Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

INSTITUT BALEAR DE LA DONA

Núm. 429
Resolució de la directora de l’Institut Balear de la Dona de 15 de gener de 2019 per la qual es publica, amb caràcter extraordinari, l’acord de col·laboració que va subscriure aquesta entitat en el segon quadrimestre de l’any 2018 no inclòs en la relació publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 117, de 22 de setembre de 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’article 21 de la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears, disposa que els òrgans de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i els ens del sector públic instrumental autonòmic han de trametre al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en els primers vint dies dels mesos de gener, maig i setembre de cada any, una relació dels convenis de col·laboració subscrits en el quadrimestre anterior, tant si és amb una altra administració pública com amb una entitat privada.

Amb la finalitat de complir aquest precepte, mitjançant la Resolució de la directora de l’Institut Balear de la Dona de 18 de setembre de 2018 es va publicar la relació de convenis de col·laboració subscrits per l’Institut Balear de la Dona en el segon quadrimestre de l’any 2018 (BOIB núm. 117, de 22 de setembre de 2018).

Per una errada material en la confecció de la relació de convenis del període no es publicà el conveni de col·laboració interinstitucional entre l’Institut Balear de la Dona i l’Ajuntament de Pollença  per a la posada en marxa i funcionament de l’Espai d’Atenció de la Dona (2 de maig de 2018).

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, amb caràcter extraordinari, el conveni de col·laboració que va subscriure l’Institut Balear de la Dona en el segon quadrimestre de l’any 2018, que és el següent:

  • Conveni de col·laboració interinstitucional entre l’Institut Balear de la Dona i l’Ajuntament de Pollença  per a la posada en marxa i funcionament de l’Espai d’Atenció de la Dona (2 de maig de 2018).

  

Palma, 15 de gener de 2019

La directora de l’Institut Balear de la Dona

Rosa Cursach Salas