Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
Núm. 3191
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria per la qual es convoquen subvencions destinades a fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector del comerç
L’article 30.42 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, d’acord amb la redacció feta per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut, atribueix a aquesta Comunitat Autònoma la competència exclusiva en matèria de comerç interior, sens perjudici del que disposen els articles 38, 131 i els números 11 i 13 de l’apartat 1 de l’article 149 de la Constitució. Aquesta competència inclou l’ordenació de l’activitat comercial; la regulació dels calendaris i horaris comercials amb respecte al principi d’unitat de mercat; les modalitats de venda, sens perjudici de la legislació mercantil; les condicions per exercir l’activitat comercial i l’establiment de les normes de qualitat en matèria de comerç; la promoció de la competència en l’àmbit autonòmic, sens perjudici de la legislació estatal i europea, i l’establiment i la regulació dels òrgans de defensa de la competència de la Comunitat Autònoma.
L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis (BOIB núm. 52, de 17 d’abril), fixa les bases per a aquesta convocatòria d’ajudes, tot això d’acord amb el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
L’article 2.7 del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), modificat pel Decret 1/2016, de 16 de febrer (BOIB núm. 23, de 28 de febrer), atribueix a la Direcció General de Comerç i Empresa el foment en matèria de comerç i empresa.
Les subvencions compreses en aquesta convocatòria estan incloses dins el Pla estratègic de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als exercicis 2018-2020, aprovat per l’Acord del Consell de Govern de 9 de març de 2018 (BOIB núm. 31, de 10 de març). Les línies principals d’actuació del Pla estan orientades a fomentar un escenari més competitiu i professional per al desenvolupament del comerç. Hi figura, entre d’altres actuacions, el foment de la cooperació empresarial i sindical en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç, amb l’objectiu de promoure i defensar els interessos econòmics i socials dins el sector del comerç que els són propis.
Per aconseguir els objectius enumerats en els paràgrafs anteriors i els establerts en l’article 2.1 de les bases reguladores abans esmentades, especialment el foment de la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç, el Govern de les Illes Balears vol donar suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector del comerç, d’acord amb les previsions de la disposició addicional vuitena de la Llei 11/2014, de 15 d’octubre, de comerç de les Illes Balears, modificada per la Llei 17/2016, de 16 de desembre.
A aquesta convocatòria s’apliquen les mesures de simplificació establertes en el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental, i en la Llei 2/2012, de 4 d’abril, de suport als emprenedors i les emprenedores i a la micro, petita i mitjana empresa, pel que fa a la simplificació administrativa a emprenedors i a empreses.
D’acord amb l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i amb l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 de abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de comerç i serveis, correspon aprovar la convocatòria d’aquestes ajudes mitjançant una resolució.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Primer
Objecte
L’objecte d’aquesta Resolució és aprovar la convocatòria pública de subvencions destinades a fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector del comerç.
Segon
Beneficiaris i requisits
1. Poden ser beneficiaris d’aquesta línia d’ajudes les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector del comerç de les Illes Balears.
2. Les entitats que sol·licitin aquestes ajudes han d’estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat Social i de les seves obligacions tributàries amb l’Estat i amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Tercer
Actuacions subvencionables i quantia de les ajudes
1. Actuacions subvencionables:
a) Despeses derivades d’accions de promoció comercial: jornades tècniques o seminaris, estudis i publicacions monogràfics i altres accions de promoció que tenguin com a objectiu la promoció o l’animació comercial.
b) Despeses de funcionament ordinari: despeses de personal (excepte les indemnitzacions per acomiadament i jubilacions anticipades), lloguer de les seus de les organitzacions, despeses de subministraments i comunicacions.
2. La quantia de les ajudes serà del 100 % de les despeses justificades fins al màxim fixat d’acord amb el criteris de distribució proporcional expressats en l’apartat vuitè.
