Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 3227
Aprovació definitiva de l’acord regulador complementari de condicions de treballs comunes del personal funcionari i laboral de l’Ajuntament d’Artà (relació de llocs de treball)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Finalitzat el termini d’exposició pública per a la presentació de reclamacions contra l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament, en sessió de dia 25 de febrer de 2019, d’aprovació provisional de l’acord regulador complementari de condicions de treballs comunes del personal funcionari i laboral de l’Ajuntament d’Artà (relació de llocs de treball), publicat en el BOIB núm. 30 de dia 7 de març de 2019, sense que s’hagi formulat cap reclamació, queda definitivament aprovat l’acord esmentat, el text i annexos del qual s’inclouen a continuació:

 

ACORD REGULADOR COMPLEMENTARI DE CONDICIONS DE TREBALL COMUNES DEL PERSONAL FUNCIONARI I LABORAL DE L'AJUNTAMENT D’ARTÀ

ÍNDEX

CAPÍTOL 1. DISPOSICIONS GENERALS

Article 1. Objecte

Article 2. Àmbit personal i material

Article 3. Vigència

Article 4. Comissió Paritària d’Interpretació i Seguiment

CAPÍTOL 2. SOBRE L’ORGANIGRAMA DE L’ADMINISTRACIÓ MUNICIPAL

Article 5. Organigrama

CAPÍTOL 3. SOBRE LA RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL

Article 6. Relació de Llocs de Treball

Article 7. Actualització i modificació

Article 8. Dependència jeràrquica

Article 9. Classificació

Article 10. Complement de Destí

Article 11. Complement Específic Tram General del personal funcionari

Article 12. Complement Específic Tram Específic al lloc de treball del personal funcionari

Article 13. Complement Específic Tram General de Categoria Professional del personal laboral

Article 14. Complement Específic Tram Específic al lloc de treball del personal laboral

Article 15. Complement Específic Tram Especial No Consolidable del personal laboral

Article 16. Tipus de lloc de treball

Article 17. Forma de provisió del lloc de treball

Article 18. Mobilitat entre administracions

Article 19. Grup de classificació

Article 20. Publicitat

Article 21. Adequacions retributives singulars

Article 22. Creació de nous llocs de treball i llocs complementaris

CAPÍTOL 4. SOBRE L’INVENTARI DE LLOCS DE TREBALL CONJUNTURALS

Article 23. Inventari de Llocs de Treball Conjunturals

Article 24. Actualització i modificació

Article 25. Dependència jeràrquica

Article 26. Classificació

DISPOSICIONS FINALS

Primera. Calendari de negociacions

Segona. Nou Acord i Conveni

Tercera. Revisió de la valoració

Quarta. Carrera professional

Cinquena.  Calendari d’implantació

ANNEXES

Annex 1. Organigrama i la seva Taula de Codis

Annex 2. Fitxes descriptives dels llocs de treball de la Relació de Llocs de Treball

Annex 3. Taules Resum i Taula de Codis de la Relació de Llocs de Treball

Annex 4. Llistat de Llocs Nous de la Relació de Llocs de Treball

Annex 5. Llistat de Llocs Modificats de la Relació de Llocs de Treball

Annex 6. Fitxes descriptives dels llocs de treball de l’Inventari de llocs de treball conjunturals

Annex 7. Taules Resum de l’Inventari de llocs de treball conjunturals

  

 

CAPÍTOL 1

DISPOSICIONS GENERALS

Article 1 

Objecte

Aquest Acord Complementari de condicions de treball comunes dels empleats municipals, negociat per part del govern municipal i per part dels sindicats representatius del personal funcionari i laboral, estableix i regula un nou organigrama administratiu municipal, la Relació de llocs de treball i en coherència una actualització del sistema retributiu de tot el personal, més les normatives reguladores d’aquests tres instruments de gestió; que han estat acordades per les parts aprofitant les possibilitats generades per la llei de pressupostos generals de l’estat de 2018.

Article 2

Àmbit personal i material

1. Aquest acord és d'aplicació al personal funcionari i laboral a qui són d’aplicació respectivament l’acord de funcionaris i el conveni laboral vigents.

2. Per a tot allò que no estigui recollit, previst ni resolt en aquest Acord, s'aplicaran les disposicions legals vigents i l’acord de funcionaris i el conveni laboral vigents.

