Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 3851
Acord del Ple extraordinari de dia 11 d’abril de 2019 d’aprovar la recuperació del 100 % de les retribucions dels empleats municipals durant les baixes per incapacitat laboral temporal (exp. 2019/003518)
El Ple de l’Ajuntament, en la sessió extraordinària de dia 11 d’abril de 2019, en el punt 7è de l’ordre del dia, va adoptar l’acord següent:
«PRIMER: Que el Ple de l’Ajuntament de Ciutadella aprovi el següent acord sobre la recuperació del 100 % de les retribucions dels empleats municipals en cas d’incapacitat laboral temporal des del primer dia de baixa:
«Incapacitat temporal del personal funcionari i laboral
1. En els supòsits d’incapacitat laboral temporal legalment declarada i mentre duri, l’Ajuntament completarà el subsidi econòmic percebut pel personal funcionari i laboral per compte de la Seguretat Social amb la quantitat necessària fins arribar al 100 % de totes les retribucions fixes del mes d’inici de la incapacitat temporal des del primer dia de baixa.
2. Els empleats que s’absentin o causin baixa per malaltia o accident hauran de comunicar aquesta contingència al més aviat possible a l’Ajuntament i, en tot cas, hauran de fer arribar el certificat de baixa dins el termini legalment establert o la documentació acreditativa, segons procedeixi, des del primer dia d’absència.
3. L’Ajuntament podrà comprovar l’estat de la malaltia o de l’accident al·legat per l’empleat, per justificar-ne l’absència al treball, mitjançant reconeixement mèdic. La negativa del treballador a aquesta comprovació podrà determinar la suspensió dels drets econòmics».
SEGON: Aquest acord entrarà en vigor a partir de la data de la seva aprovació pel Ple de l’Ajuntament, independentment de la data de publicació al BOIB.»
La qual cosa es publica per a general coneixement.
Ciutadella de Menorca, 23 d'abril de 2019
L’alcaldessa Joana Maria Gomila Lluch