Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 2937
Resolució de dia 29 de març de 2019 del secretari general de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, per la qual es publiquen diverses taules d’avaluació documental
El Decret 99/2010, de 27 d’agost, regula els arxius de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats que integren el seu sector públic instrumental.
L’article 20 preveu que les propostes d’avaluació han de ser emeses pels corresponents secretaris generals o òrgans directius i sotmeses al dictamen vinculant de la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents.
L’article 17 d i 20.1 determinen que les propostes d’avaluació documental amb dictamen favorable de la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents, es converteixen en taules d’avaluació aplicables.
Les Conselleries han emplenat les sol·licituds de proposta de qualificació i avaluació de les sèries documentals afectades.
La Comissió ha emès dictàmens favorables vinculants de cada una de les sèries documentals avaluades:
Taula 19 sèrie documental E16, avaluada a la sessió número 2/2018 de dia 05/06/2018
Taula 20 sèrie documental E15, avaluada a la sessió número 2/2018 de dia 05/06/2018
Taula 51 sèrie documental C88, avaluada a la sessió número 2/2018 de dia 05/06/2018
Taula 92 sèrie documental D01, avaluada a la sessió número 2/2018 de dia 05/06/2018
Taula 115 sèrie documental D18, avaluada a la sessió número 2/2018 de dia 05/06/2018
Taula 116 sèrie documental D19, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 120 sèrie documental D21, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 121 sèrie documental D15, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 151 sèrie documental E17, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 190 sèrie documental E19, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 191 sèrie documental E20, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 192 sèrie documental E21, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 193 sèrie documental E22, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 194 sèrie documental E23, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 222 sèrie documental D86, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 223 sèrie documental D87, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 224 sèrie documental D88, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 225 sèrie documental D89, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 226 sèrie documental D90, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 227 sèrie documental D91, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 228 sèrie documental D93, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 229 sèrie documental D94, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 230 sèrie documental D95, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 231 sèrie documental D92, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 232 sèrie documental D96, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 233 sèrie documental D97, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 234 sèrie documental D98, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 235 sèrie documental D99, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 236 sèrie documental E01, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 237 sèrie documental E02, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 238 sèrie documental E03, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 239 sèrie documental E04, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 240 sèrie documental E05, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 241 sèrie documental A11, avaluada a la sessió número 1/2018 de día 19/04/2018
Taula 242 sèrie documental E06, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 243 sèrie documental E07, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 244 sèrie documental E08, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 246 sèrie documental E10, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 247 sèrie documental E11, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 248 sèrie documental E12, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 249 sèrie documental E13, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 250 sèrie documental E14, avaluada a la sessió número 2/2018 de día 05/06/2018
Taula 251sèrie documental E24, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 254 sèrie documental E26, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 255 sèrie documental E28, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 256 sèrie documental E29, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 257 sèrie documental E30, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 258 sèrie documental E31, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 259 sèrie documental E32, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 260 sèrie documental E33, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 261 sèrie documental E34, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 262 sèrie documental E35, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Tabla 263 sèrie documental E36, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
Taula 264 sèrie documental E37, avaluada a la sessió número 3/2018 de día 25/10/2018
En la sessió núm. 4/2013, de dia 3 de juliol, la Comissió va acordar per unanimitat la publicació en el BOIB de les taules d’avaluació permanent aprovades i, seguidament, la publicació a la web.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
S’ordena la publicació del resumen de les taules d’avaluació documental aprovades durant l’any 2018 i que figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. El text complet de les esmentades taules es pot consultar a l’adreça www.caib.es , en el enllaç del Arxiu General de l’Administració:
http://www.caib.es/govern/sac/fitxa.do?codi=3236404&coduo=1408&lang=ca
Segon
Als efectes d’accés a la documentació referent a les taules d’avaluació documental objecte de aquesta Resolució, s’ha d’aplicar la normativa que es reflecteix en l’annex 2.
Tercer
El termini per destruir la documentació avaluada com a eliminable és de noranta dies des de la data de publicació de les taules en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, amb la comunicació prèvia a la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents i als Organismes afectats.
Palma, 29 de Març de 2019
El secretari general
Guillem Fullana Daviu
ANNEX 1
Taules d’avaluació documental de l’Administració del Govern de les Illes Balears
TAULES D’AVALUACIÓ DOCUMENTAL
Taula: 019
Sèrie documental: informes d’esforç d’integració de persones immigrants
Codi i títol ARGEN: E16 – Informes integració immigrants
Categoria: taula específica
Matèria: IMMIGRACIÓ
Funció administrativa:
La Instrucció 1/2013, d’1 de febrer, de la directora general de Cooperació i Immigració té com a objecte concretar el procediment per a la tramitació i l’emissió de l’informe sobre l’esforç d’integració de la persona immigrant, als efectes de renovar l’autorització d’una residència temporal, d’acord amb el que estableix l’article 31.7 de la Llei orgànica 4/2000, d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social. Aquesta Instrucció és d’aplicació als procediments d’emissió d’informes d’esforç d’integració de l’àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aplicació informàtica relacionada:
Registre de plataforma ACCEDA – Ministeri.
Certificació d’ofici empadronament plataforma PINBAL.
Base de dades de sol·licitants amb un quadre Excel.
Resolució: ET eliminació total als 9 (nou) anys de la finalització dels expedients.
Accés: restringit a la part interessada i a l’Oficina d’Estrangeria.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic.
Nivell confidencialitat ENS: bàsic.
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria d’Immigració.
Actualment, Conselleria Serveis Socials i Cooperació – DG de Planificació Social i Serveis Socials.
Taula: 020
Sèrie documental: expedients d’atenció primerenca i/o valoració
discapacitat menors 0-6 anys
Codi i títol ARGEN: E15 - Atenció primerenca menors 0/6
Categoria: taula específica
Matèria: SERVEIS SOCIALS
Funció administrativa:
Atenció primerenca i/o valoració discapacitat menors 0-6 anys
Aplicació informàtica relacionada:
SISDEPEN
Resolució: CP conservació permanent.
Accés: restringit a la persona interessada i/o el seu representant legal.
Nivell protecció dades RGPDP: mitjà.
Nivell confidencialitat ENS: mitjà.
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de Serveis Socials.
Actualment, Conselleria Serveis Socials i Cooperació - Direcció General de Dependència - Servei de la Discapacitat (Atenció Primerenca).
Taula: 51
Sèrie documental: registre d’expedients del personal al servei de
l’Administració del Govern de les Illes Balears
Codi i títol ARGEN: C88-Expedients personals
Categoria: taula específica
Matèria: RECURSOS HUMANS
Funció administrativa:
Reunir els documents que incorporen els actes referents a la vida administrativa del personal al servei de l’Administració del Govern de les Illes Balears.
Controlar i gestionar els expedients personals.
Resolució: CP Conservació permanent.
Accés: restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: alt.
Nivell confidencialitat ENS: alt.
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques-DG de Funció Pública.
Taula: 92
Sèrie documental: cursos generals EBAP (cursos per al personal de
l’Administració del Pla de Formació General i Sectorial)
Codi i títol ARGEN: D01 - Cursos generals EBAP
Categoria: taula específica
Matèria: FORMACIÓ I SELECCIÓ
Funció administrativa:
L’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) és un organisme autònom de caràcter administratiu amb personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d’obrar, adscrit a la conselleria competent en matèria de funció pública.
