Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 2884
Bases reguladores de les ajudes als particulars afectats per les pluges intenses del 19 d’octubre de 2018 al municipi de Pollença per tal de pal·liar i minimitzar les pèrdues i els danys produïts
El Ple de la Corporació, en sessió ordinària de dia 28 de març de 2019, ha aprovat les bases reguladores de les ajudes als particulars afectats per les pluges intenses del 19 d’octubre de 2018 al municipi de Pollença per tal de pal·liar i minimitzar les pèrdues i els danys produïts. (codi base dades nacional de subvencions 446969)
BASES REGULADORES DE LES AJUDES ALS PARTICULARS AFECTATS PER LES PLUGES INTENSES DEL 19 D’OCTUBRE DE 2018 AL MUNICIPI DE POLLENÇA PER TAL DE PAL·LIAR I MINIMITZAR LES PÈRDUES I ELS DANYS PRODUÏTS
Base primera.- Objecte
L’objecte d’aquestes bases reguladores és establir les condicions i el procediment per atorgar ajudes per tal de pal·liar, corregir i minimitzar les pèrdues i els danys produïts a particulars afectats per les pluges intenses del 19 d’octubre al municipi de Pollença, en desplegament de la clàusula primera i l’apartat 2a de la clàusula tercera del conveni de col·laboració entre l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’Ajuntament de Pollença de mesures per reparar les pèrdues i els danys produïts per les esmentades pluges torrencials.
L’import màxim que es destina a aquestes ajudes és de 200.000 euros, amb càrrec a la partida pressupostària 151 78001 del vigent pressupost prorrogat de l’Ajuntament per a l’exercici 2019, atès que hi ha crèdit adequat i suficient per atendre les obligacions de contingut econòmic que es derivin de la concessió de les ajudes.
Base segona.- Requisits de les persones beneficiàries
Les persones beneficiàries de les ajudes han de complir els requisits següents:
Acreditar els danys produïts a l’habitatge i/o elements annexos en els conceptes indicats a la base tercera d’aquesta convocatòria com a conseqüència de les pluges intenses del dia 19 d’octubre de 2018 i el cost de reparació, restitució o rehabilitació, sense perjudici de la verificació posterior dels serveis tècnics de l’Administració municipal.
No trobar-se sotmeses a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiàries de les subvencions establertes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Ser propietàries o arrendatàries d’immobles situats en l’àmbit d’afectació de les pluges.
Base tercera.- Modalitats d’ajudes per pal·liar i reparar els danys produïts
1. Per a les ajudes per pal·liar i reparar les pèrdues i els danys materials soferts s’estableixen les modalitats i els imports màxims que contenen els apartats següents per a cada concepte:
1.1 Ajudes per danys produïts a l’habitatge i els seus annexos:
CONCEPTES |
QUANTITAT DE L’AJUDA |
---|---|
Reparació, restitució i/o rehabilitació |
|
Neteja fang/pluges |
650,00 € |
Pintura |
1.000,00 € |
Mur/paret de pedra |
€/m3 244,60 €/m3 |
Mur/paret de bloc |
€/m2 35,00 €/m2 |
Mur/paret de marès |
€/m2 120,00 €/m2 |
Tancaments reixeta / Malla electrosoldada |
Altura 2,2 m 20,39 €/m Altura 1,0 m 10,00 €/m |
Parquet |
29,00 €/m2 |
Vidrieres |
146,00 € |
Instal·lacions elèctriques |
1.600,00 € |
Instal·lacions d’aire condicionat i calefacció |
1.600,00 € |
Maquinària |
|
Motor piscina |
350,00 € |
Bomba aigua pous |
180,00 € |
Caldera gasoil |
800,00 € |
Grup electrogen |
800,00 € |
Segadora |
180,00 € |
Generador |
200,00 € |
Formigonera |
500,00 € |
Moto serra |
200,00 € |
Compressor |
250,00 € |
Altres motors |
500,00 € |
Encalentidor elèctric |
300,00 € |
Electrodomèstics |
|
Gelera |
300,00 € |
Rentadora |
250,00 € |
Rentaplats |
280,00 € |
Forn |
180,00 € |
Congelador |
292,00 € |
Aparells elèctrics |
|
TV |
390,40 € |
Ordinador |
703,00 € |
Impressora |
131,00 € |
Torradora |
67,00 € |
Aspirador |
287,00 € |
Mobiliari |
|
Llit (amb matalàs) |
1.200,00 € |
Tauleta de nit |
332,00 € |
Armari |
1.382,00 € |
Coixins |
55,00 € |
Mobles de cuina (conjunt) |
1.295,00 € |
Sofà (conjunt) |
1.041,00 € |
Butaca |
430,00 € |
Taules i cadires (conjunt) |
645,00 € |
Mobles de saló TV (conjunt) |
1.084,00 € |
1.2 Ajudes per danys produïts a vehicles
Per a les ajudes per pal·liar danys de vehicles s’estableix la quantitat màxima de 6.000,00 € per als automòbils. Quan es tracti d’una motocicleta, la quantia màxima serà de 2.000,00 €, i quan es tracti d’un ciclomotor, serà de 1.500,00 €.
