Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 1739
Aprovació bases i convocatòria específica comissió de serveis subinspector Policia Local
Per fer constar que en data de 21 de febrer de 2018 la Junta de Govern Local acordà aprovar les bases i convocatòria específica per a la cobertura, en comissió de serveis, de la plaça de subinspector –RLLTF0017- de la Policia Local de l’Ajuntament de Sa Pobla, conforme segueix:
« Bases de la convocatòria específica per a la cobertura, en comissió de serveis, de la plaça de subinspector –RLLTF0017- de la Policia Local de l’Ajuntament de Sa Pobla
PRIMERA. Objecte
Cobertura en comissió de serveis, de caràcter voluntari de la plaça de subinspector –RLLTF0017- vacant i dotada pressupostàriament en la plantilla orgànica de la Policia Local de l’Ajuntament de Sa Pobla, amb personal funcionari de carrera del mateix grup i escala que pertanyi a qualsevol dels ajuntaments de les Illes Balears que compleixi els requisits d’aquesta convocatòria.
Escala: Administració especial, subescala serveis especials, classe policia local, categoria subinspector. Escala executiva.
Grup: A, subgrup A2.
SEGONA. Requisits de les persones aspirants, per participar en aquesta convocatòria, que han de reunir i acreditar en la data de finalització del termini d’admissió de les sol·licituds:
Complir amb els requisits de l’article 32 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, modificat per la Llei 11/2017, de 20 de desembre i desenvolupat reglamentàriament pel Decret 28/2015, de 30 d’abril, Reglament marc de coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears.
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Tenir divuit anys complerts.
c) Estar en possessió, o en condicions d’obtenir-lo en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, la titulació acadèmica o equivalent al grup al que pertany la plaça convocada (Grup A, subgrup A2): del títol universitari de Grau (actual sistema Pla Bolonya) o del títol universitari de Diplomatura (sistema anterior al Pla Bolonya), de conformitat amb l’article 76 de l’Estatut Bàsic de l’empleat Públic aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015 (TREBEP).
d) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o menyscabi el correcte desenvolupament de les funcions, en relació amb el quadre d'exclusions que reglamentàriament es determini, en els supòsits d'accés pel torn lliure. En els supòsits d'accés per promoció és un requisit no patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o menyscabi el correcte desenvolupament de les funcions.
e) No haver estat separat del servei de l'administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a exercir la funció pública.
f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
g) Posseir els permisos de conduir de les classes A i B.
h) Comprometre, mitjançant una declaració jurada, a portar armes i, si escau, a utilitzar-les.
i) Acreditar el coneixement de la llengua catalana del nivell B2.
j) Tenir la condició de personal funcionari de carrera del mateix grup i escala del cos de la Policia Local de qualsevol dels Ajuntaments de les Illes Balears.
k) No trobar-se en situació de segona activitat amb o sense destí.
l) Certificat mèdic que acrediti l’aptitud per a desenvolupar les funcions pròpies de la categoria a la que s’accedeix.
TERCERA. Durada de la comissió de serveis
La comissió de serveis té caràcter temporal per un termini inicial de 6 mesos, susceptible de pròrroga, prèvia justificació de l’òrgan competent, per un termini màxim de dos anys, i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits, de conformitat amb l’article 88 ter de la Llei 3/2007 de Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i 178 del Decret 28/2015 de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears:
I. Pel transcurs del temps per al qual s’ha concedit, que no pot ser superior a dos anys. Excepcionalment, quan les necessitats del servei ho requereixin, i només pel que fa a la comissió de serveis ordinària voluntària, l’òrgan competent pot prorrogar aquest termini.
II. No obstant, abans de transcórrer el temps de concessió, també pot finalitzar la comissió de serveis ordinària voluntària per les següents causes:
a) Quan el lloc de treball es proveeix amb caràcter definitiu.
b) Quan el lloc es cobreix per adscripció provisional de personal funcionari de carrera.
c) Per renúncia voluntària del titular de la comissió acceptada per l'Administració, pel que fa a les de caràcter voluntari.
d) Excepcionalment, si s'acredita que el titular de la comissió manifesta compliment inadequat, rendiment insuficient o manca d'adequació al lloc de treball que impedeix dur a terme amb eficàcia les funcions atribuïdes al lloc. En aquest cas, s'ha de dur a terme un procediment contradictori i s'ha de sentir a la corresponent Junta de Personal.
e) Per amortització del lloc de treball.
f) Perquè la persona comissionada obté un lloc de treball amb caràcter definitiu.
g) Per passar a una altra situació administrativa diferent de la de servei actiu que impliqui reserva del lloc de treball.