L’objectiu fonamental de l’EBAP és, en primer lloc, la formació, l’avaluació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats que en depenen i, si escau, de les altres administracions públiques del seu àmbit territorial, a més del personal dels àmbits de la policia local, protecció civil, seguretat i emergències.
Aplicació informàtica relacionada:
Programa de Recursos Humans de l’EBAP.
PFUNCIONA-PFUN_CER_CURS_EBAP
PFUNCIONA-PFUN_DIP_CURS_EBAP
Resolució:
Conservació permanent:
Llistat d’aptes/no aptes signat per l’equip docent.
Certificats corresponents a cursos impartits per l’EBAP.
Diplomes dels cursos impartits per l’EBAP.
Eliminació total als 10 anys des de la finalització de l’expedient:
Sol·licituds.
Resolució de nomenament de personal col·laborador.
Llista de persones admeses.
Control d’assistències.
Signatures diàries dels alumnes.
Signatures diàries dels professors.
Renúncies.
Sol·licituds i diligències de darrer minut.
Fitxa de planificació de l’activitat.
Original de les proves d’avaluació o informe de seguiment.
Llistat d’aptes/no aptes signada per l’equip docent.
Factures.
Accés: Accés restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic.
Nivell confidencialitat ENS: bàsic.
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de formació del personal al servei de l’Administració.
Actualment, Escola Balear de l’Administració Pública (EBAP).
Taula: 115
Sèrie documental: cursos català EBAP (Pla de Llengua Catalana)
Codi i títol ARGEN: D18 - Cursos català EBAP
Categoria: taula específica
Matèria: FORMACIÓ I SELECCIÓ
Funció administrativa:
L’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) és un organisme autònom de caràcter administratiu amb personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d’obrar, adscrit a la conselleria competent en matèria de funció pública.
L’objectiu fonamental de l’EBAP és, en primer lloc, la formació, l’avaluació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats que en depenen i, si escau, de les altres administracions públiques del seu àmbit territorial, a més del personal dels àmbits de la policia local, protecció civil, seguretat i emergències.
Resolució:
Conservació permanent:
Diligència/resolució de publicació dels resultats definitius.
Certificats corresponents a cursos impartits per l’EBAP.
Diplomes dels cursos impartits per l’EBAP.
Eliminació total als 10 anys de la finalització de l’expedient:
Sol·licituds.
Relació d’admesos.
Resolució de nomenament de personal col·laborador.
Control d’assistència (cursos presencials i semipresencials).
Fulls de signatura dels alumnes.
Renúncies.
Original de les proves d’avaluació de cada nivell.
Proves escrites.
Proves orals.
Diligència/resolució de publicació dels resultats provisionals.
Sol·licituds tràmit de vista.
Diligència de compareixença al tràmit de vista.
Al·legacions i recursos.
Informe sobre al·legacions i recursos.
Factures.
Accés: accés restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic.
Nivell confidencialitat ENS: bàsic.
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de formació del personal al servei de l’Administració.
Actualment, Escola Balear de l’Administració Pública (EBAP).
Taula: 116
Sèrie documental: cursos de seguretat (Pla de Formació Policial – Pla de
Formació de Voluntaris de Protecció Civil – Pla de Formació de Seguretat,
Emergències i Bombers)
Codi i títol ARGEN: D19 – Cursos Seguretat EBAP
Categoria: taula específica
Matèria: FORMACIÓ I SELECCIÓ
Funció administrativa:
L’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) és un organisme autònom de caràcter administratiu, amb personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d’obrar, adscrit a la conselleria competent en matèria de funció pública.
Com a objectiu fonamental de l’EBAP figura, en el número 1, la formació i avaluació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats que en depenen i, si escau, de les altres administracions públiques del seu àmbit territorial, a més del personal dels àmbits de la policia local, protecció civil, seguretat i emergències.
Resolució:
Conservació permanent:
Resolució de convocatòria d'accions formatives.
Llistats d'alumnes.
Programa del curs.
Calendari del curs.
Normes acadèmiques internes i d'avaluació.
Fulls de control d’assistència d’alumnes i de professors.
Fitxes de professors.
Fitxes d'alumnes.
Full d'avaluació final.
Informes de proves d'avaluació.
Còpies dels títols emesos.
Estadístiques.
Pressupost de l’activitat formativa.
Certificats corresponents a cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració
Pública.
Diplomes dels cursos.
Eliminació total als 10 anys des de la finalització de l’expedient:
Sol·licitud de participació i documentació annexa.
Llistats d'alumnes (parcials, provisionals, etc.).
Correspondència: per a comunicacions d'inici de curs, renúncia a la plaça,
comunicacions amb els professors, etc. (originals i còpies).
Comunicats de signatura de control d'assistència d'alumnes i de professors.
Fulls i material d'exàmens.
Material didàctic.
Treballs dels alumnes durant el curs de poca importància i que no constitueixen
treballs de recerca.
Qüestionaris de valoració del curs per part de l'alumne.
Accés: accés restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic.
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de formació del personal al servei de l’Administració.
Actualment, Escola Balear de l’Administració Pública (EBAP).
Taula: 120
Sèrie documental: cursos del Pla de Formació del FIOP (Formació, Inserció i
Ocupació de Persones amb Discapacitat)
Codi i títol ARGEN: D21-Cursos Pla Formació FIOP
Categoria: taula específica
Matèria: FORMACIÓ I SELECCIÓ
Funció administrativa:
Entre altres funcions, l’EBAP du a terme el Pla de Formació del FIOP (Formació, Inserció i Ocupació de Persones amb Discapacitat).
L’objetiu és la formació per a la inserció de les persones amb discapacitat a l’Administració Pública.
Resolució:
Conservació permanent:
Acta d’avaluació.
Fitxes d’avaluació final.
Certificats corresponents a cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública.
Diplomes dels cursos.
Eliminació total als 3 anys des de la finalització de l’expedient:
Calendari del curs.
Fitxes de professors.
Fitxes d'alumnes.
Relació d’enllaços.
Fulls d’assistència dels professors i valoracions.
Avaluació de la satisfacció de l’alumnat.
Estadístiques.
Eliminació total als 10 anys de la finalització de l’expedient:
Pressupost de l’activitat formativa.
Resolució de convocatòria d'accions formatives.
Relació de persones interessades i associacions avisades del començament dels cursos.
Fulls de cites de selecció.
Llistats d'alumnes.
Programa del curs.
Normes acadèmiques internes i d'avaluació.
Fitxes de recollida d’informació, documentació per a la inscripció i prova de selecció (admesos, reserves, exclosos i renúncies).
Fulls de control d’assistència d’alumnes i de professors.
Acta de selecció.
Exàmens del curs, treballs pràctics.
Informes de proves d'avaluació.
Full d’autovaloració i d’orientadora-enllaç.
Accés: accés restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: alt.
Nivell confidencialitat ENS: alt
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de formació del personal al servei de l’Administració.
Actualment, Escola Balear de l’Administració Pública (EBAP).
Taula: 121
Sèrie documental: Certificats de capacitació en llengua catalana per exercir la docència en l’ensenyament reglat no universitari a les Illes Balears. Títols FOLC
Codi i títol ARGEN: D15 Títols FOLC català
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Tots els docents del primer i el segon cicle d’educació infantil, primària, educació de persones adultes, secundària, formació professional, ensenyament d’idiomes i ensenyaments artístics no universitaris de les Illes Balears han d’estar en possessió dels requisits lingüístics que marca la normativa.
Per exercir la docència, tots els docents dels diferents nivells educatius han d’estar en possessió del certificat de capacitació en llengua catalana.
