Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 3661
Extracte de l’aprovació per Decret d’Alcaldia núm. 942/2019, de 26 de març de la convocatòria de concessió d’ajudes a clubs i associacions esportives sense ànim de lucre del municipi de Sant Josep de sa Talaia
BDNS (Identif.: 450462)
De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l’Administració de l’Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l’extracte de la convocatòria d’ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 98, del dia 9 d’agost de 2018.
1 Consignació pressupostària i quantia
La quantia màxima de les subvencions que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 100.000,00 €, amb càrrec a la partida 341 48025.
2 Entitats sol·licitants
Poden ser sol·licitants i/o beneficiaris de les subvencions els clubs i associacions esportives que compleixin els requisits següents:
Estar legalment constituïdes.
Estar inscrites en el Registre d’Entitats Esportives de les Illes Balears, previst a l’article 78.1 de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport de les Illes Balears.
Estar inscrites en el Registre Municipal d’Associacions de l’Ajuntament. Excepcionalment, també podran sol·licitar aquesta subvenció les entitats o les associacions amb domicili a les Illes Balears que promouen la pràctica esportiva per a persones amb discapacitat al municipi de Sant Josep de sa Talaia.
Estar al corrent de les seves obligacions tributàries amb l´Agència Tributària, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
Tenir el seu àmbit d’actuació al municipi de Sant Josep de sa Talaia, i que el seu objecte estigui relacionat amb l’objecte de la convocatòria.
No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Trobar-se al corrent en matèria de reintegrament de subvencions amb l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (art. 25 RLGS).
3 Presentació de sol·licituds i documentació
Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació:
Full de sol·licitud mitjançant model normalitzat (imprès 1).
Certificat del secretari/ària que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat (imprès 2).
Original o còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.
Original o còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat.
Original o còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat o l’associació al registre corresponent.
Original o còpia compulsada dels estatuts inscrits al Registre d’Associacions de les Illes Balears.
Formulari amb criteris de valoració (imprès 3) i documents acreditatius.
Declaració del representant legal de l’associació que l’entitat que representa no està inhabilitada per contractar amb les administracions públiques o per obtenir la subvenció; d’estar facultat el sol·licitant per actuar en nom de l’entitat i de no concórrer en aquesta entitat cap de les causes contemplades als apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003 general de subvencions; trobar-se al corrent de les obligacions tributàries amb l’agència Tributària, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia. (imprès 4).
Declaració de les subvencions sol·licitades/obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local les que s’obtinguin en el futur (imprès 5).
Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (imprès 6). No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social durant l’exposició de la proposta de resolució provisional.
Sol·licitud de transferència bancària per al pagament de l’import de la subvenció, en cas que no s’hagi aportat amb anterioritat (imprès 7).
Aportació d’un compte justificatiu degudament emplenat i acompanyat de la documentació acreditativa de la despesa realitzada, amb el detall previst a l’article 72 del RLGS. El compte ha de contenir:
una memòria descriptiva amb detall de les activitats realitzades (dins el període comprès entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2018) per a les quals es sol·licita la subvenció (imprès 8) i,
una memòria econòmica justificativa de les activitats realitzades, que contendrà:
- Relació de factures o altres documents justificatius de les despeses realitzades, amb identificació del creditor, i del document, l’import, la data d’emissió i la data de pagament (imprès 9).
- Documentació justificativa de les despeses realitzades i acreditació del seu pagament: les factures originals o els documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què fa referència el paràgraf anterior i la documentació acreditativa del seu pagament.
Aquestes factures s’han de presentar ordenades i numerades seguint la numeració atorgada a la relació de justificants imputats al compte justificatiu i hauran de ser estampillades per la Regidoria d’Esports i s’hi ha d’indicar l’import de la factura que justifica la subvenció.
Declaració responsable del representant legal de l’associació en relació a la justificació de la subvenció (imprès 10).
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en la forma electrònica establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, comptant a partir del dia següent al de la publicació de l’extracte de la convocatòria al BOIB.
L’Ajuntament pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
Nota. Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
Sant Josep de sa Talaia, 16 d'abril de 2019
El Alcalde Josep Marí Ribas