Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ESCORCA

Núm. 3065
Convocatòria i bases proves selectives funcionari de carrera plaça auxiliar administratiu

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per a significar que l’Ajuntament Ple, en sessió ordinària celebrada el dia 2 d’abril de 2019, va acordar aprovar i publicar les Bases específiques que regiran la convocatòria i bases de les proves selectives per a cobrir, com a funcionari de carrera, un lloc de feina d’auxiliar administratiu d’administració general de l’Ajuntament d’Escorca:

CONVOCATÒRIA I BASES DE LES PROVES SELECTIVES PER A COBRIR, COM A FUNCIONARI DE CARRERA, UN LLOC DE FEINA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU D’ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L’AJUNTAMENT D’ESCORCA

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

L’objecte de les presents bases es regular el procediment per a cobrir, com a funcionari de carrera, un lloc de feina d’auxiliar administratiu d’administració general pel sistema d’accés de torn lliure ocupat com a funcionari interí a la plantilla municipal d’aquest Ajuntament, inclòs a l’oferta pública d’ocupació de l’exercici 2019 (BOIB núm. 30 de 7 de març de 2019).

Característiques del lloc de feina:

  • Escala: Administració general. Subescala auxiliar.
  • Grup C2.
  • Número de llocs de feina: 1 pel sistema d’accés de torn lliure.
  • Titulació mínima exigida: Graduat en ESO o EGB, formació professional de primer grau o equivalent.
  • Procediment selectiu: concurs oposició.

SEGONA. Condicions que han de reunir els aspirants.

Per ser admesos a les proves selectives els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

  • Ser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels Estats membres de la Unió Europea d’acord amb les previsions contingudes a l’article 57 de Llei 7/2007, de 12 d’abril, pel que s’aprova l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
  • Tenir acomplerts 16 anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa, ambdues edats referides al dia en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
  • No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol de les administracions públiques. Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinaria o condemna penal que impedeixi, en el seu Estat d’origen, l’accés a la funció pública en els supòsits d’aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.
  • Estar en possessió, o en condicions d’obtenir-ho en la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies, del títol acadèmic exigit.
  • Posseir la capacitat funcional necessària pel desenvolupament de les corresponents funcions.
  • Estar en possessió del títol que acrediti el nivell B2 de coneixements de la llengua catalana (o qualsevol altre títol homologat equivalent).

TERCERA. Presentació de sol·licituds.

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies, es dirigiran al batle de la Corporació i es presentaran al Registre general de l’Ajuntament durant el termini de vint dies naturals següents al de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí oficial de l’Estat. Els successius anuncis es publicaran únicament al Butlletí oficial de les Illes Balears.

Les instàncies també es podran presentar en la forma que s’indica a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies hauran d’anar acompanyades dels justificants (originals o fotocòpies degudament confrontades) dels mèrits que es vulguin fer valer a la fase de concurs, d’una fotocopia del document nacional d’identitat i del justificant d’haver satisfet els drets d’examen fixats a l’ordenança fiscal reguladora. Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex ajustat a la fase de concurs de les presents bases on es recullin ordenadament els mèrits al·legats.

QUARTA. Admissió dels aspirants.

Una vegada finalitzat el termini de presentació d’instàncies, l’autoritat convocant o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà en el tauler d’anuncis de la Casa Consistorial i al tauler d’anuncis de la web d’aquest Ajuntament, i en ella hi figurarà el nom i llinatges dels aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d’exclusió, concedint-se un termini de deu dies per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors. A l’esmentat anunci o mitjançant anunci posterior, degudament publicat, s’indicarà el lloc, data i hora de l’inici dels exercicis. Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sia d’ofici o a petició de la part interessada.

Si algun aspirant no figurés a la llista d’admesos i exclosos, haurà de presentar-se davant del Tribunal amb la còpia de la sol·licitud segellada per l’oficina receptora per a que sigui admès provisionalment per a la realització del corresponent exercici. Amb aquest fi, el Tribunal es constituirà en sessió especial, abans de donar inici a l’exercici i en el lloc on hagi de realitzar-se el mateix, per a resoldre provisionalment les reclamacions, que mitjançant compareixença, puguin presentar els aspirants que es trobin en les circumstàncies assenyalades. De l’acta corresponent a l’esmentada sessió es donarà compte immediata a Batlia, que resoldrà sobre l’admissió o exclusió de l’aspirant afectat, comunicant-ho al Tribunal qualificador pel seu coneixement i efectes, i si procedeix, a la persona afectada.

CINQUENA. Tribunal qualificador.