El Decret 11/2016, d’11 de maig, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atorga a la Conselleria d’Educació i Universitat les competències en la concessió de l’exempció de l’avaluació de la llengua i la literatura catalanes i la gestió dels cursos i de les proves lliures incloses en el Pla de Formació Lingüística i Cultural i l’expedició de certificats de notes i de capacitació incloses al Pla esmentat.
Aplicació informàtica de tramitació electrònica:
Gest-for – Servei de Formació Homologada i Capacitació
Registre informatitzat de títols de FOLC.
Resolució:
Conservació permanent EN EL SERVEI:
- Registre informatitzat de títols de FOLC.
- Títols no recollits.
- Eliminació total al cap de sis anys des de la finalització de l’expedient:
- Resta de la documentació.
Accés: Accés restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: Baix
Nivell confidencialitat ENS: Baix
Organisme promotor: Organisme competent en matèria de reconeixement de capacitació en llengua catalana per exercir la docència a les Illes Balears
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat. Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat
Taula: 151
Sèrie documental: expedients sancionadors en matèria de treball
Codi i títol ARGEN: E17 – Sancions treball
Categoria: taula específica
Matèria: TREBALL
Funció administrativa:
Procediment administratiu d'instrucció dels expedients derivats d'actes aixecades per la Inspecció de Treball i Seguretat Social en matèria de treball (relacions laborals, ocupació, estrangers i obstrucció relativa a aquestes matèries) i que poden concloure en una resolució d'imposició d'una sanció, i els actes que se’n deriven.
Resolució: conservació permanent
Accés: restringit a la part interessada i organismes afectats
Nivell protecció dades RGPDP: alt
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de treball.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria – Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral.
Taula: 190
Sèrie documental: informes de convocatòries selectives de personal
funcionari docent i de personal estatutari
Codi i títol ARGEN: E19 - Informes docents i estatutaris
Categoria: taula específica
Matèria: RECURSOS HUMANS
Funció administrativa:
Emissió d’informes de convocatòries selectives de personal funcionari docent i de personal estatutari, en compliment de l’obligació establerta en les lleis de pressuposts generals de la CAIB.
Resolució:
--- CP conservació permanent de l’informe i dels certificats.
--- ET eliminació de la resta de documents als 12 anys des de la finalització de l’expedient.
Accés: lliure
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de recursos humans.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques - DG de Funció Pública
Taula: 191
Sèrie documental: autoritzacions de nomenaments de personal estatutari temporal i de personal funcionari interí i laboral temporal docent
Codi i títol ARGEN: E20 – Autoritzacions nomenament docents i estatutaris
Categoria: taula específica
Matèria: RECURSOS HUMANS
Funció administrativa:
Emissió d’informes d’autorització de nomenaments de personal estatutari temporal i de personal funcionari interí i laboral temporal docent, en compliment de l’obligació establerta en les lleis de pressuposts generals de la CAIB.
Resolució:
- CP conservació permanent dels informes d’autorització.
- ET eliminació de la resta de documents als 5 anys des de la finalització de l’expedient.
Accés: lliure, excepte els documents que contenen dades de caràcter personal.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de recursos humans.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques - DG de Funció Pública.
Taula: 192
Sèrie documental: autorització autonòmica d’instal·lacions de grans establiments comercials
Codi i títol ARGEN: E21 – Grans establiments comercials
Categoria: taula específica
Matèria: COMERÇ
Funció administrativa:
Regular la instal·lació de grans establiments comercials (tant les edificacions de nova planta com l'ampliació o el canvi d'ús de les ja existents).
Resolució: conservació durant el període que tengui vigència l’establiment. Una vegada desaparegut l’establiment, es pot destruir.
Accés: restringit en els documents que contenen dades personals. La resta de documentació, d’accés lliure.
Nivell protecció dades LOPDP: mitjà
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de comerç.
Actualment, Conselleria de Treball , Comerç i Indústria - DG de Comerç.
Taula: 193
Sèrie documental: certificació de botigues de conveniència
Codi i títol ARGEN: E22 – Botigues conveniència
Categoria: taula específica
Matèria: COMERÇ
Funció administrativa:
Emetre un certificat que acrediti que un establiment comercial reuneix les característiques per tal de ser considerat botiga de conveniència.
Aconseguir el permís del Comissionat per al Mercat de Tabacs (Comisionado para el Mercado de Tabacos) per comercialitzar el tabac mitjançant màquines expenedores.
Resolució: conservació durant el període en què tengui vigència l’establiment. Una vegada desaparegut l’establiment, es pot destruir.
Accés: restringit en els documents que contenen dades personals. La resta de documentació, d’accés lliure.
Nivell protecció dades LOPDP: mitjà
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de comerç.
Actualment, Conselleria de Treball , Comerç i Indústria - DG de Comerç.
Taula: 194
Sèrie documental: reclamacions en matèria energètica
Codi i títol ARGEN: E23 Reclamacions energètiques
Categoria: taula específica
Matèria: ENERGIA
Funció administrativa:
Registre i gestió de les reclamacions d’electricitat i gas.
Aplicació informàtica relacionada:
Aplicació Espai UDIT
Resolució:
CP Conservació permanent de les resolucions.
ET Eliminació total de la resta de documentació als 10 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: restringit a l’organisme competent i que tramita l’expedient.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’energia.
Actualment, Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat- DG d’Energia i Canvi Climàtic.
Taula : 222
Sèrie documental : D86 - Informes de la Comissió Interdepartamental de Retribucions
Codi i títol ARGEN : D86 – Informes Comissió Retribucions
Categoria : taula específica
Matèria : RECURSOS HUMANS
Funció administrativa :
Registre d'activitat de la Comissió Interdepartamental de Retribucions.
Resolució : CP Conservació permanent de les actes i annexos de la Comissió.
Destrucció de la resta de documentació als 5 anys comptadors des de la finalització de l’any de celebració de les comissions.
Accés: Lliure
Nivell protecció dades RGPDP : Baix.
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor :
Direcció General competent en matèria de Funció Pública i Administracions Públiques.
Taula : 223
Sèrie documental : informes contractes d’alta direcció
Codi i títol ARGEN : D87 - Informes contractes alta direcció
Categoria : taula específica
Matèria : RECURSOS HUMANS
Funció administrativa :
Informes preceptius que fa la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques sobre la legalitat, el compliment i l’adequació a la normativa vigent del contracte d’alta direcció que es pretén signar entre l’Administració d’un ens del sector públic instrumental i una persona física, per ocupar un lloc d’alt càrrec.
Resolució : (CP) Conservació permanent.
Accés : Lliure.
Nivell protecció dades RGPDP : Baix.
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor :
Direcció General competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – DG de Funció Pública.
Taula : 224
Sèrie documental : informes de convocatòries de contractes d’alta direcció
Codi i títol ARGEN : D88 - Informes convocatòries alta direcció
Categoria : taula específica
Matèria : RECURSOS HUMANS
Funció administrativa :
Informes preceptius que fa la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques sobre la legalitat, el compliment i l’adequació a la normativa vigent de les convocatòries de selecció de personal, per ocupar un alt càrrec en un ens del sector públic instrumental.
Resolució : (CP) Conservació permanent.
Accés : Lliure.
Nivell protecció dades RGPDP : Baix.
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – DG de Funció Pública.
Taula : 225
Sèrie documental : expedients disciplinaris dels empleats públics
Codi i títol ARGEN : D89 - Expedients disciplinaris
Categoria : taula específica
Matèria : RECURSOS HUMANS
Funció administrativa :
-Investigar denúncies i presumptes infraccions, i proposar la incoació d’expedients disciplinaris.
