Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 698
Bases que han de regir la convocatòria per a la provisió de 10 places de policia local a la plantilla de personal funcionari de carrera de l’Ajuntament d’Alcúdia mitjançant el procediment extraordinari d’accés

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució de batlia núm. 112/2019 de data 28 de gener de 2019 s’ha aprovat la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la provisió de 10 places de policia local de l’Ajuntament d’Alcúdia com a personal funcionari de carrera mitjançant procediment extraordinari d´accés.

Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), als efectes establerts a l’article 45 de la Llei 39/2.015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Contra l’esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant la Batlia, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOE, o bé directament recurs contenciós administratiu, a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOE; tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.

  

Alcúdia, 28 de gener de 2019

El batle,

Antoni Mir Llabrés

  

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ DE 10 PLACES DE POLICIA LOCAL A LA PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA MITJANÇANT EL PROCEDIMENT EXTRAORDINARI D’ACCÉS.

PRIMERA. OBJECTE, NORMATIVA I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

1.1. Places convocades

La present convocatòria té per objecte regular el procés selectiu per a proveir, com a personal funcionari de carrera, 10 places de Policia Local, vacants i dotades pressupostàriament ocupades per personal funcionari interí, corresponents a les  Ofertes d’Ocupació Pública de l’any 2017 (BOIB Núm. 121, de 3 d´octubre de 2.017) i de l´any 2018 (BOIB Núm. 157, de 15 de desembre de 2.018), pel sistema d’accés de torn lliure, places enquadrades a la plantilla de personal funcionari, escala d’Administració Especial, Subescala de Serveis Especials, Classe Policia Local, Grup de classificació C1, per cobrir el lloc de treball d’Agent de la Policia Local.

1.2. Normativa aplicable

S’aplicaran a aquestes proves selectives les següents normes: el Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; el Decret 100/2012, de 7 de desembre, pel qual s’estableixen els criteris de revalidació i actualització dels diplomes de cursos d’aptitud dels policies locals, així com la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la modificació efectuada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre; el Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals en tot allò que no contradigui la Llei 11/2017; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, com també la resta de disposicions legals aplicables a la policia local i el Decret 11/2017, de 24 de març, d´exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d´accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l´Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

1.3. Procediment selectiu 

El procediment de selecció serà el de concurs-oposició mitjançant el procediment extraordinari d’accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears previst a la disposició transitòria primera del Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS

2.1. Per ser admeses en aquestes proves selectives, les persones  interessades han de complir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola.

b) Tenir 18 anys complits.

c) Estar en possessió del títol de Batxiller, tècnic o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar la corresponent homologació del Ministeri d’Educació Cultura i Esport.

d) Tenir el diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de la categoria de policia local expedit per l’EBAP o l’òrgan competent  de l’àmbit de les Illes Balears i en plena validesa.

e) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen en l'annex 5 del Decret 28/2015, de 30 d'abril.

f) No haver estat separat del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.

g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

h) Posseir els permisos de conducció de les classes A i B en vigor.

i) Comprometre’s a dur armes i, si escau, a utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.

j) Estar en possessió del nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana. Els certificats han de ser els expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública, o els expedits  o homologats per la conselleria  competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts segons l’ordre del conseller d’Educació Cultura i Universitats de 21 de febrer  de 2013.

El fet de constar a la llista de persones admeses no prejutjarà que se’ls reconegui a les persones aspirants la possessió dels requisits  per participar en el procés selectiu. Si de la documentació que han de presentar en superar-lo es desprengui que no posseeixen alguns del requisits, perdran tots els drets que es puguin derivar de la seva participació.

2.2. Amb caràcter previ al nomenament com a personal funcionari en pràctiques, la persona interessada ha de manifestar que no exerceix cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

2.3. Si, en qualsevol moment del procés selectiu, el Tribunal qualificador tingués coneixement de que alguna persona aspirant no compleix un o diversos dels requisits exigits en la present convocatòria, prèvia audiència a l´interessat, haurà de proposar l´exclusió al Batle, i li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant a la sol·licitud d´admissió.

TERCERA. PUBLICACIÓ DE LES BASES I LA CONVOCATÒRIA. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

3.1. Una vegada aprovades les presents bases per l’òrgan competent es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i posteriorment l’anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).

3.2. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud, que s'adjunta com a Annex IV, que es troba a disposició de les persones interessades al Registre General d'Entrada, al tauler d'anuncis i la pàgina web de la Corporació (www.alcudia.net), a partir de l'obertura del termini per a la seva presentació.

3.3. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han de presentar al Registre General de l'Ajuntament, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 9h. a 14h.), o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dins del termini de 20 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de l´Estat (BOE) i s'han d'adreçar al Batle de la Corporació. Si el darrer dia de presentació recaigués en dissabte, diumenge o festiu, el termini s'entendrà ampliat fins al primer dia hàbil següent.

La no presentació de sol·licituds en temps i forma determina la no admissió de la persona aspirant en el procés selectiu.

3.4. A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades han d'adjuntar la documentació que s'assenyala a continuació:

a) Declaració responsable que la persona aspirant compleix els requisits exigits en les bases, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds.

b) Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor o el resguard de la sol·licitud de renovació.

c) Fotocòpia compulsada del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de la categoria de Policia Local expedit per l’EBAP o l’òrgan competent i en plena validesa.

d) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.

e) Fotocòpia compulsada del certificat que acrediti els coneixements de llengua catalana corresponent al nivell B2, emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.

f) Fotocòpia compulsada del certificat en període de validesa, d'haver superat les proves físiques convocades de forma periòdica per l'EBAP, en aquells casos en què es posseeixi i es vulgui quedar exempt de realitzar les proves d'aptitud física en el procés selectiu.

g) Fotocòpia compulsada del certificat d´exempció de la prova d´aptitud psicològica i de personalitat, en aquells casos en què la persona aspirant vulgui acollir-se l'exempció de la prova.

La documentació que han d'aportar les persones aspirants per acreditar el compliment dels requisits exigits a la convocatòria, ha de ser mitjançant l'original o la fotocòpia compulsada.

Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.

3.5. Protecció de dades de caràcter personal.

De conformitat al que disposa l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s’informa a las persones aspirants que les dades personals contingudes a la sol·licitud d’admissió, documentació què s’acompanyi a aquesta o la que es generi a resultes d’aquesta convocatòria, s’incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal del qual és responsable l’Ajuntament d´Alcúdia, i que té per finalitat, entre d’altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d’aquesta convocatòria.

