Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 3429
Convocatòria de subvencions per dur a terme projectes d’activitats en matèria de joventut i per al manteniment de de les entitats juvenils corresponents a 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Codi de convocatòria BDNS: 447903

El Consell de Mallorca, a través de la Direcció Insular de Joventut, integrada al Departament de Desenvolupament Local, en l’exercici de les competències que té atribuïdes i d’acord amb els objectius fixats en el Pla Estratègic de Subvencions de l’any 2019, ha aprovat aquesta convocatòria pública de subvencions d’acord amb l’Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB 21, de 18 de febrer de 2017), modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB 96, de 4 d’agost de 2018).

La participació activa de les persones joves és un indicador bàsic de qualitat i vitalitat democràtica de les societats actuals. És per aquest motiu que és imperatiu que des de les institucions es fomenti i es facilitin els recursos necessaris per a l’organització juvenil garantint l’apoderament juvenil i l’exercici de la ciutadania plena de les persones joves.

Amb aquesta convocatòria es vol aconseguir una doble finalitat. Per una banda, es vol fomentar l’associacionisme donant suport econòmic en l’organització de projectes i activitats habituals o puntuals que organitzin les associacions juvenils i que formin part de la seva programació anual i, per altra banda, es vol compensar les despeses que es puguin derivar del procés associatiu i el manteniment de la les associacions en si mateixes.

1.  Finançament i import màxim

1. 1. Tenint en compte el Pla Estratègic de Subvencions del Consell Insular de Mallorca per a l’any 2019 es destina per a la línia 1 (L1) un import de cinquanta mil euros (50.000,00 €), amb càrrec a la partida pressupostària 65.33410.48900 del pressupost de 2019 (RC núm. 220190002525); i dos-cents mil euros (200.000,00 €), per a la línia 2 (L2), amb càrrec a la partida pressupostària 65.33410.48900 del pressupost de 2019 (RC. núm. 220190002527).

1. 2. D’acord amb l’ordre de prelació de les sol·licituds, i en aplicació de l’article 24.2 de l’Ordenança general esmentada, els projectes se subvencionaran per import cert equivalent a la quantia sol·licitada fins el màxim establert al punt 1.3. i, per tant, no s’aplicarà l’ajustament a la baixa de l’import de la subvenció per raó del grau d’execució de l’activitat subvencionada sempre que això no impliqui superar el cost de l’activitat un cop deduïts els ingressos adients o altres subvencions que han finançat el mateix projecte de la present convocatòria, d’acord amb l’article 32 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s’aprova el reglament de la Llei 38/2006, de 17 de novembre, General de Subvencions.

1. 3. Les subvencions que s’atorguin s’adjudicaran fins a esgotar el límit del crèdit pressupostari inicial, sempre que es compleixin els requisits legals d’aquesta convocatòria i de la resta de normes aplicables.

Es preveu que a cada una de les sol·licituds, com a màxim, se li concedirà un import cert, establint les limitacions següents:

o Per a la L1 cada entitat sol·licitant pot demanar fins a un màxim de dos mil euros (2.000,00 €).

o Per a la L2 cada entitat sol·licitant pot demanar fins a un màxim de cinc mil euros (5.000,00 €). Encara que el règim de concurrència sigui no competitiu, es valoraran les sol·licituds presentades segons els criteris d’avaluació establerts en aquesta convocatòria, per tal de determinar la quantia que es concedirà:

  • Puntuació entre 1 i 10 punts: 1.000 euros.
  • Puntuació entre 11 i 21 punts: 2.500 euros.
  • Puntuació entre 22 a 35 punts: 3.000 euros.
  • Puntuació entre 36 a 50 punts: 5.000 euros.

En ambdues línies s’haurà de determinar l’import sol·licitat que haurà de ser igual o inferior a les despeses presentades o el cost de l’activitat.

1. 4. Quan la quantia del crèdit de la convocatòria no fos suficient per cobrir el 100% del pressuposts presentats i amb els límits establerts a la convocatòria, l’últim beneficiari, segons l’ordre d’entrada derivat del registre, rebrà com a màxim l’import romanent.

2. Objecte de la convocatòria i finalitat

2. 1. L’objecte d’aquesta convocatòria és subvencionar projectes habituals i/o puntuals en matèria de joventut i per al manteniment de les entitats juvenils corresponents a l’any 2018- 2019.

Per tant, aquesta convocatòria contarà de dues línies:

L1: Manteniment d’entitats juvenils

L2: Projectes d’activitats

2. 2. L1: Manteniment d’entitats juvenils:

Amb aquesta línia es vol donar suport al manteniment estructural de les entitats juvenils. El manteniment inclou el finançament de les despeses corrents, com poden ser:

· Lloguer dels locals i oficines de l’entitat.

· Lloguer de bens mobles (equipaments informàtics, fotocopiadores o similars)

· Petites reparacions, manteniment i conservació , sempre i quan l’activitat no es consideri inventariable, és a dir, que no impliquin increment del valor patrimonial dels bens.

· Despeses de subministres (energia, aigua, gas i combustible). En els casos dels lloguers o utilització de locals que no comportin un canvi de la titularitat de la persona usuària (la propietària) davant el subministrador oficial, les entitats juvenils hauran d’aportar el corresponent contracte de lloguer o conveni de cessió d’ús de l’espai, en el què consti que l’entitat juvenil s’ha de fer càrrec d’aquestes despeses corrents.

· Material d’oficina.

· Primes d’assegurances.

· També s’inclou les despeses de les tasques de coordinació, assessorament, gestió i administració que desenvolupa l’entitat; incloent les despeses de personal que tenguin caràcter estructural i no es corresponguin amb activitats concretes de durada determinada.

Per a què aquestes despeses siguin subvencionables és un requisit indispensable que la factura, comprovant o document anàleg que s’aporti estigui a nom de l’entitat sol·licitant de la subvenció, concepte i data, en l’excepció feta per despeses de subministrament.

2. 3. L2: Projectes d’activitats

Aquesta línia de subvenció inclou projectes i activitats destinats a la infància i la joventut i s’ha dividit en sub-línies. Per tant, únicament es subvencionaran projectes o activitats que s’emmarquin clara i directament en una de les línies d’actuació.