QUARTA. Presentació de sol·licituds i documentació
1. Les sol·licituds per participar en la convocatòria aniran dirigides al batle de l’ajuntament de Sa Pobla i s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (ANNEX 1) i haurà de recollir expressament manifestació que es reuneixen tots i cada un dels requisits exigits a la data de finalització del termini de presentació. Es presentaran en el Registre general de l’Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En el cas que la sol·licitud es presenti en algun registre distint al Registre General de l’Ajuntament de Sa Pobla, és convenient que avanci la sol·licitud registrada al correu electrònic recursoshumans@sapobla.cat .
2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquesta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
La no presentació de la sol·licitud dins el termini establert i en la forma escaient, suposarà l’exclusió de la persona aspirant.
3. Les persones aspirants, per ser admeses i prendre part en la convocatòria, han d’adjuntar a la sol·licitud:
• Relació dels mèrits aportats segons model annex II, en què es recullin ordenadament els mèrits al·legats, estructurada segons els blocs en què es divideix el barem de mèrits recollit a la base sisena (6ª).
• Declaració responsable de l’aspirant que compleix amb totes les condicions exigides a la base segona (2ª), referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
CINQUENA. Procediment
La convocatòria es regirà pel sistema de concurs, de conformitat amb l’establert a l’article 177 i 178 del Decret 28/2015, del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, en el termini màxim d’un mes, comptador des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, podent ser declarada deserta si cap dels candidats aconseguís el nivell suficient per al lloc, segons el parer de l’òrgan competent.
Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el tauler d’anuncis i al portal de transparència de la web de l’Ajuntament de Sa Pobla.
SISENA. Mèrits
El barem de mèrits és el que s'estableix a l'Annex 4 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat per Decret 28/2015, de 30 d'abril. La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 78.40 punts, d'acord amb el que s'estableix en els apartats següents, per a cada tipus de mèrit.
1. Valoració del curs de capacitació
1.1. Valoració del curs de capacitació de la mateixa categoria a la qual s'accedeix
Solament es valoren els cursos expedits o homologats per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) que estiguin en vigor. La valoració de la nota obtinguda en el curs bàsic de capacitació per a l'accés a la categoria de subinspector de policia local és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,8 fins a un màxim de 8 punts. En la resta de categories a les quals els sigui exigible el curs de capacitació per a l'accés és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,5 fins a un màxim de 5 punts.
1.2. Valoració del curs de capacitació d'una categoria superior a la categoria a la qual s'accedeix
La valoració del curs de capacitació d'una categoria superior a la categoria a la qual s'accedeix solament es valorarà en els procediments de promoció interna, externa, mobilitat i de provisió de llocs de treball.
Solament es valoren els cursos expedits o homologats per la EBAP que estiguin en vigor. La valoració per la possessió del curs de capacitació corresponent és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,4 fins a un màxim de 4 punts.
2. Valoració dels serveis prestats
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 8 punts, d'acord amb els següents criteris:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia auxiliar: 0,016 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia local: 0,033 punts.
c) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d'oficial: 0,041 punts.
d) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de sotsinspector: 0,05 punts.
3. Antiguitat
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts, d'acord amb els següents criteris:
Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,2 punts per any.
La data de referència per realitzar la valoració és la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació i s'acreditarà mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.
4. Estudis acadèmics oficials
Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis realitzats a l'estranger, s'acreditarà l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.
Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix o a partir d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-ho, excepte el cas que les titulacions corresponguin a branques diferents.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 21 punts, d'acord amb els següents criteris:
a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,5 punts, fins a un màxim d'1,5 punts.
b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 1 punt, fins a un màxim de 3 punts.
c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l'ensenyament artístic superior: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.
d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 6 punts.
e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim d'1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, obtindran 0,5 punts, d'acord en l'article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre.
f) Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.
Únicament es valoraran la possessió dels títols de nivell superior a l'exigit per a l'ingrés en la categoria a la qual s'accedeix o la possessió d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, excepte el cas del títol de doctor, que se sumeixi a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques diferents.