En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicats al BOIB, tauler d'edictes de l'Ajuntament i pàgina web d'aquesta institució (www.alcudia.net) d'acord amb el que disposen les bases de la present convocatòria i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Es fa constar que, en el cas que l'interessat hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, autoritza expressament el tractament per al compliment de les finalitats anteriorment exposades.

L'òrgan administratiu davant el qual els interessats poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és l'Ajuntament d’Alcúdia, situat en carrer major nº 9, d’Alcúdia.

QUARTA. ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS

4.1. En el termini màxim de 10 dies hàbils, comptadors des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Batle ha de dictar resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses al procés selectiu, amb expressió de la causa d´exclusió, si procedeix. Aquesta relació es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alcúdia i la pàgina web de la Corporació (www.alcudia.net).

4.2. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, els seus noms consten a la relació pertinent de persones admeses.

4.3. Per esmenar el possible defecte o adjuntar els documents que siguin preceptius, les persones excloses u omeses, disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució indicada al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alcúdia i la pàgina web de la Corporació.

Les persones sol·licitants que dins del termini assenyalat no esmenin els defectes o no presentin els documents preceptius, seran definitivament excloses del procés selectiu.

Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, i no caldrà tornar-la a publicar.

4.4. Si es presenten reclamacions, seran acceptades o recusades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva de persones admeses i excloses, dins el termini màxim de 10 dies hàbils, que es publicarà, així mateix, als llocs indicats per a la llista provisional.

El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les interessades que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament com a personal funcionari en pràctiques.

4.5. Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

4.6 Embaràs de risc o part

Si alguna de les persones aspirants no pot completar el procés selectiu a causa d’un embaràs de risc o part o puerperi, degudament acreditats, la seva situació quedarà condicionada a la finalització del procés i a la superació de les fases que hagin quedat ajornades, les quals no es podran demorar de manera que es menystengui el dret de la resta de persones aspirants a un resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada pel tribunal; en tot cas, les proves hauran de dur-se a terme abans de la publicació de la llista provisional de les persones aspirants que hagin superat el procés selectiu i que han d’ésser nomenats funcionaris en pràctiques.

CINQUENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

5.1. L’òrgan de selecció ha de ser col·legiat i la composició s’ha d’ajustar als principis d’imparcialitat i professionalitat dels seus membres.

La composició s’ha d’ajustar, llevat de raons fundades i objectives, degudament motivades, al criteri de paritat entre homes i dones, amb capacitació, competència i preparació adequada.  Es considera que hi ha una representació equilibrada quan en els òrgans de més de quatre membres  cada sexe  està representat almenys en un 40%; en la resta, quan els dos sexes estiguin representats.

El personal d’elecció o de lliure designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no poden formar part dels òrgans de selecció. Tampoc no en poden formar part els representants dels empleats públics, sens perjudici de les funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representants sindicals que participin en el procediment selectiu, amb aquestes funcions de vigilància i vetlla, han d’estar acreditats i com a màxim pot haver-n’hi un per cada sindicat amb un màxim de quatre en cada procediment.

La pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual; no es pot exercir aquesta representació per compte d’altre.

A aquests efectes cada organització sindical amb representació a la Mesa General de Negociació de Personal Funcionari de l’Ajuntament d’Alcúdia, podrà designar un representant i ho notificarà a  Secretaria  amb antelació suficient a l’inici de les proves selectives, el qual ho comunicarà a la Presidència del Tribunal.

5.2. Composició.

El Batle de l’Ajuntament d’Alcúdia ha de nomenar els membres del Tribunal i els seus suplents. La designació nominal dels membres, que ha d'incloure la dels respectius suplents, s'ha de fer per Decret de Batlia i s'ha de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web d'aquest Ajuntament, abans de la publicació de la llista definitiva d´admesos i exclosos.

El Tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres i el mateix nombre de suplents:

a) President: designat per l’ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera d’experiència reconeguda.

b) Vocals: un vocal proposat per la Direcció General d’Interior, Emergències i Justícia, competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l’Escola Balear d’Administració Pública i un designat per l’ajuntament convocant.

c) Secretari: designat per l’ajuntament convocant amb veu i vot.

Els membres han d’estar en possessió d’una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l’exigit a les persones aspirants.

El tribunal pot acordar la incorporació en les tasques de personal assessor o especialistes en totes o alguna de les proves, que poden actuar amb veu però sense vot.

5.3. Abstenció i recusació.

Els membres del Tribunal han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els tres anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

Així mateix, les persones aspirants poden recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.

5.4. Constitució i actuació.

El Tribunal no pot constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària.

Les decisions adoptades pel Tribunal es poden recórrer en les condicions que estableix l’article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El Tribunal continuarà constituït fins que es resolguin les reclamacions plantejades o els dubtes que puguin suscitar el procés selectiu.

Els membres del Tribunal estaran facultats per a resoldre les qüestions que puguin suscitar-se durant la realització de les proves, per a adoptar els acords necessaris que garanteixin el degut ordre en les mateixes, en tot el no previst en les bases de la convocatòria, i per a l'adequada interpretació de les bases.

El Tribunal adoptarà els seus acords per majoria dels membres presents en cada sessió. En cas d'empat, es repetirà la votació fins a una tercera vegada, en la qual, si persisteix l'empat, aquest ho dirimirà el president amb el seu vot. Per a les votacions se seguirà l'ordre establert en el Decret de nomenament dels membres del Tribunal, votant en últim lloc, el president.

El tribunal ha d’adoptar les mesures oportunes per garantir, sempre que sigui possible, que tots els exercicis de l’oposició es corregeixin sense conèixer la identitat dels aspirants.

Als efectes previstos al Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó del servei, el Tribunal queda classificat en la categoria segona.

SISENA. PROCÉS SELECTIU

El procediment de selecció és el de concurs oposició.

El concurs oposició consisteix en la realització successiva de les fases d’oposició i de concurs, per aquest ordre.

La fase d’oposició consisteix en la realització de les proves previstes en la convocatòria per tal de determinar la capacitat i l’aptitud dels aspirants. La fase d’oposició té caràcter eliminatori i és necessari superar-la per poder passar a la fase de concurs.

La fase de concurs consisteix en la valoració dels mèrits que al·leguin els aspirants. Aquesta fase no té caràcter eliminatori.

La puntuació total s’obté de la suma de les puntuacions en les dues fases. La puntuació de la fase d’oposició representarà un 60 % de la puntuació assolible en el procés selectiu. La fase de concurs representarà un 40 % del total de la puntuació assolible en el procés selectiu.

La suma de la puntuació obtinguda per les persones aspirants en el conjunt dels exercicis de l’oposició i de la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits estableix l’ordre final de prelació de les persones aspirants que hagin superat el concurs oposició.