-Sancionar l’incompliment dels deures i obligacions dels empleats públics, mitjançant l’aplicació del règim disciplinari.
Resolució : CP Conservació permanent.
Les sancions disciplinàries que s’imposin al personal funcionari s’han d’anotar en els respectius expedients personals, amb indicació de les faltes que les motivaren (144.1 LFPCAIB).
Les inscripcions es cancel·len d’ofici, una vegada transcorreguts els períodes equivalents als de prescripció de les sancions (144.2 LFPCAIB).
Únicament segons el que estableix l’art. 56.1.d de l’EBEP, cal deixar constància de les persones que han estat separades del servei mitjançant expedient disciplinari.
D’acord amb l’art. 14.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern, el dret d’accés es pot limitar, quan accedir a la informació suposi un perjudici per a la prevenció, la investigació i la sanció dels il·lícits penals, administratius o disciplinaris.
L’aplicació dels límits ha de ser justificada i proporcionada al seu objecte i finalitat de protecció i ha d’atendre les circumstàncies del cas concret, especialment la concurrència d’un interès públic o privat superior que justifiqui l’accés (art. 14.2).
Així mateix, seran d’aplicació els límits que estableix l’art. 15 de la Llei 19/2013, amb relació a les dades de caràcter personal que constin en l’expedient.
Accés : Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà.
Nivell confidencialitat ENS : Alt.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – DG de Funció Pública.
Taula : 226
Sèrie documental : expedients en matèria inspectora i investigadora dels empleats públics
Codi i títol ARGEN : D90 Expedients inspectors i investigadors
Categoria : taula específica
Matèria : RECURSOS HUMANS
Funció administrativa :
Control intern i vigilància del compliment de les normes de Funció Pública.
Anàlisi i propostes en matèria d’organització, planificació i coordinació administrativa.
Actuacions d’inspecció, seguiment i control del funcionament dels organismes i serveis, mitjançant auditories, plans d’inspeccions i seguiment de queixes, entre d’altres.
Resolució :
Conservació permanent dels informes finals d’inspecció, seguiment i control i de les propostes en matèria d’organització, planificació i coordinació administrativa.
Destrucció total de la resta de documents, transcorreguts dotze anys a comptar de la data d’emissió dels informes finals.
Accés: Restringit.
D’acord amb l’art. 14.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern, el dret d’accés es pot limitar, quan accedir a la informació suposi un perjudici per a la prevenció, la investigació i la sanció dels il·lícits penals, administratius o disciplinaris.
L’aplicació dels límits ha de ser justificada i proporcionada al seu objecte i finalitat de protecció i ha d’atendre les circumstàncies del cas concret, especialment la concurrència d’un interès públic o privat superior que justifiqui l’accés (art. 14.2).
Així mateix, seran d’aplicació els límits que estableix l’art. 15 de la Llei 19/2013, amb relació a les dades de caràcter personal que constin en l’expedient.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà.
Nivell confidencialitat ENS : Alt.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – DG de Funció Pública
Taula : 227
Sèrie documental : gasos canalitzats
Codi i títol ARGEN : D91 – Gasos canalitzats
Categoria : taula específica
Matèria : ENERGIA
Funció administrativa:
TNI-108 Xarxes de gas canalitzat.
Autoritzacions administratives, autoritzacions de projecte i autorització d'explotació amb declaració d'utilitat pública o sense, segons el cas, de les instal·lacions de gasos canalitzats.
Resolució : (CP) conservació permanent.
Accés : Lliure.
Nivell protecció dades RGPDP : Bàsic.
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor :
Conselleria competent en matèria d’Energia.
Taula : 228
Sèrie documental : expedients d'avaluació extraordinària medicolaboral
Codi i títol ARGEN : D93 – Avaluació medicolaboral
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa:
Formalitzar, mitjançant un procediment administratiu, l'adaptació dels llocs de feina o canvi de lloc de feina per motius de salut del personal funcionari o personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Resolució : CP conservació permanent.
Accés : Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP : Alt
Nivell confidencialitat ENS : Alt.
Organisme promotor :
Organisme amb competències en matèria de riscs laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques - Direcció General de Funció Pública – Servei de Riscs Laborals.
Taula : 229
Sèrie documental : actes i convocatòries del Comitè de Seguretat i Salut i de la Comissió Paritària de Prevenció de Riscs Laborals
Codi i títol ARGEN : D94 Comitè Seguretat i Prevenció Riscs
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa:
Formalitzar els acords entre la part social i l'Administració amb referència a aspectes relacionats amb la seguretat i salut del personal de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Resolució : CP Conservació permanent de les actes. Eliminació de la resta de documentació als 15 anys de la finalització de l’expedient.
Accés : Restringit a part interessada, perquè conté dades personals.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà
Nivell confidencialitat ENS : Mitjà.
Organisme promotor :
Organisme amb competències en matèria de Prevenció de Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública – Servei de Riscs Laborals.
Taula : 230
Sèrie documental : Formació en prevenció de riscs laborals
Codi i títol ARGEN : D95 – Formació prevenció riscs
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa:
Formació anual, d’acord amb els resultats de les dades sobre accidents laborals, incidents i malalties professionals, per al personal de l’Administració de la CAIB. Formació inicial i obligatòria, que es fa a tots els treballadors que comencen a fer feina a l’Administració.
Resolució : ET eliminació total als 10 (deu) anys de la finalització de l’expedient.
Accés : Restringit a part interessada, perquè conté dades personals.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà
Nivell confidencialitat ENS : Mitjà.
Organisme promotor :
Organisme amb competències en matèria de Prevenció Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública – Servei de Riscs Laborals.
Taula : 231
Sèrie documental : registre eleccions sindicals, impugnacions i laudes
Codi i títol ARGEN : D92 - Registre eleccions sindicals
Categoria : taula específica
Matèria : TREBALL
Funció administrativa :
En compliment de l’article 75.7 de l’Estatut dels treballadors, correspon a l’oficina pública que depèn de l’autoritat laboral el registre de les actes d’escrutini de les eleccions sindicals, així com l’expedició de còpies autèntiques d’aquestes actes i, a requeriment del sindicat interessat, dels certificats acreditatius de la seva capacitat representativa, segons els articles 6 i 7 de la Llei orgànica 11/1985, de 2 d’agost, de llibertat sindical.
Aplicació informàtica relacionada :
ELECSIND (aplicació de registre de les actes d’eleccions sindicals).
Resolució : CP Conservació permanent
Accés : Lliure (art. 25.i del RD 1844/1994, de 9 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’eleccions a òrgans de representació dels treballadors a l’empresa).
Nivell protecció dades RGPDP : Baix.
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor : Organisme amb competències en matèria de Treball.
Actualment, la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria -Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral.
Taula : 232
Sèrie documental :memòries anuals del Servei de Prevenció de Riscs Laborals
Codi i títol ARGEN : D96 – Memòries riscs laborals
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa :
Recopilació de totes les activitats realitzades pel Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Resolució : CP: conservació permanent.
Accés : Lliure.
Nivell protecció dades RGPDP : Baix
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública - Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Taula : 233
Sèrie documental : jubilacions/incapacitats Muface
Codi i títol ARGEN : D97 – Jubilacions i incapacitats MUFACE
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa :
Instrucció dels expedients de jubilació per incapacitat permanent del personal civil inclòs en l'àmbit de les classes passives de l'Estat.
