Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 221
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un investigador post doctoral per al programa “FOLIUM” del Projecte FUTURMed. Talent per a la medicina del futur, convocatòria finançada pel pla anual 2017 de l’impost de turisme sostenible i cofinançada en un 50% en el marc del PO FSE 2014-2020 de les Illes Balears
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.
D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
Resolució
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un investigador post doctoral per al programa “FOLIUM” del projecte FUTURMed. Talent per a la medicina del futur (vegeu l’annex adjunt).
Palma, 10 de gener de 2019
El Director Gerent de la Fundació David Martínez Bestard
ANNEX 1 Convocatòria de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per a la provisió/contractació d’un investigador post doctoral per al programa “FOLIUM” del projecte FUTURMed. Talent per a la medicina del futur, convocatòria finançada pel pla anual 2017 de l’impost de turisme sostenible i cofinançada en un 50% en el marc del PO FSE 2014-2020 de les Illes Balears.
La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un investigador per al programa “FOLIUM” del projecte FUTURMed. Talen per a la medicina del futur de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears.
El projecte FUTURMed té com a objectiu la captació de talent investigador que promou al contractació de joves investigadors amb gran potencial i de reconeguda trajectòria així com la formació d’habilitats transversals (emprenedoria, lideratge i comunicació).
L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,
Convoco
El procés per a la contractació d’un investigador per al programa “FOLIUM” del projecte FUTURMed. Talent per a la medicina del futur de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
Requisits de la plaça
Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.
Procediment de la selecció:
Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.
Barem de mèrits i valoració:
Es valorarà l’excel·lència científica i la trajectòria internacional dels candidats.
L’avaluació es realitzarà d’acord amb els següents criteris i barems:
1. Experiència Investigadora
Màxim 4,5 punts.
-com a primer o últim signant o corresponding Author: 0,8 punts
-com a signant en un altre ordre: 0,2 punts.
-com a primer o últim signant o corresponding Author: 0,4 punts
-com a signant en un altre ordre: 0,1 punts.
-com a primer o últim signant o corresponding Autor: 0,08 punts
-com a signant en un altre ordre: 0,02 punts.
-Com a investigador principal: 0,25 punts per projecte.
-Com a investigador col·laborador: 0,1 punts per projecte.
2. Movilitat investigadora
Màxim 3 punts.
Estades postdoctorals a institucions de recerca diferents del centre d'obtenció del doctorat:
3. Altres mèrits
Màxim 1 punt
4. Coneixements d’idiomes:
Màxim 0,5 punt.
Fase de entrevista:
màxim 1 punt
Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic. El dia i hora de l’entrevista es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es
Funcions:
Acreditació dels requisits i dels mèrits.
Causes d'exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.
Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds es poden presentar en el registre y en el registre electrònic de la fundació o be de qualsevol altres manera previst a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Correcció de deficiències:
En cas que el tribunal observi falta o defecte en la documentació acreditativa, donarà un termini de 3 dies hàbils para corregir las deficiències detectades.
Reserva en favor dels discapacitats: Existeix a l’IdISBa una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a discapacitats.
Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei de dos anys de duració.
Remuneració: 31.022 euros bruts anuals en 12 pagues
Finançament: Aquesta convocatòria està finançada pel pla anual 2017 de l’impost de turisme sostenible i cofinançada al 50% amb càrrec al Programa Operatiu FSE 2014 -2020 de les Illes Balears. L'operació cofinançada contribuirà als objectius establerts en la Prioritat d'Inversió 8.1 del Programa Operatiu.
Tribunal qualificador:
- Miquel Fiol Sala, Director Científic de l’IdISBa
- Salvador Marcus, tècnic de recursos humans i projectes de l’IdISBa.
- Roberto de la Rica Quesada, investigador RADIX integrat al grup multidisciplinar de sepsis de l’IdISBa.
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats.
Termini de recepció de sol·licituds: 30 dies naturals des del dia següent de la data de publicació de la convocatòria.
Recursos
L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 10 de gener de 2019
El Director gerent de la Fundació David Martínez Bestard
FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________
Nom:
Cognoms:
DNI nº:
Adreça:
Telèfon contacte:
e-mail:
Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................
Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:
1.-
2.-
3.-
4.-
5.-
6.-
Sr. Director gerent de la Fundació
ANNEX II AUTOEVALUACIÓ DE LES PUBLICACIONS SELECCIONADES PEL CANDIDAT
Número |
Puntuació |
Títol abreviat de la revista |
ISSN (ISBN) |
Factor d'impacte |
Decil (D) o Quartil (Q |
Primer o darrer firmant o autor de correspondència |
Any |
Títol |
Autors |
1 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
10 |
|
|
|
|
1ºD/1ºQ/Altre |
Sí/No |
|
|
|
Total |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S’ha de tenir en consideració el Journal Citation Report 2017
Reviews (sí) Submitted (no)
In press (sí) Case report, letters (to the editor), editorials (no)
Short communication (sí) Group sign/consortium (no)
(1) En la comptabilització del termini indicat, s'exclouran les interrupcions degudes als motius que se citen a continuació:
1r Períodes de descans derivats de maternitat o paternitat gaudits d'acord amb les situacions protegides que es recullen en el Règim General de la Seguretat Social. S'aplicarà una ampliació d'un any per cada fill.
2n Malaltia o accident greus del sol·licitant, amb baixa mèdica igual o superior a tres mesos. S'aplicarà una ampliació d'un any.
3r Atenció a persones en situació de dependència, d'acord amb el que recull la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència, per un període mínim de tres mesos. S'aplicarà una ampliació d'un any.
Aquests períodes d'interrupció s'indicaran i s'acreditaran en el moment de presentar la sol·licitud.