L'ordre d'actuació de les persones aspirants es realitzarà per ordre alfabètic de llinatges.

Una vegada iniciades les proves selectives, el Tribunal ha de publicar els anuncis en el tauler d’anuncis i a la pàgina web municipal amb, almenys, quaranta-vuit hores d’antelació al començament de cada prova.

6.1. FASE D'OPOSICIÓ.

Aquesta fase consta de tres proves, de caràcter obligatori i eliminatori. S'ha de superar la prova anterior per a poder passar a la següent. Les proves es duran a terme a raó del sistema que lliurement estableixi el tribunal.

6.1.1. Primer exercici:

Prova d’aptitud física.

De caràcter obligatori i eliminatori. Té per objecte comprovar, entre altres aspectes, les condicions de força, agilitat, flexibilitat i resistència dels aspirants. Aquesta prova consisteix en la superació de les cinc proves parcials que es determinen en l’annex I de les presents bases. Les proves físiques s’han de superar globalment, d’acord amb el barem i els mèrits que assenyala l’annex I.

Per poder efectuar aquesta prova, les persones aspirants, hauran de lliurar al tribunal qualificador, el mateix dia de la prova i abans de la hora d´inici de les proves físiques, un certificat mèdic en el que es faci constar que reuneix les condicions físiques necessàries per portar-les a terme. El fet de no presentar l´esmentat certificat comporta l´exclusió automàtica de la persona aspirant tant de la realització de la prova com del procediment selectiu.

Si alguna de les persones aspirants en la data de realització de les proves físiques està en situació d'incapacitat temporal per malaltia professional o accident laboral, o bé en estat d'embaràs, part o puerperi, risc per a l'embaràs, degudament acreditat mitjançant certificat mèdic, i sempre que aquesta circumstància es posi en coneixement del Tribunal Qualificador amb caràcter previ a la realització de la prova o l'exercici, portarà a terme la resta de les proves, i la qualificació quedarà pendent, en cas que superés totes les altres, condicionada a la superació de les proves d'aptitud física, en la data que el Tribunal determini, un cop desaparegudes les causes que van motivar l'ajornament. Aquest termini no podrà superar la data de publicació provisional d'aspirants seleccionats que han de ser nomenats funcionaris en pràctiques.

El resultat global d’aquesta prova s’ha d’atorgar sempre que l’aspirant hagi superat un mínim de quatre de les cinc proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l’altra prova parcial, la nota sigui igual o superior a 3. La nota mitjana d’apte s’ha d’atorgar sempre que el resultat sigui igual o superior a 5; si és inferior a 5, serà de no apte.

Les persones que acreditin el certificat en vigor d’aptitud física de l’EBAP, segons s´estableix a l’article 163.3 del Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears resten exemptes de fer les proves físiques que es determinen en l’annex I de les presents bases. La validesa dels certificats és de dos anys comptadors des del dia de la superació de les proves. La superació del curs bàsic de policia local té el mateix efecte que l’obtenció d’aquest certificat, amb una validesa de dos anys comptador des de la data de finalització d’aquest curs bàsic.

6.1.2. Segon exercici: Prova de coneixements.

Aquesta prova consta de dues fases i la seva valoració ha de ser el resultat de la suma d’ambdues fases:

6.1.2.a) La primera fase consisteix en respondre 50 preguntes tipus test amb 4 respostes alternatives, de les quals només una és correcta, referides al programa de temes que figuren a l'annex II de les presents bases. Aquestes preguntes poden plantejar-se en llengua catalana o castellana. Cada pregunta contestada correctament es valorarà amb 0,40 punts. Les preguntes no resoltes no s’han de valorar. Les preguntes amb resposta errònia o si hi figura més d’una resposta s’han de penalitzar amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.

Per efectuar la qualificació d’aquesta prova s’ha d’aplicar la fórmula següent:

        {A-(E/4)} x 20

Q = —————————

                   P

  

Q: resultat de la prova

A: nombre de respostes encertades

E: nombre de respostes errònies

P: nombre de preguntes de l’exercici

La prova es valora de 0 a 20 punts i cal obtenir un mínim de 10 punts per superar-la.

El temps per efectuar aquesta prova serà de 120 minuts.

6.1.2.b) La segona fase consisteix en una prova tipus test de coneixements del terme municipal i de les ordenances municipals de l’Ajuntament d’Alcúdia.

Per accedir a la informació sobre coneixements del terme municipal i de les ordenances municipals es pot consultar el portal web de l’Ajuntament d’Alcúdia: www.alcudia.net

Consisteix en respondre 25 preguntes tipus test amb 4 respostes alternatives, de les quals només una és correcta. Aquestes preguntes poden plantejar-se en llengua catalana o castellana. Cada pregunta contestada correctament es valorarà amb 0,80 punts. Les preguntes no resoltes no s’han de valorar. Les preguntes amb resposta errònia o si hi figura més d’una resposta s’han de penalitzar amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.

Per efectuar la qualificació d’aquesta prova s’ha d’aplicar la fórmula següent:

            {A-(E/4)} x 20

Q = —————————

                      P

  

Q: resultat de la prova

A: nombre de respostes encertades

E: nombre de respostes errònies

P: nombre de preguntes de l’exercici

La prova es valora de 0 a 20 punts i cal obtenir un mínim de 10 punts per superar-la.

El temps per efectuar aquesta prova serà de 60 minuts.

En el cas que el Tribunal acordi l'anul·lació d'alguna o algunes de les preguntes, per haver detectat d'ofici algun error manifest durant la realització de l'exercici o per detectar-se aquest com a conseqüència de les al·legacions que posteriorment es presentin, s'ajustarà el valor de cada pregunta per tal de conservar la puntuació màxima possible.

6.1.3. Tercer exercici:  Prova d’aptitud psicològica i de personalitat.

De caràcter obligatori i eliminatori. Aquesta prova consisteix en l’exploració psicotècnica per acreditar nivells d’aptitud i també en l’exploració de la personalitat i actituds dels aspirants amb la finalitat de determinar els perfils generals i específics que exigeix l’exercici del lloc de treball policial.

Per a la realització d’aquesta prova el tribunal qualificador disposarà d’un professional de la psicologia que farà d’assessor del tribunal qualificador. La valoració d’aquesta prova és d´apte o no apte.

Estan exemptes de fer aquesta prova les persones que acreditin que en els darrers tres anys han superat una prova igual a l’exigida en aquest apartat. A aquests efectes es consideraran les superades en els últims tres anys realitzades per l'Escola Balear d'Administració Pública per accedir al Curs Bàsic de Capacitació per a la Policia Local, per a això s'haurà d'aportar certificació de la EBAP, i les realitzades en els últims tres anys per ajuntaments dins dels processos selectius de Policia Local que hagin convocat, les quals hauran d'acreditar-se mitjançant el corresponent certificat de l'Ajuntament.