En general, únicament es subvencionaran projectes dirigits a joves d’entre 14 i 30 anys i, tan sols en les activitats de lleure, es permeten activitats dirigides a infants i joves d’entre 3 i 30 anys.

No es consideraran com programes o activitats vàlids actuacions o programes genèrics.

En qualsevol cas, queden excloses projectes amb caràcter lucratiu, comercial, mercantil o similar; activitats docents, complementàries o ampliació d’estudis; activitats esportives; viatges individuals; activitats turístiques; tot tipus de despeses de menjar i beure que no estiguin inclosos en una activitat de lleure i despeses per la compra de material inventariable.

· Activitats de lleure: S’inclouen en aquest apartat el conjunt d’activitats de lleure educatiu dirigides a infants i joves amb la finalitat que adquireixin competències,  habilitats socials i hàbits saludables.

· Activitats de foment d’informació a la joventut en matèria de salut, igualtat, drets dels col·lectius LGTBI i protecció del medi ambient.

· Activitats de foment d’inclusió social.

· Activitats de foment de l’associacionisme i de la participació.

· Activitats de foment de la cultura pròpia de Mallorca.

Despeses subvencionables de la L2:

· Cost del salari del personal que participa directament a l’activitat.

· Lloguer de les instal·lacions on es desenvolupa el projecte, quan sigui directament destinat a aquell projecte concret i no sigui la seu de l’entitat.

· Materials necessaris per desenvolupar l’activitat.

· Despeses de transport de les persones participants.

· Les assegurances d’accidents  i de responsabilitat civil que cobreixen aquestes contingències per a les persones participants.

· Despeses de publicitat de l’activitat.

· Altres despeses que inequívocament responguin a l’activitat i que estiguin explicades i justificades.

En cap cas, l’import de la despesa subvencionable pot ser superior al valor de mercat.

2. 4. Despeses no subvencionables en cap de les dues línies:

· Adquisició dels bens inventariables.

· Despeses d’amortització dels bens inventariables.

· Els interessos deutors dels comptes bancaris.

· Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.

· Les despeses de procediments judicials.

3. Criteris avaluables L2

3. 1. La Comissió Avaluadora valorarà la documentació presentada de la L2, així com qualsevol altra documentació adient, que s’hagi adjuntat a la sol·licitud de participació a la present convocatòria de subvenció, i donarà un punt per cada un dels criteris que compleixi el conjunt de la documentació presentada d’acord amb els següents criteris enumerats fins a un màxim de cinquanta punts.

El total de punts obtingut servirà de base per aplicar allò establert al punt 1.3 de la present convocatòria en relació a la quantia a concedir de la L2.

3. 2. Criteris

1. Estar donat d’alta al Cens insular d’entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut del Consell de Mallorca. Aquest punt es comprovarà d’ofici.

2. Entitats que la seva junta directiva u òrgan de govern estigui format, al manco per la mitat o més de persones joves d’entre 14 i 30 anys. Certificat de l’entitat indicant DNI i edat de les persones.

3. Entitats amb transparència en la seva gestió. Publicació dels seus pressupostos a internet, tríptics o documents públics amb àmplia difusió.

4. Entitats amb un pla anual de treball. S’haurà d’aportar còpia del pla.

5. Entitats que més del 25% dels seus socis tenguin entre 14 i 21 anys. Certificat de l’entitat indicant DNI i edat de la persona.

6. Entitats amb consciencia social. L’entitat haurà d’aportar document que demostri l’existència d’unes activitats o projecte amb consciència social.

7. Entitat amb experiència en la realització de projectes dirigits a infants i/o joventut. (Còpia de projectes o activitats desenvolupats en anys anteriors)

8. Entitats amb més de cinquanta socis. Certificat de l’entitat.

9. Entitats amb paritat entre homes i dones als seus òrgans de representació i de decisió (Es valorarà l’òrgan de representació de l’any 2018). Certificat de l’entitat.

10. Participació de l’entitat dins el Consell de Joventut de les Illes Balears. Certificat del Consell de Joventut de les Illes Balears

11. Bona estructura del projecte presentat.

12. Àmplia fonamentació del projecte presentat

13. El projecte té estudis previs per la seva fonamentació.

14. Concreció i claredat dels objectius del projecte.

15. El projecte  detalla la seva metodologia.

16. El projecte inclou una o vàries activitats innovadores.

17. Projecte que incideix en vàries temàtiques de la present convocatòria.

18. El projecte inclou una previsió dels resultats que es volen aconseguir

19. El projecte inclou indicadors per l’avaluació dels resultats de l’activitat i l’assoliment dels objectius que es preveien.

20. El projecte inclou una o vàries activitats previstes per més de cinquanta usuaris directes (es valorarà com ½ usuari si són usuaris no presencials).

21. El projecte inclou una o vàries activitats amb més d’un monitor.

22. El projecte inclou una o vàries activitats de més de 24 hores de duració.

23. El projecte inclou una o vàries activitats amb monitors especialitzats.

24. El projecte inclou més de tres accions.

25. El projecte inclou una o vàries activitats de temàtiques d’actualitat.

26. Projecte englobat en un programa pluriennal.

27. Projecte inclòs a un pla de difusió per donar-lo a conèixer.

28. El projecte inclou una o vàries activitats que incideixen, encara que sigui indirectament, en un número elevat de persones (més de cent-cinquanta).

29. El projecte inclou una o vàries activitats amb mesures concretes per fomentar la igualtat de gènere.

30. El projecte inclou una o vàries activitats amb mesures concretes de responsabilitat social.

31. Inclusió al projecte o qualcuna de les seves activitats a col·lectius vulnerables.

32. Inclusió al projecte o qualcuna de les seves activitats a persones amb diversitat funcional.

33. El projecte inclou una o vàries activitats dirigides contra la violència de gènere en joves.

34. El projecte inclou una o vàries activitats adreçades a la integració de cultures minoritàries.

35. Participació de varies associacions al projecte.

36. El projecte fomenta l’actitud crítica davant qualsevol discriminació.

37. El projecte té com a llengua vehicular el català.

38. El projecte inclou una o vàries activitats desenvolupades en més d’un municipi.

39. El projecte inclou una o vàries activitats cofinançades per més d’una administració o entitat.

40. El projecte inclou una o vàries activitats que empren espais públics pel seu desenvolupament.

41. El projecte inclou una o vàries activitats únicament dirigides a la joventut.

42. Participació de voluntaris en el desenvolupament de qualcuna de les activitats del projecte.

43. El projecte inclou una o vàries activitats o estratègies dirigies a la conservació d’espais naturals i/o a la reducció de l’impacte ambiental de l’activitat.