Resolució : CP Conservació permanent.
Accés : Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà
Nivell confidencialitat ENS : Mitjà.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública - Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Taula : 234
Sèrie documental : avaluació de riscs laborals
Codi i títol ARGEN : D98 Avaluació riscs laborals
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa:
Expedient que contempla l'estudi, identificació i avaluació de factors de risc que puguin afectar la seguretat i salut dels treballadors i dels centres i llocs de treball on es duguin a terme les activitats del personal de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Resolució : ET eliminació total als 15 anys de la finalització de l’expedient.
Accés : Lliure.
Nivell protecció dades RGPDP : Baix
Nivell confidencialitat ENS : Baix.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública - Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Taula : 235
Sèrie documental : vigilància de la salut laboral
Codi i títol ARGEN : D99 Vigilància salut laboral
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa:
Expedient que contempla l'estudi, control i seguiment de l'estat de salut dels empleats públics al servei de l'Administració del Govern de les Illes Balears, en funció dels riscs inherents al treball, i que conté la informació completa, contínua i integrada que afecta tant a l'ambient com a l'individu i la interacció entre tots dos, i tot el que pugui estar relacionat amb la seguretat i salut de cada una de les persones que presten serveis a la Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i que han passat pel Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Resolució : CP: conservació permanent.
Accés : Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP : Alt
Nivell confidencialitat ENS : Alt.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública - Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Taula : 236
Sèrie documental : qüestionaris tècnics del Servei de Prevenció de Riscs Laborals
Codi i títol ARGEN : E01 Qüestionaris riscs laborals
Categoria : taula específica
Matèria : RISCS LABORALS
Funció administrativa :
Recollida d'informació tècnica de persones treballadores particulars que s'utilitzen per a la realització de l'avaluació de riscs laborals dels llocs de feina.
Resolució : ET eliminació total als 5 anys de la finalització de l’expedient.
Accés : Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà
Nivell confidencialitat ENS : Mitjà.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de Riscs Laborals.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública - Servei de Prevenció de Riscs Laborals.
Taula : 237
Sèrie documental : dipòsit d’estatuts d’organitzacions empresarials i
sindicals
Codi i títol ARGEN : E02 – Estatuts Sindicals
Categoria : taula específica
Matèria : TREBALL
Funció administrativa :
Les organitzacions sindicals o empresarials hauran de presentar els seus estatuts a l’oficina pública a l’efecte d’adquirir personalitat jurídica i plena capacitat d’obrar.
Resolució : CP conservació permanent.
Accés : lliure
Art. 23 RD 416/2015, de 29 de maig, sobre dipòsit d’estatuts de les organitzacions sindicals i empresarials.
Restringit només l’accés a les dades de les persones que exerceixen la representació legal de l’organització.
Nivell protecció dades RGPDP : alt
Nivell confidencialitat ENS : alt
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de treball.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Industria – DG de Treball, Economia Social i Salut Laboral
Taula : 238
Sèrie documental : subvencions treball cofinançades amb Fons Social
Europeu
Codi i títol ARGEN : E03 – Subvencions Treball Fons Europeus
Categoria : taula específica
Matèria : TREBALL
Funció administrativa :
Pel que fa a les competències per desplegar els programes de suport a l’ocupació regulats en les disposicions generals dictades per l’Estat, per mitjà del Reial decret 99/1996, de 26 de gener, de traspàs de funcions i serveis de l’Administració de l’Estat en matèria de cooperatives, qualificació i registre administratiu de societats anònimes laborals i programes de suport a l’ocupació (BOE núm. 52, de 29 de febrer), aquestes competències es varen transferir a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, mitjançant el Decret 32/1996, de 7 de març (BOIB núm. 35, de 19 de març), la Comunitat Autònoma de les Illes Balears les va assumir.
Subvencions per a la contractació indefinida de persones que pertanyen a col·lectius prioritaris.
Resolució : ET. Eliminació total al cap de 12 anys de la finalització de l’expedient.
Accés : lliure
Nivell protecció dades RGPDP : mitjà
Nivell confidencialitat ENS : mitjà
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de treball.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria – Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral – Departament Relacions Laborals.
Taula : 239
Sèrie documental : subvencions treball finançades amb fons estatals
Codi i títol ARGEN : E04 – Subvencions Treball Fons Estatals
Categoria : taula específica
Matèria : TREBALL
Funció administrativa :
Pel que fa a les competències per desplegar els programes de suport a l’ocupació regulats en les disposicions generals dictades per l’Estat, mitjançant el Reial decret 99/1996, de 26 de gener, de traspàs de funcions i serveis de l’Administració de l’Estat en matèria de cooperatives, qualificació i registre administratiu de societats anònimes laborals i programes de suport a l’ocupació (BOE núm. 52, de 29 de febrer), aquestes competències es varen transferir a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, mitjançant el Decret 32/1996, de 7 de març (BOIB núm. 35, de 19 de març), la Comunitat Autònoma de les Illes Balears les va assumir.
Resolució : ET Eliminació total al cap de 8 (vuit) anys de la finalització de l’expedient.
Accés : lliure.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà
Nivell confidencialitat ENS : mitjà.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria de treball.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria – Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral – Departament Relacions Laborals.
Taula : 240
Sèrie documental : subvencions de Política Industrial
Codi i títol ARGEN : E05 – Subvencions industrials
Categoria : taula específica
Matèria : INDÚSTRIA
Funció administrativa:
Gestió i resolució dels expedients de subvencions que són competència de la Direcció General de Política Industrial.
Resolució : ET eliminació total als 7 anys de la finalització de l’expedient.
Accés : Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP : Basic
Nivell confidencialitat ENS : Bàsic.
Organisme promotor :
Organisme competent en matèria d’Indústria
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria – Direcció General de Política Industrial.
Taula : 241
Sèrie documental : expropiacions. Declaració d'ocupació urgent
Codi i títol ARGEN : A11 - Expropiacions
Categoria : taula específica
Matèria : OBRES PÚBLIQUES
Funció administrativa :
Declaració d'ocupació urgent de béns afectats per expropiacions en expedients instruïts per corporacions locals.
Resolució : Conservació permanent de :
Informe del Servei
Llistats i notificacions de persones afectades
Acord del Consell de Govern
Eliminació als 15 (quinze) anys des de la finalització de l'expedient de la resta de documents.
Accés : Accés restringit a la part interessada de les notificacions i llistats de persones afectades per les expropiacions.
Accés lliure a la resta de documentació.
Nivell protecció dades RGPDP : Mitjà
Nivell confidencialitat ENS : Mitjà
Organisme promotor :
Conselleria amb competències en matèria d'expropiacions. Servei de corporacions locals.
Taula: 242
Sèrie documental: incompatibilitats del personal al servei de l’Administració
Codi i títol ARGEN: E06-Incompatibilitats del personal
Categoria: taula específica
Matèria: RECURSOS HUMANS
Funció administrativa:
Reconèixer o denegar la compatibilitat per a una segona activitat pública o privada al personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i dels ens del sector públic instrumental, excepte el personal docent i el personal estatutari del Servei de Salut.
Resolució:
Conservació permanent de la resolució, la qual s’ha incorporar a l’expedient personal de la persona interessada.
Destrucció de la resta de documentació als 5 anys de la notificació de la resolució.
Accés: restringit a les persones interessades i organismes afectats.
Nivell de protecció de dades RGPDP: mitjà.
Nivell de confidencialitat ENS: mitjà.
Organisme promotor:
Direcció General competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans.
Actualment Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques-DG de Funció Pública.