Quart
Import econòmic de la convocatòria
1. L’import econòmic d’aquesta convocatòria és de 200.000 euros, dels quals en correspondran 100.000 a les organitzacions empresarials del sector del comerç i 100.000 a les organitzacions sindicals del mateix sector.
2. Les ajudes s’han de concedir amb càrrec a la partida pressupostaria 19301 761A01 48 000 00 del pressupost de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de l’any 2019.
Cinquè
Sol·licituds i forma de presentació
1. Les sol·licituds, que han d’anar adreçades al conseller de Treball, Comerç i Indústria, s’han de presentar electrònicament, de conformitat amb l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, ja què els beneficiaris d’aquesta convocatòria són persones jurídiques i estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions per efectuar qualsevol tràmit d’aquest procediment administratiu.
De conformitat amb l’article 68.4 de la Llei 39/2015, si algun dels subjectes als quals fa referència l’article 14.2 i 14.3 presenta la sol·licitud presencialment, l’Administració pública ha de requerir l’interessat perquè l’esmeni mitjançant la presentació electrònica. A l’efecte s’ha de considerar com a data de presentació de la sol·licitud la data en què hagi estat presentada l’esmena.
2. Els sol·licitants han de presentar la documentació següent:
a. Fotocòpia del document fefaent que acrediti la representació, per qualsevol forma vàlida en dret, de la persona que actua en nom de l’organització sol·licitant.
b. Estatuts de l’organització sol·licitant.
c. Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable, que figura com a annex 1 d’aquesta Resolució i que està disponible a http://dgcomerc.caib.es, així com a les dependències de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.
D’acord amb el que disposa l’article 28.2 de la Llei 39/2015, l’interessat, amb la sol·licitud, autoritza a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears perquè pugui consultar les dades d’identitat del sol·licitant i la seva situació quant al compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, excepte en el cas que es marqui expressament que no s’autoritza a l’Administració per fer aquestes consultes (annex I, imprès de sol·licitud).
d. Memòria explicativa de les activitats que s’han de dur a terme, que ha d’incloure:
- Despeses derivades d’accions de promoció comercial: una valoració econòmica de les despeses corresponents, mitjançant l’aportació dels pressuposts o les factures proforma. En el cas d’activitats realitzades amb anterioritat a la data de presentació de la sol·licitud però incloses dins el període d’elegibilitat, s’han de presentar les factures.
- Despeses de funcionament ordinari: una previsió de les despeses corrents durant el període d’elegibilitat. En el cas de despeses ja realitzades i incloses dins el període d’elegibilitat s’han de presentar les factures o, si es tracta de despeses de personal, les nòmines corresponents.
3. Quan l’import de la despesa subvencionable superi les quanties establertes a la legislació estatal en matèria de contractes del sector públic per als contractes menors (40.000 euros quan es tracti d’obres, o 15.000 euros quan es tracti de contractes de subministraments o serveis, IVA exclòs), el beneficiari haurà de sol·licitar com a mínim tres ofertes de diferents proveïdors, amb caràcter previ a l’adopció del compromís per a la prestació del servei o el lliurament del bé, llevat que per les especials característiques de les despeses subvencionables no hi hagi al mercat suficient nombre d’entitats que el subministrin o prestin, o llevat que la despesa s’hagués realitzat amb anterioritat a la sol·licitud de la subvenció.
4. Si la sol·licitud no compleix els requisits legals i els exigits en l’Ordre de bases reguladores i en aquesta convocatòria, s’ha de requerir la persona interessada perquè en el termini de deu dies esmeni la falta o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa així, es considerarà que desisteix de la petició, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que estableix l’article 21 de la Llei 39/2015.
5. La Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessàries per resoldre l’expedient.
6. En el supòsit que algun dels documents esmentats ja s’hagi presentat a l’administració actuant en ocasió de la tramitació d’altres expedients, no és necessari aportar-lo de nou, sempre que es facin constar la data i l’òrgan o dependència en què es varen presentar o, si s’escau, en què es varen emetre, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de l’acabament del procediment corresponent i que no hagin sofert modificacions.
