Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 4081
Conveni de col·laboració per a l'execució de les obres del projecte “Execució de les obres del projecte d’adequació i millora de l’accessibilitat de l’Avinguda de l’Agulla de Cala Rajada”

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vista la signatura del conveni de col·laboració entre el Consorci de places per a la Millora de les infraestructures turístiques i per al foment de la desestacionalització de l'oferta de l’illa de Mallorca i l’Ajuntament de Capdepera, per a l'execució de les obres del projecte “Execució de les obres del projecte d’adequació i millora de l’accessibilitat de l’Avinguda de l’Agulla de Cala Rajada”.

Vist que l’objecte d’aquest conveni és articular la col·laboració entre les parts firmants, amb la finalitat d’executar el projecte definitiu “Adequació i millora de l’accessibilitat de l’Avinguda de l’Agulla de Cala Rajada”, al terme municipal de Capdepera.

Vist que a l’article 4 del Conveni obliga a la creació d’una Comissió mixta de seguiment i de control, que ha d’estar formada per sis representants, amb vot, dels quals tres han d’ésser de l’Ajuntament de Capdepera.

L’article esmentat estableix el següent:

«Art. 4 Comissió Mixta de Seguiment i Control d’aquest Conveni, que ha d’estar format per sis representants amb vot:

- Tres del Consorci Borsa d’Allotjaments Turístics.

- Tres de l’Ajuntament de Capdepera, dos dels quals com a president i secretari.

- A les reunions poden assistir, com a assessors, les persones que la Comissió Mixta de Seguiment i Control que hom consideri convenient, d’acord amb la naturalesa dels assumptes a tractar.

La comissió s’ha de reunir al llarg de l’execució del conveni de col·laboració quan alguns dels seus membres ho sol·liciti i, en qualsevol cas, una vegada per semestre.

Les reunions s’han de convocar com a mínim amb tres dies d’antelació i la convocatòria ha d’anar acompanyada de l’ordre del dia corresponent.

Les funcions de la comissió són les següents:

a) Conèixer les incidències, tant tècniques com administratives, dels projectes i de les actuacions, i proposar-ne les decisions oportunes.

b) Proposar i, si escau, acordar les modificacions del conveni que es considerin adequades.

c) Interpretar, en cas de dubte, les clàusules d’aquest Conveni».

 

RESOLC

Primer. Nomenar els membres de la Comissió Mixta i de Control que han d'assistir a les reunions en el cas que se'n convoquin.

Els membres designats per l’Ajuntament de Capdepera són els següents:

President: Rafel Fernández Mallol, batle de l’Ajuntament de Capdepera.

Secretària: Mónica Viejo Becerra, regidora de Turisme i Vies i Obres.

Vocal: Joan Torrens Ferrer, arquitecte tècnic de l’Ajuntament de Capdepera.

Segon. En el supòsit que es necessiti assessorament de personal especialitzat, podran assistir a les reunions els assessors que es considerin oportuns per al bon funcionament de les reunions.

Tercer. Notificar la present resolució als interessats, publicar-la al BOIB, intranet i pàgina web municipals i donar-ne compte al Ple de la corporació en la primera sessió que aquest celebri.

Capdepera, 25 d’abril de 2019

El batle Rafel Fernández Mallol