6.1.4. Qualificació dels exercicis.

Les qualificacions dels exercicis s'hauran de fer públiques el mateix dia en què s'acordin i s'hauran de publicar al tauler d'anuncis de la Corporació, així com en la pàgina web de l´Ajuntament. Les persones aspirants poden presentar per escrit en el registre de la Corporació en el termini de tres dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació del resultat de cada exercici, les observacions o al·legacions que considerin oportunes, que hauran de ser resoltes de manera motivada pel Tribunal en tot cas abans de les 48 hores prèvies a l'inici de l'exercici següent. Als efectes assenyalats, s'ha de facilitar la vista dels exercicis de les persones opositores.

6.1.5. Relació provisional de persones aprovades i ordre de prelació en la fase d'oposició i revisió d'exàmens.

Finalitzats tots els exercicis de la fase d'oposició, el tribunal ha de fer públiques al tauler d'anuncis de la Corporació i a la pàgina web de l´Ajuntament, les llistes provisionals de persones que l'hagin superat, amb indicació del DNI i de la puntuació obtinguda. La relació de persones que han superat la fase d'oposició estarà determinada únicament per la superació de tots els exercicis eliminatoris. La puntuació final de la fase d'oposició de cada aspirant serà el resultat de la suma de les puntuacions obtingudes en els exercicis eliminatoris. Les persones aspirants disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a comptar de la publicació de les llistes provisionals, per fer reclamacions. Acabat aquest termini, el tribunal ha de disposar de set dies per resoldre les reclamacions.

6.1.6. Llista definitiva de persones aprovades en la fase d'oposició.

Resoltes les reclamacions, el Tribunal ha d'aprovar i publicar al tauler d'anuncis de la Corporació i a la pàgina web de l´Ajuntament, les llistes definitives de persones aprovades en la fase d'oposició.

6.2. FASE DE CONCURS.

Els mèrits que el Tribunal qualificador ha de valorar en la fase de concurs, són els establerts a l'annex III d'aquestes bases. Aquests s´hauran de presentar només per les persones que hagin superat la fase d'oposició, mitjançant l'original o la fotocòpia compulsada o acarada.

A aquest efecte el Tribunal qualificador establirà un termini de deu dies hàbils comptadors des de l´endemà de la publicació de la llista definitiva d´aprovats de la fase d´oposició, per tal que les persones aspirants presentin la relació de mèrits, segons el model formalitzat de l´annex V, els mèrits que s´indiquen a l´annex III, en el Registre General de l´Ajuntament d´Alcúdia o en qualsevol de les formes establertes a l´article 16.4 de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Els mèrits al·legats i no justificats pels aspirants en la forma indicada no es valoren.

Els mèrits s'han d'acreditar i s'han de valorar sempre amb referència a la data de publicació al BOE de la convocatòria. En cap cas es valoraran mèrits que no hagin estat al·legats i presentats en la forma establerta durant aquest termini.

Els mèrits que al·leguin les persones candidates s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

a) Curs de capacitació: certificat en vigor de l’EBAP d’haver superat el curs de capacitació de la categoria a la qual s’opta o una de superior.

b) Serveis prestats: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

c) Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’ha d’acreditar l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

d) Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica vigent.

e) Coneixement d’altres llengües: certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública, per les escoles oficials d’idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d’administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.

f) Cursos de formació: certificats d’aprofitament, certificats d’assistència i certificats d’impartició de cursos d’accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l’Escola Balear d’Administració Pública o homologats o concertats per l’EBAP, per universitats de l’àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l’Estat espanyol o centres que imparteixen plans de formació contínua.

Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.

6.3 DETERMINACIÓ DE PUNTUACIÓ DEL CONCURS OPOSICIÓ.

La puntuació total s’obté de la suma de les puntuacions en les dues fases. La puntuació de la fase d’oposició representarà un 60 % de la puntuació assolible en el procés selectiu. La fase de concurs representarà un 40 % del total de la puntuació assolible en el procés selectiu.

La puntuació final del concurs oposició en totes les categories s’ha de calcular amb la fórmula següent:

             60             40

Pt = ——— o + ——— c

              O              C

  

Pt: puntuació total

O: puntuació màxima de la fase d’oposició

o: punts obtinguts en la fase d’oposició

C: puntuació màxima de la fase de concurs

c: puntuació obtinguda en la fase concurs

La suma de la puntuació obtinguda per les persones aspirants en el conjunt dels exercicis de l’oposició i de la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits estableix l’ordre final de prelació de les persones aspirants que hagin superat el concurs oposició.

6.3.1. Resolució d´empats.

En cas d’empat, s’ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:

a) La puntuació total de la fase d’oposició.

b) La puntuació total de la fase de concurs.

c) La puntuació del bloc d’experiència professional de la fase de concurs.

d) La puntuació del segon exercici de la fase d’oposició.

e) Si persisteix l´empat, el Tribunal resoldrà per sorteig.

SETENA. RELACIÓ D’APROVATS

7.1. Llista d’aprovats.

7.1.1. Conclosa la valoració del procés selectiu, el Tribunal qualificador publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alcúdia i la pàgina web de la Corporació (www.alcudia.net), una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants per l’ordre de puntuació assolida, amb indicació de les qualificacions obtingudes en cada un dels apartats, així com del número del document nacional d’identitat.

7.1.2. Les persones aspirants disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació provisional davant el Tribunal, presentant les sol·licituds a través de la seu electrònica o en el Registre General de l´Ajuntament. A aquesta revisió, hi podran assistir acompanyades d'un assessor. El Tribunal tindrà un termini de set dies hàbils per resoldre les reclamacions.

Resoltes les reclamacions, el tribunal ha d'aprovar la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que han de ser nomenats com a personal funcionari en pràctiques, i la publicarà al tauler d’anuncis i a la web municipal. La relació d´aprovats no podrà contenir un nombre d'aprovats superior al de les places vacants objecte d'oferta.

La relació d'aprovats i la proposta del corresponent nomenament serà elevada a la Batlia perquè l'aprovi. No obstant això, amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan hi hagi renúncies d'aspirants seleccionats abans del nomenament com a funcionari en pràctiques o bé els que s'han proposat no compleixen algun dels requisits de la base 2, el tribunal elevarà al òrgan convocant una relació complementària de les persones aspirants que vagin a continuació de les propostes, per ordre de puntuació, per al seu possible nomenament com a personal en pràctiques i als efectes de constituir la corresponent borsa de treball.

