Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 4153
Rectificació de les bases reguladores i convocatòria de subvencions municipals destinades a la restauració i/o rehabilitació de les façanes del nucli de s’Illot
Mitjançant el present anunci es fa públic que en sessió extraordinària de data 29 d´abril de 2019 el Ple de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar va adoptar el següent acord:
“Rectificació de les bases reguladores i convocatòria de subvencions municipals destinades a la restauració i/o rehabilitació de les façanes del nucli de s’Illot. (Exp. 2018/1614)
Atesa la voluntat de la corporació de fomentar la conservació en bon estat de les façanes del nucli de s’Illot, atès l’estat que presenten moltes, el Ple de l’Ajuntament, a la sessió ordinària de 21 de març de 2019, va aprovar les bases reguladores i la convocatòria de subvencions municipals destinades a la restauració i/o rehabilitació de les façanes del nucli de s’Illot.
Vist l’acord esmentat, es proposa rectificar les bases en aquests dos punts:
Primer. A la base sisena, suprimir de la documentació que s’ha de presentar amb la sol·licitud el document següent:
“- Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant conforme l’habitatge es destina a residència habitual i permanent i que no serà destinat a l’explotació turística ni comercial (annex 2).”
Segon. A la base vuitena, apartat 6, canviar el màxim de la subvenció possible, que no serà de 2.500,00 euros, sinó de 3.000 euros.
En conseqüència,
Per tot el que s´ha exposat, amb el dictamen previ de la Comissió Informativa, es proposa al Ple l´adopció del següent acord:
Primer. Rectificar les bases reguladores i aprovar la convocatòria de subvencions municipals destinades a la restauració i/o rehabilitació de les façanes del nucli de s’Illot, la redacció definitiva de les quals es transcriu a continuació.
Segon. Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears així com a la web municipal.
“Bases reguladores i convocatòria de subvencions municipals destinades a la restauració i/o rehabilitació de les façanes del nucli de s’Illot (Sant Llorenç des Cardassar)
PRIMERA. Objecte i finalitat.
L’objecte de les presents bases és fomentar la restauració i/o rehabilitació de les façanes dels edificis que afecten a la via publica, situats dins el nucli de s’Illot, al municipi de Sant Llorenç des Cardassar, per tal de recuperar i mantenir l’estètica de la zona, millorant l’aparença exterior, subvencionant els propietaris; tot conforme els criteris i procediment que s’indiquen. Poden ser beneficiàries de la convocatòria d’aquestes subvencions les obres indicades sempre que hagin estat realitzades a partir de dia 1 de gener de 2018.
SEGONA. Consignació pressupostària.
Durant l’exercici pressupostari 2018, es destina la quantitat de 180.000,00-€ a les subvencions objecte de la present convocatòria, amb càrrec a l’aplicació pressupostària següent: 150 780001
Subvencions Façanes.
TERCERA. Límit de la subvenció.
Els ajuts a atorgar seran com a màxim del 65% del pressupost d’execució material de les obres amb un màxim de 3.000,00 € per immoble.
QUARTA. Persones beneficiàries.
1. Poden ser persones beneficiàries de les subvencions objecte de la present convocatòria aquelles persones físiques o jurídiques privades, les comunitats de béns o qualsevol altre unitat econòmica o patrimoni separat, que tot i no tenir personalitat jurídica pròpia, ostentin les condicions següents:
a. Ser persones propietàries d’habitatges unifamiliars
b. Ser persones propietàries integrants en comunitats de propietaris
c. Ser propietaris de diferents establiments o habitatges
2. No podran obtenir la condició de persona beneficiària de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies que s’indiquen en els articles 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
3. Les persones beneficiàries han d’acreditar que es trobin al corrent de les obligacions tributàries.
CINQUENA. Requisits i condicions generals
1. Les intervencions sobre les façanes a subvencionar hauran d’afectar a la via pública i complir els requisits següents:
a) Que les façanes estiguin situades dins el plànol de la present convocatòria (annex 6).
b) Que es tracti d'edificis amb una antiguitat igual o superior a 20 anys.
c) Que es tracti d'obres destinades a la conservació i manteniment de les façanes (sanejament d’esquerdes, arrebossats, referits, pintar, etc).
d) Que es tracti d'obres destinades a l'ocultació del cablejat.
e) Que es tracti d'obres destinades a la reparació i restauració de la façana (incloses portes i finestres).
f) Que es tracti d'obres destinades a la intervenció en canals i recollida de pluvials.
g) Que es tracti d'obres destinades a la conservació, reparació i consolidació de cornises, voladissos i motllures.
