Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 231
Resolució del director general del Servei de Salut de 20 de desembre de 2018 per la qual es convoca la provisió, pel procediment de concurs, d’un lloc de feina de cap de grup de l’equip d’atenció primària de la Zona Bàsica de Salut des Banyer, de la plantilla orgànica autoritzada d’atenció primària de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fonaments de dret

1. Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l’Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11/2013, de 22 de gener).

2. Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny).

Per això dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per proveir, pel procediment de concurs, un lloc de feina de cap de grup de l’equip d’atenció primària de la Zona Bàsica de Salut des Banyer, de la plantilla orgànica autoritzada d’atenció primària de Menorca, d’acord amb les especificacions que figuren en l’annex.

2. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També s’hi pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

No obstant això, els interessats poden optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició davant el mateix òrgan que la dicta en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi dictat una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 20 de desembre de 2018

El director general del Servei de Salut Juliol Miguel Fuster Culebras Per delegació de la consellera de Salut (BOIB 13/01/2016 i BOIB 21/01/2016)

 

 

ANNEX Bases de la convocatòria

1. S’acorda la convocatòria pública per proveir —pel procediment de concurs— un lloc de feina de cap de grup de l’equip d’atenció primària de la Zona Bàsica de Salut des Banyer, de la plantilla orgànica autoritzada d’atenció primària de Menorca, depenent del director d’aquesta zona bàsica de salut i que ha d’acomplir les funciones pròpies de cap de grup i les de responsable d’Admissió:

a. Encarregar-se de dirigir i coordinar les activitats del personal administratiu integrat en l’equip d’atenció primària.

b. Emetre els informes que li requereixi la Gerència de l’Àrea de Salut de Menorca.

2. Tota persona aspirant a aquest lloc de feina ha de complir els requisits següents abans que venci el termini per presentar-hi sol·licituds:

a. Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2.

b. Estar en la situació de servei actiu o en la de reserva de plaça en alguna institució sanitària del Sistema Nacional de Salut.

c. Ser membre de l’equip d’atenció primària de la Zona Bàsica des Banyer.

d. Tenir el nivell de coneixements de català previst pel Decret 8/2018 per a la categoria en qüestió. A diferència dels altres requisits, no cal que aquest s’acrediti dins del termini per presentar sol·licituds.

3. Tota persona interessada a participar en aquest procés selectiu ha de presentar una sol·licitud adjuntant-hi una còpia del document d’identitat i el currículum, en el qual han de constar les dades següents:

a. Número del document d’identitat (DNI, NIE o passaport).

b. Llocs de feina que hagi ocupat.

c. Experiència professional i de gestió.

d. Títols acadèmics.

e. Estudis, cursos, ponències, publicacions, informes, coneixements d’idiomes i qualsevol altre mèrit que consideri oportú fer-hi constar.

Les persones aspirants també han d’adjuntar a la sol·licitud la documentació que justifiqui els mèrits al·legats i la que acrediti que compleixen els requisits de la convocatòria.

4. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s’han de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en el Registre General del Servei de Salut de les Illes Balears o bé per mitjà de qualsevol de les vies que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5. Mèrits que es valoraran fins a la data de publicació de la convocatòria:

a. Serveis prestats (màxim, 60 punts):

  • Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1: 0,20 punts per cada mes complet.
  • Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2: 0,16 punts per cada mes complet.

b. Llocs de feina relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim, 60 punts):

  • Llocs de comandament intermedi (màxim, 40 punts):
  • Per haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació superior al nivell 19: 0,20 punts per cada mes complet.
  • Per haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació del nivell 19: 0,15 punts per cada mes complet.
  • Per haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació inferior al nivell 19: 0,10 punts per cada mes complet.
  • Altres experiències professionals relacionades  amb el lloc al qual s’opta, segons el que s’estableixi en la convocatòria (màxim, 20 punts): 0,10 punts per cada mes complet. Es considera en aquest apartat l’experiència professional en unitats d’admissió d’hospitals i de l’atenció primària.

c. Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim, 30 punts):

  • Per cada crèdit o per cada 10 hores com a docent o discent en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relacionats directament amb el contengut del lloc al qual s’opta: 0,10 punts. Es consideren relacionades les àrees temàtiques següents: qualitat, prevenció de riscs laborals, gestió del personal, atenció a l’usuari, facturació i qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc de feina.
  • Per valorar els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos i les jornades han de complir algun d’aquests requisits:
    • Han d’haver estat organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el certificat corresponent. Si l’activitat ha estat organitzada per una entitat de dret públic d’acord amb l’article 2.2.a de la Llei 39/2015, la persona interessada ha d’acreditar aquesta condició.
    • Han d’haver estat organitzats per alguna organització sindical o una entitat sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el certificat corresponent.
    • Han d’haver estat impartits en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
  • Per certificar coneixements de català, de conformitat amb el que preveu l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34/2013, de 12 de març):
    • Certificat C1: 4 punts.
    • Certificat C2: 5 punts.
    • Certificat LA (llenguatge administratiu): 1 punt.
    • Només es valorarà el certificat corresponent al nivell més alt i que no sigui un requisit per poder optar al lloc de feina en qüestió; la puntuació del certificat LA s’acumula a la de l’altre nivell acreditat.

6. Es constitueix una comissió d’avaluació, encarregada d’analitzar les sol·licituds presentades i de valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants. Està formada per les persones següents:

a. President: Jaime Coll Morey, designat pel director general del Servei de Salut.

b. Vocals:

  • Patricia Vanesa Socias López, designada pel director general del Servei de Salut.
  • José María Coll Benejam, designat pel director gerent del centre.
  • Dolores Lorente Zurita, designada pel director de la divisió o de l’àrea de direcció a la qual està adscrit el lloc.

c. Secretari: Antonio Ligero García, designat pel directiu que té encomanada la gestió de l’àrea de personal del centre.

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se’n designarà un nou integrant.