L'aprovació de la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran nomenats com a personal funcionari en pràctiques serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'ajuntament.

VUITENA. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS

Les persones aspirants disposen d'un termini de vint dies naturals des de la data de publicació de l'aprovació de la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu per a presentar els documents que acrediten que compleixen els requisits que encara no s'han acreditat i que exigeix ​​la convocatòria.

Concretament, han d'aportar:

- Una fotocòpia compulsada del permís de conduir de les classes A i B en vigor.

- Un certificat d'antecedents penals.

Si no es presenta la documentació en el Registre de l'Ajuntament d´Alcúdia dins el termini fixat, excepte casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada, o si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que no compleix algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada funcionari o funcionària en pràctiques i quedaran anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

NOVENA. FUNCIONARIS EN PRÀCTIQUES

9.1. Les persones aspirants que superin el procés selectiu i acreditin que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria han de ser nomenades personal funcionari en pràctiques de la categoria de Policia Local. El període de pràctiques tendrà una durada de sis mesos.

9.2. En cap cas no pot ser nomenat personal funcionari en pràctiques un nombre de persones aspirants superior al de places convocades.

9.3. Aquesta situació s’ha de mantenir fins que siguin nomenades personal funcionari de carrera, si escau, o qualificades com a no aptes.

9.4. El tribunal qualificador ha d’elevar a la Batlia de l’Ajuntament la llista definitiva de persones aspirants declarades aptes i no aptes a la fase de pràctiques, qui resoldrà i n’ordenarà la publicació. Si alguna persona aspirant és qualificada com a no apta en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà les persones aspirants de la borsa de treball de funcionaris interins resultant del procés selectiu que hagin aprovat totes les proves, per ordre de puntuació obtinguda en les proves per ser nomenat funcionari en pràctiques. La resolució esmentada, que exhaureix la via administrativa, es pot recórrer en els termes que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

9.5. Els funcionaris en pràctiques tenen dret a percebre les retribucions que corresponguin a la categoria de Policia Local.

DESENA. VALORACIÓ DE LA FASE DE PRÀCTIQUES

Les pràctiques tenen per objecte valorar l’aptitud per exercir les funcions pròpies de la categoria que correspongui. Per tal de dur a terme aquesta avaluació s’ha de seguir el procediment que estableixen els articles 158 i 159 del Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

ONZENA. RÈGIM DE RECURSOS

Contra la convocatòria i les seves bases, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la Batlia en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà que s'hagi publicat en el Butlletí Oficial de l'Estat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat d'aquest ordre jurisdiccional en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de l'Estat, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa.

DOTZENA. BORSA D’INTERINS DERIVADA DEL PROCÉS SELECTIU PEL PROCEDIMENT ORDINARI DE SELECCIÓ

12.1. Constitució de la borsa

12.1.1. Amb caràcter general, el personal funcionari interí s’ha de seleccionar mitjançant el procediment ordinari pel sistema de borsa de persones aspirants que hagin superat com a mínim la prova de coneixements tipus test d’aquesta convocatòria.

12.1.2. La borsa formada mitjançant el procediment ordinari és preferent sobre la formada mitjançant el procediment extraordinari.

12.1.3. Els aspirants que hagin superat com a mínim la prova de coneixements tipus test passaran a constituir una borsa de treball de funcionaris interins de la categoria a la qual es refereix aquest procés selectiu, i podran ser requerits sempre segons l’ordre de puntuació obtinguda en les proves, per cobrir les vacants i/o necessitats que puguin sorgir en el lloc de treball de la mateixa categoria.

12.1.4. La cobertura dels llocs de treball vacants, en el moment d’anar-se produint, s’ha de fer tenint en compte el nombre d’exercicis superats i per ordre estricte de puntuació, de major a menor.

En cas d’empat, s’ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:

a) Ser dona, en cas d’infrarepresentació del sexe femení en el cos, l’escala o l’especialitat de què es tracti, d’acord amb l’article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona, segons el qual s’ha de seleccionar la dona, llevat que hi hagi motius no discriminatoris per preferir l’home, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d’ambdós sexes, com per exemple les dels apartats c) o d).

b) Acreditar més temps de serveis prestats com a personal funcionari interí o de carrera a l’Ajuntament d’Alcúdia.

c) Ser major de 45 anys.

d) Tenir majors càrregues familiars.

e) Ser una dona víctima de violència de gènere.

f) No haver estat objecte de remoció d’un lloc de treball del mateix cos, de la mateixa escala o especialitat.

Si persisteix finalment l’empat, es resoldrà per sorteig.

12.1.5. La borsa d’interins creada estarà vigent fins que sigui substituïda per una altra, a conseqüència de la realització de noves proves selectives dins la mateixa categoria, i en tot cas té una durada màxima de vigència de dos anys.

12.1.6. Quan s’hagin exhaurit aquesta borsa, fins que no es constitueixi una nova borsa pel procediment ordinari, s’han de constituir borses pel procediment extraordinari de concurs, mitjançant una convocatòria pública, o bé acudir a la borsa de la Conselleria d’Administracions Públiques, competent en matèria de coordinació de policies locals, si n’hi ha cap de creada.

12.2. Normes de funcionament.

12.2.1. Quan s’esdevingui algun dels supòsits que preveu la normativa per nomenar un funcionari interí, s’ha d’oferir un lloc a les persones incloses en la borsa que estiguin en la situació de disponible, d’acord amb l’ordre de prelació.

Si hi ha més d’un lloc per cobrir, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s’han d’adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat que hi estan conformes.

12.2.2. S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en què s’hi ha de presentar, que ha de ser com a mínim de tres dies hàbils. Si la persona interessada no manifesta la conformitat amb el nomenament en el termini d’un dia hàbil o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de gestió de personal de l’ajuntament, s’entén que hi renuncia.

12.2.3. A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita — d’acord amb el punt 12.2.2.— se les ha d’excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:

a) Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, inclòs el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis com a personal funcionari interí en un altre municipi.

c) Prestar serveis com a personal funcionari de carrera en un altre municipi i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d’excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.

d) Patir malaltia o incapacitat temporal.

e) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.

f) Estar, en el moment de la crida, en la situació de serveis especials.

12.2.4. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l’ajuntament l’acabament de les situacions que es preveuen en el punt 12.2.3., excepte la de l’apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.

12.2.5. La posterior renúncia d’una persona funcionària interina al lloc de treball que ocupa, així com l’incompliment del deure de prendre possessió del lloc acceptat prèviament, suposa l’exclusió de la borsa de treball.

