Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 3261
Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres i de la directora general de Personal Docent de dia 8 d’abril de 2019 per la qual s’aprova la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de professor de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB)
Versió PDF
La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, estableix a l’apartat 9 de l’article 3, que per garantir el dret a l’educació dels qui no puguin assistir de manera regular als centres docents, s’ha de desenvolupar una oferta adequada d’educació a distància.
La mateixa Llei estableix, a l’apartat 3 de l’article 69, que, igualment, correspon a les administracions educatives organitzar l’oferta pública d’educació a distància amb la finalitat de donar una resposta adequada a la formació permanent de les persones adultes i que aquesta oferta ha d’incloure l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.
D’altra banda, el Reial decret 1364/2010, de 29 d’octubre, regula el concurs de trasllats d’àmbit estatal entre personal funcionari dels cossos docents que preveu la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, i altres procediments de provisió de places que ha de cobrir aquest personal.
El Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons la redacció del Decret 18/2017, estableix que les competències de l’educació a distància no universitària s’han d’exercir per mitjà de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres i les competències sobre la gestió del personal docent, per mitjà de la Direcció General de Personal Docent.
Mitjançant el Decret 10/2018, de 13 d’abril, es va crear l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB).
L’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 20 d’abril regula la posada en funcionament d’aquest centre a partir del curs 2018-2019. Aquesta Ordre estableix que, els professors han de desenvolupar les seves tasques en règim de comissió de serveis.
Els professors han de ser nomenats en comissió de serveis per la directora general de Personal Docent, a proposta del director general de Planificació, Ordenació i Centres i després d’una selecció prèvia per concurs de mèrits entre funcionaris docents que pertanyin als cossos de professors d’ensenyament secundari, professors d’escoles oficials d’idiomes (EOI), o de professors tècnics de formació professional (FP).
La permanència dels professors al centre en comissió de serveis té una limitació en el temps i està sotmesa a les avaluacions periòdiques de la tasca desenvolupada, realitzades conjuntament pel Departament d’Inspecció Educativa i l’equip directiu del centre en les condicions que es determinin en la normativa corresponent.
En els concursos públics de mèrits per a la selecció dels professors s’han de valorar, de conformitat amb el barem establert en la convocatòria corresponent, l’adequació del perfil professional al lloc de feina, els mèrits, el currículum professional i l’elaboració d’una unitat didàctica mitjançant la plataforma Moodle sobre alguna de les matèries que s’han d’impartir al centre.
Per tot això, dictam la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Aprovar la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de professor de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB), les bases de la qual figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució.
Segon
Aprovar la relació de places de professor (annex 2), la relació dels documents que cal aportar per acreditar el compliment dels requisits generals (annex 3), el model de sol·licitud (annex 4) i el barem dels mèrits acadèmics i professionals al·legats (annex 5).
Tercer
Publicar aquesta Resolució i els seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d’alçada davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb l’article 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma, 8 d'abril de 2019
El director general de Planificació, Ordenació i Centres La directora general de Personal Docent
Antoni Morante Milla Rafaela Sánchez Benítez
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Objecte de la convocatòria
1.1. Aquesta convocatòria té per objecte cobrir les places de professor especialista de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB) mitjançant un concurs públic de mèrits i en règim de comissió de serveis.
1.2. Per l’augment del nombre d’unitats dels cicles formatius que s’impartiran el curs 2019-2020, la Direcció General de Personal Docent, a proposta del director de l’IEDIB, ha de concedir una destinació provisional en comissió de serveis per cobrir la plaça de cap d’estudis adjunt d’FP.
1.3. Les places poden ser de jornada sencera o parcial. Les places de jornada parcial suposen fer feina presencialment al centre on té la destinació i a distància a l’IEDIB. Les hores addicionals de quota corresponents s’assignaran al centre on el professor té la destinació.
2. Requisits dels candidats
2.1. Poden participar en aquest concurs els docents que compleixin els requisits generals fixats en aquesta convocatòria.
