Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 640
Nomenament de Coordinador de districte

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Nomenar al Coordinador de districte, tota vegada que el lloc de treball a ocupar es troba pressupostat a la plantilla de personal eventual, aprovada per la Junta de Govern local de l’Ajuntament

La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior per decrets núm. 00985 i 01314 de data 22 i 24 de gener de 2019, respectivament, ha resolt el següent:

PRIMER.- Nomenar com a Coordinador de districte al Sr. Antoni Ballester Munar, tota vegada que el lloc de treball a ocupar es troba pressupostat a la plantilla de personal eventual, aprovada per la Junta de Govern local de l’Ajuntament.

SEGON.- Aquest nomenament tindrà efectes de dia 25 de gener de 2019. Així mateix, el cessament en el seu lloc de feina es podrà resoldre lliurement per l’òrgan que ha proposat el seu nomenament i, en tot cas, el seu cessament serà automàtic en cessar l’autoritat a la qual presta les funcions de confiança o assessorament especial.

Per altra banda, en cap cas l’ocupació d’un lloc de feina reservat a personal eventual constitueix mèrit per a l’accés a la funció pública o a la promoció interna, tot això, en aplicació del l’article 12 del RDL  5/2015 de 30 d’octubre pel que s’aprova el text refós de l’estatut bàsic de l’empleat públic i l’article 20 de la llei 3/2007, de 27 de març de Funció pública de la Comunitat autònoma de les Illes Balears.

TERCER.- Notificar el present decret a la persona interessada i publicar-la al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 25 de gener de 2019

 El cap de Departament de Personal

 p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

 Antoni Pol Coll