Taula: 243
Sèrie documental: Comissió de Personal de l’Administració de la Comunitat
Autònoma de les Illes Balears
Codi i títol ARGEN: E07-Comissió de Personal
Categoria: taula específica
Matèria: RECURSOS HUMANS
Funció administrativa:
Registre d'activitat de la Comissió de Personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, que té com a atribucions:
a) Informar sobre els avantprojectes de llei i els projectes de decret en matèria de personal.
b) Informar sobre els procediments disciplinaris que impliquin separació del servei amb caràcter previ a la imposició de la sanció.
c) Informar sobre les qüestions que, en matèria de personal, li siguin consultades pel Consell de Govern o pel conseller o consellera competent en matèria de funció pública.
Resolució:
Conservació permanent de les actes i documentació annexa a l’acta.
Destrucció de la resta de documentació al 12 anys, comptadors des de la data de celebració de la reunió de la Comissió.
Accés: lliure, excepte les actes i altres documentacions que contenen dades personals.
Nivell de protecció de dades RGPDP: baix.
Nivell de confidencialitat ENS: baix.
Organisme promotor:
Direcció General competent en matèria de Funció Pública i Recursos Humans.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques-DG de Funció Pública.
Taula: 244
Sèrie documental: E08 – Expedients sancionadors en matèria de Salut Laboral
Codi i títol ARGEN: E08 – Sancions Salut Laboral
Categoria: taula específica
Matèria: SALUT LABORAL
Funció administrativa:
L'exercici de la facultat d’obertura d’expedients sancionadors per infraccions en matèria de Salut Laboral.
Les funcions administratives derivades del cobrament en període voluntari i la devolució de les sancions satisfetes en aquest període, en cas de revocació pels jutjats.
Resolució: CP Conservació permanent.
Accés: restringit a les parts interessades.
Nivell protecció dades RGPDP: alt (conté dades relatives a la salut).
Nivell confidencialitat ENS: alt
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de Salut Laboral.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria - Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral.
Taula: 246
Sèrie documental: subvencions a mitjans de comunicació social
Codi i títol ARGEN: E10 - Subvencions mitjans comunicació
Categoria: taula comuna
Matèria: COMUNICACIÓ I PREMSA
Funció administrativa:
Subvenció a iniciatives en premsa, ràdio, televisió i altres mitjans audiovisuals que consisteixin en activitats i projectes d'informació cultural, científica, social, esportiva, econòmica o de temàtica similar a alguna de les anteriors que es considerin d'interès a l'àmbit de les Illes Balears.
Inclou els tipus d'activitats següents:
Creació de nous mitjans amb seu i difusió principal a les Illes Balears.
Edició i realització de suplements, de col·leccionables, d'espais especials d'informació o de seccions en premsa diària o revistes.
Producció i realització de programes radiofònics.
Producció i realització de programes televisius.
Accions extraordinàries de promoció i millora: ampliació dels àmbits de difusió, millora o ampliació de la distribució, innovació tecnològica dels mitjans, etc.
Activitats relacionades amb el periodisme digital.
Qualsevol altra activitat o projecte d'informació cultural, científica, social, esportiva o econòmica similar a les anteriors que s'especifiqui en la convocatòria i que no constitueixi mitjans de comunicació institucionals o butlletins que s'adrecen principalment a socis o membres d'una entitat ni tampoc mitjans de comunicació amb finalitat o contingut principalment publicitari.
Pel que fa als premis de fotoperiodisme de les Illes Balears, es tracta de subvencions a fotògrafs professionals per treballs que tinguin per tema qualsevol aspecte de la realitat de les Illes Balears que pugui ser objecte d’atenció per part dels mitjans de comunicació amb difusió a la Comunitat Autònoma.
Aplicació informàtica relacionada:
Carpeta “Gestió DG Comunicació” en la unitat de xarxa LOFIGRP4 (G:).
Carpetes de subvencions amb documents en Excel i Word (classificades per anys).
Resolució:
-CP Conservació permanent dels expedients relatius a premis de Fotoperiodisme que contenen fotografies en paper i en format digital (lliurades en CD o USB) i que s'han de conservar en magatzem on les condicions de temperatura i humitat siguin les adequades per al material que s'ha de conservar.
-ET Eliminació total de la resta d'expedients als 15 anys de la seva finalització.
Accés:
Accés restringit a la part interessada dels documents que contenen dades personals i dels documents afectats per la Llei de la propietat intel·lectual.
Accés lliure a la resta de la documentació.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de comunicació i premsa.
Actualment, Conselleria de Presidència – Direcció General de Comunicació.
Taula: 247
Sèrie documental: Expedients de regulació de l’ocupació
Codi i títol ARGEN: E11 - Regulació de l’Ocupació
Categoria: taula específica
Matèria: TREBALL
Funció administrativa:
Procediment administratiu dirigit a l’obtenció d'una autorització administrativa que condicionava la possibilitat de l'adopció d’unes mesures laborals concretes per part de l'empresari, acomiadament col·lectiu o suspensions de contractes o reducció de jornada.
Resolució: CP Conservació permanent.
Accés:
Accés restringit a la persona interessada dels documents amb dades personals.
Accés restringit als ens interessats de la resta de documentació
Nivell protecció dades RGPDP: mitjà.
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de Treball.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria – Direcció General de Treball.
Taula: 248
Sèrie documental: comissions del Pla d’Igualtat
Codi i títol ARGEN: E12 – Comissions Pla Igualtat
Categoria: taula específica
Matèria: RECURSOS HUMANS
Funció administrativa:
Registre de les activitats derivades del funcionament de la Comissió d’Igualtat i de la Comissió Tècnica de Seguiment del Pla d’Igualtat.
Resolució:
- CP Conservació permanent de les actes i annexos de les comissions.
- ET Eliminació total de la resta de documentació als 12 anys de la finalització de l’expedient.
Accés:
- Lliure: totes les actes de la Comissió d'Igualtat i les actes de les sessions ordinàries de la Comissió Tècnica de Seguiment del Pla d'Igualtat.
- Restringit: actes i documentació annexa de les sessions extraordinàries de la Comissió Tècnica de Seguiment del Pla d'Igualtat, en tractar-se de denúncies d'assetjament sexual i d'assetjament per raó de sexe o d'orientació sexual.
Nivell protecció dades RGPDP:
- Alt: actes de les sessions extraordinàries i documentació annexa, relativa a denúncies d'assetjament sexual i d'assetjament per raó de sexe o d'orientació sexual.
Bàsic: la resta de documentació.
Nivell confidencialitat ENS: bàsic.
Organisme promotor:
Conselleria amb competències en matèria de Funció Pública i Recursos Humans.
Actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques – Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques.
Taula: 249
Sèrie documental: activitats internes de formació permanent del professorat
Codi i títol ARGEN: E13 – Formació permanent del professorat
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Gestionar la participació en activitats internes de formació permanent del professorat desenvolupades dins el Pla Quadriennal de Formació Permanent del Professorat i els plans anuals de formació:
Creació de la proposta d’activitat, activitat i esdeveniment mitjançant el programa de Recursos Humans (RH d’ara en endavant).
Publicitat de la formació amb la creació de la convocatòria i la seva difusió en la part de formació dels docents del Portal de serveis al personal (d’ara en endavant Portal).
Inscripció en les formacions mitjançant el Portal.
Gestió de les sol·licituds inscrites: admissió, renúncies, rebutjos i llista d’espera mitjançant RH i el Portal.