El Tribunal qualificador quedarà constituït per cinc membres, i haurà de designar-se el mateix número de suplents de la forma següent:

a. President/a: designat per l’Ajuntament entre el personal funcionari de carrera d’experiència reconeguda.

b. Secretari/Secretària: designat per l’Ajuntament, amb veu i vot.

c. Vocals: dos vocals designats per l’Ajuntament i un en representació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s’adoptaran per majoria. En cas d’empat valdrà el vot de qualitat del president. El Tribunal podrà designar assessors quan ho consideri convenient, sempre amb el límit de que el número d’aquests no podrà ser superior al número de membres del Tribunal.

Els membres del Tribunal qualificador hauran d’abstenir-se d’intervenir i ho notificaran a l’autoritat convocant quan es vegin afectats per alguna de les circumstàncies previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, així com també aquelles persones que haguessin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies ressenyades a l’article 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

Els vocals del Tribunal qualificador hauran d’estar en possessió d’un nivell de titulació igual o superior a l’exigit per a l’ingrés a la categoria convocada.

Categoria del tribunal: tercera.

SISENA. Inici i desenvolupament del exercicis.

Els exercicis de la fase d’oposició seran els que se detallen a les presents bases.

L’ordre d’actuació dels aspirants es determinarà alfabèticament, segons resulti del sorteig realitzat pel Tribunal abans de donar-se inici als exercicis corresponents.

Els aspirants seran convocats per a cada exercici mitjançant el sistema de cridada única, essent exclosos de les proves selectives aquells aspirants que no compareguin, excepció feta dels casos degudament justificats i lliurement apreciats pel Tribunal.

Per a la realització dels exercicis s’empraran sistemes per tal de mantenir l’anonimat dels aspirants sempre que la naturalesa de l’exercici així ho permeti. En aquells supòsits en que els aspirants vulnerin l’anonimat procedint a la identificació dels seus exercicis amb qualsevol altre sistema el Tribunal procedirà a excloure del procés selectiu a l’aspirant infractor i la seva prova es tindrà per no realitzada.

El Tribunal, en qualsevol moment, podrà requerir als opositors per a que acreditin la seva identitat.

Una vegada iniciades les proves selectives no serà obligatòria la publicació dels successius anuncis de convocatòria de la resta de proves al BOIB, sinó que el Tribunal únicament publicarà els esmentats anuncis al tauler d’anuncis de la Casa consistorial amb una antelació mínima de quaranta-vuit hores, si bé des de la terminació d’un exercici fins a l’inici del següent haurà de transcórrer un mínim de tres dies hàbils i un màxim de 45 dies naturals.

Els exercicis podran realitzar-se, a elecció de cada aspirant, en qualsevol de les dues llengües oficials de les Illes Balears.

SETENA. Qualificació dels exercicis.

El primer exercici obligatori (temari general) es qualificarà fins a un màxim de vint-i-cinc (25) punts. Els aspirants que no obtinguin la qualificació mínima de dotze amb cinquanta (12,50) punts quedaran eliminats. Cada membre del Tribunal podrà atorgar una puntuació de zero a vint-i-cinc punts. Les qualificacions s’obtindran sumant les puntuacions atorgades per cada membre del Tribunal i dividint el total pel número de membres. El coeficient que resulti serà la qualificació definitiva.

El segon exercici obligatori (temari específic) es qualificarà fins a un màxim de trenta (30) punts. Els aspirants que no obtinguin la qualificació mínima de quinze (15) punts quedaran eliminats. Cada membre del Tribunal podrà atorgar una puntuació de zero a trenta punts. Les qualificacions s’obtindran sumant les puntuacions atorgades per cada membre del Tribunal i dividint el total pel número de membres. El coeficient que resulti serà la qualificació definitiva.

El tercer exercici voluntari (temari sobre coneixements del terme municipal i les ordenances d’Escorca) es qualificarà fins a un màxim de cinc (5) punts. Cada membre del Tribunal podrà atorgar una puntuació de zero a cinc punts. Les qualificacions s’obtindran sumant les puntuacions atorgades per cada membre del Tribunal i dividint el total pel número de membres. El coeficient que resulti serà la qualificació definitiva.

Les qualificacions es faran públiques el mateix dia en que s’acordin i s’exposaran al tauler d’anuncis de la Casa Consistorial.

VUITENA. Proves a realitzar.

A. EXERCICIS DEL TORN LLIURE (ANNEX I)

Primer exercici: obligatori i eliminatori (temari general). Consistirà en contestar per escrit un qüestionari de preguntes amb respostes alternatives (tipus test) relatives al programa de temes generals. El número de preguntes serà de 50 i el temps de duració de l’exercici serà com a màxim de 50 minuts. Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 25 punts, entenent-se que superen la prova aquells aspirants que obtinguin un mínim de 12.5 punts.