44. El projecte inclou una o vàries activitats que promouen la gestió sostenible dels residus.

45. El projecte inclou una o vàries activitats d’integració amb la població del municipi on es desenvolupi.

46. El projecte inclou una o vàries activitats amb objectius de caràcter intergeneracional.

47. El projecte inclou una o vàries activitats finançades, al manco, en un 30% amb els recursos propis de l’entitat sol·licitant.

48. El projecte inclou una o vàries activitats que contenguin accions capaces de generar grups estables front a actuacions puntuals.

49. El projecte és participatiu i preveu la contribució dels usuaris en la creació del projecte o qualcuna de les activitats.

50. Accés gratuït als usuaris a una o vàries activitats del projecte.

4. Règim de concurrència

4. 1. El procediment per seleccionar les entitats beneficiàries és la concurrència no competitiva, per la qual cosa, no es fixa un ordre de prelació si les sol·licituds reuneixen els requisits i si hi ha crèdit suficient. En cas contrari, la prelació de la concessió vindrà donada per l’ordre d’entrada de la sol·licitud en el registre, sempre que l’expedient sigui correcte i aporti els documents preceptius, fins exhaurir el total del crèdit assignat.

4. 2. Les sol·licituds presentades poden perdre el número d’ordre d’entrada si se’ls ha fet algun requeriment per esmenar la documentació. Si es dona el cas, l’entitat beneficiària passarà a tenir el número d’ordre d’entrada obtingut en el moment de presentar la documentació esmentada en el Registre general.

5. Període de les despeses subvencionables

El període de les despeses subvencionables serà de l’1 de setembre de 2018 a 31 d’agost de 2019 (ambdós inclosos). Les dates de les factures i els justificants de pagaments de les despeses han de correspondre a aquest període.

 

6. Beneficiaris

6. 1. Podran sol·licitar la participació en aquesta convocatòria de subvencions les entitats juvenils/ entitats prestadores de serveis a la joventut recollides a l’article 59 de la Llei 10/2006, de 26 de juliol integral de la joventut i que compleixin tots els següents requisits:

· Tenir la seu de l’entitat a l’illa de Mallorca.

· Estar constituïdes legalment.

· Ser associacions sense ànim de lucre.

· Dirigir el seu objecte social a infants i/o joves.

6. 2. No podran acollir-se a l’ajuda econòmica les entitats en les quals concorre alguna de les prohibicions en l’article 8 de l’Ordenança de subvencions del Consell de Mallorca.

6. 3. Cada entitat només pot presentar una sol·licitud de subvenció per cada una de les línies, la qual ha d’incloure el projecte o les despeses per subvencionar amb la quantia sol·licitada per a cada modalitat, si escau.

No obstant això, els grups, centres d’esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formin part d’associacions, inscrites al Cens insular d’entitats juvenils del Consell de Mallorca, en relació a la L2,  poden presentar sol·licitud individualment, sempre que compleixin les tres condicions següents: (Annex 8)

· Que l’autonomia d’aquests grups estigui prevista en els estatuts de l’entitat principal.

· Que estiguin reconegudes expressament com entitats dependents de l’entitat principal en el Cens d’Entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut del Consell de Mallorca.

· Que hagin presentat la memòria d’activitats de l’any anterior, de manera individualitzada.

Tenint en compte que els grups, centres d’esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formin part d’associacions comparteixen el mateix CIF, totes les subvencions de la mateixa entitat matriu s’abonaran a un únic número de compte bancari.

Constitueix requisit indispensable per adquirí la condició de beneficiari d’aquesta subvenció que tant l’agrupació com l’entitat matriu de la qual depenguin no incorrin, cap de les dues, en les prohibicions que s’estableixen en l’apartat 2 de l’article 8 de l’Ordenança de Subvencions.

Tant a la sol·licitud com a la resolució s’han de fer constar els compromisos d’execució que assumeix cada agrupació així com l’entitat matriu, així com l’import de la subvenció que s’ha d’aplicar a cada un.

7. Obligacions dels beneficiaris

Els beneficiaris de les subvencions han de complir les obligacions que estableix aquesta convocatòria respecte els articles 9 i 15 de l’Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca esmentada i a la resta de normativa que siguin aplicables.

8. Formalització de les sol·licituds i acreditació dels requisits

8. 1. Les sol·licituds s’han de presentar amb la següent documentació:

Documentació genèrica:

a. Instància de sol·licitud genèrica (Annex 1)

b. Còpia acarada dels estatuts actualitzats de l’entitat sol·licitant, sempre i quan no estiguin presentats, actualitzats, al Cens d’entitats juvenils del Consell de Mallorca.

c. Document que acrediti que la persona sol·licitant és la representant legal de l’entitat.

d. Fotocòpia acarada del DNI del representant de l’entitat i CIF de l’entitat.

e. Declaració responsable de l’entitat de no incórrer en cap de les causes previstes en l’article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes (Annex 2).

f. Declaració responsable relativa al fet que tot el personal que duu a terme activitats i que treballa a l’entitat, inclòs el personal voluntari, compleix amb els requisits de l’article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la Llei d’Enjudiciament civil, i de l’article 8.4 de la Llei de delinqüents sexuals, regulat pel Decret 1110/2015, d’11 de desembre, i que disposa dels certificats que així ho acrediten (Annex 2)

g. Declaració responsable de l’entitat de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiari de les subvencions públiques recollides en l’article 8 de l’Ordenança general de subvencions esmentada. (Annex 2)

h. D’acord amb l’establert a l’article 10.3 de l’Ordenança general de subvencions, esmentada, la sol·licitud de subvenció comporta l’autorització del sol·licitant perquè l’òrgan que concedeix la subvenció obtingui de manera directa l’acreditació de les circumstàncies d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a través de certificats telemàtics i, en aquest cas, el sol·licitant no ha d’aportar la certificació corresponent.  Si el sol·licitant denega expressament el consentiment perquè l’òrgan instructor demani aquests certificats, els ha d’aportar ell mateix juntament amb la sol·licitud. (Annex 2)

i. Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments (Annex 4)

En tot el que no es digui aquí, s’ha d’aplicar amb caràcter supletori el que disposa l’article 10 de l’Ordenança general esmentada.

