Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 126
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 7 de gener de 2019, per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del concurs per al proveïment de diversos llocs de treball, corresponents a personal laboral fix de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Fets
1. El capítol III del Conveni col·lectiu vigent per al personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears regula la provisió de vacants, i l’article 21 d’aquest Conveni estableix l’ordre i els procediments que s’han de seguir a l’hora de cobrir els llocs de treball vacants del personal laboral.
2. Així mateix, l’article 24 del Conveni col·lectiu regula de manera concreta el concurs de proveïment de llocs de treball i estableix que els mèrits que s’han de valorar i el barem d’acord amb el qual s’han de puntuar han de ser els que, amb caràcter general, s’estableixin amb el Comitè Intercentres
3. De conformitat amb l’Acord pres en el si del Comitè Intercentres de dia 7 de novembre de 2018, fent ús de les competències que m’atribueix l’article 6.3 f de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la convocatòria del concurs per al proveïment dels llocs de feina corresponents al personal laboral fix que s’assenyalen en l’annex 4 d’aquesta convocatòria.
2. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex 1 i annex 2 d’aquesta Resolució.
3. Designar les persones que seran membres de les comissions tècniques de valoració d’aquesta convocatòria, constituïdes per les persones que s’indiquen en l’annex 3.
4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar una demanda davant els Jutjats socials de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d’acord amb l’article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social.
Palma, 7 de gener de 2019
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques Catalina Cladera i Crespí
ANNEX 1 Bases de la convocatòria
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir amb personal laboral fix els llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears vacants, dotats pressupostàriament i que no estiguin declarats a extingir, que s’assenyalen en l’annex 4.
2. Forma de provisió
La provisió dels llocs de feina objecte d’aquesta convocatòria es du a terme pel sistema de concurs de mèrits o de lliure designació.
3. Requisits i condicions per participar-hi
3.1. Les condicions generals, els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d’estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds i s’han de mantenir durant tot el procediment del concurs.
1.3.2. Pot participar en aquesta convocatòria tot el personal laboral fix al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la suspensió ferma.
1.3.3. Per optar a un lloc de feina s’ha de complir el requisit d’estar contractat o contractada com a personal laboral fix en un lloc de feina del mateix nivell retributiu i de la mateixa categoria professional i, en el supòsit que s’exigeixin altres requisits del lloc en qüestió, se n’ha d’estar en possessió.
1.3.4. Té l’obligació de participar en aquesta convocatòria tot el personal laboral fix de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que estigui en situació d’adscripció provisional.
1.3.5. També estan obligades a participar en aquesta convocatòria totes les persones treballadores excedents forçoses per alguna de les causes descrites a les lletres a i b de l’article 52 del Conveni col·lectiu, com també aquelles que ocupin un lloc de feina adjudicat amb caràcter temporal. Les persones treballadores que es trobin en alguna d’aquestes situacions i no participin en la convocatòria se les ha de declarar en situació d’excedència voluntària ordinària.
1.3.6. Les persones treballadores en situació de trasllat forçós per necessitat del servei que sol·licitin el trasllat per ocupar vacants a la localitat d’origen del trasllat forçós tenen preferència absoluta, sens perjudici de l’ordre de puntuació en què quedin situades segons la resta de mèrits acreditats per a l’adjudicació d’aquestes vacants.
1.3.7. D’acord amb l’article 4 del Decret 11/2017, de 24 de març, d’exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d’accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per participar en aquesta convocatòria s’ha d’acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana d’acord amb els criteris següents:
a) Per concursar a llocs de treball inclosos en els nivells 1, 2, 3 i 4 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’han d’acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat B2 (nivell avançat) de la conselleria competent en matèria de política lingüística o de l’Escola Balear d’Administració Pública.
b) Per concursar a llocs de treball inclosos en els nivells 5 i 6 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’han d’acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al certificat B1 (nivell llindar) de la conselleria competent en matèria de política lingüística o de l’Escola Balear d’Administració Pública.
c) Per concursar a llocs de treball inclosos en els nivells 7 i 8 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’han d’acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al certificat A2 (nivell bàsic) de la conselleria competent en matèria de política lingüística o de l’Escola Balear d’Administració Pública.
Excepció: per concursar a llocs de treball de la categoria auxiliar de suport (nivell 7) s’han d’acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat B1 (nivell llindar) de la conselleria competent en matèria de política lingüística o de l’Escola Balear d’Administració Pública.
1.3.8. D’acord amb l’article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, per participar en la provisió de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, que inclogui agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com tràfic d’éssers humans.
1.3.9. Per tal d’acreditar aquesta circumstància, les persones interessades han de prestar el seu consentiment exprés a l’Administració perquè consulti telemàticament les dades que figuren en el Registre Central de Delinqüents Sexuals.
1.3.10. Si no hi ha el consentiment exprés, aquesta persona ha d’aportar la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals. Aquesta certificació s’ha d’aportar una vegada publicada la llista provisional d’admesos, en el període de dos dies que s’estableix per presentar observacions o reclamacions, i abans de publicar la llista.
4. Persones amb discapacitat
4.1. Les persones interessades que tenguin alguna discapacitat que ja estigui reconeguda davant l’Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de feina vacants l’adaptació del lloc o llocs de feina sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l’organització.
4.2. L’Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l’adaptació i sobre la seva compatibilitat amb les tasques i funcions del lloc en concret. En tot cas l’Administració ha de tenir cura que durant el procés no es produeixi cap tipus de discriminació envers aquesta persona.
4.3. En la resolució que posi fi al concurs de mèrits s’ha de resoldre, així mateix, sobre l’adaptació sol·licitada del lloc o llocs de feina de què es tracti.
5. Sol·licituds i documentació
5.1. El personal laboral fix de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en situació de servei actiu pot emplenar i registrar telemàticament la sol·licitud, juntament amb la memòria, si escau, en el model normalitzat fent ús de l’aplicació Portal de Serveis al Personal, accessible des de la Intranet o per l’adreça “portaldelpersonal.caib.es”, d’acord amb les instruccions que s’hi indiquen.
En el cas que, una vegada registrada una sol·licitud per via telemàtica, per qualsevol causa s’hagi d’emplenar i registrar una nova sol·licitud, necessàriament s'ha de fer per aquesta mateixa via telemàtica.
Quan s’hagi completat el tràmit de sol·licitud i registrat telemàticament, es pot imprimir el justificant de la sol·licitud registrada a través de l’apartat “les meves gestions” del menú principal del Portal del Serveis al Personal.
