Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 443
Aprovació definitiva pressupost 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovació definitiva del Pressupost General i Plantilla de personal per a l’any 2019.

D’acord amb allò que disposen els arts. 112 de la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases del Règim Local, y l’article 169 del RDL 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, el Ple de l’Ajuntament en sessió extraordinària celebrada el dia 29 de novembre de 2018, va aprovar el Pressupost General d’aquest Ajuntament amb les corresponents Bases d’execució, constituït pel Pressupost del propi Ajuntament, així com la Plantilla de Personal d’aquesta Entitat per a l’exercici 2019.

Vists que l’ article 169 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, per el que s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, en el seu apartat primer diu: Aprovat inicialment el pressupost general, s’exposa al públic, amb l’anunci en el Butlletí oficial de la província o, sí escau, de la comunitat autònoma uniprovincial, per 15 dies, durant els quals els interessats el poden examinar i presentar reclamacions; en cas contrari, el ple disposa d’un termini d’un mes per resoldre-les.

Resultant que durant el termini d’exposició al públic de l’acord plenari de data 29 de desembre de 2018, relatiu a la aprovació inicial del Pressupost General d’aquesta Corporació per l’any 2019, no s’han presentat al·legacions es dona per aprovat definitivament i es publica el resum del mateix per capítols.

INGRESSOS

ANY 2019

1.- OPERACIONS NO FINANCERES

 

A) Operacions corrents

 

Capítol 1 Imposts Directes

12.960.000,00 €

Capítol 2 Imposts Indirectes

1.650.000,00 €

Capítol 3 Taxes i altres ingressos

5.264.230,00 €

Capítol 4 Transferències Corrents

2.600.000,00 €

Capítol 5 Ingressos patrimonials

365.000,00 €

Total Operacions corrents

22.839.230,00 €

 

 

B) Operacions de capital

 

Capítol 6 Alienació d'inversions reals

0,00 €

Capítol 7 Transferències de capital

0,00 €

Total Operacions de capital

0,00 €

 

 

2.- OPERACIONS FINANCERES

 

Capítol 8 Actius financers

0,00 €

Capítol 9 Passius financers

0,00 €

Total Operacions financeres

0,00 €

Total Pressupost d'ingressos

22.839.230,00 €

 

DESPESES

ANY 2019

1.- OPERACIONS NO FINANCERES

 

Capítol 1 Despeses de personal

9.405.700,00 €

Capítol 2 Despeses béns corrents i serveis

10.839.868,91 €

Capítol 3 Despeses financeres

31.000,00 €

Capítol 4 Transferències Corrents

618.250,00 €

Capítol 5 Fons Contingència

100,00 €

Total Operacions corrents

20.894.918,91 €

 

 

B) Operacions de capital

 

Capítol 6 Inversions reals

1.361.200,00 €

Capítol 7 Transferències de capital

145.000,00 €

Total Operacions de capital

1.506.200,00 €

 

 

2.- OPERACIONS FINANCERES

 

Capítol 8 Actius financers

10.000,00 €

Capítol 9 Passius financers

0,00 €

Total Operacions financeres

10.000,00 €

Total Pressupost de despeses

22.411.118,91 €

De la mateixa manera, segons els articles 90 de la Llei 7/1985 y 126 del Text Refós 781/1986 de 18 d’abril, es transcriu la Plantilla de Personal per l’exercici 2019:

PERSONAL EVENTUAL

PLACES

JORNADA COMPLETA

Cap del Gabinet de la Batlia

1

1

Cap del Gabinet de Premsa de la Batlia

1

1

 

ESCALA HABILITACIÓ ESTATAL

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Interventor H.C.N.

