Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT

Núm. 1132
Resolució del conseller de Territori, Energia i Mobilitat per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual es regulen els informes d’avaluació d’edificis i el seu Registre

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El 10 de gener de 2019, el conseller de Territori, Energia i Mobilitat va ordenar iniciar el procediment d’elaboració del decret pel qual es regulen els informes d’avaluació d’edificis i el seu registre.

El 28 de gener de 2019, el director general d’Ordenació del Territori va emetre una memòria d’anàlisi d’impacte normatiu sobre el Projecte de decret esmentat.

L’article 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, regula la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes amb rang de llei i reglaments.

L’article 44 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, estableix que, quan ho exigeixi la naturalesa de la disposició o ho decideixi el Consell de Govern o el conseller competent, el projecte s’ha de sotmetre a informació pública.

Els articles 34.2 f i 41.2 b de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, regulen, respectivament, la promoció de la utilització de les tècniques i dels mitjans telemàtics en la relació de l’Administració amb els ciutadans i el dret a la informació dels ciutadans.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Sotmetre l’esborrany de Decret pel qual es regulen els informes d’avaluació d’edificis i el seu Registre a informació pública, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la seu de la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat (carrer de la Palma, 4, de Palma), a la pàgina web de la Direcció General d’Ordenació del Territori i a la pàgina web de Participació Ciutadana <http://participaciociutadana.caib.es> del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini per a la informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat (carrer de la Palma, 4, de Palma), o en qualsevol dels llocs que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de 2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d’anar adreçades a la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat (Direcció General d’Ordenació del Territori).

3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web de Participació Ciutadana <http://participaciociutadana.caib.es> del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

​​​​​​​Palma, 5 de febrer de 2019

El conseller ​​​​​​​Marc Pons i Pons