En aquest cas, si un cop fets la sol·licitud i el registre telemàtic han de presentar documentació que no consta en l’expedient personal, han de presentar-la, adjunta, amb indicació del número, procedència i data, al model «Documentació per completar la sol·licitud», que és a disposició de les persones interessades a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), a les conselleries del Govern de les Illes Balears i en el web de l’EBAP http://ebap.caib.es, dins del termini establert, d’acord amb qualsevol de les formes que preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
5.2. La sol·licitud es pot formular en suport de paper amb el model oficial que és a disposició de les persones interessades a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), a les conselleries del Govern de les Illes Balears i en el web de l’EBAP http://ebap.caib.es, i s’ha de presentar presencialment, juntament amb la documentació que no consti en l’expedient personal, dins el termini establert, en el Registre de l’EBAP. També es pot presentar d’acord amb qualsevol de les formes que preveu l’article 16 de la Llei 39/2015.
5.3. Les sol·licituds s’han de formular mitjançant el model oficial, el qual és a disposició de les persones interessades a l’EBAP i a les conselleries del Govern de les Illes Balears, així com en el lloc web http://www.caib.es.
5.4. Les persones interessades disposen del model normalitzat de sol·licitud a la pàgina de l’Escola Balear d’Administracions Públiques i poden emplenar-la amb les instruccions que s’indiquen a la web.
5.5. Després que la persona interessada hagi introduït totes les dades i hagi imprès el formulari, ha de presentar la sol·licitud, juntament amb la documentació que pertoqui, en la forma establerta en el punt 5.2 d’aquesta base.
5.6. El termini per presentar les sol·licituds és de quinze dies hàbils a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.7. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar, dins el termini previst, en el Registre de l’EBAP. També es poden presentar en qualsevol de les formes previstes en l’article 16 de la Llei 39/2015. S’arxivaran les sol·licituds que es registrin fora del termini establert.
5.8. Cada persona treballadora pot presentar una única sol·licitud en què ha d’enumerar, per ordre de preferència, tots els llocs sol·licitats. Juntament amb la sol·licitud s’han d’aportar tots els documents acreditatius dels requisits exigits i dels mèrits al·legats, sens perjudici d'allò que disposa la base 6.2. S’han de presentar els documents originals o les còpies compulsades.
5.9. No es valorarà cap mèrit que no s’hagi justificat com cal dins el termini de presentació de sol·licituds.
5.10. En cas de dubte sobre l’ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l’ordre en què s’hagin enumerat les places en la sol·licitud i, quan n’hagi presentat més d’una, aquella amb el darrer número de registre d’entrada.
5.11. El personal laboral que estigui en situació d’adscripció provisional ha de sol·licitar la totalitat dels llocs de feina vacants de l’illa de residència, corresponents a la seva categoria professional i dels quals compleixi els requisits, sens perjudici del dret de sol·licitar-ne a les altres illes. Al personal laboral que incompleixi aquesta obligació i no obtingui cap lloc de feina se li ha d'adjudicar el primer lloc de feina vacant corresponent a la seva categoria professional segons l’ordre de publicació dels llocs de feina vacants oferts, sempre que compleixi els requisits i la destinació adjudicada sigui de la mateixa illa on té la residència habitual.
5.12. El personal laboral que sol·liciti el reingrés mitjançant la seva participació en aquesta convocatòria, pot sol·licitar tots els llocs de feina dels quals compleixi els requisits.
5.13. Les persones treballadores incloses en els supòsits prevists en l’article 52 a i b del Conveni col·lectiu tenen l’obligació de participar en aquest concurs, i de sol·licitar la totalitat de les vacants corresponents a la seva categoria situades a l’illa on resideixen, sens perjudici del dret de sol·licitar-ne a les altres illes. També tenen aquesta obligació les persones treballadores que es trobin en la situació prevista en els dos primers paràgrafs de l’article 23 del Conveni col·lectiu.
5.14. Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el seu consentiment perquè l’Administració tracti les seves dades personals, a l’efecte derivat d’aquesta convocatòria.
5.15. En el termini d’un mes comptador des del dia en què la resolució d’adjudicació dels llocs de feina objecte d’aquesta convocatòria sigui ferma, les persones que hi hagin participat i que no hagin obtingut cap lloc de feina poden sol·licitar la devolució de la documentació aportada. Transcorregut aquest termini, l’Administració pot destruir d’ofici els documents que no s’hagin reclamat.
5.16. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds, caduca el termini per renunciar a participar en el concurs o desistir-ne. Una vegada transcorregut aquest període, les sol·licituds formulades són vinculants per a la persona sol·licitant, i les destinacions són irrenunciables, llevat que, abans de la presa de possessió, s’hagi obtingut una altra destinació mitjançant una convocatòria pública.
6. Acreditació dels requisits i dels mèrits
6.1. Els requisits i els mèrits de tots els candidats i candidates s’han d’acreditar amb referència al darrer dia del termini general de quinze dies hàbils per presentar sol·licituds, el qual es computa a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
6.2. Els requisits i els mèrits corresponents al personal laboral de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s’han d’acreditar de la forma següent:
a) Els requisits s’acrediten amb els documents que consten en l’expedient personal. Les persones interessades han d’aportar al Servei del Registre de Personal, en el termini per presentar sol·licituds, els documents que acreditin els requisits o els mèrits que hagin al·legat per valorar en aquest concurs i que no figurin en l’expedient personal.
b) L’Administració, d’ofici, ha d’incorporar a l’expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren a l’expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia de presentació de sol·licituds, el qual és de 15 dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
c) A l’efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal laboral que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar, abans de l’expiració del termini per presentar sol·licituds, un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si escau, per aportar al Servei de Registre de Personal la documentació que consideri adient.
d) Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no siguin susceptibles d’inscripció en l’expedient personal mitjançant documents originals o còpies compulsades dels certificats o dels títols corresponents, els quals s’han d’adjuntar a la sol·licitud.
e) Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació que considerin pertinent per completar o aclarir els certificats o títols que figurin en l’expedient personal o que hagin acreditat amb la sol·licitud i que puguin plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.
f) En el supòsit que la documentació acreditativa d’un mèrit consti en llengua estrangera, la persona interessada ha d’adjuntar una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s’ha de valorar.
