Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 487
PLE. Aprovació inicial del Pla Director Sectorial d’Equipaments Comercials (46PDS16101)
Es fa públic que el Ple del Consell Insular de Menorca, en sessió de caràcter ordinari de 21 de gener de 2019, adoptà el següent acord:
PRIMER.- Aprovar inicialment, de conformitat amb el que estableix l’article 13 de la Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’Ordenació Territorial, el Pla Director Sectorial d’Equipaments Comercials de Menorca, amb l’objecte i l’abast que defineix la documentació tècnica que s’adjunta i forma part d’aquest acord, i que s’integra per la documentació següent:
1. Memòria
Memòria.
Estudi Econòmic Financer
Programació
Resum executiu.
2. Normativa
3. Planimetria:
3.1- Plànol d'ordenació general (P0)
3.2- Plànols Sèrie Zonificació detallada (E: 1/10.000)
- TM de Maó (d'1 a 21)
- T.M de Ciutadella (de 22 a 36)
- T.M. de Alaior ( de 37 a 43)
- T.M d'Es Castell (de 44 a 51)
- T.M de Sant Lluís ( de 52 a 61)
- T.M de Ferreries (de 62 a 64)
- T.M d'Es Mercadal (de 65 a 75)
- T.M d'Es Migjorn Gran (de 76 a 77)
4. Avaluació ambiental. Estudi ambiental estratègic.
5. Annex. Plànols d'informació:
SEGON.- Disposar la tramitació del Pla Director Sectorial d’Equipaments Comercials de Menorca seguint el procediment establert a la Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’Ordenació Territorial i, en conseqüència, ordenar l’obertura d’un termini d’informació pública de quaranta-cinc dies hàbils, de tota la documentació integrant de l’assenyalat Pla, mitjançant la publicació d’anuncis en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a un diari de major publicació de l’illa de Menorca, i al corresponent portal web del Consell Insular de Menorca, per tal que qualsevol persona o entitat pugui formular les al·legacions que estimi pertinents. En aquest tràmit s’hi inclou la posada a disposició del públic del projecte del Pla Director Sectorial d’Equipaments Comercials de Menorca i de tota la documentació ambiental en els termes que contemplen la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d’avaluació ambiental i la Llei 12/2016, de 17 d’agost, d’avaluació ambiental de les Illes Balears.
TERCER- Sol·licitar l’informe previst en l’article 13.1.c) en concordança amb l’article 10.1.d) de la Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’Ordenació Territorial, amb relació a l’àmbit de les competències respectives, al Govern de les Illes Balears, a tots els ajuntaments de l’illa i a la Delegació del Govern a la Comunitat Autònoma, que haurà de ser emès en un termini de dos mesos.
QUART.- Sol·licitar els informes sectorials que siguin escaients d’acord amb la normativa aplicable.
CINQUÈ.- Sotmetre la documentació integrant del Pla Director Sectorial d’Equipaments Comercials de Menorca, així com tota la documentació ambiental als efectes prevists a la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d’avaluació ambiental i la Llei 12/2016, de 17 d’agost, d’avaluació ambiental de les Illes Balears, a consulta de les administracions, òrgans i entitats públiques i privades afectades, de conformitat amb el contingut del document d’abast formulat per la Comissió de Medi Ambient de les Illes Balears de dia 12 de juny de 2018.
Maó, 22 de gener de 2019
Cap de secció d’urbanisme
Mateu Martínez Martínez