3. En tot allò que hi hagi possibles interpretacions distintes entre les previsions d’aquest Acord i l’acord de funcionaris i el conveni laboral vigents es resoldran prèvia consulta a la comissió paritària.

Article 3

Vigència

1. Aquest Acord entrarà en vigor el primer dia del mes següent a la data de la seva publicació en el diari oficial corresponent, un cop signat i un cop aprovat per l'òrgan municipal competent previs els tràmits adients.

2. El seu termini de vigència serà coincident amb el de l’acord de funcionaris i amb el del conveni laboral vigents per a cada col·lectiu de personal.

3. Aquest Acord es prorrogarà tàcitament, en tota la seva extensió, en les mateixes condicions que l’acord de funcionaris i el conveni laboral vigents per a cada col·lectiu de personal.

4. La denúncia d'aquest Acord es considerarà feta automàticament per a cada col·lectiu de personal quan alguna de les parts legitimades interposi denúncia de l’acord de funcionaris o del conveni laboral vigents, i ho serà amb els mateixos efectes regulats en l’acord de funcionaris o en el conveni laboral respectivament.

Article 4

Comissió Paritària d'Interpretació i Seguiment 

Correspon a les Comissions Paritàries d'Interpretació i Seguiment de l’acord de funcionaris i del conveni laboral vigents dur a terme aquestes funcions pel que fa a la interpretació del contingut d’aquest Acord, d’acord amb les regles que hi són previstes.

 

 

CAPÍTOL 2

SOBRE L’ORGANIGRAMA DE L’ADMINISTRACIÓ MUNICIPAL

Article 5

Organigrama

1. L’organigrama regula les relacions jeràrquiques de l’administració municipal; els òrgans i llocs de treball dibuixats en posició jeràrquica superior tenen autoritat jeràrquica sobre els òrgans i llocs de treball dibuixats en posició jeràrquica inferior, i els correspon l’autoritat i la responsabilitat sobre la programació dels treballs, el repartiment i encàrrec de tasques, la supervisió i control de tasques, l’organització del treball, i la gestió de jornada, horari, vacances i altres incidències; el compliment de les normes legals i de règim intern;  i l’organització de la formació i aprenentatges del personal que ocupi els òrgans i llocs de treball en posició jeràrquica inferior.

2. L’organigrama municipal pot ser modificat per causes motivades per acord del Ple a proposta de la batlia, que haurà de modificar simultàniament els llocs de treball implicats en els canvis.

3. La batlia dins de les seves atribucions com a Cap de l’administració municipal pot precisar, ampliar, o modificar les atribucions concretes dels diferents càrrecs de l’organigrama sempre que no s’oposin a les prescripcions de l’organigrama ni de la Relació de Llocs de Treball vigent, per mitjà d’un Decret i donant compte al Ple i a la representació legal del personal.

4. La batlia dins de les seves atribucions com a Cap de l’administració municipal també pot fer per causes motivades canvis parcials i puntuals de l’organigrama, sempre que siguin de caràcter provisional i temporal (fins a un màxim de 6 mesos), per mitjà d’un Decret i donant compte al Ple i a la representació legal del personal, havent de ser aprovats pel Ple previs els tràmits adients aquells que resultin positius amb caràcter estable.

5. La modificació o alteració de qualsevol tipus de les clàusules normatives d’aquest capítol només poden ser aprovades amb una negociació amb la representació sindical i amb la tramitació que correspon a la modificació d’un conveni o un Acord de condicions de treball.

6. Queda aprovat l’organigrama que consta en l’Annex 1 d’aquest Acord complementari, que ja incorpora les determinacions dels Decrets de la batlia que li són aplicables.

 

CAPÍTOL 3

SOBRE LA RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL

Article 6

Relació de llocs de Treball

S’aprova la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament, que comprèn el llocs de treball permanents reservats a personal funcionari,  laboral i eventual, i que està formada pel recull de Fitxes descriptives de tots ells llocs de treball que conformen l’Annex 2 d’aquest Acord complementari, de les Taules resum que en conformen l’Annex 3, i de la normativa reguladora i de gestió de la Relació de llocs de treball que conformen els articles següents d’aquest Capítol.