2. Queden excloses de l’àmbit de la subvenció:
a) Els edificis en situació de fora d’ordenació
b) Les obres que impliquin la demolició de façanes
c) Les actuacions que representin el buidat estructural o l’enderroc
d) Les intervencions que situïn o mantinguin els aparells d’aire condicionat o les antenes, a excepció dels que es trobin ocults.
e) Els edificis en els que s’hagi iniciat i no s’hagi resolt un expedient d’infracció urbanística.
3. S'ha de disposar de la corresponent llicència d'obra o comunicació prèvia, i hauran de complir les condicions que eventualment imposi l’administració competent en matèria de Patrimoni.
4. Les intervencions previstes han de tenir en compte la totalitat de la façana, tant pel que fa a composició com pels materials d’acabat.
5. Tant els colors, materials i l’acabat de les façanes, com les fusteries exteriors i les baranes, hauran d’ajustar-se a les condicions estètiques de les vigents NN.SS. del municipi de Sant Llorenç des Cardassar (annex 5).
6. La persona sol·licitant perdrà tots els drets sobre les ajudes concedides en el supòsit que s’executin les obres fora dels paràmetres autoritzats a la llicència municipal d’obres o de qualsevol modificació concedida que no hagi estat prèviament autoritzada.
7. S’estableix una carència de 4 anys per tornar a sol·licitar ajudes pel mateix concepte a l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
8. L’execució de les obres ha d’estar finalitzada com a màxim dia 30 d´abril de 2020.
SISENA. Termini, lloc i presentació de sol·licituds.
1. El termini per presentar les sol·licituds és de 30 dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Si el darrer dia és inhàbil, s’ha d’entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.
2. Les sol·licituds s’han de formular mitjançant instància, s’han de dirigir a la batlia de l’Ajuntament i s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament. Així mateix, també es poden presentar en qualsevol dels llocs establerts en l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
3. Les sol·licituds es formularan d’acord amb el model d’instància (annex 1). Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada per la persona beneficiària, s’ha de presentar la següent documentació:
- Fotocòpia del DNI/NIF de la persona sol·licitant, en cas d’una comunitat de veïns.
- Document acreditatiu de la titularitat de la propietat (escriptura de propietat).
- Si la persona sol·licitant és una comunitat de propietaris, certificació de l’acta en la qual s’aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.
- Fotografia de l’estat actual de la façana.
- Llicència municipal d’obres o comunicació prèvia.
- Nomenament de l'empresa constructora.
- Pressupost de les obres a realitzar, desglossat l’import de l'IVA afegit, redactat i signat pel contractista.
- Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant de no incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 2)
- Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant de no trobar-se sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 2)
- Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant què no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total. (annex 2)
- Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament de Sant Llorenç, la Seguretat Social i amb l'AEAT. (annex 2)
- Certificat bancari (annex 3).
4. L’Ajuntament podrà exigir qualsevol document administratiu que considerés convenient en relació amb les sol·licituds presentades.
SETENA. Procediment de concessió. Inici, instrucció i resolució.
1. El procediment de concessió de la subvenció objecte de la present convocatòria s’iniciarà d’ofici, mitjançant acord de la Junta de Govern Local que aprovarà simultàniament les bases i la convocatòria, que seran després publicades en el BOIB.
2. L’òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Junta de Govern Local.
Una volta finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, s’emetrà informe sobre la valoració i la idoneïtat de les peticions i el compliment dels requisits exigits.
L’òrgan col·legiat encarregat de la valoració de les sol·licituds presentades, que es denominarà Comissió Tècnica de Valoració, estarà format pels membres següents:
a) Arquitecte Tècnic Municipal
b) Administratiu
La Comissió Tècnica de Valoració podrà sol·licitar l’assessorament tècnic, econòmic i jurídic que estimi adient.
L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la web de l’Ajuntament, obrint-se un termini de 5 dies hàbils per presentar al·legacions.
L’instructor incorporarà a l’expedient una diligència signada per la persona responsable en que consti lloc i data de publicació.
Pel que fa a la presentació d’al·legacions s’estarà a l’establert per la presentació de sol·licituds.
Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tendrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar la persona sol·licitant o la relació de sol·licitants pels que es proposa la concessió de la subvenció i la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.