Poden sol·licitar aquesta ajuda les persones beneficiàries que hagin sofert la pèrdua i/o danys materials del seu vehicle terrestre de motor.
No es pot sol·licitar més d’una ajuda a l’Ajuntament per aquest concepte.
2. En tot cas, quan es tracti d’ajudes per a qualsevol de les modalitats previstes en els punts 1.1 i 1.2 d’aquesta base tercera, i l’habitatge, l’edificació o els elements maquinària, eines/estris o vehicles estiguin coberts per una assegurança per danys, l’import de l’ajuda a concedir, dins els imports màxims establerts en cada supòsit, arribarà, si escau, a la quantitat no coberta per l’assegurança.
Així mateix, l’import dels ajuts a concedir que són compatibles amb qualsevol altre que amb el mateix objecte puguin concedir altres administracions públiques, no pot excedir, de forma aïllada o en concurrència amb els que puguin atorgar altres administracions públiques i les assegurances privades, el cost total del dany produït.
3. Quan l’habitatge o edificació tingui més d’un propietari, usufructuari o titular, l’import de l’ajuda que li correspon serà l’equivalent al percentatge de participació.
Base quarta.- Presentació de sol·licituds
1. Les persones interessades que compleixen els requisits que disposa la base segona anterior poden presentar les sol·licituds d’ajudes (annex I) adreçades al batle de l’Ajuntament de Pollença en el Registre general de l’Ajuntament (carrer del Calvari, 2, Pollença), en el registre auxiliar del general a la delegació del Port de Pollença (carrer del Metge Llopis, s/n) o en qualsevol dels llocs que estableixi l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. La sol·licitud d’ajuda ha d’anar acompanyada de la documentació acreditativa dels aspectes següents:
Acreditació de la personalitat jurídica i dades personals.
Acreditació dels danys produïts com a conseqüència de les pluges intenses del dia 19 d’octubre de 2018 i el cost de reparació, restitució o rehabilitació.
Acreditació de la condició de propietari o usufructuari, i el percentatge que correspongui, si escau, com també la d’arrendatari o precarista de l’habitatge.
En el supòsit que se sol·licitin els ajuts a què es refereix la modalitat corresponent a l’apartat 1.1 de la base tercera, que l’habitatge afectat constitueix el domicili habitual i permanent del sol·licitant amb anterioritat a l’episodi de pluges.
Declaració responsable que l’habitatge o immoble afectat no té assegurança o, en el cas que estigui assegurat, una còpia de la pòlissa, i de les subvencions o ajudes procedents d’altres administracions públiques pel mateix objecte/concepte (annex II).
Autorització a l’Ajuntament de Pollença per tal que pugui sol·licitar en el seu nom informació i vista dels expedients administratius que, en el seu cas, estan en tramitació o liquidació davant el Consorci de compensació d’assegurances, el Govern de les Illes Balears i el Govern d’Espanya.
