Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 1195
Delegació d’atribucions dels departaments d’educació i joventut
(exp. núm. AAE 2736-2015).
Resolució de batlia (núm. 155-2019)
I. Fets.
Després de la renúncia i la substitució de la regidora Laura Perelló Rigo, amb l’objectiu de mantenir o millorar l’eficàcia de l’actuació municipal, i havent escoltat el parer dels regidors i regidores de l’equip de govern, considero necessari mantenir el règim de delegació d’atribucions en els departaments d’educació i joventut.
II. Fonaments de dret.
Art. 21,3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, sobre delegació de l’exercici de les atribucions de la batlia.
Art. 25 de la Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, respecte l’estructura orgànica de l’administració municipal.
Arts. 43 i 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, tot complementant la regulació de la delegació.
III. Resolució.
Resolc:
1r.- Delegar els departaments d’educació i joventut en la regidora Pilar Muntaner Bennasar.
a) Àmbit dels assumptes als quals es refereix la delegació:
Educació.
Escola infantil municipal de 1r. cicle (0-3 anys) “Es Nieró”.
Cooperació amb les administracions educatives, amb la representació i intervenció en els òrgans mixtes de gestió.
Joventut.
Col·laboració i relacions amb associacions o entitats juvenils i amb les administracions amb competències, i activitats d’oci i de lleure.
b) Facultats que es deleguen:
Estudi, direcció interna i gestió dels serveis corresponents, amb la formulació de propostes de resolució o d’acord i informes.
c) Condicions específiques d’exercici:
No se n’imposen.
En tot allò no previst en aquesta resolució, s’estarà al règim general establert a la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, i Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
D’aquesta delegació se’n donarà compte al ple de l’ajuntament en la primera sessió que celebri, serà notificada a la persona interessada i s’entendrà acceptada de forma tàcita si en el termini de dos dies naturals no es manifesta res en contra, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Cosa que es fa pública per a general coneixement.
Recursos.
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució.
El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Alaró, 7 de febrer de 2019.
El batle, Guillermo Claret Balboa Buika