La proposta de resolució definitiva es publicarà a la web de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar atorgant a les persones beneficiàries un termini de 3 dies hàbils perquè comuniquin la seva acceptació. S’entendrà acceptada si dins d’aquest termini no s’expressa el contrari.
3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva.
La resolució es notificarà a totes les persones sol·licitants i es publicarà a la web de l’Ajuntament i, si escau, en el BOIB.
VUITENA. Criteris objectius de valoració de les sol·licituds
1.- En la valoració de la sol·licitud de subvenció presentada i en la determinació de la quantia de l’ajut es tindran en compte els següents aspectes dels edificis i de les obres a realitzar, als que s’assignarà la puntuació que correspongui segons els criteris que s’indiquen, fins a un total de 100 punts:
a) Per obres d’ocultació de cablejat de la façana: (20 punts)
c) Per obres de conservació, reparació i consolidació d’elements de la façana (cornises, voladissos, motllures): (fins a 10 punts)
d) Per obres de reparació i restauració de la façana (portes i finestres) existent: (10 punts)
e) Per substitució d’elements de la façana existent: (5 punts)
f) Per conservació i manteniment de les façanes (referir, pintar, etc): (25 punts)
g) Per intervenció en canals i recollida de pluvials a la façana: (10 punts)
h) Per tenir l’edifici una antiguitat igual o superior a 40 anys: (5 punts)
2.- Una volta valorades totes les propostes, s’elaborarà una llista de les sol·licituds presentades, ordenades segons la puntuació obtinguda, de major a menor, indicant el pressupost a subvencionar.
3.- El repartiment de la quantitat prevista per a subvencions en el pressupost de l’any 2019 entre les sol·licituds presentades es farà començant per la proposta que hagi obtingut una major puntuació, en sentit descendent en la llista elaborada fins les de menor puntuació, fins esgotar el pressupost previst.
4.- En cas d’igual puntuació i esgotat el pressupost disponible per atendre-les totes, es tindrà en compte l’ordre de presentació de les sol·licituds en el Registre d’Entrada d’aquest Ajuntament.
5.- Els romanents resultants derivats de possibles renúncies de la subvenció s’aplicaran a les sol·licituds no incloses en la llista definitiva de persones beneficiàries d’acord amb la puntuació obtinguda i, en els casos d’igualtat de puntuació, tenint en compte l’ordre de presentació de les mateixes al Registre d’Entrada de l’Ajuntament.
6.- Els romanents resultants com a conseqüència de que, una volta realitzat el repartiment entre les sol·licituds presentades, resultés un import total subvencionat inferior als 180.000,00-€ es repartirà equitativament entre totes les persones beneficiàries que no hagin assolit el màxim de la subvenció possible, és a dir, 3.000,00 €.
7.- Si un mateix sol·licitant presenta més d’una sol·licitud, referida a immobles diferents, a la convocatòria de subvencions, haurà d’assenyalar l’ordre de prioritat d’aquestes. En aquest cas,
l’Ajuntament inicialment només tindrà en compte la primera de les sol·licituds. Si la disponibilitat pressupostària de l’aplicació corresponent ho permetés, s’atendrien per ordre les segones i següents sol·licituds.
NOVENA. Termini d’execució de les obres, justificació i pagament de la subvenció.
1. Les obres objecte de la subvenció han d’estar finalitzades com a màxim dia 30 d´abril de 2020.
2. Finalitzades les obres, la persona beneficiària vindrà obligada a justificar les despeses produïdes per la totalitat de les obres objecte de la subvenció. La justificació de l’execució de les obres es presentarà segons el model (annex 4) d’aquesta convocatòria, acompanyada de les factures, els justificants de pagament de les mateixes i restants documents de valor probatori equivalent, amb validesa en el tràfic jurídic o amb eficàcia administrativa, que permetin acreditar el compliment de l’objectiu de la subvenció.
3. L’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar podrà sol·licitar els justificants de les despeses que estimi oportuns i que permetin l’adequada aplicació de la subvenció.
4. El termini de justificació de la subvenció concedida i, per tant, de la presentació de la documentació justificativa serà el 30 de juny de 2020.
5. Es procedirà el pagament de la subvenció una volta comprovada la justificació de les obres i despeses realitzades i prèvia presentació de la següent documentació:
- Foto de la façana reformada.
- Certificació acreditativa d’estar al corrent de pagament dels tributs municipals i la no existència de deutes en concepte de multes, sancions o altres càrregues municipals. En cas d’existència de deutes, l’Ajuntament podrà procedir d’ofici a saldar prèviament els deutes pendents de cobrament amb les persones beneficiàries de la subvenció, mitjançant compensació de les esmentades subvencions, o de part d’aquestes, amb les quantitats que es deuen.
- Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant d’haver executat l’activitat subvencionada i que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA (annex 4)
- Factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada. Hauràn de estar expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu DNI/NIF, han d’expressar clarament:
a) Data d’emissió, que haurà de correspondre a l’exercici 2018, 2019 o 2020.
b) Dades fiscals (Nom, domicili, NIF, etc.) de l’entitat emissora i de l’entitat pagadora.
c) Número de la factura.
d) Concepte detallat pel qual s’expedeix, que haurà de ser suficientment clar.
e) Import, desglossant la part que correspon de l’IVA.
f) Segellat i signat pel contractista.
- Justificant de pagament de les factures.
6. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l’Ajuntament requerirà a l’entitat o persona beneficiària perquè la completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 5 dies hàbils.
DESENA.- Obligacions de les persones beneficiàries
Seran obligacions de les persones beneficiàries:
a) Executar les obres objecte de la subvenció.
b) Justificar el compliment dels requisits i condicions que determinin la concessió de la subvenció, tot aportant les factures corresponents i els resguards acreditatius del pagament efectiu.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació a efectuar per l’Ajuntament, així com qualsevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents,
aportant quanta informació els sigui requerida en l’exercici de les actuacions anteriors que no obri en els arxius municipals.
d) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos, en tant que puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
e) Procedir al reintegrament dels fons percebuts en el cas de que la persona beneficiària incompleixi alguna de les obligacions previstes.
ONZENA. Règim de recursos.
La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la seva notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu recurs contenciós administratiu. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que hi procedeixi.
ANNEX 1
SOL·LICITUD SUBVENCIÓ PER REHABILITACIÓ DE FAÇANES 2019
1. DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT
Nom i llinatges:………………………………………………………………………
DNI / NIF:………………………………………………………………………….….
Domicili:………………………………………………………………………………
Població:………………………………………….CP.:……………………………..
Telèfon:……………………………………………Mòbil:…………………………..
Adreça electrònica:………………………………………………………………….
2. REPRESENTANT DE L’ENTITAT SOL·LICITANT (en el seu cas)
Nom i llinatges:………………………………………………………………………
NIF:………..…………………………………………………………………....…….
Domicili:………………………………………………………………………………
Població:………………………………………….CP.:……………………………..
Telèfon:……………………………………………Mòbil:…………………………..
Adreça electrònica:………………………………………………………………….
3. DADES DE LES OBRES A EXECUTAR
Descripció de les obres. (marcau amb una x)
( ) Edificis amb una antiguitat igual o superior a 20 anys.
( ) Obres destinades a conservació i manteniment de les façanes (referir, pintar, etc). Color de la pintura: (...............................................................)
( ) Obres destinades a l'ocultació del cablejat.
( ) Obres destinades a la reparació i restauració de la fusteria (portes i finestres).
( ) Obres destinades a la intervenció en canals i recollida de pluvials.
( ) Obres destinades a la conservació, reparació i consolidació de cornises, voladissos i motllures.
..........................................………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
Superfìcie de la façana:……………………………………………………………..
Referència catastral:………………………………………………………………...
Hi ha comunitat de propietaris: ( ) SI – ( ) NO
Adreça de l’obra:…………………………………………………………………….
Termini de execució de l’obra:……………………………………………………..
Pressupost:…………………………………………………………………………..
4. SOL·LICITA
L’ atorgament de la subvenció per import de:…………………………………….
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA: (Marcau amb una x)
( ) Fotocòpia del DNI/NIF del sol·licitant, en cas d’una comunitat de veïns.
( ) Document acreditatiu de la titularitat de la propietat (escriptura de propietat).
( ) Si el sol·licitant es una comunitat de propietaris, certificació de l’acta en la qual s’aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.
( ) Fotografia de l’estat actual de la façana.
( ) Llicència municipal d’obres o comunicació prèvia.
( ) Nomenament de l'empresa constructora.
( ) Pressupost de les obres a realitzar, desglossat l’import de l'IVA afegit, redactat i signat pel contractista.
( ) Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant de no incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 2)
( ) Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant de no trobar-se sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 2)
( ) Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant què no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total. (annex 2)
( ) Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant conforme l’habitatge es destina a residència habitual i permanent i que no serà destinat a l’explotació turística ni comercial (annex 2).