Sisè
Termini de presentació de les sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds és d’un mes a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Setè
Competència i resolució
1. La Direcció General de Comerç i Empresa és l’òrgan competent per instruir i tramitar els procediments i ha de fer d’ofici totes les actuacions que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s’ha d’elaborar la proposta de resolució. La directora general de Comerç i Empresa ha d’emetre la proposta esmentada, la qual ha de contenir la llista dels beneficiaris proposats per l’òrgan instructor per atorgar la subvenció, i també dels exclosos, amb indicació del motiu d’exclusió.
D’acord amb l’article 45 de la Llei 39/2015, les actuacions a què es refereix el paràgraf anterior s’han de notificar a les persones interessades mitjançant la publicació en la pàgina web de la Direcció General de Comerç i Empresa i en el tauler d’anuncis de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, situat a la plaça de Son Castelló, núm. 1, de Palma.
2. La resolució expressa del conseller de Treball, Comerç i Indústria finalitza el procediment de concessió de la subvenció, ha de motivar i fixar, amb caràcter definitiu, la quantia individual de la subvenció concedida, i s’ha de notificar als interessats d’acord amb l’article 40 i següents de la Llei 39/2015.
3. La resolució de concessió ha d’especificar els aspectes següents: beneficiari, pressupost total de l’activitat que se subvenciona, import de la subvenció concedida, partida pressupostària a la qual s’aplica, termini per dur a terme l’activitat, justificació de les activitats objecte d’ajuda, i termini per presentar els justificants.
4. El termini per resoldre la sol·licitud i notificar la resolució és de sis mesos. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat una resolució expressa la petició s’ha d’entendre desestimada.
5. Les resolucions del conseller de Treball, Comerç i Indústria que concedeixin o deneguin la subvenció sol·licitada posen fi a la via administrativa i, contra aquestes, s’hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes, o bé un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la notificació.
Vuitè
Règim de concessió de les subvencions
1. Règim de concessió per a les organitzacions empresarials:
Atès que, d’acord amb la seva naturalesa, no són necessàries ni la comparació ni la prelació de les sol·licituds en un únic procediment, la concessió dels ajuts s’ha de fer aplicant una distribució proporcional en funció del nombre de representants vocals assignats a la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu per al sector del comerç de les Illes Balears per al període 2016-2019, de la manera següent:
a. Un ajut mínim lineal de 12.500 euros a totes les organitzacions empresarials representades en la Comissió Negociadora abans esmentada.
b. Després d’haver restat a la quantitat pressupostada per a organitzacions empresarials (100.000 euros) l’ajut mínim lineal a què fa referència el paràgraf anterior, les organitzacions empresarials veuran incrementada la subvenció en els termes següents:
1r. La quantitat resultant de la minoració indicada s’ha de dividir entre el nombre total de representants de les organitzacions empresarials assignats a la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu per al sector del comerç de les Illes Balears per al període 2016-2019. Amb això s’obté el valor mitjà assignat a cada representant empresarial.
2n. El valor mitjà assignat a cada representant empresarial s’ha de multiplicar pel nombre de representants empresarials de cadascuna de les organitzacions en la Comissió Negociadora esmentada.
c) La quantia total de l’ajut que es pot concedir a cadascuna de les organitzacions és el resultat de sumar les quantitats que li corresponen en concepte d’ajut mínim lineal i per acreixement, prevists en els paràgrafs a) i b) d’aquest apartat.
2. Règim de concessió per a les organitzacions sindicals:
La concessió dels ajuts s’ha de fer aplicant una distribució proporcional directa dels 100.000 euros destinats a aquestes organitzacions en funció de la representativitat, en data 31 de gener de 2019, en l’àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears, de les empreses incloses dins l’àmbit del Conveni col·lectiu del sector del comerç de les Illes Balears.
3. D’acord amb el punt 7.3 de l’Ordre de bases reguladores, per seleccionar les entitats beneficiàries no serà necessari fer un concurs, atès que per la naturalesa del règim de concessió no és necessària la comparació i la prelació, en un únic procediment, de totes les sol·licituds entre si.
Novè
Justificació de les activitats subvencionades i pagament de la subvenció
1. Les activitats o despeses objecte de les sol·licituds s’han d’executar i pagar en el període comprès entre l’1 de novembre de 2018 i el 31 d’octubre de 2019 (ambdós inclosos).
2. El termini per justificar la realització de les activitats subvencionades i per sol·licitar el pagament de la subvenció finalitza el 31 d’octubre de 2019.
3. No s’han de tenir en consideració com a justificants de les despeses subvencionades les factures emeses ni els pagaments fets amb anterioritat a l’1 de novembre de 2018, ni posteriors al 31 d’octubre de 2019.
4. El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l’activitat subvencionada, mitjançant la presentació de la documentació següent:
a) Sol·licitud de pagament.
b) Memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, en què es descriguin de manera detallada les activitats que s’han dut a terme i els resultats que s’han obtingut.
c) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats, que ha de contenir:
Per justificar el pagament de les factures objecte de la subvenció s’ha de presentar la documentació següent:
- Una còpia del document bancari que acrediti la transferència o el pagament domiciliat, en què figurin la data del pagament, l’import pagat, el concepte del pagament de tal manera que s’identifiqui aquest amb la factura, i també les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura, respectivament.
Malgrat això, per a les factures inferiors a 500 euros és justificant suficient el rebut de pagament signat pel proveïdor.
5. En el cas que l’expedient de pagament no tengui la documentació necessària per comprovar que s’ha justificat i aplicat la subvenció, l’òrgan competent ha de sol·licitar al beneficiari que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors a partir de l’endemà d’haver rebut el requeriment d’esmena.
6. En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l’activitat subvencionada, però s’hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s’ha de revisar i s’ha de minorar proporcionalment.
7. Tota alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
8. La falta de justificació en els termes i en els terminis que estableixi la resolució d’atorgament de la subvenció, la modificació significativa de les activitats presentades sense que aquesta Conselleria les hagi aprovades prèviament, i també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a la que estableix la norma, determinen la revocació de la subvenció.
Desè
Obligacions del beneficiari
A més del que estableixen l’article 15 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, i l’article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, els beneficiaris estan obligats a:
a. Acreditar davant la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria el compliment efectiu dels requisits i les condicions que s’exigeixen per concedir les ajudes.
b. Comunicar a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria si s’han sol·licitat altres ajudes per a les mateixes activitats davant qualsevol altra administració o organisme públic o privat i, si és el cas, si s’ha concedit i la quantia.
c. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que faci la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, i a les actuacions de control financer que duguin a terme la Intervenció General de la Comunitat Autònoma, la Sindicatura de Comptes i altres autoritats de control.
Onzè
Normativa d’aplicació
1. La convocatòria es regeix pel que disposen aquesta Resolució i l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis.
2. En tot el que no estableixen aquesta Resolució ni l’Ordre esmentada s’ha d’aplicar el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005.
Dotzè
Interpretació i execució
El conseller de Treball, Comerç i Indústria pot dictar les resolucions, les circulars i les instruccions que siguin necessàries per interpretar i executar aquesta convocatòria.
Tretzè
Publicació
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant el conseller de Treball, Comerç i Indústria en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, i amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 5 d’abril de 2019
El conseller de Treball, Comerç i Indústria Iago Negueruela i Vázquez
ANNEX 1 Sol·licitud de subvenció i declaració responsable de dades, corresponent a la convocatòria per fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector del comerç (convocatòria 2019)
1. Dades de l’entitat sol·licitant:
Nom de l’entitat: ...........................................................................................................
NIF: .......…......................................................... Telèfon: .…….….....…….......................... Fax: ...............................................
Adreça:..................................................................................................................................
Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..….........….…...
