Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 4072
Registre de Personal. Creació de la Unitat Tècnica de Gestió de la Diversitat. MF-595

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 20 de març de 2019, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la creació de la Unitat tècnica de Gestió de la Diversitat (AID0012400) dins la Unitat tècnica de la Direcció general d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics, integrada pels llocs de feina que s’exposa a la proposta MF-595, que són els següents:

- 1 lloc de feina d’Auxiliar Administratiu/va

- 2 expansions del lloc de feina de Treballador/a Social

- 5 expansions del lloc de feina de Tècnic/a intervenció social intercultural

- 1 Tècnic/a intervenció social de cooperació

 

2. Aprovar les funcions específiques del lloc de feina de Treballador/a social:

- Atendre, valorar i informar en situacions de necessitat amb relació als drets de ciutadania.

Funcions específiques:

- Atendre, valorar i informar en situacions de necessitat amb relació als drets de ciutadania i a la inclusió de persones migrades, inclosos els informes d’arrelament per a la regularització administrativa

- Dissenyar, realitzar i avaluar activitats i projectes orientats a la inclusió de persones migrades en tots els àmbits de la vida de la ciutat, a la convivència intercultural i a prevenir conductes i situacions de discriminació, racisme o xenofòbia.

- Prestar suport i assistència tècnica per a l’atenció de persones migrades als serveis municipals

- Col·laborar amb grups de persones, entitats i serveis amb les mateixes finalitats, participar en comissions tècniques, xarxes i processos de treball

- Incloure la perspectiva de gènere

- Donar compliment als procediments de treball i als criteris metodològics i de qualitat aprovats pel Servei i als de caràcter general de l’Ajuntament

 

3. Aprovar les funcions específiques del lloc de feina de Tècnic/a intervenció social intercultural:

Funcions específiques:

- Atendre, valorar i informar en situacions de necessitat amb relació als drets de ciutadania i a la inclusió de persones migrades, inclosos els informes d’arrelament per a la regularització administrativa

- Dissenyar, realitzar i avaluar activitats i projectes orientats a la inclusió de persones migrades en tots els àmbits de la vida de la ciutat, a la convivència intercultural i a prevenir conductes i situacions de discriminació, racisme o xenofòbia.

- Prestar suport i assistència tècnica per a l’atenció de persones migrades als serveis municipals

- Col·laborar amb grups de persones, entitats i serveis amb les mateixes finalitats, participar en comissions tècniques, xarxes i processos de treball

- Incloure la perspectiva de gènere

- Donar compliment als procediments de treball i als criteris metodològics i de qualitat aprovats pel Servei i als de caràcter general de l’Ajuntament

4. Aprovar les funcions específiques del lloc de feina de Tècnic/a intervenció social de cooperació:

Funcions específiques:

- Avaluar i realitzar projectes orientats a la cooperació, la solidaritat i en els drets humans

- Col·laborar amb grups de persones, entitats i serveis amb les mateixes finalitats, participar en comissions tècniques, xarxes i processos de treball

- Incloure la perspectiva de gènere considerant les situacions de doble discriminació que puguin afectar les dones i incloent indicadors en tots els anàlisi i diagnosi i indicadors d’impacte de gènere en els projectes i activitats

- Donar compliment als procediments de treball i als criteris metodològics i de qualitat aprovats pel Servei i als de caràcter general de l’Ajuntament.

5. Aprovar les funcions específiques del lloc de feina d’Auxiliar administratiu/va:

Funcions específiques:

- Atendre i informar les persones que ho sol·licitin dels procediments gestionats per la unitat

- Manteniment i control de registres, expedients i agenda

6. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.

7. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 8 d’abril de 2019

Cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 595 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

AID

ÀREA D'IGUALTAT, JOVENTUT I DRETS CÍVICS

ÒRGAN:

AID001

DIRECCIÓ GENERAL D'IGUALTAT, JOVENTUT I DRETS CÍVICS

UNITAT:

AID0012400

UNITAT TÈCNICA / UNITAT TÈCNICA DE GESTIÓ DE LA DIVERSITAT

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F23010465

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

1

G

14

13

C

AJP

C2

JG1

H1

AG

3054 - SUBESCALA AUXILIAR

 

B2

 

F30910195

TREBALLADOR/A SOCIAL

2

G

22

53

C

AJP

A2

JG1

HE39

AE

3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT TREBALLADOR/A SOCIAL

 

B2

 

F95090025

TÈCNIC/A INTERVENCIÓ SOCIAL INTERCULTURAL

5

G

22

53

C

AJP

A2

JG1

HE39

AE

3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT INTERVENCIÓ SOCIAL

2 ANYS D’EXPERIÈNCIA EN LES FUNCIONS PRÒPIES DEL LLOC DE FEINA O 200 HORES DE FORMACIÓ ESPECÍFICA EN MIGRACIONS, INTERCULTURALITAT I  MEDIACIÓ

B2

 

F95090026

TÈCNIC/A INTERVENCIÓ SOCIAL DE COOPERACIÓ

1

G

22

53

C

AJP

A2

JG1

HE39

AE

3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT INTERVENCIÓ SOCIAL

200 HORES DE FORMACIÓ ESPECÍFICA EN COOPERACIÓ I/O DRETS HUMANS O 2 ANYS D’EXPERIÈNCIA EN LES FUNCIONS PRÒPIES DEL LLOC DE FEINA

B2

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

G

GENÈRIC

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

HE39

DE DILLUNS A DIVENDRES, DE 8:30 A 14:30H (AMB FLEXIBILITAT) + 7,5 HORES MÒBILS FINS LES 22H, SEGONS NECESSITATS DEL SERVEI.

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

13

   9.484,58 €

53

  13.910,12 €