Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 843
Resolució del director general del Servei de Salut de 22 de gener de 2019 per la qual s’accepta la cessió gratuïta de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar per ubicar-hi un centre sanitari

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

  1. En la sessió del 17 de maig de 2018 del Ple de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar es va acordar cedir gratuïtament i permanentment a la Conselleria de Salut la plena propietat de la planta baixa de l’edifici situat al número 72 A del carrer des Pou del municipi esmentat per ubicar-hi un centre sanitari. Aquest acord va ser rectificat per un acord posterior, amb data de 17 de maig de 2018, en virtut del qual la cessió es destina al Servei de Salut de les Illes Balears, no a la Conselleria de Salut.

  2. El 24 de setembre de 2018 es va emetre un informe de valoració del bé, del qual es desprèn una valoració de l’immoble en qüestió per un import de 233.976,67 €.

  3. El 28 de setembre de 2018, la Direcció Gerència d’Atenció Primària de Mallorca va emetre un informe favorable a l’acceptació de l’immoble.

  4. El 15 de novembre de 2018, la Subdirecció d’Infraestructures i Serveis Generals va emetre un informe de viabilitat relatiu a l’immoble en qüestió.

  5. El 15 de novembre de 2018, la Subdirecció d’Infraestructures i Serveis Generals va emetre un informe de conformitat tècnica i assistencial relatiu a l’immoble en qüestió.

  6. A més, cal considerar la resta de la documentació que consta en l’expedient administratiu.

Fonaments de dret

  1. Títol V de la Llei 5/2003, de 4 d’abril, de salut de les Illes Balears.

  2. Títol IV del Decret 39/2006, de 21 d’abril, pel qual s’aproven els Estatuts de l’ens públic Servei de Salut de les Illes Balears.

  3. Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  4. Decret 127/2005, de 16 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei 6/2001.

  5. Decret 8/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  6. Decret 9/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears.

  7. Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  8. Decret 54/2015, de 3 de juliol, pel qual es nomenen els alts càrrecs i directors generals de la Presidència i de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  9. Decret 81/2015, de 25 de setembre, pel qual s’estableix l’estructura orgànica del Servei de Salut de les Illes Balears.

Per tot això dict la següent

Resolució

  1. Autoritzar l’acceptació de la cessió gratuïta de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar a favor del Servei de Salut de les Illes Balears de l’immoble de 277,06 m2 de superfície situat a la planta baixa del número 72 A del carrer des Pou de Sant Llorenç per a la reforma i ampliació de la Unitat Bàsica de Salut  de Sant Llorenç des Cardassar. Aquest immoble està inscrit en el Registre de la Propietat núm. 1 de Manacor, finca de Sant Llorenç des Cardassar núm. 18679, IDIFUR 07023001353787.

  2. Determinar que aquesta cessió té la finalitat exclusiva de destinar la planta baixa a centre sanitari al terme municipal de Sant Llorenç.

  3. Establir que aquest immoble es rep amb caràcter patrimonial i que s’ha d’afectar al domini públic.

  4. Notificar aquesta resolució a l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar i publicar-la en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs contenciós administratiu, amb el requeriment previ en els termes exposats en l’article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant de la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998. També s’hi pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

  

Palma, 22 de gener de 2019

El director general Julio Miguel Fuster Culebras