Article 7

Actualització i modificació

1. Les determinacions d’aquesta Relació de Llocs de Treball pel que fa a les característiques i requisits dels llocs de treball, tal com consten als Annexes 2 i 3 d’aquest Acord complementari poden ser modificades per acords de l’Ajuntament Ple previs els tràmits legalment preceptius, llevat d’allò previst expressament per les lleis.

2. La batlia dins de les seves atribucions com a Cap de l’administració municipal pot precisar, ampliar, o modificar les atribucions concretes dels diferents llocs de treball sempre que no s’oposin a les prescripcions de la Relació de Llocs de Treball vigent, per mitjà d’un Decret i donant compte al Ple i a la representació legal del personal.

3. La batlia dins de les seves atribucions com a Cap de l’administració municipal també pot fer per causes motivades canvis parcials i puntuals de les funcions dels llocs de treball, sense repercussió econòmica, sempre que siguin de caràcter provisional i temporal, per mitjà d’un Decret i donant compte al Ple i a la representació legal del personal, havent de ser aprovats pel Ple aquells que resultin positius i es vulguin consolidar amb caràcter estable.

4. La modificació o alteració de qualsevol tipus de les clàusules normatives d’aquest capítol només poden ser aprovades amb una negociació amb la representació sindical i tramitació que corresponen a la modificació d’un conveni o un Acord de condicions de treball.

Article 8

Dependència jeràrquica

La dependència jeràrquica és la que consta a l’organigrama vigent i a les fitxes de la relació de llocs de treball; en cas de discrepància o contradicció entre l’organigrama i les fitxes de la relació de llocs de treball prevaldrà l’organigrama vigent.

Article 9

Classificació

1. El règim i classificació legal de cada lloc de treball consta a cada fitxa de la relació de llocs de treball.

2. Pel que fa al personal funcionari aquesta classificació és la que legalment correspon segons l’estructura d’escales, subescales, classes i categories preceptiva segons la legislació de règim local.

3. Pel que fa al personal laboral la relació de llocs de treball adopta una classificació per grups professionals que és la següent:

a) Grup Professional de Personal d’Atenció Geriàtrica

b) Grup Professional de Personal Tècnic de Gestió

c) Grup Professional de Personal Administratiu

d) Grup Professional de Personal Operatiu

e) Grup Professional de Professors de Música

f) Grup Professional de Personal dels Serveis Educatius, Socials i culturals.

4. L’estructura de grups professionals s’ha de tenir en compte i ha de servir per afavorir la promoció interna.

Article 10

Complement de Destí

1. El nivell de Complement de Destí que consta a cada fitxa de lloc de treball indica la retribució per aquest concepte segons les quanties legalment aplicables als funcionaris locals.

2. Per al personal funcionari, la regulació d’aquest complement és la legalment aplicable als funcionaris locals de les Illes Balears i la que consta en aquest Acord.

3. Per al personal laboral, la regulació d’aquest complement és la legalment aplicable al personal laboral tenint present que es tracta d’un complement consolidable.

Article 11 

Complement Específic Tram General del personal funcionari

El Complement Específic Tram General que consta a cada fitxa de lloc de treball de personal funcionari indica la retribució per aquest concepte segons legislació aplicable als funcionaris locals, en el seu tram parcial relatiu a les característiques permanents del lloc de treball.

Article 12

Complement Específic Tram Específic al lloc de treball del personal funcionari

El Complement Específic Tram Específic al lloc de treball que consta a algunes fitxes de lloc de treball de personal funcionari indica la retribució per aquest concepte segons legislació aplicable als funcionaris locals, en el seu tram parcial relatiu a les característiques no permanents del lloc de treball, i regula les condicions de la seva percepció segons legislació aplicable.

Article 13

Complement Específic Tram General de Categoria Professional del personal laboral

1. El Complement Específic Tram General de Categoria Professional que consta a cada fitxa de lloc de treball de personal laboral conté la quantia que valora els continguts de tasca comuns a la categoria professional, entesa com el conjunt de llocs de treball que poden ser exercits des del mateix bloc bàsic de coneixements i aprenentatges professionals, i que per tant pertanyen al mateix grup professional i al mateix nivell de titulació acadèmica exigit a l’ingrés, més enllà dels que es reconeixen pel Sou i pel Complement de destí.