En el supòsit que se sol·licitin els ajuts a què es refereix la modalitat corresponent a l’apartat 1.2 de la base tercera relativa a danys produïts a vehicles, la sol·licitud d’ajuda ha d’anar acompanyada de la documentació següent: document acreditatiu de la propietat del vehicle (permís de circulació) i còpia de la pòlissa d’assegurança, amb el darrer rebut de pagament. Si l’ajuda sol·licitada és per la pèrdua de vehicle sinistrat, la sol·licitud d’ajuda ha d’anar acompanyada de la documentació següent: document acreditatiu de la propietat del vehicle (permís de circulació) i còpia de la pòlissa d’assegurança, darrer rebut de pagament i baixa de la pòlissa; declaració de baixa definitiva de vehicle sinistrat i documentació acreditativa de l’adquisició d’un nou vehicle.
Declaració jurada o promesa d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament de Pollença i les altres obligacions tributàries i de la Seguretat Social que vinguin imposades per la normativa vigent, i de no trobar-se sotmès a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions.
Certificació bancària en la qual es farà constar el número de compte i el seu titular, on se sol·licita que s’efectuï l’ingrés de la subvenció que es pugui concedir (annex III).
L’autorització expressa a favor de l’Ajuntament de Pollença i l’Administració autonòmica per obtenir les dades necessàries per a la verificació o la comprovació de la concurrència dels requisits necessaris per a l’obtenció de les ajudes.
En el supòsit que se sol·licitin els ajuts per a la demolició i/o reconstrucció d’estructures, façanes o particions interiors d’edificis afectats per danys produïts per les inundacions, s’haurà d’adjuntar amb la sol·licitud la cèdula d’habitabilitat o el certificat de no infracció urbanística.
No serà necessari presentar la documentació que ja estigui a disposició de l’Ajuntament.
3. El termini de presentació de sol·licituds és de deu (10) dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de la convocatòria i de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i als taulers d’anuncis de l’Ajuntament.
D’acord amb el que preveu l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la sol·licitud no compleix els requisits que s’indiquen o no inclou la documentació que pertoca, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini de deu dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva sol·licitud.
Base cinquena.- Criteris d’atorgament de les ajudes
1. L’import total de les ajudes serà objecte de repartiment entre els afectats, mitjançant procediment de concurrència, és a dir, a través de la comparació en únic procediment de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d’establir una prelació entre aquestes, amb el límit del crèdit pressupostari disponible per a aquesta convocatòria.
L’import dels ajuts a concedir, a l’efecte del càlcul de la subvenció, està constituït pel pressupost/cost material corresponent als danys produïts que afectin els conceptes definits a la base tercera.
2. En el supòsit que se sol·licitin els ajuts a què es refereix la modalitat corresponent a l’apartat 1.1 de la base tercera i l’habitatge afectat constitueixi el domicili habitual i permanent del beneficiari amb anterioritat a l’episodi de pluges, l’import del pressupost subvencionable objecte de l’ajut es multiplicarà pel següent coeficient corrector: 1,2.
Base sisena.- Procediment de concessió: inici, instrucció i resolució
1. La iniciació del procediment d’atorgament d’ajuts es produeix d’ofici, mitjançant acord de l’Ajuntament Ple d’aprovació d’aquestes bases, que després seran publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i al web municipal, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la base quarta una vegada aprovada la pertinent convocatòria mitjançant resolució de batlia.
2. La instrucció del procediment correspon a la regidoria delegada de l’Àrea d’Urbanisme la qual ha de dur a terme totes les comprovacions necessàries per tramitar la sol·licitud i formular la proposta de resolució.
3. Una comissió avaluadora, integrada pel batle/batlessa i dos funcionaris públics (Àrea d’Intervenció i Serveis Tècnics Municipals (STM)), es reunirà per examinar les sol·licituds presentades, i si es compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les ajudes, i avaluar les sol·licituds d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases. De tot l’actuat en aquesta reunió se n’aixecarà acta. Actuarà de secretari/ària de la comissió, un funcionari/ària públic adscrit a Secretaria.
La Comissió Avaluadora podrà dur a terme les actuacions de comprovació que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar, i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents.
4. L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la Comissió Avaluadora, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà al web de l’Ajuntament, i s’obrirà un termini de cinc (5) dies hàbils per presentar al·legacions, a comptar des de l’esmentada publicació.
Si no es presenten al·legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants per als quals es proposa l’atorgament de l’ajuda i la seva quantia, tot especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.
