Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 2255
Resolució del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni d’anotació en l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de la pròrroga tàcita del contracte d’arrendament d’un immoble ubicat al carrer d’Eusebi Estada, 48, de Palma (PRO02 248/2019-DGTPFP 66/2019 PATRIM)
Fets
1. El 21 de juliol de 2006 es va celebrar un contracte d’arrendament d’un immoble situat al carrer d’Eusebi Estada, 48, de Palma, per un termini de 9 anys i 9 mesos, comptadors des de l’1 d’agost de 2006 fins al 30 d’abril de 2016, amb els propietaris del local esmentat, la Sra. Francisca Maria Llompart Palou, el Sr. Mateu Lliteres Fullana, la Sra. Maria Cardona Barceló i el Sr. Sebastià Riusech Mas, com a part arrendadora, i la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, com a part arrendatària.
2. Aquest contracte preveu, en la clàusula tercera, la pròrroga tàcita si no hi ha un preavís en sentit contrari, comunicat per qualsevol de les dues parts signants del contracte amb tres mesos d’antelació al venciment del contracte.
3. Les referències del Registre de la Propietat d’aquest immoble, dividit en tres locals, són les següents:
4. El número d’actiu a l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears és el 100000001853.
5. A l’immoble es troben ubicats el Casal d’Associacions d’Immigrants i l’Oficina d’Informació i Orientació als Immigrants.
6. L’11 de febrer de 2019, va tenir entrada a la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques un ofici de la secretària general de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació amb la documentació relativa a la pròrroga tàcita de l’arrendament de l’immoble esmentat, per al període comprès entre l’1 de maig de 2019 i el 30 de d’abril de 2020, que és, entre d’altres, la següent:
7. El 14 de febrer de 2019, el director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni, va enviar un ofici d’esmenes, que varen ser subsanades mitjançant ofici rebut el dia 25 de febrer de 2019.
8. Tenint en compte la quantitat esmentada, aquest expedient requereix la fiscalització prèvia per part de la Intervenció General.
Fonaments de dret
1. L’article 65 i els següents de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 49, de 24 d’abril), el Decret 127/2005, de 16 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei 6/2001, d’11 d’abril del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 192, de 24 de desembre de 2005) i la resta de disposicions aplicables.
2. El Decret 8/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol).
3. El Decret 9/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears (BOIB núm.97, de 2 de juliol).
4. El Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost).
5. El Decret 49/2016, de 22 de juliol, de cessament i nomenament d’alts càrrecs de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, en el qual es disposa el nomenament, entre d’altres, del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 93, de 23 de juliol).
6. El contracte principal d’arrendament, subscrit el 21 de juliol de 2006.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Anotar en l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la pròrroga tàcita del contracte d’arrendament d’un immoble ubicat al carrer d’Eusebi Estada, 48, de Palma comptador des de l’1 de maig de 2019 fins al 30 d’abril de 2020, per una renda mensual de 4.016,38 €, inclòs l’IVA, que fa un total de despesa de 48.196,56 € (IVA inclòs), que va a càrrec de la partida pressupostària 17101 G/313K01/20200/00, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient en els pressuposts generals de la Comunitat Autònoma, amb l’objectiu que continuïn ubicant-s’hi oficines de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
2. Notificar aquesta Resolució a la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació, sens perjudici que s’hagi de tramitar el procediment econòmic financer corresponent.
3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 13 de març de 2019
El director general,
José Luis Gil Martín