Documentació L1:

a. Pressupost i descripció del projecte presentat. (Annex 3)

b. Còpia de contracte de lloguer o document de cessió, si es demana subvenció per l’abonament de mensualitats, subministres o qualsevol activitat relacionada amb les infraestructures. 

Documentació L2:

a. Pressupost i descripció del projecte presentat. (Annex 3)

9. Règim de compatibilitat

Aquesta subvenció és compatible amb altres ajuts o subvencions, sempre que, segons el que preveu l’article 16 de l’Ordenança esmentada, la quantia de la subvenció no sigui superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes, subvencions, ingressos o recursos al cost de l’actuació subvencionada.

10. Òrgan instructor, procediment de concessió de la subvenció, fiscalització i resolució

10. 1. L’òrgan instructor és la Secretària Tècnica del Departament de Desenvolupament Local, que ha de dur a terme les actuacions establertes a l’Ordenança General de Subvencions, i formular la proposta de resolució. L’òrgan instructor pot requerir a l’entitat sol·licitant els informes o els aclariments que consideri convenients.

10. 2. D’acord amb el que es disposa a l’article 18 de l’Ordenança General de Subvencions, l’òrgan col·legiat, que s’anomenarà Comissió Avaluadora, ha d’emetre un informe en què es concretarà el resultat de l’avaluació efectuada. Estarà integrat per:

President: Secretari/a Tècnica de Desenvolupament Local.

Suplent: Director/a Insular de Cooperació Local i Caça.

Vocal 1: Rosalía Benítez Gil, tècnica de Joventut. Suplent: Catalina Pou Llabrés, Tècnica de grau mig de Joventut.

Vocal 2: Carlos Sanz Cunill, tècnic economista del Servei de Joventut. Suplent: Andreu Mateu Sastre, tècnic de grau mig de Joventut.

Vocal 3: Maria Isabel Crespí Deyà, administrativa del Servei de Joventut. Suplent: Paquita Company Buenaventura, administrativa del Servei de Joventut.

Secretari: Consuelo Novo Torres, tècnica jurídica del Servei de Joventut. Suplent: Carmen Ventura Obrador, tècnica del Servei de Joventut.

10. 3. La tramitació i gestió d’aquesta convocatòria se subjecta als principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat, no discriminació, eficàcia i eficiència establerts en l’article 5.4 de l’Ordenança general esmentada.

10. 4. El procediment de selecció de les entitats beneficiàries es du a terme mitjançant concurrència no competitiva, segons rigorós ordre d’entrada en el Registre General del Consell de Mallorca, sempre que els interessats reuneixin els requisits i fins que s’exhaureixi el crèdit pressupostari establert en aquesta convocatòria i en els límits que recull els punts  1.3. i 3.2.

10. 5. Presentar la sol·licitud equival a acceptar la subvenció, si es concedeix. L’entitat beneficiària pot desistir de la seva sol·licitud en qualsevol moment del procés abans de la resolució de concessió.

10. 6. D’acord amb l’article 18 de l’Ordenança general esmentada, la Secretaria Tècnica del Departament de Desenvolupament Local ha d’instruir l’expedient administratiu de concessió de les subvencions i ha de vetllar pel compliment dels requisits de la convocatòria, a més d’exercir les facultats que preveu dit article en el seu punt segon.

10. 7. L’òrgan instructor pot requerir a la persona interessada els informes o els aclariments que consideri convenients.

10. 8. El conseller executiu del Departament de Desenvolupament Local és l’òrgan encarregat d’aprovar la convocatòria i els actes que en deriven: aprovació de la convocatòria, concessió, justificació de les subvencions i reconeixement d’obligacions.

10. 9. La Intervenció del Consell de Mallorca s’encarrega de fiscalitzar prèviament la convocatòria i els actes que en deriven: aprovació de la convocatòria, concessió, justificació de les subvencions i reconeixement d’obligacions.

10. 10. L’òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució de concessió que s’ha d’enviar a Intervenció perquè la fiscalitzi. El contingut d’aquesta proposta s’ha d’ajustar al dispost en l’article 27 de l’Ordenança general esmentada, fent constar necessàriament les sol·licituds admeses, les subvencions concedides, a més de les desestimades o excloses, les no estimades per exhauriment de crèdit i, també, els desistiments i les renúncies de les persones sol·licitants.

10. 11. Així mateix, també s’hi ha d’adjuntar un informe de la Secretaria Tècnica per fer constar que les persones beneficiàries compleixen els requisits necessaris per accedir a la subvenció.

10. 12. Una vegada fiscalitzada de conformitat, s’ha d’elevar al conseller executiu del Departament de Desenvolupament Local del Consell Insular de Mallorca, perquè resolgui la concessió de les subvencions.

10. 13. El Consell de Mallorca, en compliment del que preveuen els articles 14 i 19.2 de l’Ordenança general esmentada, ha d’enviar a la Base Nacional de Subvencions informació sobre l’aprovació d’aquesta convocatòria i de les concessions que en derivin.

Igualment, aquesta convocatòria s’ha de publicar en el BOIB i en la seu electrònica del Consell Insular de Mallorca (www.conselldemallorca.net).

10. 14. El termini màxim de resolució és de tres (3) mesos, comptadors des que finalitzi el termini per presentar les sol·licituds. Si no s’ha dictat resolució transcorreguts aquests tres mesos, s’ha d’entendre desestimada la sol·licitud, encara que l’Administració n’ha de dictar la resolució expressa.

10. 15. La resolució de concessió s’ha de notificar oficialment a les entitats interessades amb la publicació en el BOIB i a la seu electrònica del Consell Insular de Mallorca (www.conselldemallorca.net).

11. Termini i llocs de presentació de la sol·licitud

11. 1. El termini per presentar les sol·licituds i tota la documentació és de quinze (15) dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà d’haver publicat l’extracte d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Si el darrer dia cau en dia inhàbil, el termini s’ajorna fins al dia hàbil següent.

