Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA BALEAR DE L'AIGUA I LA QUALITAT AMBIENTAL

Núm. 2272
Resolució del director gerent de l’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental per la qual s’aprova la convocatòria pública per a la cobertura de la plaça vacant de Cap d’unitat de contractació, mitjançant el procediment de concurs de mèrits a l’illa de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En la sessió del Consell d’Administració de l’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental, de dia 6 d’octubre de 2016, es van adoptar, entre d’altres, els següents acords:

Primer.- Aprovar la proposta de Pla d’eficàcia per als anys 2016-2017 a l’àrea de recursos humans.

Segon.- Elevar la proposta de modificació de la Relació de Llocs de Treball que contempla el Pla d’eficàcia i eficiència per als anys 2016-2017 a l’àrea de recursos humans, a la Comissió Inter departamental de Retribucions de la comunitat autònoma de les Illes Balears, per tal de que n’emeti l’informe pertinent.

Tercer.- Facultar al director gerent per a fer els tràmits necessaris per tal de donar compliment al Pla d’eficàcia i eficiència per als anys 2016-2017 a l’àrea de recursos humans, inclosos els següents:

  • Modificar la Relació de Llocs de Treball de l’Agència, pel que fa a la creació de les places noves, modificacions de places ja creades, dotació de places, eliminació de places vacants, una vegada que la Comissió Interdepartamental de Retribucions n’hagi informat favorablement.
  • Iniciar i tramitar, en la seva totalitat, els expedients de contractació de personal per a la cobertura de les places vacants i dotades.

2. Les actuacions previstes al Pla d’eficàcia i eficiència esmentat al punt anterior contemplen ,entre d’altres, la modificació de la plaça dotada i vacant de Tècnic superior MAA1438 que passa a Cap d’unitat de contractació.

3. En data 18 de novembre de 2016 la Comissió Interdepertamental de Retribucions ens va remetre el certificat d’acord de la sessió celebrada el dia 15 de novembre, pel qual s’informa favorablement la petició feta per l’Agència, sobre la modificació de la plaça MAA1438 (cap d’unitat de contractació ) de la RLT, sempre i quan s’emeti abans de la seva adopció, l’informe previ i favorable de la Direcció General de Pressuposts i finançament amb expressa referència al respecte a la massa salarial autoritzada i l’existència de dotació pressupostària suficient i adequada.

4. En data 2 de juny de 2017 va tenir entrada al registre de l’Agència l’informe favorable de la direcció general de pressuposts de la CAIB, per a la creació i dotació del lloc de treball MAA1438 de Cap de la Unitat de Contractació.

5. Per Resolució del director gerent de l’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental d’5 de desembre de 2017 es modifica la Relació de Llocs de Treball, incloent la modificació de la plaça dotada i vacant de Tècnic superior MAA1438 que passa a Cap d’unitat de contractació.

6. En data 18 de febrer de 2019 la direcció general de Funció Pública i Administracions Públiques emet informe favorable relatiu a les bases de la convocatòria per a la cobertura de la plaça vacant de Cap d’unitat de contractació, mitjançant el procediment de concurs de mèrits.

7.- Les bases d’aquesta convocatòria s’han negociat amb el Comitè d’Empresa.

Fonaments de dret

1. L’article 25 del Decret 100/2015, de 18 de desembre, pel qual s’aproven els Estatuts de l’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental

2. L’article 23 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. Articles 55 i 59 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.

4. La Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d’autorització i d’informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic.

5. Article 24 del conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1.- Aprovar la convocatòria pública per a la cobertura de la plaça vacant de Cap d’unitat de contractació, a l’illa de Mallorca, mitjançant el procediment de concurs de mèrits.

2.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria ,que s’adjunten com a annex I d’aquesta Resolució, d’acord amb el barem de mèrits que especifica l’annex II.

3.- Designar els membres del la Comissió Tècnica de Valoració, figuren a l’annex III.

4.- Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que esgota la via administrativa, pot presentar-se recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques. El termini per interposar-ho és d'un mes comptador des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s’hagi publicat aquesta Resolució, d’acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 13 de març de 2019.

El director gerent Antoni Garcias Coll

 

ANNEX I Bases de la convocatòria per a la cobertura del lloc de treball vacant de Cap d’unitat de contractació mitjançant el procediment de concurs de mèrits

1. Objecte de la convocatòria

L’objecte d’aquesta convocatòria és la cobertura del lloc de treball vacant de cap d’Unitat de contractació amb el codi (MAA1438), a l’illa de Mallorca.