6.3. El personal laboral de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que hagi prestat serveis en altres administracions, excepte les persones transferides a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, ha d’aportar, amb la sol·licitud de participació al concurs, el certificat dels serveis prestats en altres administracions, expedit per l’Administració corresponent amb l’expressió de la data d’inici i d’acabament, el cos, l’escala, l’especialitat o la categoria professional, així com el nivell corresponent a cada un dels llocs ocupats com a personal laboral. S’adjunta el model d’aquest certificat com a annex 5.
7. Documentació corresponent al proveïment de llocs de lliure designació
7.1. A les sol·licituds de participació els aspirants hi han d’adjuntar el currículum en el qual consti la informació següent:
a) Títols acadèmics.
b) Els llocs de treball exercits anteriorment, tant a l’Administració pública com a l’empresa privada, especialment referits als requisits exigits per la convocatòria.
c) Els estudis realitzats.
d) Altres mèrits que es considerin oportuns.
7.2. La documentació acreditativa dels requisits establerts i dels mèrits al·legats que no constin en l’expedient personal s'ha d'acreditar mitjançant documents originals o còpies compulsades.
8. Llistes de persones admeses i excloses
8.1. Quan hagi finalitzat el termini per presentar sol·licituds, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques ha de dictar una resolució mitjançant la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses del concurs o d’alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d’exclusió per a cada persona i lloc de feina.
8.2. Aquesta Resolució s’ha de publicar al tauler d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) i en la pàgina web http://ebap.caib.es.
8.3. Les persones excloses disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat la Resolució en la pàgina web per esmenar les deficiències detectades i per aportar els documents preceptius.
8.4. En haver finalitzat el termini indicat, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques ha de dictar una resolució per la qual s’ha d’aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses del concurs o d’algun dels llocs convocats, amb expressió de les causes d’exclusió.
8.5. Aquesta resolució s’ha de publicar al tauler d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) i en la pàgina web http://ebap.caib.es.
9. Barem de mèrits
9.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex 2.
9.2. El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.
9.3. S’ha de computar, a l’efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que els candidats hagin estat en les situacions d’excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.
9.4. En cas d’empat quant a la puntuació total dels mèrits obtinguts, per dirimir aquesta situació, s'han de tenir en compte els criteris següents i per aquest ordre:
a) Més antiguitat en el lloc de feina actual.
b) Més antiguitat en l’Administració de les Illes Balears.
c) Majors de 45 anys.
d) En cas de persistir l’empat, el lloc s'ha d'atorgar a la persona treballadora de més edat.
9.5. Això no obstant, si hi ha una infrarepresentació de dones en una categoria, en cas d’empat s’ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l’altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s’apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per accedir al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d’ambdós sexes amb l’informe previ de l’Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s’han d’atendre els criteris generals que indica l’apartat anterior.
10. Comissió Tècnica de Valoració
10.1. Hi haurà tres comissions tècniques de valoració:
- una per als llocs de la categoria professional de netejador/a
- una per als llocs de la categoria professional d’auxiliar tècnic/a educatiu/iva
- una per a la resta de llocs de treball de la convocatòria.
10.2. En la composició de les comissions tècniques de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s’ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s’ha de procurar, de manera especial, que se n’incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s’ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.
10.3 Les comissions estaran formades per cinc persones titulars i els suplents corresponents, d’acord amb els criteris següents:
- Un president o presidenta, que designa la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques.
- Dos vocals designats pel Comitè Intercentres.
- Dos vocals designats per sorteig.
10.4 D’entre les persones vocals designades per sorteig, la Comissió ha de designar en la primera sessió quina d’elles ha d’actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d’absència a alguna de les sessions de la comissió, per qualsevol altra de les persones vocals que hi assisteixin.
10.5. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, encara que hagin començat a exercir-ne les funcions, poden cessar en aquestes funcions i ser substituïdes per l’òrgan que les va nomenar.
10.6. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s’han d’abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d’abstenció prevists en l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
10.7. Perquè la comissió tècnica de valoració es constitueixi vàlidament, als efectes de fer sessions, deliberacions, valoracions, puntuacions i de presa d’acords, es requereix sempre la presència del president o presidenta i del secretari o secretària i que hi sigui present la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.
10.8. Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:
a) Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten les persones candidates en la forma que estableix aquesta convocatòria. A aquest efecte, cada comissió pot reclamar formalment a les persones interessades els aclariments o, si escau, la documentació addicional que consideri necessària per disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que les persones interessades han al·legat i han acreditat tal com estableix la convocatòria.
b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de constar totes les persones aspirants presentades i les puntuacions obtingudes per cadascuna d’elles.
c) Fer la proposta corresponent, per a cada lloc de treball inclòs a la convocatòria, de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.
10.9. La Comissió Tècnica de Valoració no ha d’actuar en els supòsits de lliure designació, en aquests casos serà aplicable el que disposa l’article 24.2 del Conveni col·lectiu.
10.10. La Comissió Tècnica de Valoració pot sol·licitar a la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques que designi personal assessor perquè, en qualitat d’expert, amb veu però sense vot, els presti suport tècnic.
10.11. Cada persona que és membre de la Comissió Tècnica de Valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen les persones aspirants. El secretari o secretària de la Comissió ha de signar els fulls de barem de mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l’acta a la qual s’adjunten els fulls de barem.
10.12. El secretari o secretària ha d’estendre una acta de totes les sessions de la Comissió Tècnica de Valoració, que han de signar totes les persones que en són membres i que hi hagin assistit.
10.13. Si alguna persona que n’és membre no vol signar, se n’ha de deixar constància a l’acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.
10.14. Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d’interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s’han d’indicar clarament en l’acta de la sessió en què s’han acordat.
10.15. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració poden fer constar a l’acta el seu vot contrari a l’acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del seu vot favorable.
10.16. Qualsevol persona que en sigui membre té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta, un escrit que contingui fidelment la intervenció o la proposta.
10.17. En tot cas, les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració tenen dret a percebre les indemnitzacions per raó de servei establertes en el Decret 16/2016, de 8 d’abril, pel qual s’aprova el Text consolidat del Decret pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de l’Administració autonòmica de les Illes Balears.
11. Resolució de la convocatòria
11.1. El termini per resoldre el concurs és de dos mesos, comptadors des del dia en què finalitzi el termini per presentar sol·licituds.
11.2. Cinc dies hàbils abans, com a mínim, de complir-se el termini màxim per resoldre el concurs, la Comissió Tècnica de Valoració ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’EBAP la proposta provisional d’adjudicació dels llocs de feina objecte de la convocatòria. Aquesta proposta provisional s’ha de publicar al mateix temps, només a títol informatiu, a la pàgina web de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
11.3. Atesa la proposta provisional esmentada, les persones interessades hi poden formular observacions o reclamacions en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta proposta provisional en el tauler d’anuncis de l’EBAP.
