Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1624
Registre de Personal. Modificació de denominació i funcions del lloc de feina F20250005 Cap de servei de control d’obres I. MF-586
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 16 de gener de 2019, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en la modificació de la denominació del lloc de feina F20250005 que figura a l’informe adjunt.
2. Les funcions específiques del lloc de treball de cap del servei de centre històric i actuacions institucions té les funcions específiques que a continuació s’enumeren:
- Preparar i assistir a les convocatòries de la Comissió de Centre Històric.
- Informar expedients d’obres que afectin al centre històric, BIC o Béns catalogats, entorns de protecció de B.I.C., edificis i espais protegits.
- Informar els projectes municipals i els promoguts per altres administracions públiques.
- Coordinar el grup de tècnics establint criteris interpretatius en els expedients que correspon tramitar al servei.
- Interpretar normativa des del punt de vista tècnic per a la seva aplicació en el Servei.
- Atendre consultes de ciutadans/tècnics per a la aplicació de normativa en la tramitació d’expedients.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de prevenció de riscos laborals, que siguin encomanades en matèria d’actuació en emergències, tot col·laborant amb el servei de prevenció.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanda pel superior jeràrquic d’entre les que corresponen a l’escala.
3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
4. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 12 de febrer de 2019
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 586 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AMC |
ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE |
ÒRGAN: |
AMC011 |
COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME |
UNITAT: |
AMC0115100 |
DEPARTAMENT D'OBRES I QUALITAT DE L'EDIFICACIÓ / SERVEI DE CONTROL D'OBRES |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250005 |
CAP DE SERVEI DE CONTROL D'OBRES I |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ARQUITECTURA |
|
B2 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250005 |
CAP DE SERVEI DE CENTRE HISTÒRIC I ACTUACIONS INSTITUCIONALS |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ARQUITECTURA |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
80 |
25.303,88 € |