Criteris de correcció:

- La prova constarà de 51 preguntes, de les quals la pregunta núm. 51 tindrà la consideració de pregunta de reserva i, en conseqüència, s’haurà de contestar pels aspirants si bé únicament es tindria en compte en el supòsit de que s’anul·lés alguna de les primeres 50 preguntes.

- Cada pregunta tindrà un valor inicial de 0.5 punts, resultat de dividir la puntuació màxima (25) pel nombre total de preguntes vàlides (50).

- Les respostes incorrectes descomptaran 0,25 punts, resultat de dividir la puntuació per resposta correcta (0,5) per dos.

- Les respostes en blanc no descomptaran ni sumaran res respecte a la puntuació obtinguda.

Segon exercici: obligatori i eliminatori (temari específic). Consistirà en contestar per escrit un qüestionari de preguntes amb respostes alternatives (tipus test) relatives al programa de temes específics. El número de preguntes serà de 50 i el temps de duració de l’exercici serà com a màxim de 50 minuts. Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 30 punts, entenent-se que superen la prova aquells aspirants que obtinguin un mínim de 15 punts.

Criteris de correcció:

- La prova constarà de 51 preguntes, de les quals la pregunta núm. 51 tindrà la consideració de pregunta de reserva i, en conseqüència, s’haurà de contestar pels aspirants si bé únicament es tindria en compte en el supòsit de que s’anul·lés alguna de les primeres 50 preguntes.

- Cada pregunta tindrà un valor inicial de 0.6 punts, resultat de dividir la puntuació màxima (30) pel nombre total de preguntes vàlides (50).

- Les respostes incorrectes descomptaran 0,30 punts, resultat de dividir la puntuació per resposta correcta (0,6) per dos.

- Les respostes en blanc no descomptaran ni sumaran res respecte a la puntuació obtinguda.

Tercer exercici: Voluntari no eliminatori (temari sobre coneixements del terme municipal i de les ordenances d’Escorca). Consistirà en contestar per escrit un qüestionari de preguntes amb respostes alternatives (tipus test) relatives al programa de temes. El número de preguntes serà de 20 i el temps de duració de l’exercici serà com a màxim de 20 minuts. Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 5 punts.

Criteris de correcció:

- La prova constarà de 21 preguntes, de les quals la pregunta núm. 21 tindrà la consideració de pregunta de reserva i, en conseqüència, s’haurà de contestar pels aspirants si bé únicament es tindria en compte en el supòsit de que s’anul·lés alguna de les primeres 20 preguntes.

- Cada pregunta tindrà un valor inicial de 0.25 punts, resultat de dividir la puntuació màxima (5) pel nombre total de preguntes vàlides (20).

- Les respostes incorrectes descomptaran 0,125 punts, resultat de dividir la puntuació per resposta correcta (0,25) per dos.

- Les respostes en blanc no descomptaran ni sumaran res respecte a la puntuació obtinguda.

S’estableix, respecte de cada prova, un termini de tres dies hàbils a comptar des de la data de publicació de les corresponents qualificacions provisionals per a presentar reclamacions respecte de les mateixes, i una vegada resoltes les al·legacions presentades es procedirà a publicar les qualificacions definitives.

NOVENA. Fase de concurs.

S’estableix un termini de tres dies hàbils a comptar des de la data de publicació dels resultats provisionals de la fase de concurs per a presentar reclamacions respecte dels mateixos, i una vegada resoltes les al·legacions presentades es procedirà a publicar els resultats definitius.

En aquesta fase, que en còmput total no podrà superar els 40 punts, el Tribunal avaluarà els següent mèrits:

1. Experiència professional:

a. Serveis prestats a qualsevol Administració local en un lloc de feina de categoria professional superior o similar: 0,28 Punts per mes complet.

b. Serveis prestats en qualsevol altra Administració pública en un lloc de feina de categoria professional superior o similar: 0,18 Punts per mes complet.

c. Serveis prestats en qualsevol Administració pública en un lloc de feina de categoria professional inferior a la convocada: 0,08 Punts per mes complet.

Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 30,00 punts.

2. Titulació acadèmica:

Únicament es valorarà la titulació acadèmica més alta de les obtingudes per l’aspirant.

a. Per cada títol de llicenciat universitari o títol de grau equivalent: 6 punts.

b. Per cada títol de diplomat universitari o títol de grau equivalent: 4 punts.

c. Per cada títol de Batxiller o grau superior d’FP o equivalents: 2 punts

Aquest apartat tindrà, en conjunt, una puntuació màxima de 6 punts.