5. Valoració dels coneixements de llengües
5.1. Coneixements orals i escrits de llengua catalana
Es valoren els certificats expedits per la EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:
a) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1,75 punts
b) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts
c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat I): 0,50 punts
Únicament es valorarà el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada (excepte en cas que estar en possessió d'un determinat nivell de català sigui requisit per participar en el concurs, cas en què el nivell de català aportat com a mèrit ha de ser superior a l'exigit com a requisit). En el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.
5.2. Coneixements d'altres llengües
Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, la EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,40 punts segons els criteris que s'indiquen en la següent taula:
Nivells del Marc europeu comú |
EOI |
Universitats, escoles d'administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc Comú Europeu |
Altres nivells EBAP |
Puntuació |
---|---|---|---|---|
A1 |
0,40 |
0,30 |
1r curs nivell inicial |
0,10 |
A2 |
0,60 |
0,40 |
2n curs nivell inicial |
0,20 |
B1 |
0,80 |
0,60 |
1r curs nivell elemental |
0,30 |
B1 + |
1 |
0,80 |
2n curs nivell elemental |
0,40 |
B2 |
1,20 |
1 |
1r curs nivell mitjà |
0,60 |
B2 + |
1,40 |
1,20 |
2n curs nivell mitjà |
0,80 |
C1 |
1,60 |
1,40 |
1r curs nivell superior |
1 |
C2 |
1,80 |
1,60 |
2n curs nivell superior |
1,20 |
Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoraran amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.
D'una mateixa llengua, solament es valoren les titulacions de nivell superior.
6. Valoració dels cursos de formació
Solament es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tinguin la condició de concertats o homologats per la EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.
Pel que fa a la formació en línia i a distància no reglada, solament es valora la que imparteixin i homologuin la EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins dels plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial realitzats abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears, també es valoren.
En aquest apartat també es valora la impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s'accedeixi en centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.
6.1. Formació relacionada amb l'àrea professional
6.1.1. Accions formatives relacionades
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s'accedeix. En concret, solament es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.
c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s'accedeixi: 0,0075 punts per hora.
Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores.
No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.
No s'ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, tret que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.
6.1.2. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts.
a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt
b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d'1,5 punts.
c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
6.2. Formació no relacionada amb l'àrea professional
6.2.1. Accions formatives no relacionades
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s'accedeix, es considerin d'interès general. En concret, solament es valoraran per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de la EBAP.
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora
6.2.2. Formació universitària no oficial no relacionada
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.
b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
7. Reconeixements honorífics
Valoració dels reconeixements honorífics.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts, d'acord amb els següents criteris:
Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista en la normativa:
- Creu al mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 1 punt
- Creu al mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts
- Creu al mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts
- Felicitacions públiques: 0,01 punts
S'acreditarà mitjançant un certificat expedit per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent.
Els reconeixements honorífics i les medalles concedits per un ajuntament solament es valoraran en els procediments per accedir a un lloc de treball d'aquest mateix ajuntament. En el supòsit de concessió d'una medalla de la Comunitat Autònoma i una altra de l'ajuntament corresponent pel mateix motiu solament es pot valorar a l'efecte de concurs una de les dues.
8. Acreditació dels mèrits
Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'acreditaran mitjançant la presentació de l'original o de la còpia compulsada de la documentació següent:
a) Curs de capacitació: certificat en vigor de la EBAP d'haver superat el curs de capacitació de la categoria a la qual s'opta o a una superior.
b) Serveis prestats i antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.
c) Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, s'acreditarà l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.
d) Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.
i) Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.
f) Cursos de formació: certificats d'aprofitament, certificats d'assistència i certificats d'impartició de cursos d'accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l'Escola Balear d'Administració Pública o homologats o concertats per la EBAP, per universitats de l'àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l'Estat espanyol o centres que imparteixen plans de formació contínua.
g) Reconeixements honorífics: certificats expedits per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent.
SETENA. La composició del tribunal qualificador
1. El Tribunal Qualificador és l’encarregat de dur a terme el procediment selectiu i depèn de la presidència de la Corporació. Ha de ser col·legiat i la seva composició, s’ha d’ajustar als principis d’imparcialitat i professionalitat dels seus membres, que han de pertànyer al tribunal a títol individual.
