El Ple de l'Ajuntament, a la sessió extraordinària celebrada el 15 d'abril de 2019, va acordar crear la fitxa del lloc de treball de Cap de la Policia Local, lloc núm. 210, d’acord amb l’annex descriptiu.
La qual cosa s'exposa al públic a l'efecte de l’article 127 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local.
A Sant Antoni de Portmany, 27 d'abril de 2019
L'alcalde,
José Tur Torres.
ANNEX I: FITXA DESCRIPTIVA
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM.: 210
NOM DEL LLOC DE TREBALL
CAP DE LA POLICIA LOCAL.
|
DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA
|
|
Unitat/Servei
|
Titulars
|
Subordinats
|
Horari
|
Jornada
|
|
POLICIA LOCAL
|
1
|
Aproxim. 56
|
M/T/N
|
Flexible
|
ALCALDE
|
Dedicació
---
Incompatibilitat
|
Grup / Categoria
---
Especialitat
|
Requisits
---
Mèrits
|
Provisió
|
Tipus
|
REGIDOR DELEGAT
|
Exclusiva
Total
|
A2 /
Inspector/ora de Policia Local
-------
Las pròpies de la classe policial
|
Funcionari de carrera amb categoria mínima
Oficial en servei actiu
Títol universitari de Grau o equivalent.
Català nivell B2
Permís de conduir A i B
Direcció personal
Anglès
|
L.D.
|
S
|
CENTRE: Policia Local
CD: Nivell 24
CE: 1.575,87 Euros
(Retribucions any 2019)
|
Responsabilitats generals:
|
Tasques més significatives:
-
La coordinació i la inspecció de les activitats i els serveis de totes les Unitats i Departaments del Cos.
-
La transmissió de les directrius de l'equip de govern al servei policial i, per altra banda, el trasllat de les sol·licituds pertinents dels comandaments i la plantilla als responsables municipals.
-
La informació a l'Alcaldia sobre el desenvolupament dels serveis i la materialització i l’acompliment de les ordres que aquesta li dicti.
-
El dictat, per dur-les a terme, de les instruccions de servei, les ordres i les directrius que consideri necessàries, d'acord amb la normativa vigent.
-
L’exigència a tots els membres del cos de l'exacte compliment dels seus deures, sens perjudici de les responsabilitats que corresponguin als diversos comandaments de l'estructura jeràrquica
-
La proposició a l'Alcaldia de la iniciació d'expedients disciplinaris i dels premis i les recompenses que es mereixi el personal.
-
L'elaboració de les propostes pressupostàries i la execució de la gestió i el control ordinari de la despesa de les partides assignades a la Policia Local. La realització de propostes d'adquisició o de millora de mitjans materials i tecnològics, amb la consulta prèvia sindical de les que tenguin incidència sobre el personal o les seues condicions de treball.
-
L’assistència a l'alcalde o el regidor delegat en les funcions de planificació, organització, coordinació i control i proposició de les mesures organitzatives i els projectes per a la renovació i el perfeccionament dels procediments, sistemes i mètodes d'actuació que consideri convenients.
-
L'establiment de protocols i indicadors que permetin una anàlisi constant i àgil del funcionament dels diferents serveis policials i dels resultats obtenguts de l'aplicació dels sistemes de qualitat que es puguin establir.
-
La proposta d'activitats formatives i d'entreteniment, prèvia consulta sindical. Així com la gestió i el foment de la formació permanent dels membres del Cos.
-
La direcció de la confecció de les memòries anuals de la Policia Local.
-
L'impuls i el suport als responsables de les diferents Unitats i Departaments en les relacions i comunicacions amb els sectors socials representatius.
-
La supervisió dels quadrants i dels nomenaments de serveis que els comandaments del cos confeccionin, i els canvis de torn o serveis que aquests comandaments autoritzin.
-
La participació en les reunions de la Junta Local de Seguretat (com a vocal) o d'òrgans similars.
-
L’acompanyament de la Corporació en aquells actes públics en què aquesta es doni i sigui requerit per a això.
-
La resta de funcions que l’alcalde o el regidor delegat li assigni, o altres que li assignin les normes o disposicions vigents.
|