2. En la part descriptiva de cada fitxa s’enuncien de manera sintètica aquests continguts.

3. La retribució resultant és consolidable.

Article 14

Complement Específic Tram Específic al lloc de treball del personal laboral

1. El Complement Específic Tram específic al lloc de treball que consta a algunes fitxes de lloc de treball de personal laboral conté la quantia que valora els continguts de tasca específics que són exigències estrictes i imprescindibles del lloc de treball, més enllà dels que es reconeixen pel sou, pel complement de destí i pel Tram general de categoria professional. En la part descriptiva s’enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

2. Aquest complement recull totes les retribucions percebudes de manera regular i periòdica durant molts anys pel personal laboral en concepte de plusos segons el conveni laboral vigent i altres no regulats però que donada la manca d’especificació i la reiteració en el pagament han esdevingut legalment retribució consolidada per als titulars dels llocs de treball.

 

Article 15

Complement Específic Tram Especial No Consolidable del personal laboral

1. El Complement Específic Tram Especial No Consolidable que consta en algunes fitxes de lloc de treball de personal laboral conté la quantia que valora els continguts de tasca específics que són exigències estables del lloc de treball però no estrictes ni imprescindibles, i per tant susceptibles de ser anul·lades si els continguts específics que es retribueixen, i que són enumerats en el paràgraf descriptiu, deixen de ser necessaris per al bon funcionament dels serveis, i són derogats amb el procediment legalment adient.

2. En la part descriptiva de cada fitxa s’enuncien de manera sintètica aquests continguts, que hauran de ser sempre demandes organitzatives temporals i rescindibles; la retribució resultant és no consolidable i així ha de constar en tot acord d’assignació per evitar-ne la consolidació amb el simple pas del temps.

3. S’enquadraran en aquest concepte, especificant-ne la motivació, els plusos regulats en l’article 12.3.1 del conveni laboral vigent, amb les quanties que s’hi contenen degudament actualitzades; en tot cas aquesta classificació comporta que aquestes quanties són no consolidables i seran rescindides quan per acord municipal les contrapartides deixin de ser necessàries per al bon funcionament dels serveis.

4. Els plusos regulats en l’article 12.3.1 del conveni laboral vigent es faran constar en la Relació de llocs de treball a efectes de transparència, i aquesta informació s’actualitzarà cada vegada que es modifiqui la Relació de llocs de treball, però l’actualització d’aquests plusos no comportarà la tramitació de modificació de la Relació de llocs de treball, només la que correspongui a una modificació retributiva puntual per aplicació del conveni.

Article 16

Tipus de lloc de treball

1. A cada fitxa de lloc de treball hi consta el tipus de lloc de treball de què es tracta, amb dos tipus possibles, singular o normalitzat.

2. Els llocs de treball singulars tenen funcions i atribucions que els individualitzen de qualsevol altre lloc; els llocs de treball normalitzats tenen entre ells funcions i atribucions idèntiques i els seus ocupants poden realitzar tota mena de tasques adequades a les seves funcions dins del departament o dependència on es troben adscrits en funció de les necessitats del servei.

3. Els llocs de treball normalitzats poden ser objecte d’adscripció als diferents departaments o dependències municipals en funció de les necessitats del servei.

4. Els llocs de treball singulars poden tenir variacions de funcions i d’adscripció, amb caràcter temporal i per raons motivades, per Decret de la Batlia, sense conseqüències retributives.

Article 17

Forma de provisió del lloc de treball

1. A cada fitxa de lloc de treball hi consta la forma de provisió del lloc de treball, amb les opcions que s’especifiquen a continuació.

2. Els llocs de treball singulars poden ser coberts per concurs (codi CO) entre empleats públics que compleixin els requisits del lloc de treball i pertanyin a les administracions públiques esmentades a l’apartat “Mobilitat”.

3. Els llocs de treball singulars poden ser coberts pel procediment de lliure designació (codi LD) per part del Batle, entre empleats públics que compleixin els requisits del lloc de treball i pertanyin a les administracions públiques esmentades a l’apartat “Mobilitat”; però per decisió municipal hauran de ser designacions motivades en els mèrits dels nomenats, així com el cessament haurà de ser motivat en demèrits dels titulars.

4. Els llocs de treball singulars reservats a funcionaris d’habilitació estatal (HE) es regiran per la seva normativa específica.

5. Mentre no se celebrin els concursos i processos de lliure designació amb concurrència pública el Batle per Decret podrà adscriure provisionalment (fins a un màxim de 6 mesos) a funcionaris o personal laboral de l’Ajuntament que compleixin els requisits als diferents llocs de treball.

