Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 3754
Convocatòria i bases per formar una borsa de feina de graduat social (personal laboral temporal)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. AE 557/2019)

En exercici de l’atribució delegada per resolució de batlia núm. 592-2015, de 5 d’agost (BOIB núm. 120, de 08.08.2015), a proposta del batle, havent escoltat l’informe favorable dels delegats del personal laboral en reunió negociadora de 8 d’abril de 2019, la junta de govern local, en sessió de 9 d’abril de 2019, ha acordat:

Aprovar les següents convocatòria i bases reguladores del procediment selectiu per a la contractació d'un/a tècnic/a de grau mitjà (graduat/da social)

PRIMERA. - OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la contractació d´un/a tècnic/a de grau mitjà (graduat/da social) com a personal laboral temporal de l´Ajuntament d´Alaró, en la modalitat de contracte laboral temporal, i la creació d’una borsa de treball de graduats socials, per tal d´atendre situacions temporals o circumstancials que venen regulades als articles 12.7 i 15.1, apartats b) i c), del Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (EBEP); i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears (LFPIB).

El sistema de selecció serà mitjançant concurs de mèrits.

El lloc de treball pertany al grup B de classificació professional del vigent conveni col·lectiu per al personal laboral de l´ajuntament d´Alaró, amb les retribucions establertes al mateix.

SEGONA. - FUNCIONS

Les pròpies de la carrera o professió de graduat social, i especialment: confecció de nòmines, quotes i cotitzacions a la Seguretat Social, Mútues,  Agencias de Administración Tributaria, contractació,  procediments selectius, altes i baixes, permisos i vacacions, assessorament en matèria de recursos humans i relacions laborals.

Contracte a temps complet.

TERCERA. - REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per prendre part en el procediment selectiu serà necessari reunir les següents condicions:

a) Tenir nacionalitat espanyola o la d'algun Estat membre de la Unió Europea o que, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de les persones treballadores.

b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de grau o diplomatura en Relacions Laborals, Diplomatura de Graduat Social, grau en Ciències del Treball, o titulació equivalent, o en condicions d´obtenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació d´instàncies. En casos de titulacions obtingudes a l’estranger s’haurà d'acreditar l'homologació de la titulació exigida.

d) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

f) Abans de prendre possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmès a cap dels motius d'incompatibilitat que estableix la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre en és el cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfenesa.

g) Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell C1 o estar en condicions d´obtenir-lo a la data de finalització del termini de presentació d´instàncies.

Els certificats acreditatius s'hauran de presentar mitjançant document original o còpia adverada.

Els requisits establerts en els apartats anteriors han de complir el darrer dia de termini de presentació d'instàncies i gaudir dels mateixos durant el procés selectiu.

QUARTA. - SOL·LICITUDS

1.- Les instàncies per participar en el procés selectiu s'han de formalitzar segons el model que figura en l'Annex I de les presents bases, adreçades al  batle de l'Ajuntament d'Alaró, i es presentaran en el registre general d'aquest Ajuntament, seu electrònica o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant LPACAP).

2.- Per ser admès, i prendre part al concurs de mèrits, bastarà que les persones aspirants manifesten en les instàncies que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera d'aquesta convocatòria, adjuntant:

còpia compulsada del seu Document Nacional d'Identitat

còpia compulsada del títol de grau o diplomatura en Relacions Laborals, Diplomatura de Graduat Social, grau en Ciències del Treball, o titulació equivalent

còpia compulsa del títol o certificat acreditatiu del coneixement de nivell C1 de català

3.- Juntament amb la instància, les persones aspirants hauran de presentar aquells documents, originals i fotocòpies acreditatius dels mèrits dels que siguin titulars a valorar pel Tribunal. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. Els mèrits o serveis a tenir en estaran referits a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

En cap cas es valoraran els mèrits al·legats no justificats degudament abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits, llevat defectes merament formals advertits en la documentació presentada per la persona aspirant, sempre que aquesta acrediti el mèrit al·legat en l'aspecte substantiu.

Tots els documents presentats en un altre idioma han d'adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada. Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats. La falsedat en les dades que es facin constar a la sol·licitud o en la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que procedeixin.

4.- El termini per a la presentació d'instàncies serà de vint dies naturals, a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si l'últim dia recaigués en dissabte, diumenge o festiu, el mateix s´entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

CINQUENA. - ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, el batle aprovarà la relació provisional d'admesos i exclosos, que serà publicada en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alaró i la pàgina web de la Corporació (www.alaro.net), concedint-se un termini de deu dies hàbils per a la presentació d'esmenes o reclamacions, d'acord amb el que preveu l'article 68 de la LPACAP. Un cop examinades les sol·licituds presentades, es publicarà la relació definitiva d'admesos mitjançant els mitjans referits. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada.

Aquesta resolució determinarà el començament dels terminis i els efectes de les possibles impugnacions i recursos.

SISENA. - TRIBUNAL AVALUADOR

El Tribunal estarà format per tres membres i els respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Els membres del tribunal hauran de ser funcionaris o personal laboral, d'igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida als aspirants per a l'ingrés. Així mateix, podran formar-ne part les persones designades pels col·legis oficials als quals es demani col·laboració.

La resolució de batlia sobre la composició nominativa del tribunal es farà pública a la pàgina web de l’ajuntament (www.ajalaro.net) i en el tauler d’anunci.

Podran participar dos observadors designats, respectivament, d’entre els delegats de personal de l'Ajuntament, que tindran veu però no vot, les funcions seran observar el bon desenvolupament del procés selectiu.

L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.

El Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors especialistes perquè l'assessori, amb veu i sense vot.

SETENA. - PROCEDIMENT DE SELECCIÓ:

Valoració dels mèrits

El procediment de selecció serà el concurs de mèrits.

Els mèrits al·legats i justificats pels aspirants en la fase de concurs i que el tribunal valorarà es regiran pel barem següent:

1. Altres estudis acadèmics: fins a un màxim de 20 punts

Es valoren en aquest apartat, les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com les titulacions universitàries no oficials i els crèdits dels títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de feina objecte de la convocatòria. No pot ser objecte de valoració la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria, ni tampoc els títols de Nivell 2 de Grau del sistema MECES o d’equivalències de titulacions “pre-Bolònia” que corresponguin a la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte pel que fa als títols de postgrau. En cas que es presentin vàries titulacions, no es valoraran aquelles que siguin necessàries per a l’obtenció de la titulació superior, en cas que es presentin ambdues.

a) Per titulació acadèmica oficial de nivell 4 ò equivalent del sistema MECES (nivell de Doctor), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea jurídica-laboral, jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 15 punts.

b) Per titulació acadèmica oficial de nivell 3 ò equivalent del sistema MECES (nivell de màster), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea jurídica-laboral, jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 10 punts.

c) Per titulació acadèmica oficial de nivell 2 ò equivalent del sistema MECES (nivell de grau), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea jurídica-laboral, jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 5 punts.

d) Per títol propi de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d’actualització universitària), que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de feina es valoren a raó de 0’1 punts per crèdit (equivalent a 10 hores de durada), fins a un màx de 4 punts.

e) Per titulació acadèmica de tècnic superior en prevenció de riscos laborals: 3 punts.

f) Per titulació acadèmica de tècnic grau mitjà en prevenció de riscos laborals: 2 punts. (no acumulable a la titulació de tècnic nivell superior).

2. Formació i perfeccionament: fins a un màxim de 20 punts.

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Institut Nacional d'Administració Pública, l’Escola Balear d’Administració Pública, l’administració de l’estat, l’autonòmica o la local, les universitats, les federacions d’entitats locals o els homologats per qualsevol d’aquestes institucions que estiguin dins el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració, o les impartides o promogudes pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB) amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la borsa a la qual s'opta.

Es valoraran en tot cas:

- els cursos de l'àrea del dret administratiu, dret del treball i la seguretat social.

- els cursos d´informàtica vinculats a les funcions de la plaça: programes de nòmines, etc.

- els cursos de formació en matèria de prevenció de riscos laborals: es valorarà el curs bàsic, el curs de nivell mig i el curs de nivell superior.

- els cursos en matèria de protecció de dades de caràcter personal i els de formació en matèria de qualitat, així com els cursos formatius en matèria d´igualtat de gènere.

L'acreditació de les accions formatives es farà mitjançant diplomes, certificacions o documents oficials estesos per les administracions i/o organismes competents, i han d'incloure les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valorarà a raó de 10 hores de durada.

Aquest apartat serà valorat segons el barem:

a) 0'5 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d'un crèdit, quan el certificat acrediti l'aprofitament. La puntuació màxima per curs serà de 10 punts.

b) 0'3 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra anterior, quan el certificat acrediti l'assistència al curs o no esmenti expressament el caràcter d'assistència o aprofitament. La puntuació màxima per curs serà de 10 punts.

 c) 0'5 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra a), quan el certificat acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En l'últim cas només es valorarà la part corresponent a les hores impartides. La puntuació màxima per curs serà de deu punts.

