Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 4094
Resolució del Director General del Servei de Salut de 30 d’abril de 2019 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de cap/cap de grup d'Admissió d'Urgències, de la plantilla orgànica autoritzada d'Hospital Can Misses de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011(BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les illes Balears per la qual es dicten instruccions per a aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, d'11 de juny), així com d'acord amb el Decret 8/2018, de 23 de març, pel qual es regula la capacitació lingüística del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB Núm. 37, de 24 de març), dicto la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública d'un lloc de cap/cap de grup d'Admissió d'Urgències, de la plantilla orgànica autoritzada d'Hospital Can Misses de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana previst en el Decret 8/2018 per a la categoria de què es tracti. Aquests requisits han de complir-se en la data de publicació de la convocatòria, excepte el requisit de llengua catalana que haurà d'acreditar-se dins del termini de presentació de sol·licituds.

2) Mèrits –que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del     subgrup C1.........................0,20 punts   per cada mes complet de serveis prestats.           

 - Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2 ………….0,16 punts  per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s'opta (màxim 60 punts):

 - Lloc de prefectura (màxim 40 punts):

* Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de  destinació superior al nivell 19 …………0,20  punts per cada mes complet.

* Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19……………....…..0,10   punts per cada mes complet.

* Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior  del nivell 19 …..….....0,10 punts per cada mes complet.

- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al qual s'opta, segons el que s'estableixi en la convocatòria (màxim 20 punts).......0,10   punts per cada mes complet.

A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional    relacionada amb el lloc, la següent:

* Experiència prèvia en els serveis d'Admissió (tant d'urgències com  general)

* Experiència en facturació a tercers o en el servei de Facturació.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament    consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s'opta (màxim 30 punts):

- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats  directament amb el contingut del lloc al qual s'opta……….0,10 punts        

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* Aplicacions informàtiques: AIDA, Cívitas, HP-HCIS (en les àrees pròpies    d'Admissió)  

* Facturació

* Protecció de dades

* Atenció a l'usuari

* Gestió d'equips, resolució de conflictes, etc.

* Llengües estrangeres

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament    consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració púbica (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per qualsevol organisme públic i entitat de dret públic conforme a l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

* Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

- Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits,    els       reconeguts com equivals o els homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell C1……4 punts

- Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats  expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits,  els  reconeguts com equivals o els homologats per la Direcció  General de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell C2……5 punts

(Només es valorarà el major nivell que posseeixi el concursant)

- Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits,    els reconeguts com equivals o els homologats per la Direcció  General de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell E (llenguatge administratiu)………………………………………………………………..……1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc dependrà del Cap de Secció d'Admissió i de la Direcció de Gestió i exercirà les funcions pròpies d'un cap de grup d'Admissió d'Urgències  de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Can Misses de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, entre elles les següents:

a) Organitzar, planificar i dirigir el desenvolupament diari de l'àrea administrativa d'acord amb les indicacions del Cap de Secció

b) Planificar i gestionar els torns de treball

c) Formar al personal al seu càrrec

d) Coordinar i supervisar els procediments relacionats amb els fluxos d'admissió de pacients

e) Coordinar i supervisar els procediments relacionats amb la facturació a tercers

f) Coordinar i supervisar els procediments relacionats amb els usuaris

g) Responsabilitzar-se de la gestió del material d'ús en les tasques administratives del servei

h) Revisar, implantar i actualitzar els protocols de treball

 

4) Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per a participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, ha de presentar-se en el termini de vint dies naturals a comptar a partir de l'endemà a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí oficial de les Illes Balears. Ha de formalitzar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President: Mateu Mesquida Mas

(Designat pel secretari general del Servei de Salut)       

Vocales:

- Joan Miquel Barceló Mas

(Designat pel secretari general del Servei de Salut)

- Esperanza Méndez Serra

(Designat pel director gerent del centre o pel secretari general del Servei de  Salut de les Illes Balears en el cas dels Serveis Centrals)

- Natalia Vila Tortosa

(Designat pel director de la divisió –o de l'àrea de direcció- a la qual estigui  adscrit el lloc)           

- Secretari: Victoria Lillo Beltrán

(Designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un    nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la data de la seva notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la data de publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Palma, 30 d’abril de 2019

El Director General del Servei de Salut de les Illes Balears (P.d. Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21 de gener de 2016) (Data signatura: 30 de maig de 2019 Maria del Carmen Ferrer López)