2. Forma de proveïment

El proveïment del lloc de feina objecte d’aquesta convocatòria es realitzarà mitjançant el procediment de concurs de mèrits entre el personal laboral fix de l’Agencia Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental, d’acord amb el que estableix l’article 24 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

3. Requisits i condicions de participació

3.1. Hi pot participar tot el personal laboral fix al servei de l’Agencia Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental, llevat de la suspensió ferma.

3.2. Per optar al lloc de feina s’ha de complir el requisit de titulació de la plaça (MAA1438) que figuren a la Relació de lloc de feina, llicenciatura en Dret o equivalent o llicenciatura en Ciències Econòmiques o equivalent, i pertànyer al grup professional A.

3.3.S’ha d’acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell C1. Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) o expedit o homologat per l’òrgan competent de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.

4. Sol·licituds i documentació

4.1.El termini de presentació de les sol·licituds serà de set dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. També es publicarà a la web de l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental, http://www.abaqua.cat.

4.2.El model de sol·licitud es troba al web de l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental., http://www.abaqua.cat, i al Registre de les oficines de l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental situat al carrer Gremi Corredors num 10 07009 Palma.

4.3. Llocs de presentació: Registre de les oficines de l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental, carrer Gremi Corredors num 10 07009 Palma o en altres registres, en la forma que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest darrer cas s’haurà d’enviar per fax 971 177678 o per correu electrònic a la direcció, concursosoposicionsabaqua@lagencia.cat , còpia de la sol·licitud, sense els annexos, amb el segell d’entrada.

En tot cas la sol·licitud s’ha de registrar i s’ha de segellar tota la documentació que s’hi adjunti.

4.4. No es valorarà cap mèrit que no s’hagi justificat com cal dins el termini de presentació de sol·licituds.

4.5. Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el seu consentiment perquè l’Administració tracti les seves dades personals, a l’efecte derivat d’aquesta convocatòria.

4.6. En el termini d’un mes comptador des del dia en què la resolució d’adjudicació del lloc de feina objecte d’aquesta convocatòria sigui ferma, les persones que hi hagin participat i que no hagin obtingut el lloc de feina poden sol·licitar la devolució de la documentació aportada.

5. Acreditació dels requisits i dels mèrits

5.1. Els requisits i els mèrits de tots els candidats i de totes les candidates s’han d’acreditar amb referència al darrer dia del termini general de set dies hàbils per presentar sol·licituds, el qual es computa a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el BOIB.

5.2. Els requisits i els mèrits corresponents s’han d’acreditar en la forma següent:

a) Titulació acadèmica: una còpia compulsada del títol (anvers i revers).

b) Coneixements de llengua catalana: còpia acarada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, el nivell de coneixements de llengua catalana nivell C1, expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.

c)Cursos, seminaris, beques, etc.: una còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s’han dut a terme, amb expressió del nombre d’hores de durada de l’acció formativa.

d)Publicacions: un exemplar de la publicació o referències bibliogràfiques identificat ives de la publicació i de la seva autoria.

e) Experiència professional.

- Serveis prestats a l’Administració pública (incloses les entitats autònomes). Aquest mèrit s’ha d’acreditar documentalment de la manera següent:

En el cas de serveis prestats a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’ha d’aportar un certificat expedit per l’òrgan competent, que acrediti els serveis prestats, les funcions i tasques realitzades, per tal de justificar que es tracta de funcions iguals o similars a la categoria professional objecte d’aquesta convocatòria.

- Treballs en entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), consorcis, fundacions del sector públic, empreses societàries del sector públic i empreses privades:

El certificat de la vida laboral (expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o l’òrgan equivalent d’altres països de la Unió Europea), i l’acreditació de la categoria i de les funcions fetes mitjançant el contracte laboral o un certificat de l’empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d’una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions que s’han exercit. En el cas que la documentació acreditativa s’hagi emès en llengua estrangera, perquè es pugui valorar com a mèrit, la persona interessada n’ha de presentar una traducció jurada.

- Treballs realitzats en l’exercici lliure. S’ha d’aportar: l’IAE.

5.3. En el supòsit que la documentació acreditativa d’un mèrit consti en llengua estrangera, la persona interessada té la càrrega d’aportar una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s’ha de valorar.

5.4. Les persones candidates han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats per apartats del barem de mèrits i numerats correlativament.

6. Llistes de persones admeses i excloses

6.1. En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses amb expressió de la causa d’exclusió per a cada persona.

6.2. Aquesta resolució es publicarà al tauler d’anuncis de l’Agencia Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental i a la web www.abaqua.es.

6.3. Les persones excloses disposaran d’un termini de cinc dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de la resolució provisional en el tauler d’anuncis de l’Agencia Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental i a la web www.abaqua.es., per esmenar les deficiències detectades i per aportar els documents preceptius.