11.4. Després d’haver examinat les observacions i les reclamacions presentades dins el termini i d’haver oït, si escau, les persones interessades, la comissió tècnica de valoració ha d’elevar a definitiva la proposta d’adjudicació dels llocs de treball, la qual pot incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i reclamacions esmentades abans.
11.5. Així mateix, la proposta definitiva pot incloure, respecte de la provisional, l’esmena d’ofici dels errors detectats.
11.6. S’ha de donar la mateixa publicitat a la proposta definitiva d’adjudicació dels llocs de treball objecte de la convocatòria que a la proposta provisional, i també s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
11.7. Després d’haver vist la proposta definitiva, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques n’ha de dictar la resolució corresponent.
11.8. El personal laboral fix en adscripció provisional que no obtingui cap lloc se l'ha d'adscriure amb caràcter provisional a algun lloc vacant dels oferts en aquest concurs, d’acord amb les necessitats del servei, i si no n’hi ha cap o no en té els requisits, se l'ha d'adscriure a un dels llocs dotats i vacants de resultes del concurs. En tot cas, està obligat a participar en la convocatòria següent.
11.9. El personal laboral fix que sol·liciti el reingrés mitjançant aquest concurs i no obtingui cap lloc, ha de ser adscrit provisionalment a algun dels llocs vacants que hagi sol·licitat, i si no n’hi ha cap i ho sol·licita expressament, se l'ha d'adscriure a un dels llocs dotats i vacants de resultes del concurs.
11.10. Les destinacions adjudicades pel sistema de concurs de mèrits són irrenunciables, i els trasllats voluntaris no donen lloc a cap indemnització.
12. Presa de possessió
12.1. El termini per prendre possessió de la nova destinació, que ha de quedar sense efecte mentre no es produeixi la vacant prevista, és de tres dies si es resideix a la mateixa localitat on radica la plaça, de set dies si es resideix a la mateixa illa, o d’un mes si es resideix fora de l’illa. Si la resolució comporta el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió és d’un mes comptador des de l’endemà que es publiqui aquesta Resolució.
12.2. Per necessitats del servei, el conseller o consellera competent en matèria de funció pública pot acordar una pròrroga de fins a un mes perquè aquest personal s’incorpori al lloc de treball i ha de comunicar-ho a la unitat a què s’hagi destinat la persona treballadora.
12.3. Així mateix, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques pot concedir una pròrroga d’incorporació de fins a un mes, si la persona destinada prové de fora de l’illa i així ho sol·licita per raons justificades. En tot cas, la denegació de la pròrroga ha de ser motivada.
12.4. El còmput dels terminis possessoris, en tot cas, s’ha d’iniciar quan finalitzin els permisos o les llicències que s’hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que, per causes justificades, l’òrgan competent acordi suspendre’n el gaudi.
12.5. Els efectes econòmics començaran a comptar a partir del dia de la presa de possessió.
13. Període mínim de permanència en el lloc de feina adjudicat
El personal laboral que obtingui destinació en aquesta convocatòria està obligat a restar durant el període de dos anys en el lloc de feina. Durant aquest període no pot participar en convocatòries de proveïment de llocs de feina, tret que hagi estat nomenat posteriorment per ocupar un lloc de lliure designació o sol·liciti llocs de la mateixa conselleria i localitat. Tampoc és aplicable aquesta limitació quan se sol·liciti un canvi de lloc de treball per motius de salut i/o de violència de gènere d’acord amb el que estableix l’article 22 del Conveni col·lectiu, o en els supòsits de remoció o de suspensió en el lloc de treball.
ANNEX 2 Barem de mèrits
1. Antiguitat a les administracions públiques
Es valora el temps de serveis prestats i reconeguts en l’Administració pública, d’acord amb el que preveu la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l’Administració pública: 0,05 punts per mes complet, fins a un màxim de 15 punts. Només es valoren els mesos sencers.
2. Experiència professional prèvia
2.1. Per mes complet de serveis prestats en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a la mateixa categoria professional del lloc al qual es concursa: 0,03 punts fins a un màxim de 9 punts. A aquest efecte, el treball realitzat a l’Administració d’origen pel personal transferit a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s’entén com a prestat en aquesta darrera.
2.2. Per mes complet de serveis prestats en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en qualsevol categoria professional: 0,02 punts, fins a un màxim de 3 punts.
No es computen dins aquest apartat els serveis que ja hagin estat valorats en l’apartat primer d'aquest punt.
2.3. Per mes complet de serveis prestats a altres administracions en la mateixa categoria professional del lloc al qual es concursa: 0,01 per mes, fins a un màxim d’1 punt.
2.4. La puntuació màxima per a aquest apartat 2 és de 9 punts.
3. Coneixements orals i escrits de català
3.1. Es valoren els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o els que hagi declarat equivalents, corresponents als nivells de coneixements que s’indiquen a continuació:
a) Certificat de nivell B1: 1 punt.
b) Certificat de nivell B2 (abans certificat B): 1,5 punts.
c) Certificat de nivell C1 (abans certificat C): 2 punts.
d) Certificat de nivell C2 (abans certificat D): 2,5 punts.
e) Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (abans certificat E): 1 punt.
3.2. Només es valora el certificat del nivell més alt que s’acredita, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s’ha d’acumular a l’altre certificat que s’acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior al que s'exigeix com a requisit d’ocupació del lloc de feina a què es concursa.
3.3. En cas que es presentin dubtes sobre la validesa d’algun certificat o sobre la puntuació que s’hi ha d’atorgar, es pot sol·licitar un informe a l’òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
4. Formació
4.1. Criteris generals de valoració de la formació
4.1.1. La valoració de tota la formació es regeix pels criteris generals que s’indiquen a continuació.
4.1.2. Els cursos es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb les funcions de la categoria professional a la qual s’opta.
4.1.3. A aquest efecte, les comissions tècniques de valoració han d’aplicar per a cada lloc de treball els criteris de valoració que s’indiquen a continuació. Les àrees de formació o categories de cursos que s’enumeren són les que estableix l’Escola Balear d’Administració Pública i són indicatives per a les accions formatives d’altres escoles o les impartides en el marc dels acords de formació contínua i continuada, i també per a les que constitueixen l’apartat 5.3 (altres acciones formatives), quan el certificat aportat no especifica l’àrea a què correspon l’activitat o l’activitat no coincideix exactament amb una de les àrees relacionades. En aquest cas, les comissions han de considerar el contingut de l’acció formativa i el seu enquadrament dins una de les àrees o categories definides.