2.2. Els requisits generals són els següents:
a) Ser funcionari de carrera en servei actiu del cos de professors d’educació secundària, del cos de professors d’escola oficial d’idiomes o del cos de professors tècnics de formació professional.
b) Tenir una antiguitat d’almenys tres anys com a funcionari de carrera en actiu en algun dels cossos als quals fa referència el punt anterior.
c) Tenir, en una data anterior al 2 de setembre de 2018, la destinació definitiva a qualsevol centre de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
d) Tenir les titulacions o els certificats que acrediten el domini de la llengua catalana exigible de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari, se n’estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l’exempció de l’avaluació de la llengua catalana i literatura en ensenyaments no universitaris i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d’Assessorament per a l’Ensenyament de i en Llengua Catalana (BOIB 27/3/2018 núm. 38).
e) No haver estat separat, mitjançant un procediment disciplinari, del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial, per resolució judicial, per a ocupacions o càrrecs públics, ni haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la identitat sexual, ni per tràfic d’éssers humans.
2.3. Els requisits generals s’han d’acreditar aportant els documents justificatius que s’indiquen en l’annex 3.
3. Mèrits
Els mèrits per a l’obtenció de la comissió de serveis són els establerts a l’annex 5 d’aquesta Resolució.
La formació específica per a l’IEDIB organitzada per la Conselleria d’Educació i Universitat, es valorarà d’acord amb el barem establert a l’annex 5.
Els professors que obtinguin la comissió de serveis sense haver realitzat aquesta formació específica, l’hauran de realitzar abans de l’inici de les activitats lectives de l’IEDIB. També l’hauran de realitzar els funcionaris interins que obtinguin plaça a l’IEDIB.
4. Funcions dels professors seleccionats
A més de les funcions pròpies dels professors dels centres públics de secundària i de les escoles oficials d’idiomes, els professors seleccionats en comissió de serveis han de desenvolupar les funcions establertes a l’apartat 7 de la Resolució del conseller d'Educació i Universitat, de 2 d’abril de 2019, per la qual s'aproven les instruccions que regulen l'organització, el funcionament i l’avaluació, així com d’altres aspectes, de l'Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB).
Poden fer aquestes tasques a les instal·lacions de l’IEDIB o al centre on tenguin la destinació en el cas de jornades parcials, d’acord amb les instruccions de funcionament del centre.
5. Condicions generals dels llocs de feina
L’horari de feina dels professors seleccionats és l’establert amb caràcter general per als professors de secundària, d'FP i d’EOI, majoritàriament d’horabaixa.
6. Presentació de les sol·licituds i la documentació
6.1. Les persones interessades han de presentar una sol·licitud, d’acord amb el model que figura en l’annex 4, a un dels registres habilitats per la Conselleria d’Educació i Universitat, a les delegacions territorials o a qualsevol de les dependències que determina l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També s’ha d’enviar una còpia escanejada de la sol·licitud, una vegada registrada, a l’adreça de correu electrònic ordenacio@dgplacen.caib.es dins el termini establert.
6.2. A la sol·licitud s’han d’adjuntar els documents següents, amb l’índex corresponent:
a) Els documents justificatius del compliment dels requisits generals, que s’indiquen en l’annex 3. No cal presentar els documents que figurin al Portal del personal.
b) Els documents justificatius dels mèrits especificats en l’annex 4. No cal presentar els mèrits que figurin al Portal del personal.
6.3. Els requisits i els mèrits que al·leguin les persones interessades han de complir-se en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, excepte els d’experiència professional, que es comptaran a l’acabament del curs escolar 2018-2019.
6.4. La sol·licitud (annex 4) i la documentació justificativa s’han de presentar en el termini de sis dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta Resolució en el BOIB.
7. Comissió de Selecció
7.1. S’ha de constituir una comissió de selecció, que ha d’estar formada pels membres següents:
a) El director general de Planificació, Ordenació i Centres, o la persona que delegui, que la presideix i que pot dirimir amb el seu vot els empats que es puguin produir.
b) La directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, o la persona que delegui.
c) El cap del Departament d’Inspecció Educativa, o l’inspector que delegui.
d) El cap del Departament de Personal Docent, o la persona que delegui.
e) El cap del Departament de Planificació i Centres, o la persona que delegui.
f) Un expert en ensenyaments a distància designat pel director general de Planificació, Ordenació i Centres.
g) Un funcionari adscrit al Servei de Planificació Educativa, sense vot i que hi actua de secretari.