12.2.6. El personal funcionari interí procedent de la borsa, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui a conseqüència de renúncia voluntària, s’ha d’incorporar automàticament a la borsa d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.

12.3. Situació de les persones aspirants

12.3.1. Les persones aspirants que formen part de la borsa de treball, a l’efecte d’oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible.

12.3.2. Estan en la situació de no disponible les persones integrants de la borsa de treball que no hagin acceptat el lloc ofert perquè es trobin en alguna de les situacions que preveu el punt 12.2.3.

12.3.3. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball.

12.3.4. Estan en situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que han de ser cridades per oferir-los un lloc de treball d’acord amb la seva posició en la borsa.

12.3.5. Les persones aspirants que, tot i haver-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies que preveu el punt 12.2.3. conserven la posició obtinguda en la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible i no rebran cap més oferta mentre es mantengui la circumstància al·legada, amb l’obligació de comunicar l’acabament de les situacions esmentades d’acord amb la forma i el termini que es preveuen en el punt 12.2.4.

  

Alcúdia, 28 de gener de 2019

El batle,

Antoni Mir Llabrés

  

ANNEX I

BAREM DE PUNTUACIÓ DE LES PROVES FÍSIQUES PER INGRESSAR EN LES DIVERSES CATEGORIES DE LA POLICIA LOCAL DE LES ILLES BALEARS

Les proves físiques, que han de ser exclusivament les que s’indiquen en aquest annex, són totes obligatòries i eliminatòries.

1. Prova d’aptitud física

Té com a finalitat comprovar, entre d’altres condicions, la força, l’agilitat, la rapidesa i la resistència de l’aspirant.

Consisteix a superar, amb una nota de 5 o superior, les proves físiques que s’indiquen, d’acord amb els barems i els criteris que s’estableixen per edat i sexe.

Per fer aquesta prova, l’aspirant ha de lliurar a l’EBAP, o al tribunal, un certificat mèdic en què es faci constar que reuneix les condicions físiques necessàries per dur-la a terme. El fet de no presentar aquest certificat comporta l’exclusió automàtica de l’aspirant tant de la realització de la prova com del procés selectiu.

Les proves físiques s’han de superar globalment, d’acord amb el barem i els mèrits que s’assenyalin. El resultat global d’aquesta prova s’ha d’atorgar sempre que l’aspirant hagi superat un mínim de 4 de les proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l’altra prova parcial, la nota sigui 3 o superior. La nota mitjana d’apte s’ha d’atorgar sempre que el resultat sigui 5 o superior; si és inferior a 5, ha de ser de no apte.

Proves que s’han de fer:

1.1. Resistència (1.000 m)

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la resistència orgànica i consisteix a recórrer una distància de 1.000 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca que s’estableixi. Només es pot fer un intent. 

Homes (minuts) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-3,10’

-4,00’

-4,50’

-6,10’

9

-3,20’

-4,10’

-5,00’

-6,20’

8

-3,30’

-4,20’

-5,10’

-6,30’

7

-3,40’

-4,30’

-5,20’

-6,40’

6

-3,50’

-4,50’

-5,35’

-6,50’

5

-4,10’

-5,00’

-5,50’

-7,10’

3

-4,25’

-5,15’

-6,00’

-7,25’

Eliminat

+4,25’

+5,15’

+6,00’

+7,25’

 

Dones (minuts) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-3,25’

-4,15’

-5,00’

-6,25’

9

-3,35’

-4,25’

-5,05’

-6,35’

8

-3,45’

-4,35’

-5,10’

-6,45’

7

-3,55’

-4,45’

-5,35’

-6,55’

6

-4,10’

-5,00’

-5,50’

-7,10’

5

-4,25’

-5,15’

-6,05’

-7,25’

3

-4,40’

-5,30’

-6,20’

-7,40’

Eliminada

+4,40’

+5,30’

+6,20’

+7,40’

1.2. Velocitat (50 m)

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix a recórrer una distància de 50 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca establerta. Només es pot fer un intent.

Homes (segons) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-7,50"

-8,00"

-8,20"

-9,50"

9

-7,55"

-8,15"

-8,35"

-10,00"

8

-8,00"

-8,30"

-8,50"

-10,20"

7

-8,05"

-8,45"

-9,00"

-10,30"

6

-8,25"

-9,00"

-9,20"

-10,55"

5

-8,50"

-9,20"

-9,40"

-11,05"

3

-9,10"

-9,40"

-10,00"

-11,15"

Eliminat

+9,10"

+9,40"

+10,00"

+11,15"

 

Dones (segons) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-8,00"

-8,20"

-9,00"

-10,00"

9

-8,20"

-8,35"

-9,15"

-10,20"

8

-8,30"

-8,50"

-9,30"

-10,50"

7

-8,50"

-9,00"

-9,50"

-11,10"

6

-9,00"

-9,30"

-10,10"

-11,45"

5

-9,10"

-9,50"

-10,50"

-12,00"

3

-9,15"

-10,10"

-11,10"

-12,15"

Eliminada

+9,15"

+10,10"

+11,10"

+12,15"

1.3. Natació (50 m) estil lliure

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix a recórrer una distància de 50 metres d’estil lliure, en una piscina de 50 metres o bé en una de 25 metres, amb anada i tornada, sense tocar el fons ni aferrar-se a les surades, en un temps inferior a la marca que s’estableixi. Es permet la realització de dues sortides nul·les i un sol intent.

Homes (segons) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-35"

-40"

-45"

-50"

9

-37"

-42"

-47"

-52"

8

-39"

-44"

-49"

-54"

7

-41"

-46"

-51"

-56"

6

-43"

-48"

-53"

-58"

5

-45"

-50"

-55"

-60"

3

-47"

-55"

-57"

-1,02"

Eliminat

+47"

+55"

+57"

+1,02"

  

Dones (segons) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-40"

-45"

-50"

-55"

9

-42"

-47"

-52"

-57"

8

-44"

-49"

-54"

-59"

7

-46"

-51"

-56"

-1,01"

6

-48"

-53"

-58"

-1,03"

5

-50"

-55"

-1,00"

-1,05"

3

-52"

-1'

-1,02"

-1,07"

Eliminada

+52’’

+1’’

+1,02’’

+1,07’’

1.4. Força explosiva del tren superior. Llançament de pilota medicinal

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la potència dels músculs superiors principals. Per fer aquesta prova es necessita una pilota medicinal de 5 kg per als homes i una de 2 kg per a les dones. La posició inicial exigeix situar-se per darrere la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts en terra i simètrics. En cap moment no es pot trepitjar aquesta línia. Una vegada fet el llançament, es compta la distància entre la línia de sortida i la marca de la pilota, la qual ha de ser superior a la que estableixen les taules. Per fer aquesta prova es permeten dos intents.

