Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 2998
Requeriment d’esmena de deficiències de la documentació referida a les sol·licituds d’inscripció d’activitats de formació en el Registre General de Formació Permanent del Professorat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Entre el 15 i el 29 de gener de 2019 les persones que figuren a l’Annex 2 d’aquest escrit varen presentar sol·licituds per inscriure activitats de formació en el Registre General de Formació del Professorat arran de la Resolució de la directora general de Personal Docent de dia 14 de desembre de 2018 per la qual s’aprova la convocatòria pública per formar una borsa d’aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, durant el curs 2019-2020 i a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears.

Un cop revisades les sol·licituds i la documentació presentada, d’acord amb el Decret 41/2016, de 15 de juliol, pel qual es regula la formació permanent del professorat de l’ensenyament no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i amb l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de dia 24 d’abril de 2017 per la qual es regula l’homologació, el reconeixement, la certificació i el registre de la formació permanent del professorat no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, algunes d’aquestes sol·licituds presenten deficiències que els sol·licitants han d’esmenar a l’efecte de poder inscriure les activitats de formació presentades en el Registre General de Formació Permanent del Professorat de cadascun d’ells.

L’article 45.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques preveu la publicació dels actes administratius quan ho aconsellin raons d’interès públic.

Per tot això, d’acord amb l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es requereix les persones que figuren a l’Annex 2 d’aquest escrit perquè, en el termini de deu dies hàbils, comptadors des de la publicació d’aquest requeriment en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, o a la major brevetat possible, presentin la documentació o esmenin les deficiències que s’indiquen a l’Annex 2 en relació amb les activitats formatives que hi figuren mitjançant una sol·licitud d’esmena adreçada al Servei de Formació Homologada i Capacitació de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat, amb l’advertiment que en el cas que no ho facin, s’entén que desisteixen de la sol·licitud, prèvia resolució corresponent, d’acord amb l’article 21.1 de la Llei 39/2015.

 

Palma, 1 d’abril de 2019

La directora general

Maria F. Alorda Vilarrubias

 

ANNEX 1

Esmenes a realitzar:

  1. Manca: Memòria explicativa de l’itinerari d’autoformació.

  2. Manca: Informe de transferència de l’itinerari d’autoformació.  Aquest informe, d’una extensió d’entre 5 i 10 pàgines, ha de posar de manifest les possibilitats de transferència en un centre educatiu de la formació rebuda i la capacitat de l’interessat per aplicar els coneixements adquirits en activitats amb l’alumnat a l’aula o al centre, a partir del disseny d’una aplicació didàctica, d’un projecte d’aula, de material didàctic, etc.

  3. Manca: Informe d’activitat reconeguda pel Ministeri d’Educació o altres Administracions educatives en el qual es faci constar: a. Els objectius, continguts i metodologia de l’activitat realitzada, b. Una reflexió sobre la transferibilitat de la formació rebuda a la pràctica educativa, acompanyada d’una proposta d’aplicació.

  4. Manca: Fotocòpia compulsada del certificat de l’activitat formativa amb dates d’inici i finalització i número d’hores

  5. Manca: Fotocòpia compulsada de la diligència de reconeixement del Ministeri d’Educació.

  6. Manca: Fotocòpia compulsada de la diligència de reconeixement d’altres Administracions educatives.

  7. Manca: Signatura de la sol·licitud.

  8. Manca: Data de superació dels estudis que faculten per exercir la docència (magisteri, CAP, Màster de formació del professorat...)

Documents adjunts