No seran acumulatius. Es valoraran una sola vegada els cursos relatius a una mateixa matèria, i es valorarà únicament el de nivell superior o avançat.

3. Experiència professional: fins a un màxim de 30 punts.

a) Per serveis prestats a l´Administració Pública, en llocs d´igual, similar o anàloga categoria a la qual s'opta. Es consideren administracions públiques a aquests efectes les definides a l´article 2.3 de la Llei 40/2015, d´1 d´octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

Aquest apartat serà valorat a raó de 5 punts per any de serveis prestats a l'Administració Pública. Les fraccions d´any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos complets.

Els serveis prestats s'hauran d'acreditar mitjançant certificat lliurat per l'organisme competent, en el qual han de constar: el lapse temporal de prestació, la categoria professional i la vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera o interí o personal laboral). Per a la valoració de les funcions, serà necessari la inclusió al certificat per al personal funcionari del grup, escala, subescala i/o categoria i per al personal laboral la descripció o indicació de les funcions realitzades.

b) Per serveis prestats al sector privat, en llocs d´igual, similar o anàloga categoria a la qual s´opta: es valorarà a raó de 3 punts per any complet de serveis. Les fraccions d´any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos complets.

Els serveis prestats s´hauran d´acreditar mitjançant fotocopia compulsada dels contractes de treball, acompanyat del certificat de vida laboral expedit per la TGSS o també mitjançant el certificat de vida laboral acompanyat d´un certificat expedit per l´empresa, on constin la data d´inici i de finalització dels serveis, la categoria, lloc de treball i funcions desenvolupades.

c) Per exercici lliure de la professió com a autònom, realitzant qualcuna de les tasques pròpies de la plaça o lloc de treball objecte de la convocatòria, es valorarà a raó de 2 punts per any treballat. Les fraccions d´any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos complets.

Per ser valorat aquest mèrit, s’haurà d’acreditar mitjançant la presentació del certificat de vida laboral, el certificat d’alta a l’IAE en l’epígraf corresponent, o per qualsevol altre mitjà admès en dret.

El límit temporal per valorar l´experiència professional, així com la resta de mèrits al·legats, serà la data de publicació en el BOIB de la convocatòria d´aquest procediment.

4. Antiguitat reconeguda a les administracions públiques: fins a un màxim de 20 punts.

 Es valoraran només les funcions desenvolupades als serveis o departaments de recursos humans a qualsevol administració pública, en categories diferents a les quals s´opta, ja sigui com a personal laboral o funcionari. Es valorarà a raó d´1 punt per any complet de serveis. Les fraccions d´any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos complets.

Els serveis prestats s'hauran d'acreditar mitjançant certificat lliurat per l'organisme competent, en el qual han de constar: el lapse temporal de prestació, la categoria professional i la vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera o interí o personal laboral). Per a la valoració de les funcions, serà necessari la inclusió al certificat per al personal funcionari del grup, escala, subescala i/o categoria i per al personal laboral la descripció o indicació de les funcions realitzades.

 

5. Coneixement de la llengua catalana: fins a un màxim de 10 punts.

S’haurà d’acreditar mitjançant l'aportació de certificat expedit o homologat per l’organisme corresponent.

a) Certificat nivell C2 : 6 punts.

b) Certificat de coneixements de llenguatge administratiu : 4 punts.

VUITENA. - VALORACIÓ DEL CONCURS I CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL.

Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i la pàgina web de la Corporació les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els cinc apartats assenyalats en la base setena. Les persones interessades podran presentar, per escrit, reclamacions en els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.

En cas d'empat, es resoldrà aplicant la següent graduació:

1) Millor puntuació en l'apartat d'experiència professional.

2) Millor puntuació a l'apartat de formació.

3) Si persisteix l'empat finalment es procedirà al sorteig.

Un cop transcorregut el termini anterior, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el tribunal qualificador donarà per finalitzada la selecció, i elevarà la seva proposta definitiva al batle per que dicti la corresponent resolució de constitució de la borsa de treball, l'ordre de prelació serà en funció de les puntuacions obtingudes per cada aspirant. La resolució es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d´anuncis electrònic de l´Ajuntament.

NOVENA.- FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL.

Les persones aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridades per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de contractació de personal laboral temporal.

Les persones que formen part d’aquesta borsa a l’efecte d’oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible. Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que es trobin en situació d’incapacitat temporal o d’embaràs, en descans per maternitat o paternitat, adopció o acolliment (permanent o preadoptiu) i excedència per cura de fills menors de 12 anys o ascendents dependents.

Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball d’aquesta borsa.