Cursos |
Llocs per als quals s’han de valorar |
---|---|
Cursos de l’àrea de gestió de l’organització i innovació |
Tots els llocs de treball |
Cursos de l’àrea de tecnologies de la informació i comunicació |
Tots els llocs de treball |
Curs bàsic de prevenció de riscs laborals (àrea de gestió de l’organització i innovació) |
Tots els llocs de treball |
Els cursos no inclosos en la relació es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb les funcions de la categoria professional a la qual s’opta.
4.1.4. Els certificats acreditatius han d’indicar les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valora a raó de 10 hores de durada, excepte quan el certificat indica una altra cosa. Els certificats dels cursos d’aplicacions d’informàtica a nivell d’usuari han d’acreditar el nivell o el nombre d’hores de durada del curs, d’acord amb el que indica l’apartat 4.1.5 d.
4.1.5. La valoració serà la següent:
a) 0,45 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d’un crèdit, quan el certificat acrediti l’aprofitament.
b) 0,2 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d’un crèdit, quan el certificat acrediti l’assistència.
c) 0,7 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d’un crèdit, quan el certificat n’acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En aquest darrer cas només es valora la part corresponent a les hores impartides.
d) Els cursos de l’àrea de tecnologies de la informació i la comunicació corresponents a cada una de les aplicacions d’ofimàtica (Open Office, Microsoft Office, correu electrònic i Internet) s’han de valorar d’acord amb la puntuació següent:
Cursos |
Puntuació |
Curs de nivell elemental |
0,0975 punts |
Curs de nivell mitjà |
0,195 punts |
Curs de nivell superior |
0,39 punts |
Els cursos d’informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s’han de valorar segons el nombre d’hores que acreditin. Cursos de durada entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos de durada entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts. |
e) Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acredita un nombre superior d’hores d’entre els referits a una mateixa aplicació d’ofimàtica a nivell d’usuari.
f) El curs bàsic de prevenció de riscs laborals té una durada de 30 hores. L’acreditació d’un nombre superior d’hores en matèria de prevenció de riscs laborals es valora per a tots els llocs de treball amb la puntuació corresponent a 30 hores en total.
4.1.6. La impartició de cursos amb uns mateixos continguts i objectius només es pot valorar una vegada. En tot cas, la persona interessada pot acreditar que el contingut de dos o més cursos que es denominen igual no és el mateix, com a conseqüència de canvis normatius o d’altres variacions que hagin motivat la modificació dels continguts.
4.1.7. No es valoren en l’apartat de formació els certificats que no indiquen les hores de durada de l’acció formativa, o el nivell en el cas dels cursos d’ofimàtica a nivell d’usuari, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.
4.2. Cursos de formació i de perfeccionament impartits en escoles d’administració pública o homologats per aquestes escoles
4.2.1. S’inclouen en aquest apartat:
a) Els cursos impartits per les escoles d’administració pública o homologats per aquestes escoles.
b) Els cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i per a l’ocupació de les administracions públiques, per qualsevol administració pública i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d’aquests acords.
4.2.2. La puntuació màxima de l’apartat 4.2 és de 4 punts.
4.3. Altres accions formatives
4.3.1. En aquest apartat es valoren els seminaris, els congressos, les jornades d’estudi, així com els cursos o similars impartits o promoguts per les administracions públiques, les universitats, les corporacions de dret públic, les federacions o associacions d’entitats locals i altres centres o organismes oficials que no estan inclosos en l’apartat 4.2.1, d’acord amb els criteris que s’exposen en els apartats següents.
4.3.2. Es consideren centres o organismes oficials, a l’efecte de valorar la formació que imparteixen en aquest apartat del barem, a més de les entitats indicades en l’apartat 4.3.1, les que s’indiquen a continuació, en els supòsits que també s’especifiquen:
a) Els organismes del sector públic instrumental administratiu (organismes autònoms i consorcis).
b) Els organismes del sector públic instrumental empresarial amb personificació pública que es regeixen pel dret privat (entitats públiques empresarials), quan la formació figura entre els seus fins públics, específicament determinats en la seva llei de creació.
c) Les fundacions del sector públic que tenen la formació entre els seus fins específicament determinats en els estatuts que els regulen.
d) La formació impartida per les entitats que s’indiquen en les lletres b i c que no tenen entre els seus fins públics la formació, en els casos següents:
- Les accions formatives el contingut de les quals es correspon amb algun dels seus fins públics, les quals es valoren quan estan relacionades directament amb les funcions del lloc de treball convocat.
- Les accions formatives promogudes per l’òrgan de l’administració pública del qual depenen, i així consta en el certificat o queda acreditat en l’expedient, les quals es valoren sempre que estiguin relacionades amb les funcions del lloc de treball.
4.3.3. Quan el caràcter d’oficialitat de l’acció formativa no es dedueix del certificat o del títol que l’acredita, la comissió tècnica de valoració ha de requerir la persona interessada perquè aporti la documentació acreditativa necessària per aclarir la naturalesa de l’entitat promotora.