També es preveu l’assistència a les sessions de la Comissió, amb veu però sense vot, d’un representant de cada una de les organitzacions sindicals amb representació a la Mesa Sectoria d'Educació.
7.2. Per a la constitució i el funcionament de la Comissió és imprescindible la presència d’un mínim de tres membres, entre els quals hi ha d’haver el president i el secretari.
7.3. Una vegada constituïda la Comissió, es publicarà a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres (http://dgplacen.caib.es) una relació dels membres que la integren. Mitjançant aquesta publicació a la pàgina web es considerarà efectuada la notificació als interessats d’acord amb el que preveu l’article 43 de la Llei 39/2015.
7.4. La Comissió pot sol·licitar el parer de persones expertes en l’exercici de l’ensenyament a distància als instituts d’educació secundària, a les escoles oficials d’idiomes i als centres de formació professional
7.5. Les funcions de la Comissió són les següents:
a) Verificar que els candidats compleixen els requisits generals d’accés.
b) Valorar els mèrits al·legats pels candidats, d’acord amb el barem de l’annex 5.
c) Resoldre els dubtes o les discrepàncies que puguin sorgir en el desenvolupament del procés.
d) Resoldre les reclamacions que es puguin presentar.
e) Publicar les llistes provisionals i les definitives del procés de selecció a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres (http://dgplacen.caib.es).
f) Fer la proposta de les comissions de serveis per cobrir les places convocades.
7.6. Els membres de la Comissió s’han d’abstenir d’intervenir en el procediment quan es donin les circumstàncies previstes en l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, i ho han de notificar a l’autoritat competent. Igualment, els participants poden recusar els membres de la Comissió quan es doni alguna de les circumstàncies previstes en l’article 24 de la Llei esmentada.
8. Procediment de selecció
8.1. La Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres ha de trametre al president de la Comissió de Selecció les puntuacions provisionals dels mèrits de cada un dels candidats, d’acord amb el que es preveu en l’annex 5 d’aquesta Resolució.
8.2. La Comissió de Selecció ha de valorar i validar els mèrits dels candidats a partir de la documentació tramesa per la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres i ha de proposar els candidats a cadascuna de les places d’acord amb el procediment següent:
a) La Comissió ha de proposar per a cada plaça el candidat que hagi obtingut la puntuació més alta.
b) En cas d’empat, s’ha de seleccionar el candidat que hagi obtingut la puntuació més alta en la valoració de la unitat didàctica elaborada al curs de formació específica. Si es manté l’empat, té prioritat el candidat que tengui més anys d’experiència en ensenyaments a distància. Si així i tot es manté l’empat, s’ha de fer un sorteig públic.
8.3. La Comissió de Selecció ha d’aprovar l’acta final amb els noms dels candidats proposats. En l’acta hi han d’aparèixer la puntuació desglossada dels apartats del barem de mèrits que figura en l’annex 5 i la puntuació final global.
8.4. La Comissió de Selecció ha de publicar una llista amb els candidats per a cada especialitat amb les puntuacions definitives a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres. Amb aquesta publicació s’entén que s’han notificat les puntuacions als candidats.
8.5. Si els interessats no hi estan conformes, poden presentar un escrit d’al·legacions adreçat al president de la Comissió de Selecció en un termini de tres dies hàbils comptadors a partir de l’endemà de la publicació. La Comissió ha de comunicar als interessats la resposta a les seves al·legacions en un termini de tres dies hàbils.
8.6. La puntuació final i la proposta de les comissions de serveis de les persones seleccionades, juntament amb la documentació de tot el procés, han de quedar dipositades a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.
9. Resolució, designació i provisió dels llocs de feina
9.1. Rebuda la proposta de la comissió de selecció, la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres ha de comunicar als professors seleccionats la concessió de la comissió de serveis, completa o parcial, a l’IEDIB.
9.2. El director general de Planificació, Ordenació i Centres ha de proposar els professors seleccionats a la Direcció General de Personal Docent perquè siguin nomenats en comissió de serveis a l’IEDIB a jornada completa o parcial.