6.4. En haver finalitzat el termini indicat se publicarà en el tauler d’anuncis de l’Agencia Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental i a la web www.abaqua.es. la llista definitiva de persones admeses i excloses del concurs, amb expressió de les causes d’exclusió.

7. Barem de mèrits

7.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex 2.

7.2. En cas d’empat quant a la puntuació total dels mèrits obtinguts, per dirimir aquesta situació, es tindran en compte els criteris següents i per aquest ordre:

-. 1. Aplicació de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, per a la dona.

-. 2n. Més antiguitat a l’Administració de les Illes Balears

-. 3r. Majors de 45 anys

En cas de persistir l’empat, s’ha de dur a terme un sorteig.

8. Comissió Tècnica de Valoració

8.1. La comissió tècnica de valoració estarà constituïda per cinc persones com a membres titulars i per les seves suplents. Tres persones, una de les quals exercirà les funcions de president o de presidenta, designades pel Director Gerent, i dues persones designades pel Comitè d’empresa.

Els seus membres són responsables de l’objectivitat del procediment selectiu així com del compliment de les bases de la convocatòria i la publicació dels resultats.

8.2. D’entre les persones vocals, les persones que són membres de cada Comissió han de designar en la primera sessió quina d’elles ha d’actuar com a secretari o secretària.

8.3. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, encara que hagin començat a exercir-ne les funcions, poden cessar en aquestes funcions i ser substituïdes per l’òrgan que les va nomenar.

8.4. .En la sessió de constitució, el President o presidenta sol·licitarà dels membres, titulars i suplents declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies previstes en l’article 23 de la Llei 40/2015 d’1 d’octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

8.5. Per a la constitució vàlida de la Comissió Tècnica de Valoració, als efectes de fer sessions, deliberacions, valoracions, puntuacions i de presa d’acords, es requerirà sempre la presència del president o de la presidenta i del secretari o de la secretària i que hi sigui present la majoria de persones que són membres de la Comissió.

8.6. Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

a)Valorar els mèrits al·legats per les persones concursants al lloc de proveïment d’aquesta convocatòria.

b)Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones aspirants presentades i les puntuacions obtingudes per cadascuna d’elles.

c)Fer la proposta corresponent dirigida al Director Gerent de l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental, de la persona candidata que hagi obtingut major puntuació.

8.7. Cada una de les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració puntuarà els diversos mèrits al·legats per les persones aspirants. El secretari o la secretària de la Comissió ha de signar els fulls de valoració dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l’acta a la qual s’adjuntin.

8.8. De cada sessió es farà un acta on consti les persones que hagin assistit, el lloc i temps en que s’ha celebrat, els punts principals de la deliberació, la forma i el resultat d’aquesta i el contingut dels acords.

8.9. Si qualque persona que n’és membre no volgués signar, se’n deixarà constància a l’acta i es donarà per vàlida sense la seva signatura.

8.10. Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d’interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s’han d’indicar clarament en l’acta de la sessió en què s’hagin acordat.

9. Resolució de la convocatòria

9.1. El termini per a la resolució del concurs serà d’un mes , comptadors des del dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

9.2. Un cop publicada la proposta provisional, les persones interessades podran formular observacions o reclamacions en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta proposta provisional al tauler d’anuncis de l’Agencia Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental i a la web www.abaqua.es

9.3.Un cop examinades les observacions i les reclamacions presentades dins el termini, i oïdes les possibles persones afectades si es considera convenient, la Comissió Tècnica de Valoració adreçarà al Gerent la proposta definitiva d’adjudicació de la plaça, la qual podrà incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i de les reclamacions abans esmentades, a més de l’esmena d’ofici dels errors detectats.

9.4. Després d’haver vist la proposta definitiva de la Comissió Tècnica de Valoració , el Director gerent dictarà la resolució d’adjudicació del lloc de feina. Aquesta Resolució es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i la web http://www.abaqua.cat.

10. Presa de possessió

10.1. El termini de presa de possessió de la nova destinació obtinguda serà de deu dies hàbils. Si la resolució comporta el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió serà d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució.

10.2. Per necessitats del servei o per sol·licitud motivada que ho justifiqui per part de la persona interessada, el director gerent podrà acordar una pròrroga d’aquest termini de cessament de fins a un mes i haurà de comunicar-la a la unitat a què s’hagi destinat la persona treballadora.

10.3. Els efectes econòmics començaran a comptar a partir del dia de la presa de possessió.

11. Període mínim de permanència en el lloc de feina adjudicat

El personal laboral que obtingui destinació en aquesta convocatòria està obligat a restar durant el període de dos anys en el lloc de feina. Durant aquest període no poden prendre part en convocatòries de proveïment de llocs de feina convocades per l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental.

ANNEX 2 ​​​​​​​BAREM DE MÈRITS

1. Antiguitat a les administracions públiques

Per cada mes complet d’antiguitat reconeguda a l’Administració pública territorial o institucional (organisme autònoms, agencies, entitats públiques empresarials i consorcis). 0.2 punts per mes, fins un màxim de 5 punts.

 Per cada mes complet de antiguitat reconegut en Societats mercantils públics i fundacions del sector públic. 0,1 punt por mes, fins un màxim de 5 punts.

Fins un màxim de 5 punts.

2. Experiència professional

Serveis prestats en una empresa privada exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a la categoria professional objecte d’aquesta convocatòria en l’àmbit de la contractació administrativa: 0,2 punts per mes, fins un màxim de 10 punts.

Serveis prestats a qualsevol Administració Pública, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a la categoria professional objecte d’aquesta convocatòria en l’àmbit de la contractació administrativa: 0,2 punts per mes treballat, amb un màxim 11 punts.

La puntuació màxima assolible a n’aquest apartat és de 21 punts.

3. Coneixements orals i escrits de català

S’han de valorar els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:

Coneixements de català. Puntuació màxima 2 punts.

Certificat C2 o equivalent 1,5 punts

Certificat LA (abans nivell E) 0,50 punts

En el supòsit que l’aspirant acrediti la possessió de més d’un certificat, només s’atorgarà puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, tret del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (cas en què la puntuació es pot acumular a la de l’altre certificat que s’acredita). La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.

4. Mèrits acadèmics

Només s’han de valorar les titulacions acadèmiques dels estudis acadèmics que estan directament relacionades amb les funcions de categoria professional objecte de la convocatòria, i sempre que siguin diferents de la titulació que s’exigeix com a requisit per participar-hi. Per tant, no s’han de valorar com a mèrit aquells estudis que són una passa prèvia i necessària per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen el requisit per participar en la convocatòria.

a) Titulacions acadèmiques

Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l’equivalència de les quals hagi reconegut i hagi establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis. La puntuació màxima assolible és de 8 punts.

Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent: 4 punts

Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3 punts

Per cada títol de doctor: 2,5 punts

· Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d’actualització universitària) es valoren a raó de 0,050 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel Reial decret 1497/1987, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,125 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s’entén que els crèdits són LRU i s’han de computar, d’acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,050 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior o el primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí que es pot valorar la llicenciatura o l’equivalent.

b) Formació

Coneixements d’aplicacions informàtiques relacionades amb el lloc de feina. Es valoraran els certificats acreditatius de cursos de durada igual o superior a 10 hores d’aplicacions informàtiques expedits per centres oficials o escoles de l’administració pública i que es detallen a continuació. Es valorà a raó de 0,1 punts cada deu hores). Puntuació màxima 2 punt.

Formació complementària relacionada amb el lloc de feina. Es valoraran els certificats acreditatius de durada igual o superior a 10 hores expedits per centres oficials que es detallen i conforme a la puntuació indicada a continuació. Es valorarà a raó de 0,1 cada deu hores. Puntuació màxima 5 punts.

Cursos impartits. Es valoraran els certificats acreditatius de durada igual o superior a 10 hores expedits per centres oficials que es detallen i conforme a la puntuació indicada a continuació. Es valorarà a raó de 0,1 cada deu hores. Puntuació màxima 2 punts.

 En tots els casos s’han de valorar una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa encara que se n’hagi repetit la participació.

5.Entrevista personal

Valoració màxima de 5 punts

 

ANNEX 3 Comissió Tècnica de Valoració:

President/a: Asunción Moscardó Covo. Cap de l’Àrea Econòmica

Vocal 1: Pilar Sánchez Mateos Rubio. Cap de l’Àrea de gestió de sanejament

Vocal 2: Miquel Trobat Fullana. Enginyer Superior

Vocal 3.Santiago Del Rio Matute. Representant del Comitè d’empresa

Vocal 4.Andres de la O Gutiérrez. Representant del Comitè d’empresa

President/a suplent: Marta López Morey. Cap de l’Àrea jurídica

Vocal 1 suplent: Juan Antonio Garcia Martínez. Cap de l’Àrea de gestió d’abastament

Vocal 2 suplent: Rosa Ocon Buira. Tècnica Superior

Vocal 3 suplent: Antonio Parietti Delgado. Representant del Comitè d’empresa

Vocal 4 suplent: Tomàs Vilaire Batle. Representant del Comitè d’empresa​​​​​​​