A1

1

Secretari/a HCN

A1

1

Tresorer HCN

A1

1

 

 

 

ESCALA: ADMINISTRACIÓ GENERAL

 

 

SUBESCALA TÈCNICA

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

TAG

A1

2

Tècnic de personal

A2

1

Tècnic de Comptabilitat i Gestió Tributària

A2

1

 

 

 

 

 

 

SUBESCALA ADMINISTRATIVA

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Cap Unitats

C1

10

Administratius

C1

10

 

 

 

SUBESCALA AUXILIAR

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Auxiliar

C2

12

Auxiliar Lloc base

C2

22

 

 

 

SUBESCALA SUBALTERNA

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Subaltern

AP

1

Subaltern telefonista

AP

1

 

 

 

ESCALA: ADMINISTRACIÓ ESPECIAL

 

 

SUBESCALA: TÈCNICA

 

 

CLASSE: TÈCNICS SUPERIORS

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Cap Àrea Urbanisme

A1

1

TAE Urbanisme

A1

2

Cap Servei Informàtica

A1

1

Tècnic de Patrimoni

A1

1

Arquitecte

A1

3

Cap unitat Arxiver i Biblioteca

A1

1

Assessor Jurídic

A1

1

Enginyer Camins, Canals i Ports

A1

1

Eng.Industrial

A1

1

Tècnic Esports

A1

1

Tècnic Juventut, Educació i cultura

A1

1

 

 

 

SUBESCALA: TÈCNICA

 

 

CLASSE: TÈCNICS INTERMEDIS

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Perito Agrícola

A2

1

Arquitecte Tècnic

A2

3

Treballador Social

A2

2

Educador Social

A2

2

Tècnic mig informàtica

A2

1

Tècnic mig Turisme

A2

1

 

 

 

CLASSE: TÈCNICS

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Tècnic gestió informàtic

B

2

 

 

 

 

CLASSE: TÈCNICS AUXILIARS

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Caps unitat

C1

2

Zelador lloc base

C1

2

Tècnic Auxiliar Arxiu

C1

2

Adjunt Tresoreria

C1

1

Auxiliar Arxiu Biblioteca

C2

1

Auxiliar delineant

C2

2

Inspector Mediambient

C2

2

Auxiliar informàtica

C2

1

SUBESCALA: SERVEIS ESPECIALS

 

 

CLASSE: POLICIA LOCAL

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Inspector

A2

1

Subinspector

A2

2

Oficial

C1

9

Policia Local

C1

42

 

 

 

 

 

 

SUBESCALA: SUBALTERNA

 

 

CLASSE: SUBALTERNS

 

 

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Conserge

AP

1

 

 

 

 

 

 

PERSONAL LABORAL

Grup / Nivell

Núm. Places

CATEGORIES

 

 

ENLLUMENAT

 

 

Instal·lador enllumenat

Nivell 3

1

Oficial 3a enllumenat

Nivell 6

1

Oficial 1a enllumenat

Nivell 8

1

Peó especialista enllumenat

Nivell 10

1

ESCOLES MUNICIPALS

 

 

Director escola música

Nivell 1

1

Professor escola música

Nivell 2

6

Professor escola adulsts

Nivell 2

2

Conserge escoles

Nivell 9

1

ESPORTS

 

 

Auxiliar instrumental suport carácter administratiu

Nivell 8

2

Oficial 3a esports

Nivell 8

5

MEDI AMBIENT I SOSTENIBILITAT

 

 

Peó escomeses múltiples

Nivell 11

2

PARCS I JARDINS

 

 

Peó parcs i jardins

Nivell 11

1

SERVEIS SOCIALS, SANITAT I GENT GRAN

 

 

Psicologa infantil

Nivell 1

1

Treballadora familiar

Nivell 9

8

TURISME

 

 

Auxiliar informació turística

Nivell 8

4

VIES I OBRES

 

 

Oficial 1a servei manteniment

Nivell 6

5

Oficial 3a servei manteniment

Nivell 8

5

Peó servei manteniment

Nivell 11

3

En compliment d’allò establert a l’article 75.5 de la Llei 7/1985 Reguladora de las Bases del Règim Local, es realitza la transcripció de les Bases d’execució del Pressupost número 47 i 48 en les que s’estableixen les retribucions dels càrrecs amb dedicació exclusiva i parcial, indemnitzacions i assistències:

Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.