Certificació de la formació utilitzant RH i la seva connexió amb el Portal.
Gestió econòmica de l’activitat formativa.
Resolució: conservació permanent de:
Resolució de convocatòria d'accions formatives (en format electrònic).
Llistat de participants amb constància del seu estat (sol·licitud de participació, validació de la sol·licitud, admissió, renúncia, exclusió, confirmació o certificació (en format electrònic).
Documentació annexa a la sol·licitud de participació (format electrònic).
Programa o convocatòria de la formació (en format electrònic) desglossada en proposta d’activitat, activitat, esdeveniment i convocatòria.
Fulls de control d’assistència dels participants (en format electrònic).
Informes de valoració (en format electrònic).
Certificats (en format electrònic).
Actes del responsable de l’activitat (en format electrònic).
Acta final (en format electrònic).
Estadístiques (en format electrònic).
Pressupost i documents de pagament de l’activitat formativa (en format electrònic).
Eliminació total als 6 anys des de la finalització de l’expedient:
Fulls de control d’assistència dels participants (en format paper).
Documentació annexa a la sol·licitud de participació (format paper).
Correspondència: per a comunicacions d'inici de formació, gestió de les sol·licituds, renúncia a la plaça, comunicacions amb els professors, etc. (originals i còpies, en paper o digitalment).
Incidències no recollides en la correspondència (en paper o digitalment).
Activitats i materials didàctics (en format electrònic dins l’aula virtual MOODLE).
Pressupost i documents de pagament de l’activitat formativa (en format paper).
Accés:
Accés restringit a la part interessada del documents amb dades de caràcter personal.
Accés lliure a la resta de l’expedient.
Nivell protecció dades RGPDP: mitjà.
Nivell confidencialitat ENS: mitjà.
Organisme:
Organisme amb competències en matèria de formació del professorat.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitats - Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 250
Sèrie documental: subvencions en matèria de foment del teixit comercial
Codi i títol ARGEN: E14 Subvencions comerç
Categoria: taula específica
Matèria: COMERÇ
Funció administrativa:
Subvencions destinades a la promoció del teixit comercial, plans de millora competitiva, plans de màrqueting i disseny i actuacions de millora de la competitivitat del teixit comercial. L’objectiu és el foment de la modernització dels establiments comercials de proximitat i la seva adaptació a criteris de competitivitat, en l’àmbit territorial de les Illes Balears, ja que aquests establiments són el agents essencials de la dinamització comercial dels municipis.
Resolució: eliminació als 10 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: lliure, excepte els documents amb dades personals i documents amb dades que afecten la propietat intel·lectual.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic.
Nivell confidencialitat ENS: bàsic.
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de Comerç.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria - DG de Comerç i Empresa.
Taula: 251
Sèrie documental: sol·licituds i resolucions de concessió/denegació de l’exempció de l’avaluació de la llengua catalana i literatura en els ensenyaments reglats no universitaris
Codi i títol ARGEN: E24 – Exempcions avaluació català
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Tramitació de la sol·licitud de l’exempció de l’avaluació de la llengua catalana i literatura en l’ensenyament no universitari de l’àmbit de les Illes Balears, incloses les proves d’ensenyament no escolaritzat o d’altres que s’estableixin per a l’obtenció de titulacions acadèmiques no universitàries.
Aplicació informàtica relacionada:
GESTIB
Resolució: ET: eliminació total als cinc (5) anys de la finalització de l’expedient.
Accés: restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’avaluació de la llengua catalana i literatura en ensenyaments no universitaris.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 254
Sèrie documental: informes relatius a l’exempció de tacògraf dins l’àmbit del transport terrestre
Codi i títol ARGEN: E26 - Exempció tacògraf
Categoria: taula específica
Matèria: TRANSPORT I MOBILITAT
Funció administrativa:
Informar sobre els vehicles que estan exempts de l’obligatorietat d’ús de l’aparell de tacògraf a instància del sol·licitant dins l’àmbit del transport terrestre.
Resolució:
ET eliminació total als cinc (5) anys de la finalització de l’expedient.
Accés:
Restringit a les persones que formen part del Servei d’Inspecció i de Sancions del Transport.
Nivell protecció dades LOPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de transport terrestre.
Actualment, Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat – Direcció General de Mobilitat i Transports.
Taula: 255
Sèrie documental: expedients de reclamacions davant la Junta Arbitral del Transport de Mallorca en matèria de transport terrestre
Codi i títol ARGEN: E28 – Reclamacions Junta Arbitral Transport
Categoria: taula específica
Matèria: TRANSPORT I MOBILITAT
Funció administrativa:
Resolució de reclamacions presentades per particulars i empreses en matèria de transport terrestre. Les Juntes Arbitrals del Transport resolen reclamacions i intervenen en conflictes, de contingut econòmic, amb relació als transports terrestres (carretera, ferrocarril i cable) següents:
Urbans (autobús, taxi, tramvia, funicular, etc.).
Interurbans (autocar, taxi, ferrocarril, etc.).
De mercaderies (càrrega completa, fraccionada, etc.).
De viatgers (regular, discrecional, turístic, lloguer de vehicles, etc.).
S'inclouen tant els transports interns com els internacionals i els intermodals, quan un dels modes és terrestre (carretera-vaixell, ferrocarril-aeri, etc.).
Resolució:
ET eliminació total als deu (10) anys de la finalització de l’expedient.
Accés:
Restringit als membres de la Junta Arbitral del Transport.
Nivell protecció dades LOPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de transport terrestre.
Actualment, Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat – Direcció General de Mobilitat i Transports.
Taula: 256
Sèrie documental: procediment d’acreditació de competències professionals per experiència en la vida laboral
Codi i títol ARGEN: E29 – Acreditació competències professionals
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
El procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació permet a aquelles persones amb experiència professional i aprenentatges no formals relacionats amb les unitats de competència de les qualificacions professionals convocades que puguin acreditar cadascuna de les unitats de competència a les quals s’hagin inscrit i obtenir el certificat d’unitats de competència demostrades.
Aplicació informàtica relacionada: cap
Resolució:
ET: eliminació total als 25 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: restringit a la part interessada
Nivell protecció dades RGPDP: mitjà
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’educació
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 257
Sèrie documental: curs formació especifica per a l’habilitació com a assessors i avaluadors en el reconeixement competències professionals d’experiència laboral
Codi i títol ARGEN: E30 – Curs assessors i avaluadors
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Curs de formació específica organitzat per l’IQPIB, en el qual aquelles persones que el superin queden habilitades per exercir les funcions d’assessorament i d’avaluació en els procediments de reconeixement de les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o vies no formals de formació.
Aplicació informàtica relacionada: cap
Resolució:
ET: eliminació total als 25 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: restringit a la part interessada
Nivell protecció dades RGPDP: mitjà
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’educació.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 258
Sèrie documental: ampliació de funcions de les persones habilitades com a assessores i avaluadores en els procediments de reconeixement de les competències professionals
Codi i títol ARGEN: E31 – Ampliació funcions d’habilitació
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Aquelles persones habilitades per exercir les funcions d’assessorament i d’avaluació en els procediments de reconeixement de les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o vies no formals de formació poden ampliar les seves funcions com a tals, sempre que puguin acreditar 4 anys d’experiència a la UC o qualificació professional que sol·licitin ampliar per exercir les funcions d’assessorament i d’avaluació.
