Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 4046
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 23 d’abril de 2019, per la qual s’ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyeria industrial de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de l’adjudicació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1.Mitjançant la Resolució de 5 de maig de 2016 es van aprovar les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari, de l’àmbit dels serveis generals, previstes en les ofertes públiques d’ocupació que aprovi la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses les ofertes d’ocupació pública aprovades per Acord del Consell de Govern per als anys 2014 i 2015 (BOIB núm. 60, de 12 de maig).

2.Per la Resolució de 4 de desembre 2017 es van aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure,  al cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyeria industrial, de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 151, de 12 de desembre).

3.Una vegada finalitzades les proves selectives esmentades al punt anterior, el Tribunal Qualificador ha elevat a la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques la llista definitiva de persones aspirants seleccionades amb l’ordre de prelació final.

Fonaments de dret

1. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret 27/1994, d’11 de març, pel qual s’aprova el Reglament d’ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

4. Les bases 10.2, 12 i 13 de la Resolució de 5 de maig de 2016, per la qual s’aproven les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari, de l’àmbit dels serveis generals, previstes en les ofertes públiques d’ocupació que aprovi la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses les ofertes d’ocupació pública aprovades per Acord del Consell de Govern per als anys 2014 i 2015. 

5. La base 12 de la Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es van aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyeria industrial de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1.Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la llista definitiva de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés al cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyeria industrial de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons consta en l’annex I d’aquesta Resolució.

2. Publicar com a annex II la llista de llocs de treball vacants que s’ofereixen a les persones aspirants que han superat les proves selectives esmentades, a l’efecte que sol·licitin la destinació.

3. Establir que, en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d’aquesta Resolució, les persones aspirants seleccionades han de presentar, en el Registre General de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents següents:

a) Una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.

b) Una fotocòpia compulsada del certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana.

c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o escala del funcionariat del qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública, que s’adjunta a aquesta Resolució com a annex III.

En el cas de ser nacionals d’un altre estat, han d’acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i les aptituds necessàries per a l’exercici de les funcions del cos, escala o especialitat quan es tracti de personal funcionari de nou ingrés.

e) Escrit en què s’elegeixen, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud ha d’incloure tots els llocs (annex IV).

4. Ordenar que, si la persona aspirant seleccionada no presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats i, si escau, apreciats per l’Administració mitjançant una resolució motivada, o si en examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no pot ser nomenada funcionària i resten anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

5. Establir que les places s’han d’adjudicar d’ acord amb els criteris següents:

‒  La adjudicació s’efectuarà segons l’ordre final de prelació de les persones aprovades per a cada una de les illes, d’acord amb la petició de destinació i segons els llocs vacants que s’ofereixin.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador a partir de l’endemà que s’hagi publicat, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà que s’hagi publicat la Resolució, d’acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 23 d’abril de 2019

La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques

Catalina Cladera i Crespí    

 

ANNEX I Llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, al cos facultatiu superior, escala d’enginyeria, especialitat enginyeria industrial de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Mallorca    Torn lliure

DNI 

 Llinatges, nom 

 puntuació

 ordre       

***5153*

BOU GARCIA, MARIA ANTONIA 

 21,651 

1

 

ANNEX II ADJUDICACIÓ LLOCS ENGINYERIA INDUSTRIAL -COS 2510/251A-

CONSELLERIA / O.A.

CENTRE DIRECTIU

UNITAT

CODI LLOC

NOM DEL LLOC

N.L.

DESTÍ

C. ESP

CD

TP

FP

A.P.

GRUP

COSSOS

REQUISITS

OBS.

N.CAT.

ILLA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

LLOCS BASE DE LA CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA (PALMA)

F01670161

LLOC BASE TÈCNIC/A SUPERIOR

1

PALMA

3465,7

21

L

C

AA

A1

2510/251A

ESPECIALITAT ENGINYERIA INDUSTRIAL

RDT

B2

MALLORCA

 

ANNEX III Declaració jurada

____________________________________________________________________, amb DNI núm. _______________________________, en haver superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu superior de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, escala d’enginyeria, especialitat enginyer industrial.

DECLAR:

Que, d’acord amb el que disposa la base 13 de la Resolució de 5 de maig de 2016, per la qual s’aproven les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari, de l’àmbit dels serveis generals, previstes en les ofertes públiques d’ocupació que aprovi la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses les ofertes d’ocupació pública aprovades per Acord del Consell de Govern per als anys 2014 i 2015 (BOIB núm. 60, de 12 de maig), no he estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni em trob inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l’accés al cos esmentat, d’acord amb l’article 56.1 d del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (TREBEP).

________________________________, _____________d______________________de 2019

[rúbrica]

CONSELLERA D’HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Documents adjunts