4.3.4. La puntuació màxima de l’apartat 4.3 (altres accions formatives) és de 3 punts.
ANNEX 3
Comissió Tècnica de Valoració de la categoria professional de netejador/a
President: Joan Matas Gayà
Vocal 1a: Antonia Caimari Cerdà
Vocal 2a : Nieves Mar Fernández Fernández
Vocal 3r: Mateu Moyà Comas (Stei)
Vocal 4a: Trinidad Alcalà Jiménez (USO)
Presidenta suplent: Joana María Llabrés Miralles
Vocal 1a suplent: Antonia Carrillo Riera
Vocal 2n suplent: Santiago García Martínez
Vocal 3a suplent: Purificación Santacreu Creus (Stei)
Vocal 4t suplent: Valentín Muñoz Manjón (USO)
Comissió Tècnica de Valoració de la categoria professional d’auxiliar tècnic/a educatiu/iva
President: Diego Llabrés Florit
Vocal 1a: Bárbara Isabel Busquets Llull
Vocal 2n: Jorge Luís Delgado Camacho
Vocal 3a: María Luísa Hernández Juan (Stei)
Vocal 4a: Ana María Molina García (USO)
Presidenta suplent: Francisca Aguiló Pons
Vocal 1a suplent: Francisca Caules Pozas
Vocal 2a suplent: Catalina Fernández Puigvert
Vocal 3r suplent: Bartomeu Mesquida Janer (Stei)
Vocal 4t suplent: Francisco Javier Singala Ballesteros (USO)
Comissió Tècnica de Valoració per a la resta de categories professionals
Presidenta: Eva Biarnés Cortés
Vocal 1r: Eduardo Cabalín López
Vocal 2a: María Inmaculada Concepción Carrió Ayudes
Vocal 3a: Roser González Serrano (UGT)
Vocal 4t: Mateu García Bennasar (CSIF)
Presidenta suplent: Joana Benestar Sastre
Vocal 1r suplent: Raúl Calvo Núñez
Vocal 2a suplent: Mercedes Cívico Hernández
Vocal 3a suplent: Aina Morilla López (UGT)
Vocal 4a suplent: Patricia Sastre Martín (CSIF)
ANNEX 4 Llocs de feina
Conselleria/0.A |
Centre directiu |
Unitat |
Codi Unitat |
Codi lloc |
Nom del lloc |
Destinació |
Núm. llocs |
C. específic |
TP |
FP |
Adm. |
TJ |
TC |
Grup |
Categories |
Nivell |
Requisits |
Observ. |
N. cat. |
RD |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Llocs base de la Conselleria d'Educació i Universitat (Palma) |
EDU0100002 |
L00670007 |
Tècnic/a especialista |
Palma |
1 |
2959,36 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
C |
Tècnic/a especialista - Manteniment - 4 |
4 |
0 |
0 |
B2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Palma) |
EDU0100001 |
L0085000A |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Palma |
4 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
TP |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Eivissa) |
EDU0100006 |
L0085000C |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Formentera |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Inca) |
EDU0100003 |
L0085001A |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Inca |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
TP |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Manacor) |
EDU0100004 |
L0085002A |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Manacor |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
TP |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Menorca) |
EDU0100005 |
L0085003A |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Ciutadella |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Menorca) |
EDU0100005 |
L0085004A |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Maó |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
TP |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Eivissa) |
EDU0100006 |
L0085005A |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Eivissa |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
TP |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Palma) |
EDU0100001 |
L00850064 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Palma |
7 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Inca) |
EDU0100003 |
L00850066 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Inca |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Manacor) |
EDU0100004 |
L00850075 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Manacor |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Eivissa) |
EDU0100006 |
L00850136 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Eivissa |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Menorca) |
EDU0100005 |
L00850199 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Ciutadella |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Eivissa) |
EDU0100006 |
L00850247 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Formentera |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Manacor) |
EDU0100004 |
L008504WG |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Manacor |
18 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Inca) |
EDU0100003 |
L008504WH |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Inca |
15 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Menorca) |
EDU0100005 |
L008504WJ |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Maó |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Eivissa) |
EDU0100006 |
L008504WK |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Eivissa |
12 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Conselleria d'Educació i Universitat (Palma) |
EDU0100001 |
L008504WM |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Sector Palma |
41 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
FD |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Francesc de Borja Moll (Ciutadella) |
EDU0617064 |
L00060004 |
Ajudant/a de cuina |
Ciutadella |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Ajudant/a de cuina - 6 |
6 |
Carnet de manipulació d'aliments |
0 |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
EI Magdalena Humbert (Maó) |
EDU0617063 |
L00140010 |
Cuiner/a de primera |
Maó |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Cuiner/a 1a - 5 |
5 |
Carnet de manipulació d'aliments |
0 |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
CEIP Mare de Déu del Carme (Maó) |
EDU0613055 |
L00210003 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Maó |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
CEIO Pintor Joan Miró (Palma) |
EDU0613013 |
L00210016 |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Auxiliar tècnic/a educatiu/iva - 5 |
5 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Francesc de Borja Moll (Ciutadella) |
EDU0617064 |
L00280008 |
Empleat/ada de serveis |
Ciutadella |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Empleat/ada de serveis - 7 |
7 |
Carnet de manipulació d'aliments |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Conservatori Professional de Música i Dansa de Menorca (Maó) |
EDU0611002 |
L00430016 |
Netejador/a |
Maó |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Conservatori Professional de Música i Dansa (Mallorca) |
EDU0611001 |
L00430017 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Santa Maria d'Eivissa |
EDU0612080 |
L00430023 |
Netejador/a |
Eivissa |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Xarca (Santa Eulària des Riu) |
EDU0612084 |
L00430024 |
Netejador/a |
Santa Eulària des Riu (Eivissa) |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Quartó de Portmany (Sant Antoni de Portmany) |
EDU0612083 |
L00430025 |
Netejador/a |