9.3. Correspon a la directora general de Personal Docent dictar i publicar en el BOIB la Resolució de nomenament, que posa fi al procediment.
9.4. La comissió de serveis es concedeix per a un curs escolar, renovable d’acord amb l’apartat 10, i, una vegada adjudicada, no s’hi pot renunciar.
9.5. Únicament es pot desistir de la comissió de serveis fins dia 28 de juny de 2019. En casos excepcionals degudament acreditats la Direcció General de Personal Docent pot deixar sense efecte la comissió de serveis concedida.
9.6. La presa de possessió del lloc de feina en comissió de serveis com a professor de l’IEDIB tindrà efectes des de l’1 de setembre de 2019.
9.7. En cas que no es proposi ningú per a una determinada plaça, aquesta s’assignarà per mitjà del procediment ordinari establert per a l’adjudicació de vacants als centres, amb caràcter provisional i per un període d’un any.
10. Avaluació i renovació de la comissió de serveis
10.1. La comissió de serveis té una durada màxima de dos anys i està condicionada a una avaluació anual positiva.
10.2. Ha de dur a terme aquesta avaluació una comissió formada per les persones següents:
a) El director general de Planificació, Ordenació i Centres, o la persona que delegui, que la presidirà i que podrà dirimir amb el seu vot els empats que es puguin produir.
b) La directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, o la persona que delegui.
c) El cap del Departament de Personal Docent, o la persona que delegui.
d) L’inspector de l’IEDIB.
e) El director de l’IEDIB, o el membre de l’equip directiu que delegui.
f) Un funcionari adscrit al Servei de Planificació Educativa, sense vot i que hi actua de secretari.
Aquesta comissió ha de valorar el compliment de les funcions assignades amb caràcter general i les específiques establertes en la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 2 d’abril de 2019 per la qual s’aproven les instruccions que regulen l’organització, el funcionament i l’avaluació, així com altres aspectes, de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB).
10.3. Si el resultat de l’avaluació és negatiu, no es renovarà la comissió de serveis a l’IEDIB en finalitzar el curs escolar.
ANNEX 2
Relació de places
1. Especialitat: Alemany.
Matèries assignades: Segona llengua estrangera (alemany) I, Segona llengua estrangera (alemany) II i Alemany PBAU.
Nombre de places: 0,5
2. Especialitat: Alemany (cos de professors d’escola oficial d’idiomes).
Nivell bàsic A1, Nivell bàsic A2, Preparació prova certificació del nivell intermedi B2.
Nombre de places: 0,5
3. Especialitat: Anglès (cos de professors d’escola oficial d’idiomes).
Nivell bàsic A1, Nivell bàsic A2, Preparació prova certificació del nivell intermedi B2.
Nombre de places: 0,5
4. Especialitat: Automoció.
Mòduls assignats: Manteniment mecànic preventiu del vehicle.
Nombre de places: 0,25
5. Especialitat: Castellà (cos de professors d’escola oficial d’idiomes).
Nivell bàsic A1, Nivell bàsic A2, Preparació prova certificació del nivell bàsic A2.
Nombre de places: 0,5
6. Especialitat: FOL.
Mòduls assignats: Formació i orientació laboral.
Nombre de places: 0,5
7. Especialitat: Francès.
Matèries assignades: Segona llengua estrangera (francès) I, Segona llengua estrangera (francès) II i Francès II PBAU .
Nombre de places: 0,5
8. Especialitat: Informàtica.
Matèries assignades: Tecnologies de la informació i la comunicació I i Tecnologies de la informació i la comunicació II.
Altres tasques: manteniment aula virtual.
Nombre de places: 1
9. Especialitat: Informàtica.
Mòduls assignats: Xarxes locals, Seguretat informàtica, Aplicacions web, Sistemes operatius en xarxa, Serveis en xarxa, Gestió de bases de dades 5p, Llenguatges de marca i sistemes de gestió d’informació, Administració de sistemes operatius, Serveis de xarxa i Internet 6s, Implantació d’aplicacions web, Administració de sistemes gestors de bases de dades, Seguretat i alta disponibilitat
Nombre de places: 4
10. Especialitat: Instal·lacions electrotècniques
Mòduls assignats: Automatismes industrials, Màquines elèctriques, Instal·lacions domòtiques, Instal·lacions elèctriques interiors, Infraestructures comunes de telecomunicacions en habitatges i edificis.