Les dietes i les gratificacions que reben els membres de la Corporació, quedaran establerts en aquesta quantia que en l'exercici 2019.

Les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació exclusiva, seran les següents:

REGIDOR

DEDICACIÓ

RETRIBUCIÓ

BATLE PRESIDENT DE LA CORPORACIÓ MUNICIPAL

EXCLUSIVA

42.500,00 Euros.

PRIMER TINENT DE BATLE DELEGADA DE L’ÀREA

EXCLUSIVA

42.500,00 Euros.

SEGON TINENT DE BATLE

EXCLUSIVA

41.000,00 Euros

TERCER TINENT DE BATLE

EXCLUSIVA

37.500,00 Euros.

anuals pagables en catorze mensualitats.

 Les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació parcial, seran les següents:

REGIDOR

DEDICACIÓ

RETRIBUCIÓ

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

(70 % de 50.000,00 € = 35.000,00 €) anuals pagables en catorze mensualitats.

Quant a les despeses del Capítol I, s'observaran les següents regles:

Els havers i jornals corresponents es lliuraran en dotze parts i mesos vençuts, excepte en els mesos de Juny i Desembre, que es lliuraran abans del començament de les Festes Patronals i de Nadal, respectivament.

El Cap de la unitat de Personal acreditarà que les persones compreses en les nòmines han prestat els serveis que s’hi assenyalen i retribueixen i que totes les retribucions s’han calculat de conformitat amb la normativa d’aplicació i s’han aplicat les retencions corresponents.

Correspon a la Batlia l'assignació individual del complement de productivitat i de les gratificacions. Les gratificacions s’abonaran prèvia acreditació de les hores realitzades fora de la jornada pel responsable administratiu del Servei amb el vistiplau del regidor-delegat de l’àrea corresponent. Prèviament s’haurà de sol·licitar l’RC de la previsió de les hores a real·litzar.»

«Base 48.- Assistències, Dietes i despeses de Transport de  els membres de la Corporació.

1. Els membres de la Corporació que no tinguin dedicació exclusiva ni dedicació parcial, percebran assistències per la concurrència efectiva a les sessions del Ple i les seves Comissions, així com per assistència a les Juntes de Govern.

La formalització de les indemnitzacions per assistències tenen la consideració de document «ADO» i es tramitaran junt i d'idèntica manera que les de nòmines per retribucions bàsiques i complementàries del personal funcionari, eventual i laboral, amb formalització i fiscalització posterior.

Quant al règim de les assistències, cada membre de la Corporació sense dedicació exclusiva o parcial, tindrà dret a les remuneracions expressades a la següent taula:

ASSISTÈNCIA

QUANTIA A PERCEBRE PER REGIDOR QUE NO MERITI RETRIBUCIÓ ECONÒMICA PER DEDICACIÓ EXCLUSIVA O PARCIAL

Junta de Govern Local (convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent)

160,00 euros

Ple convocat amb caràcter Ordinari

630,00 euros

Ple convocat amb caràcter Extraordinari

210,00 euros

Ple convocat amb caràcter Extraordinari i Urgent

210,00 euros

Comissió Informativa d’Assumptes Generals convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent

105,00 euros

Comissió Especial de Comptes

105,00 euros

Les assistències es faran efectives cada mes segons l’import de la mitjà mensual, que correspongui en funció de les sessions ordinàries anuals dels Plens, Comissions Informatives i Juntes de Govern.

El darrer mes de l’any, o el darrer mes de legislatura en el cas de que hagi eleccions, es procedirà a la regularització a cada regidor, en funció de les assistències efectives a cada una de les sessions dels òrgans de govern municipals.

Aquesta aprovació podrà ser impugnada davant la jurisdicció Contenciós-Administrativa, amb els requisits, formalitats i causes assenyalades a l’article 170 y 171 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, i en la forma i terminis que estableixin les normes de l’esmentada Jurisdicció.

Andratx, 15 de gener de 2019.

La batlesa,

Katia Rouarch