Homes: pilota de 5 kg — Dones: pilota de 2 kg

Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

+6,50

+6,00

+5,50

+5,00

9

+6,30

+5,90

+5,40

+4,90

8

+6,20

+5,70

+5,20

+4,70

7

+6,00

+5,50

+5,00

+4,50

6

+5,70

+5,25

+4,75

+4,25

5

+5,50

+5,00

+4,50

+4,00

3

+5,40

+4,85

+4,35

+3,85

Eliminat

-5,40

-4,85

-4,35

-3,85

1.5. Força explosiva del tren inferior. Salt amb els peus junts

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la potència dels músculs extensors principals de les cames i consisteix a fer un salt en una superfície llisa, on han d’estar marcades les distintes distàncies que es poden aconseguir. La posició inicial exigeix situar-se per darrere la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts en terra i simètrics. En cap moment no es pot trepitjar aquesta línia. Una vegada fet el salt, es compta la distància entre la línia de sortida i la marca de la darrera part de suport del cos, la qual ha de ser superior a la que estableixen les taules. Per fer aquesta prova es permeten dos intents. 

Homes (metres) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

+2,35

+2,25

+2,15

+1,95

9

+2,30

+2,20

+2,10

+1,90

8

+2,25

+2,15

+2,05

+1,85

7

+2,20

+2,10

+2,00

+1,80

6

+2,15

+2,05

+1,95

+1,75

5

+2,10

+2,00

+1,90

+1,70

3

+2,08

+1,97

+1,87

+1,67

Eliminat

-2,08

-1,97

-1,87

-1,67

 

Dones (metres) Punts

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

+2,05

+1,95

+1,85

+1,65

9

+2,00

+1,90

+1,80

+1,60

8

+1,95

+1,85

+1,75

+1,55

7

+1,90

+1,80

+1,70

+1,50

6

+1,85

+1,75

+1,65

+1,45

5

+1,80

+1,70

+1,60

+1,40

3

+1,78

+1,67

+1,57

+1,37

Eliminada

-1,78

-1,67

-1,57

-1,37

  

ANNEX II

A) TEMARI DE LA PROVA DE CONEIXEMENTS

1. Constitució espanyola de 1978. La Constitució com a norma suprema. Característiques i estructura de la Constitució espanyola. Principis constitucionals bàsics. La reforma constitucional.

2. Els drets fonamentals i les llibertats públiques. Classificació. La protecció i la suspensió dels drets i les llibertats. El defensor del Poble.

3. Les entitats locals: concepte i característiques. El municipi: concepte i naturalesa jurídica. La potestat reglamentària municipal. Concepte i classes.

4. Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària. Objecte. Àmbit d’aplicació. Estructura. Distribució de competències. Competències dels municipis en matèria de seguretat viària. Conceptes bàsics.

5. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Normes generals de comportament en la circulació.

6. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. La circulació de vehicles.

7. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Altres normes de circulació.

8. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. La senyalització.

9. Reial decret 818/2009, de 8 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de conductors. Les autoritzacions administratives per conduir.

10. Reial decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament general de vehicles. Normes generals.

11. Reial decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament general de vehicles. Autoritzacions de circulació dels vehicles.

12. Reial decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament general de vehicles. Annex II: definicions i categories dels vehicles.

13. L’accident de trànsit. Definició, tipus, causes i classes d’accidents. L’activitat policial davant els accidents de trànsit. L’ordre cronològic de les actuacions.

14. Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears. Ús de l’equip bàsic d’autodefensa i protecció. Uniformitat i equipament. Normes d’aparença externa, presentació i uniformitat.

15. La Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de forces i cossos de seguretat. Principis bàsics d’actuació. Disposicions estatutàries comunes. Característiques i funcions de les policies locals.

16. La policia local com a policia judicial. La detenció. Concepte. Drets i garanties del detingut. El procediment de l’habeas corpus.

17. L’inici del procés penal. L’atestat policial. Estructura i valor de l’atestat. Diligències principals.

18. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes contra el patrimoni i contra l’ordre socioeconòmic.

19. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes contra la seguretat viària.

20. L’Estatut d’autonomia de les Illes Balears. Estructura i disposicions generals. Títol IV, dels municipis i resta d’entitats locals de la comunitat autònoma  de les Illes Balears

B) TEMES DE LA SEGONA FASE  DE LA PROVA DE CONEIXEMENTS

1. Coneixement del terme municipal

1.1 Geografia del terme municipal.

1.2  Història i patrimoni d’Alcúdia.

1.3 Nuclis de població.

2. Ordenances municipals

2.1 Ordenança reguladora de l’ocupació de la via pública.

2.2 Ordenança sobre el benestar i la tinença d’animals que viuen en l’entorn humà.

2.3 Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana.

2.4 Ordenança de publicitat estàtica i dinàmica.

2.5 Ordenança municipal del comerç ambulant.

2.6  Ordenança reguladora dels renous i vibracions.

           

ANNEX III

BAREM DE MÈRITS DE LA FASE DE CONCURS

El tribunal ha d’avaluar els mèrits que les persones aspirants al·leguin i que justifiquin correctament, d’acord amb el barem següent:

1. Valoració del curs de capacitació.

1.1. Valoració del curs de capacitació de la mateixa categoria a la qual s’accedeix.

Només es valoren els cursos expedits o homologats per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) que estiguin en vigor. La valoració de la nota obtinguda en el curs bàsic de capacitació per a l’accés a la categoria de policia és el resultat de multiplicar-ne la nota per un coeficient de 0,8 fins a un màxim de 8 punts.

2. Valoració dels serveis prestats.

S’han de valorar els serveis prestats i reconeguts a la policia local del municipi on es convoquen proves i a altres municipis de les Illes Balears. La valoració que es prevegi per a altres municipis no pot ser inferior a la meitat de la prevista per al municipi on es convoquen proves.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 24 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a l’Ajuntament d’Alcúdia: 0,22 punts per mes, fins a un màxim de 24 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a altres municipis de les Illes Balears: 0,11 punts per mes, fins a un màxim de 12 punts.

La data de referència per la valoració serà la data de publicació al BOE de la convocatòria, i s´haurà d´acreditar mitjançant un certificat expedit per l´Ajuntament.