Nombre de places: 2
11. Especialitat: Intervenció sociocomunitària.
Mòduls assignats: Organització de l’atenció a les persones en situació de dependència, destreses socials i característiques i necessitats de les persones en situació de dependència
Nombre de places: 1
12. Especialitat: Llatí i/o Grec/ Cultura clàssica.
Matèries assignades: Llatí I, Grec I, Llatí II, Llatí PBAU Grec II i Grec II PBAU.
Nombre de places: 1,5
13. Especialitat: Procediments sanitaris i assistencials
Mòduls assignats: Dotació sanitària, Teleemergències, Atenció higiènica
Primers auxilis, Atenció sanitària, Atenció sanitària inicial en situacions d’emergència.
Nombre de places: 2
14. Especialitat: Processos sanitaris.
Mòduls assignats: Suport psicològic en situacions d’emergència, Atenció sanitària especial en situacions d’emergència, Plans d’emergències i dispositius de riscs previsibles, Anatomofisiologia i patologia bàsiques, Logística sanitària en emergències, d’emergència, Evacuació i trasllat de pacients.
Nombre de places: 2
15. Especialitat: Serveis a la comunitat
Mòduls assignats: Atenció i suport psicosocial, suport domiciliari, teleassistència, suport a la comunicació.
Nombre de places: 1
16. Especialitat: Sistemes electrotècnics i automàtics
Mòduls assignats: Electrònica, Instal·lacions de distribució, Instal·lacions solars fotovoltàiques.
Nombre de places: 1
17. Especialitat: Sistemes i aplicacions informàtiques
Mòduls assignats: Muntatge i manteniment d’equips, Aplicacions ofimàtiques, Sistemes operatius monoestació, Implantació de sistemes operatius, Planificació i administració de xarxes, Fonaments de maquinari.
Nombre de places: 2
ANNEX 3
Relació dels documents que cal presentar per acreditar el compliment dels requisits generals
Requisits generals
a) Ser funcionari de carrera en servei actiu del cos de professors d’educació secundària, del cos de professors d’escola oficial d’idiomes, o del cos de professors tècnics de formació professional.
b) Tenir una antiguitat d’almenys tres anys com a funcionari de carrera en actiu en algun dels cossos als quals fa referència el punt anterior.
c) Tenir, en una data anterior al 2 de setembre de 2018, la destinació a qualsevol centre de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
d) Tenir les titulacions o els certificats que acrediten el domini de la llengua catalana exigible de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari, se n’estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l’exempció de l’avaluació de la llengua catalana i literatura en ensenyaments no universitaris i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d’Assessorament per a l’Ensenyament de i en Llengua Catalana (BOIB 27/3/2018 núm. 38).
e) No haver estat separat, mitjançant un procediment disciplinari, del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial, per resolució judicial, per a ocupacions o càrrecs públics, ni haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la identitat sexual, ni per tràfic d’éssers humans.
Documents justificatius
L’Administració comprovarà d’ofici els apartats a), b), c), d) i e) a través del Portal del personal. Si aquests requisits no hi consten, els candidats han de presentar, compulsada, la documentació que els justifiqui.