11. 2. Les sol·licituds s’han de dirigir a la Direcció Insular de Joventut, del Departament de Desenvolupament Local (Llar de la Joventut, c/ General Riera, 111), i s’han de presentar en el termini establert en el punt 11.1, en qualsevol Registre General del Consell Insular de Mallorca (Centre Cultural la Misericòrdia, plaça de l’Hospital, 4; seu del Consell, Palau Reial, 1; Llar de la Joventut: c/ General Riera, 111; i Llar de la Infància: c/ General Riera, 113).

Així mateix, també es poden presentar als llocs establerts en l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas de que la presentació es realitzés per alguna d’aquestes vies s’enviarà al correu electrònic joventut@conselldemallorca.net còpia de la instància de la sol·licitud de la subvenció on consti el segell d’entrada amb data i hora visibles. Si no constaren aquestes dades s’entendrà per presentada la sol·licitud a la darrera hora del dia d’entrada del registre.

Si la sol·licitud s’envia per correu, s’ha de presentar a Correus amb el sobre obert perquè segellin el primer full del document per a acreditar la data, l’hora i el minut de presentació, segons estableix l’article 31 del RD 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula la prestació dels serveis postals.

11. 3. Si la sol·licitud o la documentació presentada no reuneix els requisits exigits o no l’acompanyen els documents necessaris, no es pot valorar i s’ha d’aplicar el punt 4.2. d’aquesta convocatòria.

En aquest cas, l’òrgan instructor ha de requerir les persones interessades perquè esmenin la falta o aportin els documents necessaris en el termini de 10 dies hàbils, a partir de l’endemà d’haver rebut el requeriment corresponent. Si esmenen la documentació, s’ha d’aplicar el que disposa el punt 4.2., si no ho fan, s’ha de considerar que n’han desistit.

12. Pagament de la subvenció

12. 1. Per poder percebre la subvenció, les persones beneficiàries han de justificar la realització de l’objecte subvencionat i, han d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social de l’Administració de l’Estat, i de les obligacions tributàries amb el Consell Insular de Mallorca, i els organismes autònoms que en depenen, imposades per les disposicions vigents, com preveu l’article 48.4 de l’Ordenança general esmentada.

12. 2. L’import de les subvencions s’ha d’abonar un cop comprovat que s’han complit els objectius i la finalitat per a la qual es concediren i es comprovi la conformitat de les despeses aportades.

12. 3. Sols s’abonarà l’import concedit i justificat correctament per l’entitat beneficiària. En el cas de que la quantia justificada sigui inferior a la quantia concedida es tramitarà el corresponent expedient de pèrdua parcial o total del dret a cobrar la subvenció i reducció de l’import de la subvenció corresponent.

13. Justificació de la subvenció

13. 1. Un cop finalitzat el període subvencionable indicat en el punt 5 d’aquesta convocatòria, l’entitat beneficiaria ha de presentar, d’acord amb l’article 39 de l’Ordenança general, esmentada, un compte justificatiu integrat pels documents enumerats en el punt 14.

13. 2. Es presentarà un compte justificatiu individual per línia concedida.

13. 3. Les entitats beneficiàries de les subvencions convocades disposen fins al 15 de setembre del 2019 per enviar al Consell de Mallorca la justificació de les actuacions subvencionables.

En el cas de que la concessió de les subvencions fos en data posterior a la indicada en l’anterior paràgraf el termini per presentar la justificació serà de deu (10) dies, comptadors des de l’endemà de la notificació de la concessió de les subvencions objecte de la present convocatòria.

13. 4. Si no es presenta la justificació davant l’òrgan administratiu competent en el termini establert, s’ha de requerir a la persona beneficiària perquè la presenti, en el termini improrrogable de quinze (15) dies hàbils, comptadors des de l’endemà de rebre la notificació.

13. 5. Si la documentació que es presenta com a justificació, és incompleta o incorrecta, s’ha de requerir a l’entitat beneficiària perquè rectifiqui o aporti els documents necessaris en el termini de deu (10) dies hàbils improrrogables, d’acord amb el que estableix l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. No fer-ho suposa perdre el dret a cobrar la subvenció que pertoqui total o parcialment.

14. Contingut del compte justificatiu

14. 1 En general, per a cada una de les dues línies:

· Memòria tècnica del projecte (Annex 5)

· Declaració responsable de l’entitat beneficiària de la subvenció, mitjançant la qual acredita que les despeses relacionades en la memòria econòmica corresponen, sens dubte, a l’activitat subvencionada. (Annex 6)

· Declaració responsable d’altres suports, subvencions o ajuts rebuts (Annex 6)

· Declaració expressa sobre si l’impost indirecte IVA, es recuperarà i compensarà o no. (Annex 6)

· Relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, en què s’han d’identificar la persona creditora i el document, l’import, la data d’emissió i la data de pagament. (Annex 7)

· Declaració expressa sobre que les despeses realitzades s’ajusten al valor de mercat. (Annex 6)

· Els justificants de la despesa (original o còpia acarada) amb l’acreditació d’haver estat pagada als creditors.

14.2 La documentació acreditativa del pagament s’ha de fer d’acord amb l’article 48 de Ordenança general de subvencions. Aquesta documentació s’ha de presentar en paper i en suport electrònic (USB, llapis de memòria, memòria flash...).

En suport electrònic s’ha de presentar la relació de factures en format Excel i la resta de documents en PDF.

S’ha de presentar un compte justificatiu per a cada línia de subvenció concedida.

14. 3. En relació amb la subvenció de la L2 quan diferents agrupaments d’una mateixa entitat matriu hagin demanat subvenció de manera independent, a l’hora de presentar la justificació de la subvenció també ho hauran fe der de manera individualitzada, estant obligats a presentar tota la documentació requerida cada un d’ells.

No obstant això, els justificants d’abonament de les factures presentades hauran d’estar fets a través d’un compte corrent de l’entitat matriu.

A més, s’haurà de presentar una declaració responsable de l’entitat matriu que acrediti de manera fefaent que les factures presentades de data anterior a la data de la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB, individualitzant-les, corresponent a aquest agrupament (Annex 9).

