Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2290
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 14 de març de 2019 per la qual es convoca la provisió, pel procediment de concurs, del lloc de cap de grup de Comptabilitat i Pressuposts de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB nº 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB nº 11/2013, de 22 de gener), i d'acord  amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicat en el BOIB nº 87/2011, d'11 de juny), així com d'acord amb el Decret 8/2018, de 23 de març, pel qual es regula la capacitació lingüística del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB nº 37, de 24 de març, dicto la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública del lloc de cap de grup de Comptabilitat i Pressuposts de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salud, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana previst en el Decret 8/2018 per a la categoria de què es tracti. Aquests requisits s'han de complir en la data de publicació de la convocatòria, excepte el requisit de llengua catalana que s'haurà d'acreditar dins del termini de presentació de sol·licituds.

2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

– Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1..........................................0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

– Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2..........................................0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s'opta (màxim 60 punts):

– Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

  • Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 19.....................0,20 punts per cada mes complet.

  • Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19.......................................0,15 punts per cada mes complet.

  • Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 19...........................0,10 punts per cada mes complet.

– Altra experiència professional relacionada amb el lloc al qual s'opta, segons allò que s'estableixi en la convocatòria (màxim 20 punts)……….............................0,075 punts per cada mes complet.

Als efectes del punt anterior, es considera altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

  • Experiència en unitats o òrgans administratius del sector públic realitzant totes o algunes de les funcions del lloc convocat.

  • Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció, justificadament, consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s'opta (màxim 30 punts):

– Per tenir el títol oficial de llicenciatura o grau en economia o en administració i direcció d’empreses o en finances i comptabilitat, o bé qualsevol titulació anterior equivalent........................................................................................... 7 punts

- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al qual s'opta……………..............….....................0,10 punts (amb un màxim de 17 punts)

Als efectes del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

  • Economicopressupostària.

  • Comptabilitat.

  • SAP Financer.

  • Informàtica referida a aplicacions d'ofimàtica a nivell d'usuari.

  • I amb un màxim de 300 hores cada una de les àrees següents: qualitat, recursos humans i prevenció de riscs laborals.

  • Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció, justificadament,  consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

  • Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.  En el cas de què l'activitat hagi estat organitzada per qualsevol organisme públic i entitat de dret públic conforme l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, la persona interessada ha d'acreditar aquesta condició.

  • Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

  • Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

– Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell C1 ……………..…..…….............................................…4 punts

– Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell C2 ……………..…..….............................................……5 punts

(Només es valorarà el major nivell que posseeixi el/la concursant)

– Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell E (llenguatge administratiu)……............................1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc dependrà del/de la director/a de Gestió i Serveis Generals de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca i desenvoluparà les funcions pròpies d'un cap de grup de Comptabilitat i Pressuposts, entre les quals les següents:

a) Dirigir, organitzar, controlar i planificar el treball de la unitat.

b) Elaborar i gestionar els documents comptables.

c) Elaborar i comprovar els informes comptables que s’han de trametre al Servei de Salut.

d) Coordinar la gestió econòmica i pressupostària de tots els centres de despesa de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca.

e) Elaborar i tramitar les propostes de modificació de crèdits pressupostaris de la Gerència.

f) Dur el registre i la comptabilització de les factures de la Gerència en el sistema SAP.

g) Dur el manteniment dels fitxers de proveïdors en el sistema SAP.

h) Confeccionar, introduir i aprovar els documents comptables en el sistema SAP.

i) Dur el seguiment i la comptabilització, al tancament de l'exercici pressupostari, de totes les factures de la Gerència pendents de ser imputades a pressupost.

j) Dur el seguiment i la contestació a totes les peticions rebudes de proveïdors sobre conciliació de comptes per auditories, consultories...

k) Preparar la documentació necessària a Tresoreria de la CAIB de canvi de situacions jurídiques de tercers: embargaments, cessions, fusions, factoring...

l) Dur a terme el control i la gestió de la liquidació de les factures.

m) Dur a terme el control i maneig de la caixa forta (fons a justificar).

n) Elaboració i comptabilització de nòmines.

o) Qualsevol altre que li encomani l’òrgan unipersonal de direcció de la Gerència o els òrgans de gestió d'aquesta.

4) Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia acarada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

 5) La sol·licitud per a participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals a comptar des del dia següent a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S'ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President/a: Miquel Angel Palou Bestard (designat/da pel secretari general del Servei de Salut)

- Vocals:

  • Joan Miquel Barceló Mas (designat/da pel director general del Servei de Salut)

  • Senyor Francesc Planas Martorell (designat/da pel director gerent del centre)

  • Senyora Joaquina Ripoll Sánchez (designat/da pel director de la divisió –o de l'àrea de direcció- a la qual estigui adscrit el lloc)

- Secretari/a: Senyora Isabel Lenguas Rosillo (designat/da pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix qualque vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

 

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució –que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació en el BOIB, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.

 

Palma, 14 de març de 2019

El director general de l'Ib-Salut

(PD Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21 de gener de 2016)