6. El personal eventual es regeix per la seva normativa específica.

Article 18

Mobilitat entre administracions

1. A cada fitxa de lloc de treball hi consten les prescripcions pel que fa a les possibilitats de mobilitat entre administracions en la provisió dels llocs de treball, i s’hi especifica quin personal de quines administracions públiques, sempre que compleixi els requisits, pot concórrer al procés selectiu per al lloc de treball.

2. Les modalitats i els seus codis són els següents:

a) Lloc de treball per a empleats públics de qualsevol de les administracions públiques que compleixin els requisits, codi AP (C4).

b) Lloc de treball per a empleats públics de qualsevol de les administracions públiques de les Illes Balears que compleixin els requisits, codi IB (C3).

c) Lloc de treball per a empleats públics de qualsevol de les administracions locals de Mallorca que compleixin els requisits, codi MA (C2).

d)  Lloc de treball per a empleats públics de l’Ajuntament d’Artà que compleixin els requisits, codi AR (C1).

e) Sistema de cobertura de llocs de treball vacants dels funcionaris d’habilitació estatal, codi HE.

 

Article 19

Grup de classificació

1. A cada fitxa de lloc de treball hi consta el grup de classificació de les places que poden accedir al lloc de treball; es refereix als grups en què es classifiquen les places de funcionari i, per homogeneïtat d’exigències, els del personal laboral, segons la legislació vigent.

2. Determina la quantia del sou segons normativa aplicable als empleats públics locals.

Article 20

Publicitat

Per tal que tot el personal municipal conegui aquestes normes, es reprodueixen íntegrament a cada fitxa de lloc de treball en forma de notes al peu.

 

Article 21

Adequacions retributives singulars

1. Tant d’ofici com a proposta si és el cas dels representants del personal, es promouran i tramitaran expedients individuals d’adequació retributiva singular i excepcional aplicant les normes vigents, que s’incorporaran a la Relació de llocs de treball en Llistat de Llocs de treball modificats, per raons de transparència; la publicació d’un lloc de treball en aquest llista implicarà la desaparició del lloc de treball originari del llistat inicial de llocs de treball.

2. En l’Annex 4 d’aquest Acord es publica el primer Llistat de llocs modificats que es produeix simultàniament amb aquest Acord i que han quedat acreditats en l’expedient.

Article 22

Creació de nous llocs de treball i llocs complementaris

1. Tant d’ofici com a proposta si és el cas dels representants del personal, es promouran i tramitaran expedients de creació de nous llocs de treball, complint en cada moment les normes vigents, que s’incorporaran a la Relació de llocs de treball en Llistat de Llocs de treball nous per raons de transparència.

2. En l’Annex 5 d’aquest Acord es publica el primer Llistat de llocs complementaris que es produeix simultàniament amb aquest Acord i que han quedat acreditats en l’expedient. 

 

CAPÍTOL 4

SOBRE L’INVENTARI DE LLOCS DE TREBALL CONJUNTURALS (exclosos de la RLT)

 

Article 23

Inventari de Llocs de Treball Conjunturals

1. S’aprova l’Inventari de Llocs de Treball Conjunturals de l’Ajuntament, que comprèn el llocs de treball no permanents que exerceix el personal funcionari interí de programes de caràcter temporal, el personal funcionari interí per excés o acumulació de tasques i el personal laboral amb contractes de formació, per obra o servei i en general contractat amb formes de contractació laboral no permanent en tasques conjunturals, i que està format pel recull de Fitxes descriptives de tots els llocs de treball conjunturals que conformen l’Annex 6 d’aquest Acord complementari, de les Taules resum que en conformen l’Annex 7, i de la normativa reguladora i de gestió que conformen els articles següents d’aquest Capítol.

2. L’Inventari de Llocs de Treball Conjunturals de l’Ajuntament és un document informatiu que, amb un criteri de transparència, és el recull contínuament actualitzat de les dades que consten en els nomenaments del personal interí i en els contractes laborals del personal en tasques no permanents, sobre la seva categoria professional, descripció de tasques i definició retributiva.