En canvi, totes les factures amb data posterior a la publicació de la convocatòria, a més de fer constar el nom i CIF de l’entitat matriu hauran d’incloure el nom de l’agrupament o entitat depenent, de tal manera que quedi totalment acreditat a quina agrupació correspon la despesa.

15. Infraccions, sancions i pèrdua de dret al cobrament

15. 1. El règim d’infraccions i de sancions administratives aplicables és el que estableix el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions(BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003), i la resta de la normativa aplicable i, en concret, els articles 63 i 64 de Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca.

15. 2. L’article 58 de l’Ordenança, abans esmentada, regula la pèrdua del dret de cobrar la subvenció.

16. Publicitat

16. 1. El Consell Insular de Mallorca, en compliment del que preveuen els articles 17, 18 i 20 de la Llei 38/2003 esmentada, i d’acord amb l’article 14 i 19.2 de l’Ordenança general de subvencions esmentada, ha d’enviar la informació sobre la convocatòria i sobre les resolucions de concessió a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

16. 2. L’extracte de la convocatòria de subvencions i la resolució s’han de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i s’han de publicar en la seu electrònica del Consell Insular de Mallorca·(www.conselldemallorca.net).

17. Normativa aplicable

Les subvencions d’aquesta convocatòria es regeixen pel que aquí s’exposa; per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, general de subvencions (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006); per l’Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, esmentada; per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; per la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars; pel Reglament orgànic del Consell Insular de Mallorca, aprovat pel Ple del Consell de Mallorca, de dia 8 de març de 2004 i modificat per acord del Ple de 13 d’octubre de 2011(BOIB núm. 158, de 20 d’octubre de 2011); pel Decret de la Presidència del Consell de dia 9 de juny de 2017 (BOIB núm. 73, de 15 de juliol de 2017) pel qual es determina l’organització del Consell insular de Mallorca, modificat pels Decrets de la Presidència de 20 de juny de 2017, de 24 de juliol de 2017, de 16 de gener de 2018, de 7 de febrer de 2018 i de 27 de març de 2018; l’ordenança vigent de procediment administratiu del Consell Insular de Mallorca, aprovada pel Ple del Consell de Mallorca de 2 de maig de 1995 (BOIB núm. 100, de 10 d’agost de 1995), modificada per la Llei 4/99,: Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, i  la resta de la normativa que hi sigui d’aplicació.

18. Recursos

Les entitats poden interposar un recurs d’alçada contra la resolució de concessió de les subvencions, que no posa fi a la via administrativa, davant el conseller executiu del Departament de Desenvolupament Local, en el termini d’un (1) mes comptador a partir de l’endemà de publicar-se la resolució.

Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada, es pot interposar el recurs contenciós-administratiu, en el termini de dos (2) mesos, comptadors a partir de l’endemà de la notificació de la desestimació del recurs d’alçada.

Si han transcorregut tres (3) mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no es rep cap notificació de resolució expressa, s’ha d’entendre desestimat per silenci i es pot interposar un recurs contenciós administratiu en el termini de sis (6) mesos, comptadors des de l’endemà de la desestimació presumpta.

Tot això d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 39/2015, de 1 d’ octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Palma, 3 d’abril de 2019

La Secretària Tècnica de Desenvolupament local

(Per delegació del Conseller de Desenvolupament Local.

Resolució de 21/9/2015. BOIB núm. 141, de 26 de setembre de 2015)

Antònia Malagrava Cantallops

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD  DE LA CONVOCATÒRIA SUBVENCIONS PER DUR A TERME PROJECTES D’ACTIVITATS EN MATÈRIA DE JOVENTUT I PER AL MANTENIMENT DE DE LES ENTITATS JUVENILS CORRESPONENTS A 2019

DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT

Entitat:

 

NIF:

 

Nom de l’agrupació (si es presenta sol·licitud per la L2 per diverses agrupacions d’una mateixa entitat matriu):

 

Domicili (als efectes de notificacions) 

Carrer o plaça:

Localitat:

CP:

Telèfon:

Fax:

Correu electrònic:

Web:

 

Data fundació de l’entitat:

Nombre de socis totals:

Nombre de socis entre 8 i 30 anys:

Inscrita al Cens insular d’entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la

Joventut del Consell de Mallorca: SI/ NO

Entitat depenent d’una entitat matriu SI // NO

 DADES DEL REPRESENTANT LEGAL/PERSONA AUTORITZADA

 

Nom i cognoms:

Data naixement:                                                           NIF/NIE:

Telèfon:

Represent l’entitat sol·licitant en qualitat de:

 

EXPOSA:

I.- Que hem tengut coneixement de la convocatòria subvencions per dur a terme projectes d’activitats en matèria de joventut i per al manteniment de de les entitats juvenils corresponents a 2019.

II.- Que l’entitat que represent es vol acollir a aquesta convocatòria atès que compleix tots i cadascun dels requisits i, per això, acompanya la documentació prevista de la convocatòria.

III.- Que de conformitat amb les normes de la convocatòria de subvencions 2019, que acceptam íntegrament

I per això

 

SOL·LICITAM SUBVENCIÓ:

                                               L1: _______________________________QUANTIA*

                                               L2:________________________________QUANTIA

*  Les entitats depenents no poden sol·licitar L1, que únicament la pot sol·licitar l’entitat matriu

____________________, ______ de ________________________de 201____

El representant legal o persona                     

autoritzada de l’entitat sol·licitant                           

(signatura)                                                     

 

HONORABLE SR. PRESIDENT DEL CONSELL DE MALLORCA

 

 

 ANNEX 2

DECLARACIONS

___________________________________________________, com a representant de l’entitat________________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte _______________________________________________________________,

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

1) Que accept les bases i normes que regeixen aquesta convocatòria

2) Que n’adjunt la documentació exigida

3) Que en relació amb l’IVA suportat en la despesa subvencionable de l’execució del projecte, d’acord amb l’article 8 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM:

(   )  No recuperarà ni compensarà l’IVA suportat de la despesa subvencionable

(   ) Sí recuperarà i/o compensarà l’IVA suportat de la despesa subvencionable

4) Que  l’entitat que represent no incorre en cap de les prohibicions que estableixen els apartats 2, 3 i 4 de l’article 8 de l’Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017),

5) En compliment de l’article 11 de la Llei 11/2016 de 28 de juliol (BOE de dia 22 d’agost de 2016) d’igualtat de dones i homes, declar que l’entitat que represent NO ha estat sancionada o condemnada, en els darrers tres anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.