Sant Antoni de Portmany (Eivissa) |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Politècnic (Palma) |
EDU0612002 |
L00430034 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Francesc de Borja Moll (Palma) |
EDU0612006 |
L00430036 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Puig de Sa Font (Son Servera) |
EDU0612040 |
L00430037 |
Netejador/a |
SON SERVERA |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Ramon Llull (Palma) |
EDU0612003 |
L00430038 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Guillem Casesnoves (Sóller) |
EDU0612035 |
L00430039 |
Netejador/a |
SÓLLER |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Isidor Macabich (Eivissa) |
EDU0612081 |
L00430040 |
Netejador/a |
Eivissa |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Antoni Maura (Palma) |
EDU0612005 |
L00430041 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Felanitx |
EDU0612034 |
L00430042 |
Netejador/a |
Felanitx |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Berenguer d'Anoia (Inca) |
EDU0612025 |
L00430044 |
Netejador/a |
Inca |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Josep Maria Llompart (Palma) |
EDU0612011 |
L00430046 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Pau Casesnoves (Inca) |
EDU0612031 |
L00430047 |
Netejador/a |
Inca |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Centre de Professorat d'Inca |
EDU0617003 |
L00430048 |
Netejador/a |
Inca |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Llucmajor |
EDU0612041 |
L00430049 |
Netejador/a |
Llucmajor |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Marc Ferrer (Sant Francesc Xavier, Formentera) |
EDU0612090 |
L00430050 |
Netejador/a |
Sant Francesc Xavier (Formentera) |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Josep Sureda Blanes (Palma) |
EDU0612010 |
L00430051 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Mossèn Alcover (Manacor) |
EDU0612026 |
L00430053 |
Netejador/a |
Manacor |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Manacor |
EDU0612027 |
L00430054 |
Netejador/a |
Manacor |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Joan Ramis i Ramis (Maó) |
EDU0612063 |
L00430056 |
Netejador/a |
Maó |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Santa Margalida |
EDU0612038 |
L00430058 |
Netejador/a |
Santa Margalida |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Escola d'Art (Maó) |
EDU0614002 |
L00430059 |
Netejador/a |
Maó |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Ses Estacions (Palma) |
EDU0612012 |
L00430060 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Son Pacs (Palma) |
EDU0612001 |
L00430061 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Emili Darder (Palma) |
EDU0612015 |
L00430063 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Juníper Serra (Palma) |
EDU0612016 |
L00430064 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Aurora Picornell (Palma) |
EDU0612014 |
L00430065 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Escola d'Art i Superior de Disseny de les Illes Balears |
EDU0614001 |
L00430066 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Centre de Professorat de Palma |
EDU0617001 |
L00430068 |
Netejador/a |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Alcúdia |
EDU0612032 |
L00430070 |
Netejador/a |
Alcúdia |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Baltasar Porcel (Andratx) |
EDU0612043 |
L00430071 |
Netejador/a |
Andratx |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Llorenç Garcia i Font (Artà) |
EDU0612086 |
L00430072 |
Netejador/a |
Artà |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Calvià |
EDU0612033 |
L00430073 |
Netejador/a |
Santa Ponça (Calvià) |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Son Ferrer (Calvià) |
EDU0612039 |
L00430074 |
Netejador/a |
Calvià |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Josep Maria Quadrado (Ciutadella) |
EDU0612060 |
L00430077 |
Netejador/a |
Ciutadella |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Maria Àngels Cardona (Ciutadella) |
EDU0612061 |
L00430078 |
Netejador/a |
Ciutadella |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Sa Blanca Dona (Eivissa) |
EDU0612082 |
L00430079 |
Netejador/a |
Eivissa |
3 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Santanyí |
EDU0612045 |
L00430084 |
Netejador/a |
Santanyí |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
IES Son Rul·lan (Palma) |
EDU0612078 |
L00430126 |
Netejador/a |
Palma |
2 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
CIFP Joan Taix (sa Pobla) |
EDU0617023 |
L0043068Z |
Netejador/a |
Sa Pobla |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Educació i Universitat |
Delegació Territorial d'Educació i Universitat d'Eivissa |
Delegació Territorial d'Educació i Universitat d'Eivissa |
EDU1110001 |
L00430032 |
Netejador/a |
Eivissa |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques |
Direcció General d'Emergències i Interior |
Direcció General d'Emergències i Interior (Marratxí) |
HAP0060001 |
L00720001 |
Vigilant de seguretat |
Marratxí |
5 |
4920,31 |
L |
L |
AA |
PD |
0 |
D |
Vigilant de seguretat - 6 |
6 |
Carnet de conduir B |
0 |
B1 |
N |
Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme |
Secretaria General |
Secretaria General (Palma) |
IRT0020001 |
L0054000A |
Peó |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Peó - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca |
DIRECCIÓ GENERAL DE RECURSOS HÍDRICS |
Direcció General de Recursos Hídrics (Maó) |
MAP0050003 |
L00550002 |
Peó especialista |
Maó |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Peó especialista - 7 |
7 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria de Presidència |
Secretaria General |
Secretaria General (Palma) |
PRE0020001 |
L00290001 |
Encarregat/ada de Manteniment |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
C |
Tècnic/a especialista - Manteniment - 4 |
4 |
0 |
0 |
B2 |
N |
Conselleria de Presidència |
Secretaria General |
Secretaria General (Palma) |
PRE0020001 |
L00540001 |
Peó |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Peó - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria de Presidència |
Secretaria General |
Secretaria General (Palma) |
PRE0020001 |
L00550001 |
Peó especialista |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Peó especialista - 7 |
7 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Presidència de les Illes Balears |
Secretaria de Gabinet |
Secretaria de Gabinet (Palma) |
PRG0400004 |
L00500027 |
Oficial/a de 2a.Manteniment |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
L |
AA |
N |
F |
D |
Oficial/a 2a - Manteniment - 6 |
6 |
0 |
0 |
B1 |
N |
Presidència de les Illes Balears |
Secretaria de Gabinet |
Secretaria de Gabinet (Palma) |
PRG0400004 |
L00550023 |
Peó especialista |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
L |
AA |
N |
0 |
E |
Peó especialista - 7 |
7 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Presidència de les Illes Balears |
Secretaria de Gabinet |
Secretaria de Gabinet (Palma) |
PRG0400004 |
L00720004 |
Vigilant de seguretat Acompanyant/a del President/a del Govern |
Palma |
2 |
