Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2299
Informe, proposta de Resolució/ Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del Servei d’Ocupació de les Illes Balears de 11 de març de 2019 per la qual es declara la caducitat i l’arxiu dels expedients presentats per les persones que consten en l’annex 1

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Amb data 16 de novembre de 2019 es va publicar (BOE núm. 277) la notificació de sol·licituds de requeriments de documentació motivats per la retrocessió dels pagaments de la sol·licitud d’ajuts de transport, discapacitat i/o a favor de les persones que consten en l’annex 1 d’aquesta resolució. En aquesta notificació es va advertir que si no es presentava la documentació en un termini de tres mesos es dictaria resolució de caducitat i d’arxiu del procediment.

2.El termini de tres mesos, abans esmentat, ha finalitzat sense que els interessats que consten en l’annex 1 hagin presentat la documentació requerida.

Fonaments de dret

1. L’article 9.4.i) del Decret 37/2015, de 22 de maig, d'aprovació dels Estatuts del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, preveu entre les funcions del president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, la concessió d’ajuts i subvencions.

2. L’article 73 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que “Els tràmits que hagin d’executar els interessats s’han de realitzar en el termini de deu dies a partir de l’endemà de la notificació de l’acte corresponent, excepte en el cas en què la norma corresponent fixi un termini diferent, (...) les persones interessades que no compleixin el que disposen els apartats anteriors, se’ls pot declarar que han perdut el seu dret al tràmit corresponent. No obstant això, s’ha d’admetre l’actuació de l’interessat, que produeix els seus efectes legals si es produeix abans o dins del dia en què es notifiqui la resolució en la qual es consideri que el termini ha transcorregut”

3. L'article 95.1 de la Llei 39/2015, de 26 de novembre, disposa que en els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada, quan el procediment es paralitza per causa que sigui imputable a aquesta, l'Administració li ha d'advertir que, transcorreguts tres mesos, se'n produirà la caducitat. Consumit aquest termini sense que el particular requerit realitzi les activitats necessàries per reprendre la tramitació, l'Administració ha

d'acordar l'arxivament de les actuacions i ha de notificar-ho a la persona interessada. Contra la resolució que en declari la caducitat, són procedents els recursos pertinents. No es pot acordar la caducitat per la simple inactivitat de la persona interessada en la formalització de tràmits, sempre que no siguin indispensables per dictar la resolució. Aquesta inactivitat no té cap més efecte que la pèrdua del dret a aquest tràmit.

4. L'article 45.1 de la Llei 39/2015, de 26 de novembre, estableix que els actes administratius seran objecte de publicació quan així ho estableixin les normes reguladores de cada procediment o quan ho aconsellin raons d'interès públic apreciades per l'òrgan competent.

Conclusió

Per l'exposat, s'informa favorablement la declaració de la pèrdua del dret al tràmit i la caducitat del procediment de referència, així com l’arxivament dels expedients, en haver transcorregut el termini de tres mesos des de que l’Administració va requerir els interessats perquè aportassin la documentació necessària per poder fer el pagament de la subvenció concedida, sense que l’hagin aportat.

 

Palma, 11 de març de 2019

El cap del Servei de Gestió de Vist-i-plau,

Programes d’Ocupació 5 La cap del Departament de Formació i Ocupació

Gabriel Oliver Crespí Catalina Rosa Pons Taberner

 

Proposta de Resolució

Atès l'informe del cap del Servei de Gestió de Programes d’Ocupació 5 amb el vist-i-plau de la cap del Departament de Formació i Ocupació, propòs al conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears que dicti una resolució en els termes següents:

1. Declarar la pèrdua del dret al tràmit i la caducitat del procediment de referència en haver transcorregut el termini de tres mesos des de que l'Administració va requerir a l'interessat perquè aportàs la documentació necessària per poder fer el pagament de la subvenció concedida, i no l'ha aportat.

2. Ordenar l'arxivament dels expedients relatius a les sol·licituds presentades per les persones que consten en l’annex 1.

3. Publicar aquesta Resolució Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució, d'acord amb el que disposa l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre).

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció Contenciosa Administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat la resolució, d'acord amb el que estableix l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa (BOE núm. 167, de 14 de juliol).