ANNEX 4
Model de sol·licitud
Sol·licitud d’admissió al concurs públic de mèrits per seleccionar els professors de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB) en comissió de serveis
|
Dades personals [Indicau el nom i els llinatges tal com figuren al vostre DNI.] |
|||||||
|
Primer llinatge: |
Segon llinatge: |
||||||
|
Nom: |
DNI: |
Data de naixement: __ /__ /__ |
|||||
|
Domicili: |
Localitat: |
||||||
|
Municipi: |
CP: |
Telèfon: |
|||||
|
Adreça electrònica: |
|||||||
|
Dades professionals |
|||||||
|
Cos al qual pertanyeu: |
NRP: |
||||||
|
Data d’ingrés al cos: __ /__ /__ |
Especialitat: |
||||||
|
Centre de destinació actual: |
Codi: |
||||||
|
Criteris per a la valoració dels mèrits |
|
|
Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de director en un centre que imparteix ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
|
Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de director en un centre que no imparteix ensenyaments de secundària, ni d’escola oficial d’idiomes, ni de formació professional. |
|
|
Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari en un centre que imparteix ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
|
Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari en un centre que no imparteix ensenyaments de secundària, ni d’escola oficia d’idiomes, ni de formació professional. |
|
|
Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d’estudis adjunt en un centre que imparteix ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
|
Nombre d’anys efectius durant els quals heu exercit la funció d’inspector d’educació accidental. |
|
|
Nombre d’anys efectius, que superin els tres anys exigits com a requisit, com a funcionari de carrera docent en un centre que imparteix ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
|
Nombre d’anys efectius, que superin els tres anys exigits com a requisit, com a funcionari de carrera docent en un centre que no imparteix ensenyaments de secundària, ni d’escola oficial d’idiomes, ni de formació professional. |
|
|
Nombre d’anys efectius durant els quals heu exercit el càrrec de cap de departament. |
|
|
Titulacions universitàries diferents de l’exigida per a l’ingrés al cos de la funció pública docent des del qual concursau. [Sí/no; indicau quines, en cas afirmatiu.] |
|
|
Nombre d’anys efectius durant els quals heu exercit com a assessor de formació permanent o assessor tècnic docent. |
|
|
Nombre d’anys efectius durant els quals heu desenvolupat tasques a centres directius de l’Administració educativa inclosos en la relació de llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual a 26 o superior. |
|
|
Nombre d’anys efectius durant els quals heu desenvolupat tasques d’ensenyament a distància. |
|
|
Nombre d’hores de formació en cursos relatius a la funció directiva. |
|
|
Nombre d’hores com a ponent en cursos relatius a la funció directiva. |
|
|
Nombre d’hores de formació o com a ponent en cursos relatius a l’ensenyament a distància. |
|
|
Nombre d’hores de formació o com a ponent en cursos relatius a l’ús de Moodle. |
|
|
Nombre d’hores de formació o com a ponent en cursos relatius a l’ús de les TIC. |
|
|
Nombre d’hores de formació en cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat i aprenentatge de llengües. |
|
|
Nombre d’hores com a ponent en cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat i aprenentatge de llengües. |
|
|
Heu fet activitats de recerca o teniu publicacions relacionades amb l’ensenyament a distància o l’ús de Moodle? [Sí/no; adjuntau-les.] |
|
SOL·LICIT:
Ser admès/esa al concurs de mèrits per seleccionar en comissió de serveis els professors de l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balear (IEDIB).
DECLAR:
1. Que complesc tots i cada un dels requisits que s’exigeixen en la convocatòria.
2. Que, si som seleccionat, em compromet a realitzar la formació específica per a l’IEDIB organitzada per la Conselleria d’Educació i Universitat.
3. Que assumesc les condicions específiques de l’exercici de la funció docent a l’IEDIB, així com les limitacions que, a l’efecte de docència, implica l’especificitat d’aquest centre.
4. Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i en la documentació que s’hi adjunta i que em compromet a justificar-les.
…………………………….., ………… d…………………. de 2019
[Signatura dels sol·licitants]
Consent expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un registre de tractament de dades del qual és titular la Conselleria d’Educació i Universitat, amb domicili al carrer del Ter, 16, 07009, de Palma, amb la finalitat de gestionar el procés de selecció dels professors en comissió de serveis a l’IEDIB.
Estic assabentat/ada que en qualsevol moment puc exercir els drets reconeguts en la Llei 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en particular els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-me per escrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres a l’adreça postal abans indicada.
CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
DIRECCIÓ GENERAL DE PLANIFICACIÓ, ORDENACIÓ I CENTRES
ANNEX 5
Barem del concurs de mèrits acadèmics i professionals per a la selecció de professors en comissió de serveis a l’IEDIB
1. Punts per la qualificació de la unitat didàctica elaborada en el curs de formació específica:
|
Qualificació de la unitat didàctica |
Punts |
|
5 |
4 |
|
6 |
5 |
|
7 |
6 |
|
8 |
8 |
|
9 o 10 |
10 |
2. Mèrits acadèmics i professionals
a) Per haver exercit el càrrec de director:
|
0,25 punts per cada any d’exercici en un centre que imparteixi ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
0,15 punts per cada any d’exercici en un centre que no imparteixi ensenyaments de secundària, ni d’escola oficial d’idiomes, ni de formació professional. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt.
b) Per haver exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari:
|
0,15 punts per cada any d’exercici en un centre que imparteixi ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
0,1 punts per cada any d’exercici en un centre que no imparteixi ensenyaments de secundària, ni d’escola oficial d’idiomes, ni de formació professional. |
|
0,05 punts per cada any d’exercici com a cap d’estudis adjunt en un centre que imparteixi ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,75 punts.
La puntuació dels apartats anteriors s’ha d’incrementar un 25 % si els càrrecs s’han exercit en un centre amb ensenyaments a distància. En cap cas aquest increment permet superar la puntuació màxima de cada apartat.
c) Per cada any d’haver exercit la funció d’inspector d’educació accidental.
|
0,25 punts per cada any. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és d’0,5 punts.
La puntuació màxima acumulada dels apartats a), b) i c) és de 2,25 punts.
d) Pels anys d’experiència docent com a funcionari de carrera que superin els tres anys exigits com a requisit:
|
0,4 punts per cada any de docència en un centre que imparteixi ensenyaments de secundària, escola oficial d’idiomes o de formació professional. |
|
0,2 punts per cada any de docència en un centre que no imparteixi ensenyaments de secundària, ni d’ escola oficial d’idiomes ni de formació professional. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1,75 punts.
e) Per cada any d’haver exercit el càrrec de cap de departament:
|
0,1 punts per cada any |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts.
La puntuació d’aquest apartat s’ha d’incrementar un 25 % si els càrrecs s’han exercit a centres amb ensenyaments a distància. En cap cas aquest increment permet superar la puntuació màxima d’aquest apartat.
f) Per cada titulació universitària diferent de l’exigida per a l’ingrés al cos de la funció pública docent des del qual es concursa:
|
0,20 punts per cada títol de grau, llicenciat, arquitecte o enginyer. |
|
0,15 punts per cada títol de diplomat universitari o equivalent. |
|
0,30 punts per cada títol de doctor. |
|
0,1 punts per cada màster reconegut per alguna universitat. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts.
g) Per cada any de servei com a assessor de formació permanent o assessor tècnic docent:
|
0,15 punts per cada any. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts.
h) Per cada any de servei desenvolupant tasques a centres directius de l’Administració educativa inclosos en la relació de llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual a 26 o superior:
|
0,2 punts per cada any. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts.
i) Per cada any de servei desenvolupant tasques d’ensenyament a distància:
|
0,3 punts per cada any. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2,5 punts.
j) Per la formació específica per a l’exercici de la direcció:
|
0,01 punts per cada hora de formació en cursos relatius a la funció directiva, organitzats o validats per la Conselleria d’Educació i Universitat. |
|
0,02 punts per cada hora impartida d’activitats de formació directiva reconegudes per la Conselleria d’Educació i Universitat. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts.
k) Per activitats de formació específica relacionades amb els ensenyaments a distància, l’ús de Moodle o les TIC:
|
0,03 punts per cada hora de formació o hora impartida com a ponent en cursos relatius a l’ensenyament a distància. |
|
0,02 punts per cada hora de formació o hora impartida com a ponent en cursos relatius a l’ús de Moodle. |
|
0,01 punts per cada hora de formació o hora impartida com a ponent en cursos relatius a l’ús de les TIC. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2,5 punts.
l) Per altres activitats de formació específica vinculades a la gestió organitzativa i a la gestió pedagògica i per activitats de recerca i publicacions relacionades amb l’organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents, els ensenyaments a distància o l’ús de Moodle:
|
0,01 punts per cada hora de formació de programes i cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat i aprenentatge de llengües. |
|
0,02 punts per cada hora impartida de programes i cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat i aprenentatge de llengües. |
|
Fins a 0,75 punts per activitats de recerca i publicacions relacionades amb l’organització escolar i pedagògica, la gestió i la direcció de centres docents, els ensenyaments a distància o l’ús de Moodle. |
La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt.