Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 3075
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació Tècnic titulat mitjà amb l’especialitat de recursos humans i projectes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

 

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació Tècnic titulat mitjà amb l’especialitat de recursos humans i projectes

 

Palma, 27 de març de 2019

El director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

 

ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’un Tècnic titulat mitjà amb l’especialitat de recursos humans i projectes de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació d’un tècnic de projectes i RRHH per al desenvolupament correcte del departament de recursos humans i per tal de donar suport en termes de projectes, competitius i no competitius, i relacions de la Fundació amb terceres persones-físiques o jurídiques.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoco

El procés per a la contractació d’un tècnic de projectes i Recursos Humans,  amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol universitari de grau mitjà o equivalent.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
  • Estar en possessió del certificat de coneixement de llengua catalana corresponent al nivell C1, d'acord amb el que disposa la DA 4 amb relació a l’art. 4 del Decret 11/2017, de 24 de març, d’exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d’accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  • Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

Procediment de la selecció:

  • Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina

Màxim 5 punts

  • Experiència en la gestió de recursos humans en l’àmbit de l’administració pública o sector públic instrumental. 0,15 punts per mes treballat amb un màxim de 2,5 punts.
  • Experiència en la gestió de recursos humans en l’àmbit del sector privat. 0,05 punts per mes treballat amb un màxim de 1 punt.
  • Experiència en la gestió de projectes de recerca en l’àmbit del sector públic. 0,1 punts per mes treballat amb un màxim de 2 punts.
  • Experiència en la gestió de projectes de recerca en l’àmbit del sector privat. 0,03 punts per mes treballat amb un màxim d’1 punt.
  • Experiència en la gestió administrativa d’activitats de mecenatge 0,025 punts per mes treballat amb un màxim de 0,5 punts.

2.Formació relacionada amb el lloc de feina

Màxim 3 punts

  • Diplomatura o grau en relacions laborals o graduat social: 1 punt.
  • Màster en gestió de la ciència, innovació o equivalent: 2 punts
  • Altre Màster relacionat amb el lloc de feina: 1 punts
  • Formació complementària específica relacionada amb el lloc de feina: ( 0.01 punts per cada 10 hores acreditades)

3. Idiomes

Màxim: 1 punt

  • Certificat de nivell mitjà (B2 d’Anglès): 0,25 punts.
  • Certificat superior (nivell C2 de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts.
  • Altres idiomes europeus: nivell mitjà 0,1 i nivell superior 0,25 punts

4. Fase de entrevista (màxim 1 punt)

Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic. El dia i hora de l’entrevista  es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es

Funcions

  • Definir i aplicar la política laboral de l’entitat.
  • Donar solució a les peticions i informacions del personal propi.
  • Tramitar i gestionar els processos de gestió de recursos humans (permisos, llicències, vacances, pluriocupació, etc).
  • Gestió de tot tipus de contractació de recursos humans, tant d’altes de nou personal com de renovació de l’existent.
  • Realitzar convocatòries de selecció de personal.
  • Tramitar les corresponents sol·licituds de contractació front a tercers organismes.
  • Gestió d’incidències, consultes o tràmits laborals.
  • Gestió de les operacions de mecenatge (donacions)
  • Coordinació d’activitats empresarials amb els diversos centres i organismes en què la fundació desenvolupa la seva tasca d’investigació.
  • Suport als departaments de projectes, competitius i no competitius.

Acreditació dels requisits i dels mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit
  • Presentació dels títols de formació relacionades amb el lloc de feina.
  • Presentació del certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on s’hagi treballat o col·laborat amb anterioritat , on s’especifiqui de forma clara les funcions y tasques que s’han dut a terme  durant el període justificat.
  • Els certificats dels idiomes s’han d’acreditar per la Junta Avaluadora de Català o pel títol oficial d’idiomes.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.

Presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds es poden presentar en el registre electrònic de la fundació o be de qualsevol altres manera previst a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d’enviar per correu electrònic (idisba.info@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d’entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s’envia per correu certificat, s’ha d’enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per la oficina de correus en que consti que s’ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

Termini de recepció de sol·licituds: deu dies hàbils des de el dia següent a la data de publicació de la convocatòria.

Correcció de deficiències: En cas que el tribunal observi falta o defecte en la documentació acreditativa, donarà un termini de 3 dies hàbils para corregir las deficiències detectades.

Reserva en favor dels discapacitats: Existeix una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada a persones amb discapacitat.

Modalitat de contractació: Contracte d’interinatge en lloc vacant fins a la cobertura de plaça.

Remuneració bruta anual: 30.970,72 euros.

Tribunal qualificador:

  • Miquel Fiol Sala, director científic de l’IdISBa
  • Carlos Enrique Herrero, tècnic de transferència de l’IdISBa
  • Miquel Obrador Bou, tècnic econòmic de l’IdISBa
  • Meritxel López Zamora, Presidenta del Comité de Empresa del IdISBa
  • Maria Magdalena Santandreu Oliver, administrativa de l’IdISBa, que actuarà com a secretària.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 27 de març de 2019

Director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

 

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

Sr. Director gerent de la Fundació