2. La composició i constitució del tribunal qualificador serà de conformitat amb l’article 150 del Decret 28/2015, del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
3. El tribunal qualificador ha d'estar constituït per cinc (5) membres i el mateix nombre de suplents:
a) President: designat per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.
b) Vocals: un vocal proposat per la Direcció general d'Interior, Emergències i Justícia, competent en matèria de coordinació de les policies locals, un altre proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública i un designat per l'ajuntament convocant.
c) Secretari: designat per l'ajuntament convocant amb veu i vot.
El tribunal pot acordar la incorporació en les tasques de personal assessor o especialistes en totes o alguna de les proves, que poden actuar amb veu però sense vot.
4. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense l’assistència dels membres que ostentin la presidència i la secretaria. Les seves decisions s’adoptaran per majoria.
VUITENA. Publicació de la relació de persones integrants
1. Un cop finalitzat el procés selectiu, el tribunal publicarà la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants en ordre de puntuació obtinguda, amb indicació de les qualificacions obtingudes en cada un dels apartats, assignades al número del document nacional d'identitat.
2. Les persones aspirants disposen d'un termini de 3 dies hàbils, des de la publicació dels resultats provisionals a la web de l’Ajuntament de Sa Pobla per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar revisió de la seva puntuació provisional davant del Tribunal, presentant les sol·licituds a través de la seu electrònica o en el Registre General de l'Ajuntament de Sa Pobla, dins el termini establert.
3. El tribunal ha de disposar d'un termini màxim de 7 dies hàbils per resoldre les reclamacions. Un cop resoltes, publicarà la llista definitiva per ordre de puntuació en el tauler d'anuncis i al portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sa Pobla.
NOVENA. Recursos
Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
I. Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la publicació del present acord.
II. El recurs de reposició potestatiu davant la junta de govern local, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució.
Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
ANNEX 1 Sol·licitud d’admissió al procediment per a la cobertura, en comissió de serveis, de la plaça de subinspector de la Policia Local de l’Ajuntament de Sa Pobla
SOL·LICITANT |
NOM I LLINATGES: |
DNI: |
DATA DE NAIXEMENT: |
ADREÇA: |
CODI POSTAL: MUNICIPI: |
TELÈFON: |
CORREU ELECTRÒNIC: |
Documentació obligatòria a adjuntar: a) Relació dels mèrits aportats segons model Annex II, en què es recullin ordenadament els mèrits al·legats, estructurada segons els blocs en què es divideix el barem de mèrits recollit a la base sisena (6ª). b) Declaració responsable de l’aspirant que compleix amb totes les condicions exigides a la base segona (2ª), referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds. c) Altres documents obligatoris a presentar: • a) Fotocòpia autenticada del document nacional d’identitat. • b) Condició de personal funcionari de carrera del cos de la Policia Local. • d) Còpia adverada o compulsada del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell B2 exigit de la llengua catalana. En cas que no acreditin el nivell B2 hauran de manifestar en la instància que sol·liciten realitzar la prova prèvia de llengua catalana.
· Realitzar prova prèvia de llengua catalana: __SÍ __NO |
El sotasignat sol·licita ser admès al procediment selectiu per a la cobertura en comissió de serveis, de la plaça de subinspector de la Policia Local de l’Ajuntament de Sa Pobla, AUTORITZ perquè l’Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d’aquesta convocatòria , i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.
...................................................., .......... d............................ de 2018
Signatura
SR. BATLE PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE SA POBLA
ANNEX 2 RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS
ASPIRANT: (Nom, llinatges i DNI) |
||
1. CURS DE CAPACITACIÓ (Indicar categoria i nota) |
|
|
2. SERVEIS PRESTATS (Indicar l’Administració on heu prestat serveis i els mesos complets) |
Administració: |
Mesos:
|
3. ANTIGUITAT: (Indicar els anys complets de serveis com a funcionari de carrera Policia Local) |
|
|
4. ESTUDIS ACADÈMICS OFICIALS (Indicau títol) |
|
|
5. CONEIXEMENTS DE LLENGÜES (Indicau idioma i nivell) |
|
|
6. CURSOS DE FORMACIÓ (Indicar títol i hores) |
Accions formatives relacionades amb l’àrea professional
|
|
Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat
|
||
Accions formatives no relacionades amb l’àrea professional
|
||
Formació universitària no oficial no relacionada amb l’àrea professional
|
||
7. RECONEIXEMENTS HONORÍFICS |
|
Sa Pobla, 27 de febrer de 2019
El Batle president Biel Ferragut Mir