( ) Declaració responsable de la persona o entitat sol·licitant d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, la Seguretat Social i amb l'AEAT. (annex 2)
( ) Número de compte de l’entitat financera en què es sol·licitant vol que l’Ajuntament li aboni l’ajut, si esdevé beneficiari (annex 3).
Sant Llorenç des Cardassar,____de________________2019.
El/la sol·licitant,
Signatura:
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
ANNEX 2
DECLARACIÓ RESPONSABLE
DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT
Nom i llinatges:………………………………………………………………………
DNI / NIF:……………………………………………………………………………..
Domicili:………………………………………………………………………………
Població:………………………………………….CP.:……………………………..
Telèfon:……………………………………………Mòbil:…………………………..
Adreça electrònica:………………………………………………………………….
En relació amb la sol·licitud de subvenció per a l’exercici 2019 per fomentar la restauració i/o rehabilitació de les façanes dels habitatges i edificis residencials que afecten a la via publica, situats dins el nucli de s’Illot
DECLARO SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT,
( ) Que no estic sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques, ni tinc incoat cap procediment per aquest motiu.
( ) Que no incorro en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 i 13.3 de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
( ) Que no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total.
( ) Que estic al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, la Seguretat Social i amb l'AEAT.
I perquè així consti i surti els efectes oportuns, expedeixo i signo la present a
Sant Llorenç des Cardassar____ de ____________ de 2019.
El/la sol·licitant,
Signatura:
SR. BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
ANNEX 3
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
1. DADES DEL PERCEPTOR
Nom / Raó Social……………………………………………………………………
CIF / NIF:…………………………………………………………….……………….
Domicili:………………………………………………………………………………
Població:………………………………………….CP.:……………………………..
Telèfon:……………………………………………Mòbil:…………………………..
Adreça electrònica:………………………………………………………………….
2. DADES BANCARIES
Entitat:………………………………………………………………………………..
Sucursal:……………………………………………………………………………..
Localitat:……………………………………………………………………………...
Codi compte client: ____ ____ __ __________
DECLARO SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
( ) Que les dades anteriors corresponen al c/c o llibreta, obert/ta al meu nom, al/a la qual vul que sigui transferit l’import dels pagaments que l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar m’hagui de realitzar.
Sant Llorenç des Cardassar____ de ____________ de 2019.
Signatura:
DILIGÈNCIA DE L’ENTITAT BANCÀRIA
Les dades ressenyades coincideixen amb les que es tenen a aquesta oficina.
El/la directora/a
(signatura i segell)
SR. BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
ANNEX 4
JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ
1. DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT
Nom i llinatges:………………………………………………………………………
DNI / NIF:…………………………………………………………………………….
Domicili:………………………………………………………………………………
Població:………………………………………….CP.:……………………………..
Telèfon:……………………………………………Mòbil:…………………………..
Adreça electrònica:………………………………………………………………….
2. REPRESENTANT DE L’ENTITAT SOL·LICITANT (en el seu cas)
Nom i llinatges:………………………………………………………………………
NIF:………..………………………………………………………………………….
Domicili:………………………………………………………………………………
Població:………………………………………….CP.:……………………………..
Telèfon:……………………………………………Mòbil:…………………………..
Adreça electrònica:………………………………………………………………….
DECLARO SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
( ) Que la persona o entitat sol·licitant de la subvenció ha executat l’activitat subvencionada.
( ) Que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA.
Sant Llorenç des Cardassar____ de ____________ de 2019.
El/la sol·licitant,
Signatura:
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA: (Marcau amb una x)
( ) Foto de la façana reformada.
( ) Certificació acreditativa d’estar al corrent de pagament dels tributs municipals i la no existència de deutes en concepte de multes, sancions o altres càrregues municipals.
( ) Factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada.
( ) Justificant de pagament de les factures.
SR. BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
ANNEX 5
CONDICIONS ESTÈTIQUES
DE LES VIGENTS NN.SS. DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Es conservaran i respectaran tots els elements arquitectònics que caracteritzen l’edifici i es procurarà tornar la seva funció i esplendor, inclòs els elements nobles que han restat ocults.
Les façanes a via pública o visibles desde la mateixa, quedaran correctament rematades i acabades en tots els seus elements.
8.- Condicions d’ambient i estètica: Amb caràcter general, s’estarà a les estipulacions contingudes a l’article 146 del P.P. O.B.”
Sant Llorenç des Cardassar, 2 de maig de 2019
El batle,
Mateu Puigròs Sureda