La proposta de resolució definitiva es publicarà al web de l’Ajuntament, i atorgarà a les persones beneficiàries un termini de cinc (5) dies hàbils perquè comuniquin la seva acceptació. S’entendrà acceptada si dins aquest termini no s’expressa el contrari.
5. Correspon a la Junta de Govern resoldre el procediment i concedir o denegar les ajudes, que adoptarà aquest acord una vegada dictada la proposta de resolució definitiva i emès l’informe de fiscalització per la Intervenció municipal.
La resolució es notificarà a tots els sol·licitants i es publicarà al web de l’Ajuntament, a més, comportarà el compromís de la despesa corresponent.
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des del dia hàbil següent al de la seva notificació. Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, en el termini d’un mes a comptar des del dia hàbil següent al de la seva notificació.
Base setena.- Obligacions de les persones beneficiàries
Són obligacions de les persones beneficiàries:
Destinar les ajudes econòmiques a pal·liar, corregir i minimitzar les pèrdues i els danys produïts per les pluges intenses del 19 d’octubre de 2018 en el municipi de Pollença.
Aportar les factures justificatives dels ajuts atorgats, amb els documents que acreditin el seu pagament.
Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que pugui dur a terme l’Ajuntament de Pollença i a les actuacions de fiscalització i control de la Intervenció municipal, i col·laborar i facilitar tota la documentació que se’ls requereixi en l’exercici d’aquestes funcions de control que efectuï.
Comunicar a l’Ajuntament de Pollença, en qualsevol moment, la petició i/o l’obtenció de qualsevol altra indemnització, subvenció o ajuda pública o privada per a la mateixa finalitat que no s’hagi declarat amb la sol·licitud.
Reintegrar els fons percebuts en els supòsits prevists.
Qualsevol altra en aplicació de la normativa vigent.
Base vuitena.- Justificació de despeses i forma de pagament
Les persones beneficiàries/perceptores resten obligades a justificar les despeses efectuades amb càrrec a l’ajuda econòmica concedida dins l’exercici econòmic en el qual s’hagi concedit. El termini per justificar la subvenció finalitzarà dia 30 de juliol de 2019.
El pagament de les ajudes es farà després que la persona beneficiària hagi justificat les despeses efectuades. No es podrà efectuar cap pagament si no s’acredita de manera fefaent la despesa objecte d’ajuda econòmica, la qual cosa es farà per escrit juntament amb la presentació de les factures justificatives, amb els documents que acreditin el seu pagament, de la totalitat de la despesa que figuri en el pressupost / cost de despeses adjunt amb la sol·licitud d’ajuda econòmica.
Si la despesa justificada és inferior a l’import del pressupost sol·licitat i subvencionat, es procedirà a la reducció proporcional de l’ajuda econòmica atorgada.
Es retrà compte justificatiu, que haurà d’incloure justificants de despesa o qualsevol document, vàlid jurídicament, que permeti acreditar el compliment de l’objecte d’ajuda pública. Aquest compte justificatiu haurà d’incloure una declaració dels danys materials que han estat objecte de subvenció i el seu cost, amb el desglossament de cada una de les despeses ocasionades (annex IV).
Les despeses s’han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s’han de retornar les factures o justificants originals, a petició de la persona beneficiària, s’hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció així com l’import del justificant que s’imputa a la subvenció.
Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de la persona beneficiària i amb el seu NIF, han d’expressar clarament:
Data d’emissió, que haurà de correspondre a una data posterior a l’episodi de les pluges (19 d’octubre de 2018).
Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l’entitat emissora i de l’entitat pagadora.
Número de la factura.
Concepte detallat pel qual s’expedeix, que haurà de ser suficientment clar.
Import, tot desglossant la part que correspon a l’IVA, si escau. Si l’operació està exempta d’IVA s’ha d’esmentar a la factura.
En el cas de no haver autoritzat a l’Ajuntament de Pollença la verificació o consulta d’alguna de les dades recollides a l’apartat 2 de la base quarta respecte de la sol·licitud, l’Ajuntament podrà tornar requerir a la persona sol·licitant aquests documents actualitzats, necessaris per poder fer els pagaments.