Adreça electrònica:...........................................................................................................................
Nom i DNI del / de la representant legal:.........................................................................
Persona de contacte: ..........................................................................................................
Adreça a l’efecte de notificacions: ...............................................................................................................................................
Mitjà pel qual ha conegut la convocatòria: ...............................................................................................................................................
2. Descripció de l’actuació:
.........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
3. Pressupost de les activitats (IVA no inclòs): ............................................
EXPÒS:
1. Que em vull acollir a la convocatòria de subvencions per a l’any 2019.
2. Que no incorr en cap dels supòsits establerts en l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.
3. Que facilitaré totes les possibles actuacions de control que es duguin a terme per comprovar que s’ha duit a terme correctament l’objecte d’aquests ajuts.
4. Que accept íntegrament les condicions de la convocatòria.
5. Que, per a l’actuació per a la qual sol·licit l’ajut (assenyalau amb una X el vostre cas):
( ) No he sol·licitat ni he rebut cap altra ajuda pel mateix concepte.
( ) He sol·licitat o he rebut una altra ajuda pel mateix concepte:
Organisme Data de resolució Quantia
• ...................................... ..................................... ..........................
• ...................................... ..................................... ..........................
• ...................................... ..................................... ..........................
6. Que les meves dades bancàries, a l’efecte de l’ingrés derivat del procediment, són:
Entitat |
Domicili, sucursal o oficina |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
CODI COMPTE |
|
||||||||||||||||||||||
País (2 dígits) |
Control IBAN (2 dígits) |
Codi entitat (4 dígits) |
Codi sucursal o oficina (4 dígits) |
DC compte (2 dígits) |
Núm. compte o llibreta (10 dígits) |
||||||||||||||||||
E |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Que puc acreditar aquestes dades documentalment, en cas que se m’exigeixi.
8. Declar que totes les dades que he exposat són certes.
Present la documentació següent (assenyalau amb una X el vostre cas):
( ) Memòria explicativa de les actuacions a realitzar.
( ) Pressupost o factures proforma, factures, nòmines.
( ) Fotocòpia del document fefaent que acrediti la representació, per qualsevol forma vàlida en dret, de la persona que actua en nom de l’organització sol·licitant
( ) Estatuts de la organització sol·licitant.
No autoritz (assenyalau amb una X el vostre cas):
( ) Que es facin les consultes en els fitxers públics per acreditar les dades o els documents esmentats, perquè puguin ser obtinguts en nom meu per l’òrgan competent o autoritzat en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de les certificacions que les substitueixen.
( ) Que les dades i els documents d’altres administracions inclosos en aquesta comunicació i que no es presenten puguin ser obtinguts per l’òrgan gestor mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de les certificacions que les substitueixen, sempre que s’hagi establert per conveni amb l’Administració competent.
Política de privacitat
D’acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantía dels drets digitals, em don per assabentat o assabentada que les dades personals recollides s’incorporaran i es tractaran en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació de les ajudes i, en tot cas, a l’efecte estadístic. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General de Comerç i Empresa.
Per tot això,
SOL·LICIT:
La subvenció destinada a fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç, de conformitat amb la memòria de les activitats i el pressupost que adjunt a aquest document.
…….........…, ………. de .........…… de 2019
(Signatura de la persona sol·licitant)
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
ANNEX 2 Compte justificatiu
Beneficiari/ària: ...........................................................................................................
NIF: ..........................
Data de concessió: ..................................
Import de l’ajuda concedida: ............................. €
Import d’altres ajudes: ............................. €
LLISTA ENUMERATIVA DE LES DESPESES DERIVADES DE L’EXPEDIENT NÚM. ............
Núm. ordre |
Núm. factura |
Data |
Proveïdor |
Concepte |
Import base imposable |
IVA |
TOTAL |
Data i forma de pagament |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aquesta llista correspon al cost total definitiu de les despeses, els justificants de les quals s’adjunten.
Data: ..............................................
Signat:
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA