Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 1003
Bases específiques de la convocatòria del procés selectiu per a la creació, mitjançant concurs-oposició, d'una borsa de treball de dinamitzadors socioculturals, de personal laboral temporal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de la Junta de Govern Local de data 1 de febrer de 2019 s’aproven les bases específiques de la convocatòria del procés selectiu per a la creació, mitjançant concurs-oposició, d'una borsa de treball de dinamitzadors socioculturals, de personal laboral temporal, en els termes següents:

CONVOCATÒRIA I BASES PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL DINAMITZADOR SOCIOCULTURAL DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

És objecte de la present convocatòria la creació, mitjançant concurs-oposició, d'una borsa de treball de dinamitzadors socioculturals, de personal laboral temporal.

Serà d'aplicació a aquesta convocatòria la Llei 3/2007, de 27 de març, de Funció Pública de les Illes Balears, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, de 30 d'octubre, el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

2. REQUISITS

Per prendre part en les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió de sol·licituds:

a) Tenir nacionalitat espanyola, o la d'un país membre de la Unió Europea, o la de qualsevol d'aquells estats en què en virtut de tractats internacionals celebrats per aquella i ratificats per Espanya s'apliqui la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, i en els termes que preveu l'art. 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic. Les persones aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d'acreditar, mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, tenir un coneixement adequat de l'idioma espanyol, i se'ls podrà exigir, si escau, la superació de proves amb aquesta finalitat.

b) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional.

c) Tenir complerts devuit anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver estat separat del servei de qualsevol de les administracions públiques de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin per cap expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

Així mateix, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que en el seu estat impedesqui l'accés a la funció pública, si es tracta de persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola d'acord amb el que s'estableix a la lletra a) d'aquesta base.

e) Estar en possessió del títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), Formació Professional de primer grau o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació.

Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, del títol de monitor de temps lliure impartit per escoles de monitors de temps lliure reconegudes per institucions públiques, o títol equivalent.

f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana en el nivell B1, de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.

g) Abonar una taxa de 14 euros pels drets d'examen dins el termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment. L'abonament dels drets d'examen haurà de ser satisfet al compte bancari següent: Bankia ES95 2038 3388 8864 00000452. S'indicarà el DNI i el nom de la borsa a la qual s'opta.

Amb anterioritat al contracte, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o comprometre's, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre cap pensió de jubilació, de retir o d’orfandat.

Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se l'últim dia de presentació de sol·licituds.

3. PUBLICACIÓ I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les bases es publiquen en el BOIB,  a la pàgina web i al tauler d’anuncis d'aquesta corporació.

1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han de presentar al Registre General de l'Ajuntament de Santanyí dins el termini de deu (10) dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases al BOIB, i s'han d’adreçar a la Batlia de l'Ajuntament de Santanyí.

També es poden presentar en la forma prevista en l'article 16.4.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els successius anuncis així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procés selectiu es publicaran al tauler d'edictes i a la pàgina WEB de l'Ajuntament de Santanyí.

2. A més de les dades que han de constar a la sol·licitud, les persones aspirants hi han de consignar les dades i acompanyar la documentació que s'assenyala a continuació:

a) Aportar còpia del DNI i del títol exigit per prendre part en la convocatòria.

b) Declaració responsable de que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base 2, referides sempre a la data d'acabament del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.

c) Relació dels mèrits al·legats per les persones aspirants a la fase de concurs. Aquests mèrits s'han d'acreditar documentalment mitjançant certificacions, diplomes, títols, etc., originals o fotocòpies, en la forma indicada a la base 6.

Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a les presents bases no seran valorats per la Comissió de Valoració.

4. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

Pel fet de presentar les sol·licituds per prendre part en el concurs-oposició, les persones aspirants es sotmeten expressament a les seves bases reguladores que constitueixen la norma d'aquest procés selectiu, sense perjudici de les responsabilitats en què poguessin incórrer si s'apreciàs inexactitud fraudulenta en la declaració que formulin.

Resultaran admeses les persones aspirants que acreditin reunir els requisits exigits, segons allò que s'ha exposat en la base segona.

Expirat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, en la qual es declararà aprovada la llista de persones admeses i excloses i es concedirà un termini d'esmena de tres dies hàbils, amb indicació que, si aquelles persones excloses no duen a terme l'esmena, s'entendrà que desisteixen de la sol·licitud i seran definitivament excloses.

La llista de persones admeses i excloses contindrà també la causa o causes que han motivat l'exclusió, que serà publicada al tauler d'anuncis i a la pàgina web d'aquesta Corporació. La data de publicació serà determinant dels terminis a efecte de possibles impugnacions o recursos.

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

No serà esmenable l'abonament de les taxes després de la data de tancament del termini de presentació d'instàncies.

Si no es produeix cap reclamació, suggeriment o petició d'esmena, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament. En qualsevol altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, se'n donarà publicitat a través de la pàgina web de la corporació.

A la resolució que declari aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, es farà indicació del lloc i la data del primer exercici de la fase d'oposició, així com la designació de la Comissió Tècnica de Valoració.

La Comissió de Valoració farà públics els anuncis relatius a la prova i a la valoració del concurs, al tauler d'edictes de la corporació i a la pàgina web de l'Ajuntament.

5. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

1. La Comissió de Valoració es constituirà en la forma que determina l’article 60 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre- TRLEBEP, i, supletòriament, l’article 51 de la Llei 3/2007, de la funció pública de la CAIB.

Els membres de la Comissió seran d’igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d’igual o superior nivell a l’exigit per a la plaça convocada.

De la Comissió Tècnica de Valoració, no en podrà formar part el personal d’elecció o de designació política, els funcionaris interins, personal laboral temporal i el personal eventual, i tendrà la següent composició:

- Un president/a, que pot ser de l’entitat local o de qualsevol Administració pública, designat pel president de la corporació.

- Quatre vocals designats pel president de la corporació que tenguin titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a la plaça que es convoca, que poden ser de l’entitat local o de qualsevol Administració pública. El secretari/a serà designat, per votació, d’entre els vocals.

2. En la designació de la Comissió es procurarà garantir, en tot cas, el compliment del principi d’especialitat i d’idoneïtat per valorar els coneixements i les aptituds requerides de les persones aspirants.

3. Els membres de la Comissió s’hauran d’abstenir d’intervenir, la qual cosa hauran de notificar a l’autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic.

De la mateixa manera, les persones aspirants podran recusar els membres de la Comissió quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’apartat anterior.

4. El president convocarà els membres titulars per tal de constituir la Comissió.

La constitució i l’actuació de la Comissió s’ajustarà al que preveu la Llei 40/2015, del règim jurídic del sector públic.

Els acords s’adoptaran per majoria d’assistents i el vot del president dirimirà els empats.

5. La Comissió podrà comptar amb personal assessor especialista per a aquelles proves en què sigui necessari, i també de personal col·laborador amb tasques de vigilància i de control del desenvolupament del concurs-oposició. Aquest personal assessor i col·laborador es limitarà a donar l’assistència i la col·laboració que se’ls sol·liciti i tendran veu, però no vot.

6. Correspon a la Comissió resoldre totes les qüestions derivades de l’aplicació d’aquestes bases i també allò que pertoqui en els casos no prevists.

7. La indemnització per assistència a la Comissió Tècnica de Valoració es regirà per la normativa autonòmica vigent.

8. Quan, en absència del president titular de la  Comissió, tampoc no sigui possible la presència del designat com a suplent, n’assumirà la presidència el vocal que resulti en atenció als criteris de major jerarquia, antiguitat o edat, aplicats per aquest ordre.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU

El sistema de selecció, mitjançant concurs-oposició, consistirà en:

A. FASE D'OPOSICIÓ

Puntuació total: 40 punts

Primer exercici: de caràcter obligatori i eliminatori.

Consistirà en un qüestionari tipus test d'un total de 40 preguntes amb tres respostes alternatives i només una correcta, sobre el temari que consta en l’annex I d’aquestes bases.

- Cada pregunta contestada correctament tendrà una puntuació d'1 punt.

- Les preguntes no contestades no puntuaran.

- Les preguntes contestades erròniament es penalitzaran amb 0,2 punts.

L'exercici es puntuarà de 0 a 40 punts, i seran eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 20 punts.

Temps màxim: 60 minuts.

B. FASE DE CONCURS

Puntuació total: 20 punts

Aquesta fase únicament serà aplicable a les persones aspirants que superin la fase d'oposició.

Els mèrits, que la Comissió valorarà a la fase de concurs, sempre que hagin estat prèviament acreditats en el termini i condicions establertes a les bases, seran els següents:

B.1. Experiència relacionada amb les tasques pròpies de la categoria. Puntuació màxima: 10 punts.

Per serveis prestats en l'administració pública relacionats amb la categoria convocada, en un lloc igual o similar (demostrables mitjançant certificació de l'administració corresponent):

-Experiència relacionada amb les tasques pròpies de la categoria a l'Administració Pública: 0,3 punts per mes complet.

-Experiència relacionada amb les tasques pròpies de la categoria al sector privat:  0,1 punts per mes complet.

B. 2. Formació. Puntuació màxima 10 punts

B.2a. Títols oficials:

- Per llicenciatura, cursos de postgrau o màsters relacionats amb el lloc de treball, fins: 3 punts.

- Titulació de Cicle Formatiu de Grau Superior en activitats fisicoesportives: 2 punts.

- Títol de director/a de temps lliure impartit per escoles de monitors de temps lliure reconegudes per institucions públiques: 1 punt.

Puntuació màxima 5 punts

B.2b. Per cursos de formació i perfeccionament: relacionats amb la categoria convocada, impartits per institucions públiques i/o privades. No es valoraran els certificats o títols on no constin les hores realitzades. Únicament es valoraran els cursos amb una durada igual o superior a 10 hores.

- Per curs de 10 a 50 hores: 1 punt.

- Per curs de 51 a 100 hores: 2 punts.

- Per curs de 101 a 200 hores: 3 punts.

- Per curs de més de 200 hores: 4 punts.

Puntuació màxima: 5 punts.

7. QUALIFICACIÓ DELS EXERCICIS

La qualificació de l'exercici així com la puntuació de la valoració de mèrits es faran públiques el mateix dia que s'acordin i s'exposaran al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Corporació, i es concedirà un termini de tres dies hàbils per poder efectuar les reclamacions.

8. RELACIÓ D'APROVATS I ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA

D'entre les persones aspirants que hagin superat la prova selectiva es conformarà la relació d'aprovats per ordre de puntuació. Aquesta relació serà exposada al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Corporació.

Totes les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant la Comissió. A aquesta revisió hi podran assistir acompanyats d'un assessor.

La Comissió comptarà amb un termini de set dies per resoldre les reclamacions i, tot seguit, farà pública la llista definitiva d'aprovats. L'ordre de classificació de les persones aspirants s'establirà en funció de la qualificació obtinguda; s'ordenaran de major a menor puntuació. La suma de les puntuacions obtingudes a les fases de concurs i d'oposició determinarà l'ordre de classificació definitiu. En cas d'empat, l'ordre es fixarà tenint en compte les millors puntuacions a la fase d'oposició, si persisteix l'empat, es tendran en compte les puntuacions obtingudes a la fase de concurs i, si persisteix, es tendran en compte les majors puntuacions obtingudes al bloc de l'experiència relacionada amb les tasques pròpies de la categoria convocada.

Si així i tot no fos possible desfer l'empat, aquest es resoldria mitjançant sorteig.

La Comissió Tècnica de Valoració elevarà a la Batlia la relació final d'aprovats per tal de procedir a constituir la borsa de treball. Les persones aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament, per ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de contractar.

9. FUNCIONAMENT DE LA BORSA

Les persones que formin part de la borsa, a efectes de rebre ofertes de lloc de treball, estan en situació de disponibles o no disponibles.

Estan en situació de no disponible les persones integrants de la borsa que estiguin prestant serveis a una Administració Pública, ja sigui fent substitucions diverses (IT, maternitat, etc.) o cobrint acumulacions de tasques, o que no hagin acceptat el lloc ofert per alguna de les causes indicades en aquesta mateixa base.

Mentre la persona aspirant estigui en situació de no disponible a la borsa no se li oferirà cap lloc de treball corresponent a aquesta convocatòria.

Estan en situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa i, per tant, se’ls ha de cridar per oferir-los el lloc de treball, d’acord amb la seva posició a la borsa.

A aquests efectes el Departament de Recursos Humans es posarà en contacte telefònic, o per mitjans telemàtics (correu electrònic o SMS), amb la persona que correspongui i li comunicarà el lloc a cobrir i el termini per incorporar-se, que no serà inferior, si així ho demana la persona interessada, a dos dies hàbils a comptar des de la comunicació.

Quedarà constància a l’expedient, mitjançant una diligència, del fet que ha rebut la comunicació o dels intents realitzats.

En el termini màxim d’un dia hàbil a comptar des de la comunicació, o dos dies si es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en el nomenament.

Si no en manifesta la conformitat dins termini, renuncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat, o es dóna una altra circumstància, quedarà exclòs de la borsa i s’avisarà el següent de la llista.

A les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita se les exclourà de la borsa, llevat que al·leguin, dins el termini establert, la concurrència d’alguna de les següents circumstàncies, que s’han de justificar documentalment en els tres dies següents:

a) Estar en període d’embaràs, maternitat o paternitat, adopció o acollida permanent o preadoptiva, inclosa l’excedència per cura de fills.

b) Prestar serveis a una altra administració pública.

c) Patir una malaltia o incapacitat temporal.

d) Estar exercint funcions sindicals.

Aquestes persones estan obligades a comunicar per escrit al Departament de Recursos Humans la finalització de les situacions previstes anteriorment en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produesqui i amb la justificació corresponent. La manca de comunicació dins termini determina l’exclusió de la borsa.

Quan la persona seleccionada mitjançant aquesta borsa cessi en el lloc de treball, excepte si és per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.

La posterior renúncia d’una persona al lloc de treball que ocupa, així com l’incompliment del deure de prendre possessió del lloc de treball prèviament acceptat, suposa la seva exclusió de la borsa de treball.

10. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS

1. Aquelles persones aspirants a les quals es cridi, i que donin la conformitat a la seva contractació, hauran de presentar en el termini establert a partir de la crida, si no ho han presentat abans, els següents documents:

a) Fotocòpia compulsada del DNI o del NIF o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l’autoritat competent del país d’origen, si és el cas.

b) Fotocòpia compulsada de la titulació o certificació acadèmica que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, o el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.

c) Declaració jurada o promesa acreditativa de posseir la capacitat funcional que no impedesqui el normal exercici de les funcions.

d) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari, del servei de l’Estat, de l’administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin, ni trobar-se inhabilitat/da per a l’exercici de funcions públiques.

Les persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, d’acord amb el que s’estableix a la lletra a) de la base 2, hauran d’acreditar igualment no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que els impedesqui, en el seu estat, l’accés a la funció pública.

e) Declaració jurada o promesa de no estar sotmès/a a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

f) El certificat de Delictes de Naturalesa Sexual.

g) Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, amb indicació, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.

Si la persona interessada manifesta que no pot subscriure la referida declaració perquè desenvolupa alguna activitat pública o percep alguna de les pensions indicades anteriorment, se li assenyalarà que, d'acord amb la normativa sobre incompatibilitats, ha d'exercir l'opció que desitgi o, si les activitats públiques són susceptibles de compatibilitat, ha de sol·licitar la corresponent autorització.

Si l'aspirant proposat du a terme alguna activitat privada per a l'exercici de la qual es requeresqui el reconeixement de la compatibilitat, l'haurà d'obtenir o cessar en la realització de l'activitat privada abans de començar l'exercici de les seves funcions públiques.

En els supòsits en què se sol·liciti la compatibilitat per a l'exercici d'una activitat pública o privada, el termini per a la presa de possessió es prorrogarà fins que se’n dicti la resolució corresponent.

2. Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, les persones aspirants proposades no presenten la documentació o no compleixen els requisits exigits, no podran ser contractades i restaran anul·lades totes les seves actuacions sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud en què demanaven prendre part en el procés selectiu.

11. IMPUGNACIÓ I MODIFICACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

La convocatòria, les seves bases i els actes administratius que se'n derivin i també els que es derivin de l'actuació de la Comissió, podran ser impugnats per les persones interessades en el termini i en la forma establerta per la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La convocatòria o les bases, un cop publicades, només podran ser modificades amb subjecció estricta a les normes de la mencionada Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

ANNEX I

TEMARI DE LA CONVOCATÒRIA

Tema 1. La Constitució espanyola de 1978: Principis generals. Els drets fonamentals dels espanyols.

Tema 2. El terme municipal: concepte, característiques i elements.

Tema 3. L’organització municipal: els òrgans municipals de govern i les seves competències.

Tema 4. Procediment administratiu: principis generals. Fases del procediment.

Tema 5. L’acte administratiu: concepte. Classificació i elements.

Tema 6. Procediment administratiu: notificació i publicació.

Tema 7. El municipi de Santanyí: la realitat física. Història i cultura.

Tema 8. El municipi de Santanyí: nuclis urbans i els seus llocs d’interès. Fires, festes i mercats.

Tema 9. Espais públics i privats del municipi de Santanyí, per a la realització d’activitats amb joves.

Tema 10. Programes de formació, convalidacions, funcions, obligacions del monitor i del director de temps lliure.

Tema 11. Activitats d’educació en el temps lliure infantil i juvenil.

Tema 12. Línies de promoció juvenil. Serveis d'informació jove.

Tema 13. Els recursos necessaris per a la realització d’activitats de temps lliure: humans, econòmics, logístics i d’infraestructura.

Tema 14. Instal·lacions juvenils de les Illes Balears. Disposicions generals, característiques i condicions bàsiques de totes les instal·lacions juvenils.

Tema 15. Competències en matèria de joventut de les administracions públiques de la comunitat autònoma de les Illes Balears i de l'organització administrativa a l'àmbit autonòmic. Competències de les administracions i les seves funcions.

 

ANNEX II

SOL·LICITUD

Dades personals:

Primer llinatge: _________________________________________________________

Segon llinatge:  _________________________________________________________

Nom: _________________________________________________________________

DNI núm.: _______________ Tel.: _______________  Tel. mòbil: ________________

Adreça correu electrònic: __________________________________________________

Domicili: ______________________________________________________________

Localitat: ________________________________________        C.P.: _____________

EXPÒS:

Que m’he assabentat de la convocatòria per cobrir la plaça de _____________________, les bases de la qual varen ser publicades al BOIB núm._________ de data ___________.

Que reunesc tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona, referides a la data d’acabament del termini assenyalat per a la presentació d’aquesta sol·licitud.

Que declar conèixer, i he satisfet els drets d'examen, la qual cosa s'acredita amb el document que s’adjunta.

Per tot l’exposat,

SOL·LICIT: prendre part en aquesta convocatòria.

Santanyí, ..................................... d ................................................... de 20..................

(Signatura de la persona interessada)

SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

Santanyí, 04 de febrer de 2019

El batle

Llorenç S. Galmés Verger