Base novena.- Reintegrament dels ajuts concedits
L’incompliment de les obligacions establertes per als beneficiaris en aquesta convocatòria donarà lloc a l’obligació del reintegrament de les quantitats abonades. Respecte de les causes de reintegrament dels ajuts serà d’aplicació l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
El procediment de reintegrament es regirà per les disposicions contingudes a la Llei 30/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
El dret de reconèixer o liquidar el reintegrament prescriu als quatre anys, de conformitat amb l’article 39 de la Llei 30/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Base desena.- Protecció de dades de caràcter personal
Les persones beneficiàries facilitaran les dades necessàries per tramitar les ajudes en els termes prevists en aquesta convocatòria i règim regulador i en faran cessió a l’Ajuntament de Pollença per a la concessió, seguiment i control dels ajuts concedits. En qualsevol cas, les dades personals facilitades compliran amb el principi de qualitat de les dades i no seran excessives per al compliment de la finalitat de concessió, seguiment i control dels ajuts.
Les dades facilitades per les persones beneficiàries o els seus representants a l’Ajuntament de Pollença seran tractades per l’Ajuntament de Pollença amb la finalitat de la gestió i fiscalització.
ANNEX I
Núm. expedient 2019/63/GENERAL
SOL·LICITUD D’AJUDA ECONÒMICA PER TAL DE PAL·LIAR I MINIMITZAR LES PÈRDUES I ELS DANYS PRODUÏTS PER LES PLUGES DEL 19 D’OCTUBRE DE 2018
1. DADES PERSONALS DE LA PERSONA SOL·LICITANT
DNI/NIE/passaport
|
Nom
|
Primer llinatge |
Segon llinatge |
|
Adreça (via pública)
|
||||
Codi postal
|
Municipi
|
Telèfon (s) |
||
Adreça electrònica
|
Mitjà preferent de notificació Notificació en paper Notificació telemàtica |
|||
|
|
|
|
|
2. REPRESENTANT
DNI/NIE/passaport
|
Nom
|
Primer llinatge |
Segon llinatge |
3. TITULARITAT DE L’IMMOBLE
Propietari/ària
DNI/NIE/passaport
|
Nom
|
Primer llinatge |
Segon llinatge |
Arrendatari/ària
DNI/NIE/passaport
|
Nom
|
Primer llinatge |
Segon llinatge |
Constitueix l’habitatge afectat el domicili habitual i permanent de la persona sol·licitant amb anterioritat a l’episodi de pluges?
SÍ NO
Localització de l’immoble
Polígon
|
Parcel·la |
Referència cadastral |
4. CONSENTIMENT INFORMAT I DECLARACIÓ DE LA PERSONA SOL·LICITANT O REPRESENTANT
D’acord amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294/2018, de 6 de desembre), consentiu expressament que les dades facilitades en aquesta sol·licitud siguin recollides i tractades per l’Ajuntament de Pollença amb la finalitat de tramitar l’atorgament de les ajudes econòmiques objecte d’aquesta convocatòria. En qualsevol moment podeu exercir els drets que reconeix la normativa en vigor aplicable adreçant un escrit a l’Ajuntament de Pollença, carrer del Calvari, 2 – 07460 de Pollença De conformitat amb el que estableixen l’article 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la convocatòria de l’Ajuntament de Pollença d’ajudes als afectats per les pluges intenses del 19 d’octubre de 2018, i als efectes de poder tramitar la concessió i el pagament d’aquestes ajudes: AUTORITZ/ NO AUTORITZ expressament l’Ajuntament de Pollença per tal que pugui comprovar les meves dades d’empadronament. AUTORITZ/ NO AUTORITZ expressament l’Ajuntament de Pollença per tal que pugui sol·licitar en nom meu informació i vista dels expedients administratius que, en el seu cas, estan en tramitació o liquidació davant el Consorci d’assegurances, el Govern de les Illes Balears o el Govern d’Espanya. DECLAR expressament estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament de Pollença i de les altres obligacions tributàries i de la Seguretat Social imposades per la normativa vigent, i no incorr en cap de les prohibicions establertes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Així mateix DECLAR sota la meva responsabilitat que les dades contingudes en aquesta sol·licitud són certes i comprovables, que accept les bases de la present convocatòria i que destinaré la quantia de l’ajuda econòmica a la finalitat per a la qual s’ha atorgat. |
5. DOCUMENTACIÓ QUE S’HA D’ADJUNTAR (marcar la documentació que presenteu)
_ Document acreditatiu de la identitat de la persona sol·licitant (còpia DNI, NIE o NIF).