Article 24

Actualització i modificació

1. Les determinacions d’aquest Inventari de Llocs de Treball Conjunturals pel que fa a les característiques i requisits dels llocs de treball, tal com consten als Annexes 6 i 7 d’aquest Acord complementari poden ser modificades per acords de l’Ajuntament Ple sobre pressupost, i per decisions de la batlia de creació de nous Llocs de Treball Conjunturals, previs els tràmits legalment preceptius de justificació de la necessitat i urgència.

2. La batlia dins de les seves atribucions pot precisar, ampliar, o modificar les atribucions concretes dels diferents llocs de treball conjunturals previs els tràmits legalment preceptius, per mitjà d’un Decret i donant compte al Ple i a la representació legal del personal.

3. La modificació o alteració de qualsevol tipus de les clàusules normatives d’aquest capítol només poden ser aprovades amb una negociació amb la representació sindical i tramitació que corresponen a la modificació d’un conveni o un Acord de condicions de treball.

Article 25

Dependència jeràrquica

La dependència jeràrquica del personal en llocs de treball conjunturals s’especificarà en el seu nomenament o contracte i en l’Inventari de Llocs de Treball Conjunturals.

Article 26

Classificació

El règim i classificació legal de cada lloc de treball conjuntural s’especificarà en el seu nomenament o contracte i en l’Inventari de Llocs de Treball Conjunturals, s’ajustarà a la legislació aplicable i serà equiparable a la que correspongui a llocs de treball anàlegs de la Relació de Llocs de Treball.

DISPOSICIONS FINALS

Primera

Calendari de negociacions

Per tal de col·laborar en un final de mandat i en un inici de mandat del proper govern municipal sorgit de les eleccions municipals de l’any 2019 amb la màxima eficàcia i disponibilitat de tots els serveis municipals, i per tal de respectar la capacitat de decisió del nou govern municipal sorgit de les properes eleccions municipals, tots els sindicats signataris accepten que un cop signats aquests Acords no hi haurà noves convocatòries de Mesa Negociadora a partir de dia 1 d’abril de 2019 i fins passat el dia 1 d’octubre de 2019, llevat de les que convoqui el govern municipal per impulsar expedients de tràmit; i el govern municipal accepta que no hi haurà cap canvi de la normativa ni de les pràctiques actuals de gestió de personal fins a la mateixa data, més enllà de l’aplicació dels canvis legals obligatoris, del conveni i acord de funcionaris vigents i d’aquest Acord i més enllà dels esmentats  expedients de tràmit.

Segona

Nou Acord i Conveni

Les parts signatàries d’aquest Acord assumeixen el compromís d’iniciar les negociacions dins del darrer trimestre de 2019 d’un nou Acord de funcionaris i un nou conveni Laboral que substitueixin íntegrament el “Pacte sobre les condicions generals de treball del personal funcionari de l’ajuntament d’Artà”, de 2006 i el “Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l’Ajuntament d’Artà” publicat al BOIB el 9 de desembre de 2006.

Tercera

Revisió de la valoració

Els nous Acord i Conveni esmentats en la Disposició Final Segona hauran d’incloure una revisió de la valoració del complement específic de tota la plantilla de personal per aconseguir que tots els treballadors, dividits per grups d’accés, tenguin el mateix complement específic base i que se’ls afegeixin, posteriorment i segons la valoració de cada lloc de treball i funcions, els complements corresponents segons la mateixa taula salarial que surti de les properes negociacions amb l’objectiu d’assolir l’equitat interna, especialment entre els llocs de treball del personal funcionari i els llocs de treball del personal laboral. L’esborrany complet haurà de presentar-se a la Mesa Negociadora com a màxim abans de dia 1 d’octubre de 2021.

Quarta

Carrera professional

Els nous acords i conveni esments en el paràgraf segon d’aquesta Disposició Final hauran d’incloure també una posada en marxa d’un sistema de carrera professional tant per el personal funcionari com laboral.

Cinquè

Calendari d’implantació

Una vegada feta la valoració de tots els llocs de treball i establert el sistema de carrera professional s’haurà de pactar el calendari d’implantació d’ambdues, condicionat a la possibilitat legal de flexibilització del sostre de despesa o d’altres lleis de tal manera que aquests milloraments siguin compatibles amb el manteniment d’uns serveis públics de qualitat.

Per part de CCOO                                               Per part de l’Ajuntament

M. Esperança Pérez Casellas                              Manuel Galán Massanet"

 

Artà, 5 d'abril de 2019

El batle

Manuel Galán Massanet

Documents adjunts