Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 3662
Resolució de la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat de 15 d’abril de 2019 per la qual es nomenen les persones que han d’actuar com a assessors i avaluadors en el procediment d’acreditació de competències professionals convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 de novembre de 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

  1. El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral preveu que les tasques d’assessorament i d’avaluació les exerceixin les persones habilitades a aquest efecte per les administracions competents.
  2. El Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, designa, a l’article 3.1, l’Institut de les Qualificacions Professionals (IQPIB) com a òrgan encarregat de desenvolupar l’estructura organitzativa responsable del procediment, així com de gestionar i coordinar el procediment d’avaluació i d’acreditació en l’àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. A l’article 3.2 f estableix que l’IQPIB és l’òrgan responsable d’habilitar el personal assessor i avaluador i mantenir-ne el registre i, a l’article 3.2 c, assenyala que l’IQPIB és l’organisme que proposa la composició de les comissions d’avaluació.
  3. La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 de novembre de 2018 per la qual es convoca el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació corresponent al programa comú “PC00009” del Pla Anual de Polítiques per a l’Ocupació (PAPE 2018) (BOIB núm.153, de 6 de desembre), incloses en les unitats de competència de diverses qualificacions professionals, estableix en el punt 29 de les bases de la convocatòria que el director de l’IQPIB proposa les persones que han d’actuar com a assessors, avaluadors i membres de les comissions, i la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat les nomena perquè actuïn com a tals en el procediment d’acreditació.
  4. En virtut de les competències atribuïdes a l’article 3.1 del Decret 104/2001, de 20 de juliol, l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears s’adscriu orgànicament a la direcció general competent en matèria de formació professional de la conselleria competent en matèria d’educació, i ha de dependre funcionalment de la mateixa direcció general i del Consell de Formació Professional de les Illes Balears.
  5. El nomenament dels assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.

Fonaments de dret

  1. El Decret 104/2001, de 20 de juliol, de creació de l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears.
  2. El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral.
  3. El Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  4. La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  5. La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 de novembre de 2018 per la qual es convoca el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació corresponent al programa comú “PC00009” del Pla Anual de Polítiques per a l’Ocupació (PAPE 2018) .

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Nomenar les persones indicades com a assessors i avaluadors de les comissions d’avaluació que participen en el procediment. Aquesta relació figura a l’annex 1 d’aquesta Resolució.

Segon

Establir que, si hi ha causes justificades que alterin o impedeixin a alguna persona nomenada la realització de les seves funcions, s’ha de comunicar a l’IQPIB per escrit, al més aviat possible, perquè aquesta circumstància s’incorpori a l’expedient d’aquesta convocatòria.

Tercer

Establir que es nomenaran nous assessors i avaluadors en cas de necessitat, ja sigui per ampliació o per substitució d’algun membre.

Quart

Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la relació de persones que actuaran com a assessors i avaluadors de les comissions d’avaluació en el procediment d’acreditació de les competències convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 de novembre de 2018.

  

Palma, 15 d’abril de 2019

La directora

Maria F. Alorda Vilarrubias

  

ANNEX 1

Relació de les persones que han d’actuar com a assessors i avaluadors de les comissions d’avaluació en el procediment d’acreditació de competències professionals convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 de novembre de 2018

ADG307_2 Activitats administratives de recepció i atenció al client

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

ANGLADA

BENEJAM

JAUME

Assessora

CELIÀ

MARIANO

ANTÒNIA

Assessora

CLOQUELLS

TUDURÍ

Mª DEL PILAR

Assessora

MASSOT

ALEMANY

MARGARITA

Assessor

SAMPOL

MENA

RAFEL

Assessor

VINACHES

ELÍAS

PEDRO ANTONIO

Avaluadora

MORRO

PASTOR

CATALINA

Avaluador

DELGADO

RAMIS

ANDRÉS

Avaluadora

CLOQUELLS

TUDURÍ

Mª JESÚS

ADG308_2 Activitats de gestió administrativa

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

ANGLADA

BENEJAM

JAUME

Assessora

CELIÀ

MARIANO

ANTÒNIA

Assessora

CLOQUELLS

TUDURÍ

Mª DEL PILAR

Assessora

MASSOT

ALEMANY

MARGARITA

Assessor

SAMPOL

MENA

RAFEL

Assessor

VINACHES

ELÍAS

PEDRO ANTONIO

Avaluadora

MORRO

PASTOR

CATALINA

Avaluador

DELGADO

RAMIS

ANDRÉS

Avaluadora

CLOQUELLS

TUDURÍ

Mª JESÚS

AFD159_2 Guia per itineraris de muntanya baixa i mitjana

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

CRESPÍ

TERRASSA

RAFEL

Assessora

MATAS

AMER

APOLONIA

AFD097_3 Condicionament físic a sala d’entrenament polivalent

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

CRESPÍ

TERRASSA

RAFEL

Assessora

MATAS

AMER

APOLONIA

AFD162_3 Condicionament físic en grup amb suport musical

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

CRESPÍ

TERRASSA

RAFEL

Assessora

MATAS

AMER

APOLONIA

HOT327_2 Serveis de bar i cafeteria

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

FALCÓ

PÉREZ

INMACULADA

Assessora

MUÑOZ

RISALDE

Mª TERESA

HOT328_2 Serveis de restaurant

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

FALCÓ

PÉREZ

INMACULADA

Assessora

MUÑOZ

RISALDE

Mª TERESA

IMA040_2 Muntatge i manteniment d’instal·lacions frigorífiques

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

JAUME

ARLANDIS

JOAN SALVADOR

Assessora

GARCÍA

QUEROL

GEMMA

Assessora

GARAU

TOMÁS

JUANA Mª

Assessor

MORAGUES

GALMÉS

JOAN

Assessora

SOLER

NAVARRO

Mª LUISA

Avaluador

MIGUEL

PERELLÓ

JOSEP

Avaluador

ROMAN

SALORD

ANTONI

IMA369_2,Muntatge i manteniment d’instal·lacions de climatització i de ventilació-extracció

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

JAUME

ARLANDIS

JOAN SALVADOR

Assessora

GARCÍA

QUEROL

GEMMA

Assessora

GARAU

TOMÁS

JUANA Mª

Assessor

MORAGUES

GALMÉS

JOAN

Assessora

SOLER

NAVARRO

Mª LUISA

Avaluador

MIGUEL

PERELLÓ

JOSEP

Avaluador

ROMAN

SALORD

ANTONI

IMS435_2 Operacions de producció de laboratori d’imatges

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

MORAGUES

SANS

Mª DEL PILAR

Assessor

OLMOS

FONDESTAT

GUILLEM

IMS294_3 Càmera de cinema, vídeo i televisió

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

MORAGUES

SANS

Mª DEL PILAR

Assessor

OLMOS

FONDESTAT

GUILLEM

IMS440_3 Producció a laboratori d’imatge

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

MORAGUES

SANS

Mª DEL PILAR

Assessor

OLMOS

FONDESTAT

GUILLEM

IMS441_3 Producció fotogràfica

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

MORAGUES

SANS

Mª DEL PILAR

Assessor

OLMOS

FONDESTAT

GUILLEM

SAN122_2 Atenció sanitària a víctimes múltiples i catàstrofes

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessor

BAREA

MAÑAS

JORGE

Assessor

ESTRANY

VIDAL

MIQUEL

Assessor

PRIEGO

MARTÍNEZ

JOSÉ Mª

Assessora

VICENS

SUREDA

MARGALIDA

Avaluador

MIER

ALIAGA

JORGE

SSC089_2 Atenció sociosanitària a persones al domicili

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

BAUZÀ

CERDÀ

FRANCESCA

Assessora

FERRETJANS

MORANTA

BEGOÑA

Assessora

PÉREZ

BLASCO

Mª DEL CARMEN

Assessora

SÁNCHEZ

VIDAL

ANA BELÉN

Avaluadora

PADRÓS

CANO

CECÍLIA

SSC320_2 Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions social

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

BAUZÀ

CERDÀ

FRANCESCA

Assessora

FERRETJANS

MORANTA

BEGOÑA

Assessora

PÉREZ

BLASCO

Mª DEL CARMEN

Assessora

SÁNCHEZ

VIDAL

ANA BELÉN

Avaluadora

PADRÓS

CANO

CECÍLIA

SSC322_3 Educació infantil

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

CÚCCARO

DE GALIANO

GABRIELA

Assessora

GARCÍAS

ARROM

AINA

SSC444_3 Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) en centres educatius

Càrrec

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Assessora

DÍAZ

SÁNCHEZ

Mª DEL PILAR

Assessora

GARCÍA

BARCELÓ

Mª ANTÒNIA

Assessora

IBÁÑEZ

PICÓ

AMPARO

Assessora

MASSANET

EMA

ANA

Assessora

MIGUEL

ESCRIVÀ

ASUNCIÓN

Assessora

SEMPERE

CAMPELLO

Mª ASUNCIÓN

Avaluadora

GUIJARRO

GUILLÉN

DOLORES