_ Document que acrediti la representació, si escau, acompanyat del document acreditatiu de la identitat del representant (còpia DNI, NIE o NIF).
_ Pressupost detallat/cost de reparació, restitució o rehabilitació dels danys produïts per cadascun dels conceptes recollits a l’apartat 5 de la present sol·licitud pels quals se sol·licita l’ajuda econòmica.
_ La condició de propietari, usufructuari, i el percentatge que correspongui, si escau, (escriptura de propietat, certificació registral) i/o la d’arrendatari o precarista de l’habitatge (contracte de lloguer).
_ Declaració responsable que l’habitatge o immoble afectat no té assegurança o, en el cas que estigui assegurat, una còpia de la pòlissa, i de les subvencions o ajudes procedents d’altres administracions públiques pel mateix objecte/concepte (annex II).
_ En el supòsit que se sol·licitin les ajudes a què es refereix la modalitat corresponent a l’apartat 1.2 de la base tercera (danys produïts a vehicles) s’ha d’acompanyar: document acreditatiu de la propietat del vehicle (permís de circulació) i còpia de la pòlissa d’assegurança, amb el darrer rebut de pagament. Si l’ajuda és per la pèrdua del vehicle sinistrat, a més: baixa de la pòlissa, declaració de baixa definitiva del vehicle sinistrat, tramitada a la Direcció Provincial de Trànsit, i documentació acreditativa de l’adquisició d’un vehicle nou.
_ Certificació bancària en la qual es farà constar el número de compte i el seu titular, en la qual se sol·licita que s’efectuï l’ingrés de la subvenció que es pugui concedir (annex III).
_ En el cas de no haver autoritzat a l’Ajuntament de Pollença la verificació o consulta d’alguna de les dades recollides a l’apartat 6 de la present sol·licitud, el/la sol·licitant haurà d’adjuntar el document corresponent que acrediti el compliment dels requisits d’aquesta convocatòria.
6. SOL·LICITUD DE L’AJUDA ECONÒMICA PER COBRIR ELS SEGÜENTS DANYS CAUSATS PER LES PLUGES
CONCEPTES |
IMPORT SOL·LICITAT |
---|---|
Neteja fang/pluges |
|
Pintura |
|
Mur/paret de pedra |
|
Mur/paret de bloc |
|
Mur/paret de marès |
|
Tancaments reixeta / Malla electrosoldada |
|
Parquet |
|
Vidrieres |
|
Instal·lacions elèctriques |
|
Instal·lacions d’aire condicionat i calefacció |
|
Motor piscina |
|
Bomba d’aigua pous |
|
Caldera gasoil |
|
Grup electrogen |
|
Segadora |
|
Generador |
|
Formigonera |
|
Motoserra |
|
Compressor |
|
Altres motors |
|
Encalentidor elèctric |
|
Gelera |
|
Rentadora |
|
Rentaplats |
|
Forn |
|
Congelador |
|
TV |
|
Ordinador |
|
Impressora |
|
Torradora |
|
Aspirador |
|
Llit (amb matalàs) |
|
Tauleta de nit |
|
Armari |
|
Coixins |
|
Mobles de cuina (conjunt) |
|
Sofàs (conjunt) |
|
Butaca |
|
Taules i cadires (conjunt) |
|
Mobles de saló TV (conjunt) |
|
Automòbil |
|
Motocicleta |
|
Ciclomotor |
|
TOTAL IMPORT SOL·LICITAT |
|
Observacions:
|
_____________________ ______ ________________ de 2019
(signatura de la persona sol·licitant o representant legal)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE POLLENÇA
ANNEX II
DECLARACIÓ SOBRE ASSEGURANÇA O ALTRES AJUDES O SUBVENCIONS PER A LA MATEIXA FINALITAT
Nom i llinatges: __________________________________________________________
DNI/NIE/passaport:_______________________________________________________
DECLAR EXPRESSAMENT:
_ Que l’habitatge o immoble afectat no està cobert ni disposa d’una assegurança per danys.
_ Que l’habitatge o immoble afectat està cobert i disposa d’una assegurança per danys de la qual s’adjunta còpia de la pòlissa pertinent amb la present declaració.
_ Que no he sol·licitat cap ajuda a d’altres administracions públiques, ni cap compensació o indemnització econòmica (incloses les assegurances que cobreixen responsabilitat civil).
_ Que he sol·licitat els ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació, que estan en tramitació i/o pendents de resolució:
Entitat/Quantia _________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
_ Que he estat beneficiari/ària dels ajuts públics i/o he rebut les següents compensacions o indemnitzacions econòmiques (assegurances privades).
Entitat/Quantia _________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
_______________________ ______ ________________ de 2019
(signatura de la persona sol·licitant o representant legal)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE POLLENÇA
ANNEX III
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR
CIF / NIF: |
NOM / RAÓ SOCIAL: |
||
ADREÇA: |
||
CODI POSTAL: |
LOCALITAT: |
|
TELÈFON: |
FAX: |
|
ADREÇA ELECTRÒNICA: |
DADES BANCÀRIES
CODI BANC: |
CODI OFICINA: |
DÍGIT DE CONTROL: |
NÚMERO DE COMPTE: |
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu o, en cas d’una entitat jurídica, a nom d’aquesta.
(signatura de la persona interessada, i en cas de persona jurídica signatura del representant i segell)
Pollença, dia____ de ______________ de 2019
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.
DIRECTOR/A – DELEGAT/DA:
_________________________________________________ (Firma i segell de l’entitat bancària)
AL SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE POLLENÇA
ANNEX IV
MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIU
1. RELACIÓ CLASSIFICADA DE LES DESPESES I PAGAMENTS EFECTUATS RELACIONATS AMB L’AJUDA ECONÒMICA ATORGADA
[Cal adjuntar les factures originals o altres documents comptables acreditatius del pagament. Cal adjuntar els certificats, càrrecs bancaris o detalls de moviments de compte que acreditin la despesa]
CREDITOR (CIF) |
DESCRIPCIÓ DE LA DESPESA |
IMPORT |
DATA D’EMISSIÓ |
DOCUMENT ACREDITATIU DE LA DESPESA |
DATA DE PAGAMENT |
|
|
|
|
|
|
2. RELACIÓ D’ALTRES INGRESSOS O SUBVENCIONS PÚBLIQUES QUE HAN FINANÇAT ELS DANYS OBJECTE D’AJUDA PÚBLICA
IMPORT |
PROCEDÈNCIA |
|
|
|
|
3. ALTRES DOCUMENTS A APORTAR EN EL COMPTE JUSTIFICATIU
(Quan l’import d’algunes despeses superi la quantia de 14.999,99 € , cal aportar relació de pressuposts demanats i justificació escrita del pressupost escollit)
Mitjançant la present, (nom i llinatges) ______________________________________ ____________________, amb DNI/NIE/passaport ____________________________ i domicili al carrer _____________________________________________ núm. ______ pis ____ població _____________________________ CP _____________, que actua en nom ____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
DECLAR sota la meva responsabilitat:
1.-Que totes les dades presentades en aquest compte justificatiu són certes.
2.-Que s’ha executat la totalitat de la despesa relacionada i que l’ajuda atorgada s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.
3.-Que del dany produït objecte d’ajuda s’han derivat els ingressos especificats a l’apartat 2 i despeses els justificants de les quals s’aporten en una relació adjunta, i que se n’indica, si escau, la desviació.
4.- Que les factures presentades per justificar l’ajut atorgat no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA.
5.- Que totes les despeses presentades en aquest compte justificatiu s’han abonat en la seva totalitat.
A fi de justificar l’adequada execució de la despesa realitzada i el fidel compliment de la finalitat per a la qual va ser concedida l’ajuda, davant l’Ajuntament de Pollença, com a òrgan concedent, s’emet la present declaració justificativa.
Pollença, _____ de/d’ _________ de 20__
_______________________ ______ ________________ de 2019
(signatura de la persona sol·licitant o representant legal)
AL SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE POLLENÇA