4920,31 |
L |
L |
AA |
PD |
0 |
D |
Vigilant de seguretat - 6 |
6 |
Carnet de conduir B |
HE |
B1 |
N |
Presidència de les Illes Balears |
Secretaria de Gabinet |
Secretaria de Gabinet (Palma) |
PRG0400004 |
L00720005 |
Vigilant de seguretat |
Palma |
3 |
4920,31 |
L |
L |
AA |
PD |
0 |
D |
Vigilant de seguretat - 6 |
6 |
Carnet de conduir B |
HE |
B1 |
N |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General de Cultura |
Museu Arqueològic d'Eivissa i Formentera (Eivissa i Formentera) |
PTC0040008 |
L00430018 |
Netejador/a |
Eivissa |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Netejador/a - 8 |
8 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General de Cultura |
Biblioteca Pública de Palma (Palma) |
PTC0040002 |
L00840017 |
Mosso/a de suport |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Mosso de suport- 8 |
8 |
Retard límit o lleuger o sordesa profunda |
0 |
A2 |
S |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General d'Esports i Joventut |
Poliesportiu Prínceps d'Espanya (Palma) |
PTC0060002 |
L00500020 |
Oficial/a de 2a. Manteniment |
Palma |
1 |
2968,78 |
L |
C |
AA |
HE |
0 |
D |
Oficial/a 2a - Manteniment - 6 |
6 |
0 |
HE |
B1 |
N |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General d'Esports i Joventut |
Poliesportiu Prínceps d'Espanya (Palma) |
PTC0060002 |
L00540003 |
Peó |
Palma |
2 |
2606,76 |
L |
C |
AA |
HE |
0 |
E |
Peó - 8 |
8 |
0 |
HE |
A2 |
N |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General d'Esports i Joventut |
Poliesportiu Prínceps d'Espanya (Palma) |
PTC0060002 |
L00550003 |
Peó especialista |
Palma |
1 |
2896,34 |
L |
C |
AA |
HE |
0 |
E |
Peó especialista - 7 |
7 |
0 |
HE |
A2 |
N |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General d'Esports i Joventut |
Direcció General d'Esports i Joventut (Palma) |
PTC0060001 |
L0055009K |
Peó especialista |
Palma |
1 |
2896,34 |
L |
C |
AA |
HE |
0 |
E |
Peó especialista - 7 |
7 |
0 |
HE |
A2 |
N |
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
Direcció General d'Esports i Joventut |
Poliesportiu Prínceps d'Espanya (Palma) |
PTC0060002 |
L00630001 |
Socorrista |
Palma |
3 |
2896,34 |
L |
C |
AA |
HE |
FD |
E |
Socorrista- 7 |
7 |
Títol de Socorrista |
HE |
A2 |
N |
O.A Servei d'Ocupació de les Illes Balears |
Direcció del SOIB |
Direcció del SOIB (Maó) |
SOB0610008 |
L0067000A |
Tècnic/a especialista |
Maó |
1 |
3173,91 |
L |
C |
AA |
HE |
0 |
C |
Tècnic/a especialista - Manteniment - 4 |
4 |
0 |
0 |
B2 |
N |
Conselleria de Serveis Socials i Cooperació |
Secretaria General |
Secretaria General (Palma) |
SSC0020001 |
L00750009 |
Recepcionista |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
D |
Recepcionista - 5 |
5 |
0 |
0 |
B1 |
N |
Conselleria de Treball, Comerç i Indústria |
Secretaria General |
Secretaria General (Palma) |
TCI0020001 |
L00520089 |
Peó especialista |
Palma |
1 |
2499,95 |
L |
C |
AA |
N |
0 |
E |
Peó especialista - 7 |
7 |
0 |
0 |
A2 |
N |
Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques |
Direcció General d'Emergències i Interior |
Direcció General d'Emergències i Interior (Marratxí) |
HAP0060001 |
L0072000C |
Coordinador de Vigilants de Seguretat |
Marratxí |
1 |
11136,44 |
L |
L |
AA |
PD |
0 |
D |
Vigilant de seguretat - 6 |
6 |
Carnet de conduir B |
HE |
B1 |
N |
ANNEX 5 Model de certificat de serveis prestats a altres administracions
Organisme/unitat/centre directiu emissor d’aquest certificat:__________________________________________________________
Administració:_____________________________________________________________________________
Nom i llinatges de la persona que certifica:_________________________________________________________________________
Càrrec de la persona que certifica________________________________________________________________________
Certific: que, d’acord amb les dades que consten en aquest òrgan, amb referència a la data de de 2019 en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds per participar en la convocatòria, el treballador o treballadora les dades del qual o la qual s’indiquen ha prestat serveis en aquesta Administració i hi té una antiguitat reconeguda d’acord amb el que s’especifica a continuació.
1, DADES DEL TREBALLADOR O TREBALLADORA
Nom i llinatges |
DNI |
Categoria |
---|---|---|
|
|
|
2. ANTIGUITAT RECONEGUDA
Anys |
Mesos |
Dies |
---|---|---|
|
|
|
Nom del lloc |
Grup |
Nivell |
Adm. |
Des de |
Fins a |
Total mesos |
Total de dies |
||||
Dia |
Mes |
Any |
Dia |
Mes |
Any |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
|
|
ANNEX 6 Codis de les característiques dels llocs de feina
TP-TIPUS DE LLOCS |
|
CODI |
TIPUS DE LLOC |
C |
CATALOGAT |
S |
SINGULARITZAT |
FP-FORMA DE PROVISIÓ |
|
CODI |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
AA |
PER AMORTITZAR |
AP- ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
CODI |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AA |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA |
A1 |
ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT I DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES |
A2 |
ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT I LOCAL |
A3 |
ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT, DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES I LOCAL |
A4 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA, DE L'ESTAT, LOCAL I PERSONAL ESTATUTARI INSALUD |
A5 |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
A6 |
ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA I ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA CAIB |
AT |
ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA |
CC |
CONSELL CONSULTIU DE LES ILLES BALEARS |
A7 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA CAIB I CONSELL CONSULTIU DE LES ILLES BALEARS |
A8 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA CAIB I PERSONAL ESTATUTARI IB-SALUT |
A9 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA I LOCAL |
OBSERVACIONS |
|
CODI |
OBSERVACIONS |
DE |
DEDICACIÓ ESPECIAL |
HDE |
HORARI I DEDICACIÓ ESPECIAL |
HE |
HORARI ESPECIAL |
IN |
INCOMPATIBILITAT |
PiP |
PERILLOSITAT I PENOSITAT |
RDT |
RESPONSABILITAT I DIFICULTAT TÈCNICA |
TC-TIPUS DE CONTRACTE |
|
CODI |
TIPUS DE CONTRACTE |
AA |
PER AMORTITZAR |
E |
PERSONAL EVENTUAL |
ETP |
PERSONAL EVENTUAL A TEMPS PARCIAL |
F |
PERSONAL FIX |
F8 |
PERSONAL FIX 8 MESOS |
FD |
PERSONAL FIX DISCONTINU |
FS |
CAP DE SETMANA |
LP |
PERSONAL LABORAL EN PRÀCTIQUES |
M |
DISCAPACITAT |
O |
OBRA O SERVEI |
OTP |
OBRA O SERVEI A TEMPS PARCIAL |
PE |
PRÒRROGA PERSONAL EVENTUAL |
PO |
PRÒRROGA D'OBRA O SERVEI |
SI |
SUBSTITUCIÓ IT |
SJ |
SUBSTITUCIÓ PREJUBILACIÓ |
CODI |
TJ-TIPUS JORNADA |
HE |
HORARI ESPECIAL |
N |
TEMPS COMPLET |
PD |
DISPONIBILITAT HORÀRIA |
TP |
TEMPS PARCIAL |
ALTRES CODIS |
|
CODI |
ALTRES CODIS |
N.L. |
NOMBRE DE LLOCS |
C.ESP. |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
GR |
GRUP |
TR |
TURNICITAT |
N.CAT |
NIVELL DE CATALÀ |
C.ESP-RES. |
COMPLEMENT D'ESPECIAL RESPONSABILITAT |
C.TÈC.ED. |
COMPLEMENT TÈCNIC EDUCATIU |
C. LLOC |
COMPLEMENT DE LLOC |
RD |
RESERVA DE DISCAPACITATS |