3. Cursos de formació i perfeccionament:

Únicament es valoraran els cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar i realitzats en centres oficials (Administracions públiques, entitats promotores de formació i universitats). La valoració es farà a raó de 0,025 punts per hora de formació rebuda amb aprofitament i a raó de 0,012 punts per hora de formació rebuda únicament amb assistència. Els cursos que no especifiquin el número d’hores lectives es computaran com a cursos de 10 hores de duració.

En tot cas tindran la consideració de cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar els cursos realitzats en matèria jurídica, administrativa, qualitat, igualtat de gènere, prevenció de riscos laborals i en matèria de informàtica.

Aquest apartat tindrà, en conjunt, una puntuació màxima d’1 punt.

4. Coneixements de la llengua catalana:

En aquest apartat es valoraran el certificats expedits per l’EBAP, els expedits u homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també la resta de certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica.

a. Certificat de nivell B2 (nivell avançat): 1 punt.

b. Certificat de nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu): 2 punt.

c. Certificat de nivell E (coneixements específics de llenguatge administratiu): 1 punt.

Es valorarà únicament un certificat, excepció feta en el supòsit de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

Aquest apartat tindrà, en conjunt, una puntuació màxima de 3,00 punts.

DESENA. Qualificació definitiva, llista d’aprovats i presentació de documents.

La qualificació definitiva de cada un dels aspirants vindrà determinada per la suma de puntuacions obtingudes en els distints exercicis i en la fase de concurs. Una vegada finalitzada la qualificació dels aspirants, el Tribunal elevarà a Batlia proposta de nomenament a favor dels aspirants que hagin obtingut millor puntuació i es publicarà còpia de l’acta a la porta del local on s’hagin celebrat els exercicis i en el tauler d’anuncis de la Casa consistorial.

El Tribunal únicament podrà proposar, pel seu nomenament, un número d’aspirants igual al de llocs de feina convocats.

En cas d’empat entre dos o més aspirants, aquest es resoldrà a favor de l’aspirant que hagi obtingut major puntuació a la fase d’oposició, i de mantenir-se aquest es resoldrà a favor de l’aspirant que acrediti una major antiguitat al servei de l’Ajuntament d’Escorca i en última opció es resoldrà l’empat per sorteig.

Una vegada publicats els resultats definitius els aspirants proposats pel seu nomenament com a funcionaris disposaran de vint dies naturals, a partir de l’esmentada publicació, per a presentar en el Registre general de l’Ajuntament la documentació següent:

a. Fotocòpia compulsada/confrontada del document nacional d’identitat.

b. Fotocòpia compulsada/confrontada del títol acadèmic exigit.

c. Certificat metge acreditatiu de no patir malaltia o defecte físic que l’impossibiliti pel desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de feina convocat.

d. Dues fotografies mida carnet.

e. Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei d’alguna de les Administracions públiques i no haver sigut inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.

f. Declaració jurada o promesa de no estar sotmès a cap causa d’incapacitat conforme a la legislació vigent.

g. Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc de feina o de no desenvolupar cap activitat del sector públic delimitats per l’article 1 de la Llei 53/1984, i de no percebre pensió de jubilació.

Si els aspirants proposats no presentessin la documentació assenyalada dins del termini indicat, excepció feta dels casos de força major, totes les actuacions envers ells quedaran anul·lades, sense perjudici de la responsabilitat en que pugui haver incorregut en el supòsit de falsedat a les instàncies presentades.

ONZENA. Nomenament.

Una vegada finalitzat el procés selectiu el Tribunal qualificador elevarà a Batlia proposta de nomenament a favor dels aspirants que hagin obtingut la major puntuació i, una vegada presentada la documentació prevista a la base anterior, el batle nomenarà als aspirants proposats pel Tribunal com a funcionaris de carrera.

DOTZENA. Pressa de possessió.

Efectuat el nomenament com a funcionaris de carrera, les persones nomenades hauran de prendre possessió del lloc de feina en el termini de trenta dies hàbils següents al de la notificació del seu nomenament. Si el nomenat no prengués possessió de l’esmentat lloc de feina en el termini indicat, sense causa justificada, quedarà en situació cessant.

Si el nomenat realitzés alguna activitat privada haurà de comunicar-ho a l’Ajuntament en el termini de deu dies següents a la seva pressa de possessió a fi de que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

TRETZENA. Normativa aplicable.

El Tribunal queda autoritzat per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria.

La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions del Tribunal podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

CATORZENA. Protecció de dades de caràcter personal.

De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de març, de protecció de dades de caràcter personal, s’informa que les dades de caràcter personal que s’obtinguin de les sol·licituds de participació dels aspirants seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d’aquest Ajuntament.