6) En compliment als requisits  de l’article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la Llei d’Enjudiciament civil, i de l’article 8.4 de la Llei de delinqüents sexuals, regulat pel Decret 1110/2015, d’11 de desembre declar que tot el personal que duu a terme activitats i que treballa a l’entitat, inclòs el personal voluntari disposa de certificat negatiu de delictes sexuals.

7) Que la presentació de la sol·licitud de subvenció comporta l’autorització del sol·licitant perquè l’òrgan que concedeix la subvenció obtengui de manera directa l’acreditació de les circumstàncies d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a través de certificats telemàtics i, en aquest cas, el sol·licitant no ha d’aportar la certificació corresponent.

DENEGACIÓ EXPRESSA DE L'AUTORITZACIÓ PER SOL·LICITAR CERTIFICATS TELEMÀTICS DE L’AGÈNCIA TRIBUTÀRIA I DE LA SEGURETAT SOCIAL

(   )  Denego expressament l'autorització que preveu l'art. 10.3 de l'Ordenança General de Subvencions del que el Consell Insular de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017, modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 BOIB núm. 96, de 4 d’agost de 2018), perquè aquest sol·liciti i obtingui, davant de l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat social, la informació rellevant necessària per comprovar que l'entitat a qui represento està al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Nota: En el cas de denegar l'esmentada autorització, el sol·licitant haurà d'aportar les corresponents certificacions juntament amb la sol·licitud.

____________________, ______ de ________________________de 201____

El representant legal o persona   autoritzada de l’entitat sol·licitant                           

(signatura)                                                     

           

CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL

En compliment del que estableix la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, us informem que:

1. Les dades que contingui la sol·licitud d’admissió, la documentació que s’hi adjunti o la documentació que es generi a partir d’aquesta convocatòria, únicament es tractaran dins aquest expedient. I aquestes dades serveixen, per una banda, per concedir les subvencions previstes en aquesta convocatòria per tal d’assolir els objectius i les finalitats recollits en la base tercera i, per altra banda, si n’és el cas, per dur a terme la tramitació dels expedients sancionadors per haver-se comès les infraccions recollides en la normativa de subvencions.

2. Cessions de les dades previstes: a les publicacions previstes en la convocatòria (BOIB, pàgina web del Consell de Mallorca, Error! Referència d'enllaç no vàlida., segons el que preveu l’article 14 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM i l’article 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; a les persones interessades en els termes prevists en l’esmentada llei; i a la Intervenció General de l’Estat en els termes prevists en l’article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, bàsica de subvencions.

3. L’òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició i els altres que reconegui la llei orgànica esmentada és la Secretaria Tècnica del Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca (Llar de la Joventut, c/ del General Riera, 111. 07010 Palma).

 

ANNEX 3

PROJECTE-PRESSUPOST DEL PROJECTE L1//L2

(D’aquest document s’ha de presentar un per cada una de les línies sol·licitades de manera independent)

___________________________________________________, com a representant de l’entitat______________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte _____________________________________________________________,

Declar

Descripció breu de l’entitat sol·licitant:

 

Projecte i/o activitat que es presenta:

 

Objectius a assolir:

 

Detall de cada acció, que inclogui:

i.          Descripció

ii.         Nombre i tipologia dels destinataris (si són presencials o no).

iii.        Dates, horari, lloc de realització i altres dades d’interès.

iv.        Recursos humans i materials que es destinaran.

 

Metodologia de treball:

i.      Programació d’activitats

ii.     Col·laboració amb altres entitats.

iii.    Seguiment i avaluació de les activitats.

iv.     Dades rellevants que s’han tingut en compte per a la programació de les activitat

 

Pressupost que ha de servir de base. El pressupost total del sol·licitat ha d’estar format pel conjunt de partides o conceptes subvencionables:

 

□ Import total del pressupost amb IVA:

□ Import total del pressupost sense IVA:

 

 QUANTITAT QUE SOL·LICIT: _______________________€

Nota: * Si no cap la descripció del projecte en aquest apartat es pot presentar document adjunt.

_____________________, ______ de ________________________de 201__

El representant legal o persona                     

autoritzada de l’entitat sol·licitant                           

(signatura)                                                     

                    

 

ANNEX 4

SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

DADES DEL PERCEPTOR

NIF PERCEPTOR

 

LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL

 

ADREÇA

 

LOCALITAT

C. POSTAL

PROVINCIA

 

 

 

TELÈFON

FAX

 

 

 

 

DADES BANCÀRIES

ENTITAT BANCÀRIA/SUCURSAL

BIC

 

 

IBAN

BANC

OFICINA

COMPTE NÚM

 

 

 

 

 

 

 Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom meu.

CERTIFICAT DE CONFORMITAT          __________. __ d ___________de 201__

DE L’ENTITAT BANCÀRIA:                               

(Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina):                                                                         El perceptor,                                  

El director / el delegat,                                 

Signatura:_____________________                        Signatura

(segell de l’entitat bancària)

En compliment del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, la persona interessada dóna el consentiment en el tractament de les seves dades personals incloses a la sol·licitud amb la finalitat de gestionar-les. Us informam que les dades recollides seran guardades en un o més fitxers gestionats per la Direcció insular de Joventut . Us comunicam que teniu dret a accedir a la informació que us afecta, rectificar-la, si és errònia, cancel·lar-la o oposar-vos en el tractament quant a les dades facilitades. Per exercir aquests drets, us heu d’adreçar per escrit a la Direcció Insular de Joventut del Consell de Mallorca (Llar de la Joventut, c/ del General Riera, 111. 07010 Palma).