3. Estudis acadèmics oficials.

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’ha d’acreditar l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

Només es valoraran els títols de nivell superior a l’exigit per a l’accés a la plaça a la qual s’accedeix o a partir d´una segona titulació acadèmica oficial del mateix nivell de la que s´exigeix. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte els títols de postgrau (màster i doctor) que s’han d’acumular.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, com també tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,07 punts, fins a un màxim de 0,21 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 0,14 punts, fins a un màxim de 0,42 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l’ensenyament artístic superior: 0,21 punts, fins a un màxim de 0,63 punts.

d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 0,29 punts, fins a un màxim de 0,87 punts.

e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,04 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 0,24 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d’obtenir els punts de l’apartat c, obtindran 0,07 punts, d’acord a l’article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre.

f) Per a cada títol de doctor: 0,21 punts, fins a un màxim de 0,63 punts.

4. Valoració dels coneixements de llengües.

4.1. Coneixements orals i escrits de llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports, i els que es declarin equivalents o siguin reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica.

S’ha de valorar només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’ha d’acumular a la de l’altre certificat que s’aporti. En tot cas, només s’han de valorar els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit d’ocupació de la plaça a què s’accedeix. En cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s’ha d’atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 0,20 punts

b) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 0,40 punts

c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,10 punts

4.2. Coneixements d’altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes, a les universitats, la EBAP, altres escoles d’administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu. Per a una mateixa llengua només s’han de valorar les titulacions de nivell superior.

La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt segons els criteris que s’indiquen en la taula següent:

Nivells del Marc comú europeu

EOI

Universitats, escoles d’administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu

Altres nivells

EBAP

Puntuació

 

 

 

1r curs de nivell inicial

0,02

 

 

 

2n curs de nivell inicial

0,04

A1

0,07

0,06

1r curs de nivell elemental

0,06

A2

0,11

0,07

2n curs de nivell elemental

0,07

B1

0,15

0,11

1r curs de nivell mitjà

0,11

B1+

0,19

0,15

2n curs de nivell mitjà

0,15

B2

0,22

0,19

1r curs de nivell superior

0,19

B2+

0,26

0,22

2n curs de nivell superior

0,22

C1

0,30

0,26

 

 

C2

0,33

0,30

 

 

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes.

5. Valoració dels cursos de formació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, les universitats, les escoles universitàries i les entitats promotores de formació contínua, i també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat corresponent.

5.1. Formació relacionada amb l’àrea professional.

S’han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça a què s’accedeix. Concretament, només s’han de valorar els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d´odi i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local.

Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s’entén que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d’hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No s’ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, llevat que s’hagi fet un canvi substancial en el contingut.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2,50 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi, a centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màster propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada: 0,0075 punts per hora.

Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat:

a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.

b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,50 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.

c) Màster, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària: 0,10 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

5.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 1 punt.

Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeix, es consideren d’interès general. En concret, només s’han de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l’EBAP, que son:

- Àrea de comunicació i habilitats personals

- Àrea econòmic-pressupostària

- Àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans

- Àrea de gestió d'organització i innovació

- Àrea jurídic-administrativa

- Àrea de tecnologies de la telecomunicació i la informació

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora

Formació universitària no oficial no relacionada:

  1. Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,25 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.

  1. Màster, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària: 0,025 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt.

   

 

ANNEX IV

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PRENDRE PART EN EL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ DE 10 PLACES DE POLICIA LOCAL A LA PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA, MITJANÇANT PROCEDIMENT EXTRAORDINARI D’ACCÉS.

Nom______________________________________; Primer llinatge____________________________________________________;

Segon llinatge__________________________________________; DNI/NIF_____________________________________________;

Domicili: ___________________________________________________________________________________________________;

(a efectes de notificació)

Localitat:_________________________________________________________Teléfon:____________________________________

Adreça electrònica:____________________________________________________________________________________________

La/el sotasignat, major d’edat, davant Vè comparesc i com millor procedeixi,

EXPOSA:

Que vista la publicació al BOIB núm. _____ de data ___ de ___________ de 2019 i BOE núm. _____ de data ___ de ___________ de 2019 de la convocatòria per a prendre part en el procés selectiu del concurs-oposició de 10 places de Policia Local com a personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d’Alcúdia, mitjançant procediment extraordinari d´accés.

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Declaro que reuneixo tots i cadascun dels requisits exigits a la base segona de la convocatòria, referits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i que són certes les dades que s'hi consignen en aquesta sol·licitud.

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA (Marcau amb una X la documentació que es presenta)

_ Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor o el resguard de la sol·licitud de renovació.

_ Fotocòpia compulsada del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de la categoria de Policia Local expedit per l’EBAP o l’òrgan competent i en plena validesa.

_ Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.

_ Fotocòpia compulsada del certificat del nivell de coneixement de llengua catalana.

_ Fotocòpia compulsada del certificat d'haver superat les proves físiques convocades de forma periòdica per l'EBAP, en aquells casos en què es posseeixi i es vulgui quedar exempt de realitzar les proves d'aptitud física en el procés selectiu.

_ Fotocòpia compulsada del certificat d´exempció de la prova d´aptitud psicològica i de personalitat, en aquells casos en què la persona aspirant vulgui acollir-se l'exempció de la prova.

SOL·LICITA:

Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment selectiu del concurs-oposició de 10 places de Policia Local com a personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d’Alcúdia, mitjançant procediment extraordinari d´accés.

Alcúdia, ______ de ________________ de 2.019

Signatura:

AL SR. BATLE D’ALCÚDIA

Les dades facilitades per vós en aquest formulari passaran a formar part dels fitxers automatitzats propietat de l'Ajuntament d'Alcúdia i podran ser utilitzades pel titular del fitxer per a l'exercici de les funcions pròpies en l'àmbit de les seues competències. De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, podreu exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant instància presentada davant el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament d'Alcúdia.

          

 

ANNEX V

RELACIÓ DE MÈRITS  APORTATS

ASPIRANT (nom, llinatges i DNI):

CURS DE CAPACITACIÓ

(indicar nota)

 

SERVEIS PRESTATS

 

-

(indicar ajuntament i mesos complets)

-

 

-

 

ESTUDIS ACADÈMICS OFICIALS

(indicar títol)

-

-

-

 

-

 

-

CONEIXEMENTS DE LLENGÜES

-

(indicar idioma i nivell)

-

 

-

 

Accions formatives relacionades amb l´ àrea professional

 

-

 

-

 

-

CURSOS DE FORMACIÓ

-

(indicar títol i hores)

Accions formatives no relacionades amb l´àrea professional

 

-

 

-

 

-

 

-

 

El que s'exposa al públic a l'efecte de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i el Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20 / 2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

Lloc, data i signatura

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT D’ALCÚDIA