Resolució:
ET: eliminació total als 25 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: restringit a la part interessada
Nivell protecció dades RGPDP: mitjà
Nivell confidencialitat ENS: mitjà
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’educació.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 259
Sèrie documental: col·laboració i coordinació SOIB-IQPIB per dur a terme certificats de professionalitat
Codi i títol ARGEN: E32 – Col·laboració amb certificats professionalitat
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Col·laboració i coordinació SOIB-IQPIB per dur a terme els certificats de professionalitat.
Gestió econòmica dels certificats de professionalitat.
Resolució: ET: eliminació total als 25 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: lliure
Nivell protecció dades RGPDP: bàsic
Nivell confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’educació.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 260
Sèrie documental: procediments selectius per a l'ingrés en l'escala de funcionaris de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional
Codi i títol ARGEN: E33 – Concursos i oposicions habilitats administració local
Categoria: taula específica
Matèria: ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
Funció administrativa:
Procediments selectius per a l'ingrés en l'escala de funcionaris de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Resolució:
EP eliminació parcial.
Conservació permanent dels documents següents:
- Resolució d'aprovació de la convocatòria.
- Resolució del nomenament com a funcionaris de carrera.
- En general, resolucions que formen part del procediment selectiu.
- Actes del Tribunal qualificador.
Destrucció als 10 anys:
Resta de documentació que no és objecte de conservació permanent.
Accés:
Restringit a la part interessada.
Nivell protecció dades LOPDP: alt
Nivell confidencialitat ENS: alt
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria de procediments selectius funcionaris de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Actualment, Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques - DG de Funció Pública i Administracions Locals – Servei de Corporacions Locals
Taula: 261
Sèrie documental: tramitació de l’homologació d’activitats formatives d’entitats col·laboradores de formació del professorat
Codi i títol ARGEN: E34 – Homologacions formació professorat
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Tramitació de l’homologació d’activitats formatives d’entitats col·laboradores de formació del professorat.
Aplicació informàtica relacionada:
Formulari en línia per tramitar la sol·licitud d’homologació d’activitat formativa:
http://formacioinnovacio.cat/index.php/formacio/homologacio
Resolució:
ET: eliminació total als cinc (5) anys de la finalització de l’expedient
Accés: restringit a la part interessada
Nivell de protecció de dades RGPDP: bàsic
Nivell de confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’homologació d’activitats formatives com a formació permanent del professorat.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat.
Taula: 262
Sèrie documental: tramitació d’inscripció en el Registre General de Formació Permanent del Professorat
Codi i títol ARGEN: E35 – Tramitació inscripcció Registre Formació Professorat
Categoria: taula específica
Matèria: EDUCACIÓ
Funció administrativa:
Tramitació de les sol·licituds d’inscripció en el Registre General de Formació Permanent del Professorat.
Resolució:
ET: eliminació total als cinc (5) anys de la finalització de l’expedient
Accés: restringit a la part interessada
Nivell de protecció de dades RGPDP: bàsic
Nivell de confidencialitat ENS: bàsic
Organisme promotor:
Organisme competent en matèria d’inscripció en el Registre General de Formació Permanent del Professorat.
Actualment, Conselleria d’Educació i Universitat - DG de Formació Professional i Formació del Professorat, Servei de Formació Homologada i Capacitació.
Taula: 263
Sèrie documental: control i sanció per incompliment de normativa de prevenció de riscos laborals
Codi i títol ARGEN: E36 – Accidents laborals
Categoria: taula específica
Matèria: SALUT LABORAL
Funció administrativa:
Dins l'àmbit de les nostres competències (article 32.11 de l'Estatut d'autonomia i article 7 de Llei 31/95, 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals) ens correspon l'exercici de la facultat de promoure la prevenció i l'assessorament, desenvolupats pels òrgans tècnics en matèria preventiva, incloses l'assistència i la cooperació tècnica, la informació, la divulgació, la formació i la recerca en matèria preventiva, així com el seguiment de les actuacions preventives que es realitzin a les empreses per a la consecució dels objectius previstos en aquesta Llei, vetllant pel compliment de la normativa sobre prevenció de riscos laborals mitjançant les actuacions de vigilància i control.
Resolució:
ET eliminació total als 20 (vint) anys de la finalització de l’expedient.
Accés:
Restringit, només poden accedir-hi els interessats.
Nivell protecció dades LOPDP: alt
Nivell confidencialitat ENS: alt
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de salut laboral.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç i Indústria - Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral.
Taula: 264
Sèrie documental: medicina del treball
Codi i títol ARGEN: E37 - Medicina del treball
Categoria: taula específica (tancada)
Matèria: SALUT LABORAL
Funció administrativa:
Dins l'àmbit de les nostres competències (article 32.11 de l'Estatut d'autonomia) i d’acord amb l’article 7 de la Llei 31/1995, 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, ens correspon l'exercici de la facultat de promoure la prevenció i l'assessorament, desenvolupat pels òrgans tècnics en matèria preventiva, incloses l'assistència i la cooperació tècnica, la informació, la divulgació, la formació i la recerca en matèria preventiva, així com el seguiment de les actuacions preventives que es duguin a terme en les empreses per aconseguir els objectius previstos en aquesta Llei, vetllant pel compliment de la normativa sobre prevenció de riscos laborals mitjançant les actuacions de vigilància i control. A aquest efecte, es prestaran l'assessorament i l'assistència tècnica necessaris per complir millor aquesta normativa i es desenvoluparan programes específics dirigits a aconseguir una major eficàcia en el control, de manera que es sancionarà l’incompliment de la normativa de prevenció de riscos laborals per part dels subjectes compresos en l'àmbit d'aplicació d’aquesta Llei, d’acord amb el que preveu el capítol VII.
Es una sèrie TANCADA
Aplicació informàtica relacionada:
SALSIS gestió d’expedients.
Resolució:
ET: eliminació total als 40 anys de la finalització de l’expedient.
Accés: restringit; només hi poden accedir els interessats.
Nivell de protecció de dades LOPDP: alt.
Nivell de confidencialitat ENS: alt.
Organisme promotor:
Organisme amb competències en matèria de salut laboral.
Actualment, Conselleria de Treball, Comerç e Indústria - Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral.
ANNEX 2
Fonamentació jurídica
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, (BOE nº 236, de 2 de octubre)
Ley 40/2015, de 1de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Publico, (BOE nº 236, de 2 de octubre)
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y Garantía de los Derechos Digitales (BOE nº 294 de 6 de diciembre).
Reglamento 2016/679 del Parlamento Europeo, y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de sus datos personales y a la libre circulación de esos datos (DOUE de 4 de mayo)
Llei 15/2006, de 17 de octubre, d’Archivos y Patrimonio Documental de las Illes Balears (BOIB nº 152, de 28 de octubre).
Decret 99/2010, de 27 de agost, pel el qual es regulan els arxius de l’ Administració de la Comunitat Autònoma de las Illes Balears i de les entitats que integren el seu sector públic instrumental (BOIB nº 131, de 7 de setembre).
Real Decreto 1708/2011, de 18 de noviembre, por el que se establece el Sistema Español de Archivos y se regula el Sistema de Archivos de la Administración General del Estado y de sus organismos públicos y su régimen de acceso (BOE nº 284, de 25 de noviembre).
Llei 3/2003, de 26 de març, de règim Jurídic de la Administració de la Comunitat Autónoma de las Illes Balears (BOIB nº 44, de 3 de abril).
Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius (BOIB nº 21, de 12 de febrer).
Decret 1/2019, de 11 de gener, regulador de la Comissió per les Reclamacions d’Accés a la informació Pública, (BOIB, nº 6, de 12 de enero de 2019)