 

ANNEX 5

MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE L1//L2

(D’aquest document s’ha de presentar un per cada una de les línies sol·licitades de manera independent)

___________________________________________________, com a representant de l’entitat______________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte _____________________________________________________________,

Declar sota la meva responsabilitat:

1. Que el projecte s’ha realitzat

2. Que l’avaluació dels resultats obtinguts per l’execució del projecte esmentada són els següents:

* Grau de consecució dels objectius plantejats:

 

 

* Explicació detallada de l’activitat:

 

 

* Grau de compliment del pla de treball de l’activitat:

 

 

* Avaluació del projecte:

 

 

* Valoració dels recursos emprats:

 

 

* Assistents a l’activitat del projecte, així com participants o col·laboradors en el projecte:

 

 

* Valoració de la difusió realitzada de l’activitat (abast territorial, mitjans de comunicació, suports utilitzats, etc.):

 

 

* Explicació relativa a l’organització d’activitats relacionades amb el projecte (acte de presentació, conferències, exposicions, ....), si s’escau,:

 

 

* Explicació relativa a la trajectòria, continuïtat i consolidació del projecte executat, si s’escau:

 

 

* Valoració de la innovació, originalitat i creativitat del projecte:

 

 

* Comparativa entre la despesa pressupostada i la realitzada:

 

 

* Data d’acabament d’execució del projecte (d’acord amb el punt tercer de la convocatòria):

 

 

(Si l’espai establert per a qualque apartat no fos suficient es pot presentar la informació a través d’un full apart i presentar-lo com a full adjunt d’aquest document)

_____________________, ______ de ________________________de 201__

El representant legal o persona  autoritzada de l’entitat sol·licitant                           

(signatura)                                                     

           

ANNEX 6

(Aquest annex només s’ha d’emplenar i presentar si s’ha de justificar la subvenció que s’hagi concedit en aquesta convocatòria. S’ha de presentar de manera individualitzada per cada una de les línies si s’ha demanat subvenció per la L1 i/o L2)

DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT I DEL SEU PRESSUPOST

___________________________________________________, com a representant de l’entitat______________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte _____________________________________________________________,

Declar sota la meva responsabilitat :

1. Que l’esmentat projecte s’ha realitzat.

2. Que la relació detallada i equilibrada de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat ha estat la que s'hi adjunta.

3. Que l’import total de les despeses relacionades, corresponen sense cap dubte al pressupost del projecte subvencionat, i que no tenen un valor superior al de mercat.

4. Que el beneficiari/entitat beneficiària en relació amb l’IVA suportat en la despesa subvencionable de l’execució del projecte i, d’acord amb l’article 39.1.2 g) de l’Ordenança General de Subvencions del CIM:

(   ) No recupera ni compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable

(   )  Sí recupera i/o compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable

5. Que les despeses realitzades s’ajusten al valor de mercat.

6. Que el beneficiari/entitat beneficiària pel que fa al projecte objecte de la sol·licitud:

(   ) No ha demanat cap altre suport, ajut o subvenció.

(   ) Ha demanat per al projecte següent els suports, els ajuts o les subvencions que es detallen a continuació:

Projecte de la sol·licitud: ________________________________________________

Entitat subvencionadora: ________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció: ____________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

No resolta

 

Denegada

 

Concedida i no rebuda

 

Rebuda

7. Que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera -amb les subvencions i altres ingressos concurrents- el pressupost d’execució del projecte subvencionat

8. Que s’adjunten la totalitat dels justificants acarats o originals del pressupost d’execució del projecte subvencionat.

_____________________, ______ de ________________________de 201__

El representant legal o persona autoritzada de l’entitat sol·licitant 

(signatura)                                                     

           

 

ANNEX 7

___________________________________________________, com a representant de l’entitat____________________________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte ________________________________________________________________________,

RELACIÓ DE DESPESES D'EXECUCIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT L1//L2

 

N. ORDRE

N. FACTURA

DATA EMISSIÓ

PROVEÏDOR

NIF

CONCEPTE

BASE IMPOSABLE

IVA

DATA PAGAMENT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DESPESES D'EXECUCIÓ

 €

 Les factures relacionades abans no podran emprar-se, en la quantia imputada a la subvenció, com a justificants per al cobrament d’una altra ajuda i compleixen, sense cap dubte, l’objecte de la subvenció

_____________________, ______ de ________________________de 201__

El representant legal o persona   autoritzada de l’entitat sol·licitant                           

(signatura)                                                     

 

ANNEX 8

(Aquest annex només s’ha d’emplenar i presentar si en la L2 els grups, centres d’esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formin part d’associacions presentin diverses sol·licituds de subvenció de manera individual)

DECLARACIÓ RESPONSABLE EN RELACIÓ AL COMPLIMENT DELS REQUISITS ESTABLERTS A L’APARTAT 6.3 DE LA CONVOCATÒRIA DE LA SUBVENCIÓ

__________________________________________________, com a representant de l’entitat______________________________________________________________________________________,amb NIF/NIE______________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte ____________________________________________________________________,

Declar sota la meva responsabilitat :

1. Que els estatuts de l’entitat mare preveu l’autonomia funcionarial dels grups que la conformen.

2. Que en el Cens Insular d’entitats Juvenils estam reconeguts expressament com entitats depenents de l’entitat principal.

3. Que l’any passat presentàrem memòria d’activitats de manera individualitzada de l’entitat mare.

_____________________, ______ de ________________________de 201__

El representant legal de l’entitat sol·licitant (signatura)

_______________________________

 

 

ANNEX 9

(Aquest annex només s’ha d’emplenar i presentar si en la L2 els grups, centres d’esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formin part d’associacions presentin diverses sol·licituds de subvenció de manera individual)

___________________________________________________, com a representant de l’entitat matriu_______________________________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, de la qual depèn l’agrupament _______________________________en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte ________________________________________________________________________, de la L2 de la convocatòria subvencions per dur a terme projectes d’activitats en matèria de joventut i per al manteniment de de les entitats juvenils corresponents a 2019.

 

 RELACIÓ DE DESPESES D'EXECUCIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT L2

N. ORDRE

N. FACTURA

DATA EMISSIÓ

PROVEÏDOR

NIF

CONCEPTE

BASE IMPOSABLE

IVA

DATA PAGAMENT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DESPESES D'EXECUCIÓ

 

 €

 Declar que les factures relacionades abans  corresponen únicament a l’agrupament determinat en l’encapçalament d’aquest escriu, que depèn de l’entitat matriu.

_____________________, ______ de ________________________de 201__

El representant legal o persona  autoritzada de l’entitat sol·licitant                           

(signatura)