A aquest efecte, el personal de l’ajuntament es posarà en contacte telefònic o telemàtic amb un màxim de dos intents amb la persona que correspongui, li comunicarà el lloc a cobrir i el termini en el qual cal que s’incorpori al lloc de treball. Quedarà constància a l’expedient, mitjançant una diligència, de què aquesta persona ha rebut la comunicació o dels intents realitzats.

Dins el termini màxim de dues hores a comptar des de la comunicació (telefònica o per correu electrònic), o dos dies si la crida es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès amb la contractació. Si dins aquest termini no manifesta la conformitat, renúncia expressament a la contractació, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altra circumstància que impedeixi la seva incorporació, perdrà el seu lloc a la llista de les persones aspirants seleccionades i passarà a ocupar el darrer lloc (és a dir, no quedarà exclòs de la borsa de treball), i el departament de Recursos Humans avisarà a la següent de la llista.

Serà d’aplicació a aquest procediment el que disposen la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i la Llei 11/2007, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics en el sentit que totes les comunicacions que es derivin d’aquest procediment ho seran mitjançant publicació al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alaró (http://www.alaro.net) excepte la comunicació de nomenament de membre del tribunal qualificador.

DESENA.- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS I CONTRACTACIÓ.

Les persones aspirants que siguin cridades i donin la seva conformitat al seu nomenament com personal laboral temporal hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, la següent documentació:

- Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

- Declaració jurada o promesa que no ha estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals, i que no està inhabilitat/da per a l'exercici de funcions públiques.

En el cas que la persona aspirant proposada no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar la contractació de la persona aspirant següent per ordre de puntuació.

Presentada la documentació, es procedirà a la contractació de les persones aspirants de la borsa de treball, per ordre de puntuació, mitjançant contracte laboral temporal, havent-se d’incorporar al lloc de treball el dia que s’acordi a la dita contractació.

 La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

ONZENA.- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.

 Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alaró (www.alaro.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva

 

ANNEX I

MODEL D’INSTÀNCIA

DNI/NIF___________________________;Nom________________________________; Primer llinatge______________________;Segon llinatge________________________; Domicili:_________________________________________ ; (a efectes de notificació)

Localitat:________________________________________Teléfon:________________

Adreça electrònica:_______________________________________________________

EXPÒS:

Primer.- Que he tingut coneixement de la convocatòria mitjançant acord de la Junta de Govern Local, de data 09/04/2019, del procediment selectiu per a la creació d’una borsa de treball de GRADUAT/DA SOCIAL de l’Ajuntament d’Alaró.

Segon.- Que aport els següents documents:

- còpia compulsada o adverada del document d’identificació personal (DNI,NIE, permís de conduir/passaport; en vigor)

- còpia compulsada del títol de grau o diplomatura en Relacions Laborals, Diplomatura de Graduat Social, grau en Ciències del Treball, o titulació equivalent

- còpia compulsada o adverada del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell C1 exigit de llengua catalana (ò nivell superior)

Tercer.- Que declar estar en possessió de tots i cadascun dels requisits i condicions que s’exigeixen a la convocatòria, i específicament que reunesc els requisits requerits a la Base Tercera de la convocatòria.

Quart.- Que d’acord amb l’establert a les Bases de la convocatòria, al·leg i acredit els mèrits de la convocatòria mitjançant els documents que es relacionen a continuació, per la qual cosa sol·licit em siguin reconeguts:

(DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA, INCLOURE NOMÉS DOCUMENTACIÓ RELATIVA A MÈRITS)

1.-_______________________________________________________________

2.-_______________________________________________________________

3.-_______________________________________________________________

4.-_______________________________________________________________

Per tot l’exposat,

SOL·LICIT:

Ser admès/sa a la convocatòria del procediment selectiu per a la creació d’una borsa de treball de GRADUAT/DA SOCIAL de l’Ajuntament d’Alaró.

Alaró, _________ de ________________ de 2.019

Sr. batle de l’Ajuntament d’Alaró

De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l’exercici de funcions pròpies d’aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s’informa que les dades s’incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament. Que en aquest acte l’Ajuntament informa a les persones interessades del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d’escrit adreçat al responsable del fitxer a l’adreça postal següent: 07340 – Alaró – C/ Petit, 1. Que així mateix se m’informa en aquest acte que les dades personals de les persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.

Recursos.

Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, es poden interposar,  alternativament, els recursos següents:

  1. Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la publicació del present acord.

  2. El recurs de reposició potestatiu davant la junta de govern local, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

 

Alaró, 16 d’abril de 2019.

El batle,

Guillermo Claret Balboa Buika