Les dades obtingudes amb la sol·licitud de participació podran ser utilitzades, salvaguardant la identitat dels aspirants, per elaborar estadístiques internes.

 

ANNEX I

Programa de temes

TEMES GENERALS

Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978. Estructura i principis generals. El model econòmic de la Constitució Espanyola. El Tribunal Constitucional. La reforma de la Constitució.

Tema 2. Drets i deures fonamentals dels espanyols. La seva garantia i suspensió.

Tema 3. L’Organització de l’Estat a la Constitució: organització institucional o política i organització territorial. La Corona. Les Corts Generals: referència al Defensor del Poble i al Tribunal de Comptes.

Tema 4. El Govern i l’Administració. Relacions del Govern amb les Corts Generals.

Tema 5. Idea general de les Administracions Públiques a l’ordenament espanyol. L’Administració General de l’Estat. Les Comunitats Autònomes: especial referència als Estatuts d’Autonomia. L’administració Local. L’Administració Institucional.

Tema 6. Submissió de l’Administració a la Llei i al Dret. Fonts del Dret Administratiu: especial referència a la Llei i als Reglaments.

Tema 7. El procediment administratiu. Consideracions generals. Les fases del procediment administratiu: iniciació, ordenació, instrucció i terminació. El silenci administratiu. Tramitació simplificada del procediment administratiu comú.

Tema 8. L’acte administratiu: concepte, tipus i elements. Motivació, notificació i publicació.

Tema 9. Eficàcia dels actes administratius. Executivitat i execució forçosa. Suspensió. Validesa i invalidesa de l’acte administratiu. Convalidació, conservació i conversió.

Tema 10. Revisió dels actes administratius. Revisió d’ofici. Els recursos administratius: principis generals. El recurs d’alçada. El recurs potestatiu de reposició. El recurs extraordinari de revisió. El recurs econòmic administratiu.

TEMES ESPECÍFICS

Tema 11. El Règim Local espanyol: principis constitucionals i regulació jurídica. El Municipi: concepte i elements. El terme municipal. La població: especial referència a l’empadronament.

Tema 12. Organització municipal. Competències.

Tema 13. Ordenances, Reglaments i Bàndols. Procediment d’elaboració i aprovació. Infraccions.

Tema 14. La contractació administrativa a l’esfera local. Tipus de contractes. La selecció del contractista. Execució, modificació i suspensió dels contractes. La revisió de preus. Invalides dels contractes. Extinció dels contractes.

Tema 15. Funcionament dels òrgans col·legiats locals: règim de sessions i acords. Actes i certificacions d’acords. Les resolucions del president de la Corporació.

Tema 16. Les Hisendes Locals. Classificació dels ingressos. Les Ordenances fiscals.

Tema 17. Estudi especial dels ingressos tributaris: imposts, taxes i contribucions especials. Els preus públics.

Tema 18. Els Pressuposts de les Entitats Locals. Principis, integració i documents de què consten. Procés d’aprovació del pressupost local. Principis generals d’execució del pressupost. Modificacions pressupostàries: els crèdits extraordinaris i els suplements de crèdits, les transferències de crèdits i altres figures. Liquidació del pressupost.

Tema 19. La despesa pública local: concepte i règim legal. Execució de la despesa pública. Comptabilitat i comptes.

Tema 20. L’Administració Electrònica: l’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Seu electrònica. Identificació i autentificació. Registres, comunicacions i notificacions electròniques. La gestió electrònica dels procediments.

Contra l’esmentada resolució, podrà interposar el recurs de reposició que s’estableix als articles 52 LRBRL i 123 LPAC, en el termini d’un mes a comptar a partir del dia següent al de la recepció del present escrit.

L’esmentat recurs s’entendrà desestimat si transcorregués altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.

Contra el resolt en el recurs de reposició, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs contenciós administratiu en el termini de DOS MESOS a comptar des del dia següent al de la notificació de l’acte si aquest fos exprés. Si no ho fos, el termini serà de SIS MESOS a comptar des del dia següent a aquell, en que, d’acord amb la seva normativa específica, es produís l’acte presumpte.

No obstant, podrà utilitzar qualsevol altre recurs si ho creu convenient.

La qual cosa es fa pública als efectes oportuns, sotmetre-les a exposició pública pel termini de 30 dies naturals, als efectes que puguin ser presentades al·legacions o reclamacions.

Si no se’n produeixin s’entendran aprovades definitivament sense necessitat d’adopció de nou acord.

 

Escorca, 3 d’abril de 2019

El batle

Antoni Solivellas Estrany