 

Palma, 11 de març de 2019

El Director del Servei d'Ocupació de les Illes Balears

Pere Torrens Martín

 

Conforme amb la proposta, en dict resolució

El conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del SOIB

Per delegació de competències

(Resolució d'11/08/2016 BOIB núm. 105, de 18 d'agost de 2016)

 

Palma, 11 de març de 2019

El director general d'Ocupació i Economia

Llorenç Pou Garcias

 

ANNEX 1

DNI/NIE

Apellidos y Nombre

Curso

Importe

*245L

PEHLIVANOV, ANASTAS DIMITROV

641/10

67,50 €

*433d

ANAECHE OGBUOSISI, INNOCENT CHIJIOKE

2143/13, 2158/14

78,00 €

*549L

ÁLVEZ, RICARDO DARÍO

530/15

72,00 €

*410J

TORRES GOMILA, DANIEL

1116/15

162,00 €

*887a

DIALLO, OUSMANE

1074/15

52,50 €

*423K

ÁLVAREZ MARTÍNEZ, ANTONIO

70/16

22,50 €

*480Q

BALZOLA GREÑO, ANTONIO

3623/16

34,50 €

*059X

LAMKAMDI, ABDELALI

2299/14, 2300/14, 2301/14, 2302/14

256,50 €

*566F

MÁS ARJONA, SERGIO

65/15

13,50 €

*903D

ICONARU ROMICA, GABRIEL

2974/13, 2981/13

31,50 €

*464D

LÓPEZ RICO, YOLANDA

 

74,05 €

*746R

ORJUELA DELGADO, LUZ STELLA

2591/13

36,00 €

*911A

GALÁN SÁNCHEZ, MARÍA JO´SÉ

928/13

22,50 €

*969X

GELABERT FEMENIAS, JAIME

427/13

58,50 €

*123H

GOITIA DEDELBOY, ELVA BLANCA

888/08

54,00 €

*484Q

BAÍDEZ SÁNCHEZ, MARÍA ISABEL

1047/13, 1048/13

63,00 €

*364Y

MOSQUERA BAGUI, CRISTHIAN JOHN

659/11

21,00 €

*169F

GIL BUFÍ, CATALINA

 

40,50 €

*468F

BORRALLO RUÍZ, RAÚL

1764/13. 2653/13

67,50 €

*810Q

ALONSO FELGUEIRAS, ANSELMO LUÍS

1718/14, 1719/14

270,00 €

*810Q

ALONSO FELGUEIRAS, ANSELMO LUÍS

1720/14

144,00 €

*455M

SALAS TORRES, SERGIO

74/15

9,00 €

*455M

SALAS TORRES, SERGIO

75/15

27,00 €

*455M

SALAS TORRES, SERGIO

79/15

21,00 €

*455M

SALAS TORRES, SERGIO

77/15

43,50 €

*599A

AYNAOU, YOUSSEF

817/15

57,00 €

*599A

AYNAOU, YOUSSEF

823/15

7,50 €

*041H

CONCEICADO DOS SANTOS, ENALDO

 

111,00 €

*989Y

HESSINA SID, BRAHIM

3732/13

725,69 €

*841Y

SAHAKYAN, NORIK

246/15

30,00 €

*388V

QUETGLAS QUETGLAS, LLIBERT

1057/15, 1058/15

34,50 €

*929T

PINDEA PINDEA, CLAUDIA LOREDANA

272/16

58,50 €

*992Z

GARCÍA GARCÍA, LUZ ADRIANA

1357/15

45,00 €

*992Z

GARCÍA GARCÍA, LUZ ADRIANA

 

135,00 €

*998P

RODRÍGUEZ LEAL, EIMY JOHANNA

710/15

46,50 €

*113Z

PRIETO RAMOS, TATIANA

1997/14

30,00 €

*113Z

PRIETO RAMOS, TATIANA

1999/14

21,00 €

*113Z

PRIETO RAMOS, TATIANA

1587/15

21,00 €

*973J

CALDERÓN VALDERRAMA, CARLOS ANDRÉS

2015/14, 2119/14, 2121/14, 2165/14, 2173/14, 2175/14

100,50 €

*808S

PARRA TRIGO, PATRICIA

5643/12, 5645/12

175,50 €

*472Q

MANZANO RODRÍGUEZ, MANUEL

 

888,60 €

*483E

ROMERO MARTÍNEZ, MARÍA ISABEL

1588/15

220,50 €

*357G

LÓPEZ GOR, MARÍA BELÉN

573/13

198,00 €

*991F

COLMENERO COSTA, MARÍA DE LAS NEUS

1227/15, 1491/15

49,50 €

*877R

RIVERO, MARIELA ISABEL

2371/14, 2372/14, 2373/14

109,50 €

*588Q

MONJOIN, MARC JEAN

872/15

67,50 €

*588Q

MONJOIN, MARC JEAN

873/15

7,50 €

*445B

FERREIRA, MARTÍN

76/16

36,00 €

*607C

SORIA TORRECILLA, ROBERTO

2349/14

25,50 €