Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 3745
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret pel qual es regulen els serveis de promoció de l’autonomia personal per a infants de 6 a 12 anys amb discapacitat, en l’àmbit dels serveis socials de les Illes Balears
Fets
1. Des de dia 22 d’agost de 2018 fins a dia 12 de setembre de 2018, s’ha substanciat una consulta pública prèvia, a través de la pàgina de Participació Ciutadana sobre la proposta d'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es regulen els serveis de promoció de l’autonomia personal per a infants de 6 a 12 anys amb discapacitat, en l’àmbit dels serveis socials de les Illes Balears.
2. En data 1 d’abril de 2019, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració del projecte de decret de referència.
3. Una vegada elaborat el Projecte de Decret, d’acord amb la normativa aplicable, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.
Fonaments de dret
1. Els articles 56, 57, 58, 59 i 60 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears.
2. El títol VI de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania el Projecte de decret pel qual es regulen els serveis de promoció de l’autonomia personal per a infants de 6 a 12 anys amb discapacitat, en l’àmbit dels serveis socials de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Secretaria General de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació (pl. de la Drassana, 4, de Palma) i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en deu dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Secretaria General de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació (pl. de la Drassana, 4, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions a l'avantprojecte per mitjans telemàtics, mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 12 d’abril de 2019
La consellera de Serveis Socials i Cooperació
Fina Santiago Rodríguez