Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 109
Bases convocatòria ajudes prevenció incendis 2018
LA JUNTA DE GOVERN LOCAL, EN SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA EL 15 DE NOVEMBRE DE 2018, VA APROBAR LA CONVOCATÒRIA D’AJUDES PER A LA PREVENCIÓ D’INCENDIS FORESTALS I LA PROTECCIÓ DEL PAISATGE RURAL, AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA PER A L’ANY 2018
BDNS ( Identif: 429054)
1. OBJECTE, FINALITAT I ÀMBIT D’APLICACIÓ
L’objectiu d’aquesta convocatòria és donar suport econòmic a les actuacions, les iniciatives i els projectes de les societats i associacions que gestionen vedats de caça del municipi de Sant Josep de sa Talaia i les associacions de propietaris de terrenys forestals o rústics que tinguin com a objectiu la preservació de l’entorn, la conservació del paisatge i la prevenció dels incendis forestals dels terrenys que gestionen en el municipi de Sant Josep de sa Talaia.
La Llei de Bases de Règim Local (Llei 7/85) estableix en el seu article 25 que és competència dels municipis la prevenció i extinció d’incendis. En aquest sentit, el Decret 125/2007 d’incendis forestals de les Illes Balears defineix com actuacions de prevenció d’incendis forestals totes aquelles activitats adreçades a evitar l’inici de l’incendi forestal i a crear les condicions per minimitzar la propagació i limitar al màxim els efectes perjudicials que puguin ocasionar a persones, bens, patrimoni rural i medi ambient en general.
Així mateix, la Llei de Monts (Llei 43/2003) estableix en el seu article 43 que correspon a les administracions públiques competents la responsabilitat de l’organització de la defensa contra incendis forestals i que hauran d’adoptar, de forma coordinada, mesures que condueixin a la prevenció, detecció i extinció dels incendis, independentment de la titularitat dels monts.
Per altra banda, la Llei de Patrimoni Natural i Biodiversitat (Llei 42/2007) estableix, en el seu article 5, que les administracions públiques promouran la participació i les activitats que contribueixin a assolir els objectius de la llei, entre els quals s’inclou la gestió sostenible dels recursos naturals, la preservació de la varietat, singularitat i bellesa dels ecosistemes naturals i del paisatge.
En el mateix sentit, l’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears estableix en el seu article 23 que els poders públics vetllaran per la defensa i la protecció de la naturalesa, del territori, del medi ambient i del paisatge i establiran polítiques de gestió, ordenació i millora de la seva qualitat harmonitzant-les amb les transformacions que es produeixen per l’evolució social, econòmica i ambiental.
Així doncs, el marc normatiu actual estableix de forma clara la responsabilitat de les administracions locals per dur a terme actuacions de prevenció dels incendis forestals i de forma més general la responsabilitat per prendre mesures de gestió sostenible dels recursos naturals i de protecció del paisatge.
El desenvolupament rural (mitjançant la conservació de cultius i neteja de masses forestals) és un element clau en el manteniment del paisatge i en la prevenció dels incendis forestals, i cal destacar que gran part dels terrenys forestals i rurals del municipi de Sant Josep de sa Talaia es troben inclosos en vedats de caça gestionats per societats de caçadors i associacions de veïns o estan inclosos en associacions de propietaris de terrenys forestals o rurals. Aquestes entitats duen a terme actuacions de manteniment de cultius, recuperació d'espais agrícoles degradats que d'altra banda seguirien en estat d'abandonament, neteja de boscos, així com actuacions de millora i protecció de l'entorn on realitzen la seva activitat, afavorint així la conservació del medi ambient, la recuperació d'usos tradicionals i col · laborant en la prevenció d'incendis forestals.
La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia pretén impulsar les actuacions que permetin la preservació del paisatge i del patrimoni natural del municipi, a l’hora que es fomenten les actuacions orientades a la prevenció dels incendis forestals.
2. RÈGIM JURÍDIC
2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 66 de 30 de maig de 2017) i al Pla estratègic de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per a l’any 2018 (BOIB núm. 85, de 10 de juliol de 2018).
Aquesta convocatòria s’exposarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, a la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Josep www.santjosep.org, i serà publicada al BOIB i a la BDNS.
3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA.
Aquesta convocatòria está dotada amb un màxim de 15.000 € a càrrec del pressupost municipal de 2019.
De conformitat amb l’article 56 (tramitació anticipada) del Reglament de Subvencions, la concessió de la present subvenció queda condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de concessió.
La resolució de la concessió d’ajudes es realitzarà durant l’exercici pressupostari 2019, un cop comprobada l’existència de crèdit adequat i suficient.
4. REQUISITS GENERALS
Podran acollir-se a aquesta convocatòria aquelles societats de caçadors i associacions de veïns que gestionin vedats de caça al municipi de Sant Josep de sa Talaia i les associacions de propietaris de terrenys forestals o rústics, i que compleixin els següents requisits:
a) Gestionar terrenys del municipi de Sant Josep de sa Talaia
b) Tenir caràcter no lucratiu
c) Trobar-se el beneficiari al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de sant Josep.
d) No trobar-se el beneficiari incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
e) Acreditació del compliment d'obligacions per reintegrament de subvencions.
f) Estar inscrit en el Registre d’Associacions de l’Ajuntament.
5. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES
Només es consideraran activitats subvencionables aquelles que es realitzin al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que es puguin justificar amb factures i que hagin estat realitzades entre 1 de gener i el 31 d’octubre de l'any 2018. Les activitats objecte de la subvenció són les següents:
a) Sembra i recuperació de conreus: Sembres o recuperacions de conreus de parcel·les identificades cadastralment. Amb la sol·licitud s’ha de lliurar la relació de parcel·les identificades cadastralment i un plànol d’ubicació de les mateixes. S’inclouen en aquest apartat les despeses de personal, maquinària, tractament de residus, compra de llavors o altres productes complementaris i altres despeses relacionades.
b) Millores d’hàbitats: Seran subvencionables les activitats de poda, neteja de camins, treballs forestals, repoblacions forestals, retirades de residus, i altres despeses relacionades, realitzades sempre d’acord amb les instruccions i permisos corresponents per part de les administracions públiques. Amb la sol·licitud s’haurà d’incloure un plànol que assenyali les parcel·les o camins on s’ha realitzat l’actuació.
c) Prevenció d'incendis forestals: Seran subvencionables les actuacions de prevenció d'incendis forestals tals com faixes contra-incendis, dipòsits contra-incendis (per a mitjans d'extinció aeris i terrestres) i actuacions similars, realitzades sempre d’acord amb les instruccions i permisos corresponents per part de les administracions públiques. Amb la sol·licitud s’haurà d’incloure un plànol que assenyali les parcel·les o camins on s’ha realitzat l’actuació. S’inclouen en aquest apartat les despeses de personal, obres, maquinària i altres despeses relacionades.
Totes les activitats per a les quals es sol·liciti la subvenció hauran de disposar dels corresponents permisos, autoritzacions i/o llicències necessaris per a la seva realització.
6. RÈGIM DE LES AJUDES
6.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que reuneixin els requisits exigits en aquesta convocatòria.
6.2. S’estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit del present procediment, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i la pàgina web de l’Ajuntament (www.santjosep.org).
6.3. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i un cop revisades aquestes per l’òrgan instructor, s’exposarà, segons s’estableix a la base 6.2, la llista provisional d’admesos per participar en el procediment així com les ressenyes de les sol·licituds que tenguin algun defecte o hagin de ser esmenades.
Si la sol·licitud i/o documentació presentada té cap defecte, manca alguna documentació o es volen fer al·legacions, la persona interessada disposarà d’un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la data de requeriment, per fer les esmenes que corresponguin. Transcorregut aquest termini sense haver efectuat les esmenes o haver-hi adjuntat la documentació requerida, es considerarà desestimada la seva petició, d’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Un cop passat el termini per a l’esmena de documentació o presentació d’al·legacions i un cop resoltes aquestes per l’òrgan col·legiat, l’òrgan instructor publicarà la llista definitiva d’admesos i exclosos per participar en el procediment.
6.4. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, acompleixin les condicions assenyalades a la base 4.
6.5. Les ajudes objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts per part de qualsevol altre organisme, administració o institució pública o privada. La suma total de les ajudes percebudes per a la mateixa activitat no podrà ser, en cap cas, superior al cost total de l’activitat subvencionada. El beneficiari està obligat a comunicar a l’Ajuntament l’obtenció d’altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic, nacional o internacional, així com de tota entitat o institució privada.
6.6. Les ajudes, no podran ser superiors a les despeses originades per l’activitat objecte d’aquesta convocatòria, sense perjudici de les limitacions pressupostàries. Si el total d’ajudes a concedir superés la consignació pressupostària d’aquesta línia de subvencions, aquestes es distribuiran de forma proporcional, garantint un mínim per a per a tots els sol·licitants amb actuacions subvencionables.
Aquestes subvencions no generen cap dret a l’obtenció d’altres ajuts en exercicis posteriors i, per tant, tampoc no es poden al·legar com a precedent.
7. SOL·LICITUD, DOCUMENTACIÓ I TERMINI DE PRESENTACIÓ.
7.1. Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant el model normalitzat que es pot trobar a l’Annex I. Les instàncies s’adreçaran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i es presentaran en el Registre General de la corporació a Sant Josep o a les dependències municipals de Cala de Bou i de Sant Jordi, o, també, en la forma establerta a l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’ 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de las Administracions Públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: aneira@santjosep.org
7.2. Els sol·licitants, juntament amb la sol·licitud de l’Annex I, han de presentar la documentació següent (originals o fotocòpies compulsades):
a) Còpia del CIF/NIF de l’entitat sol·licitant i còpia del DNI/NIF del representant de l’entitat.
b) Estatuts de l’entitat (en cas de no haver estat presentats en convocatòries anteriors).
c) Compte justificatiu, el qual haurà de contenir una memòria d’actuació i una memòria econòmica amb el detall previst a l’article 72 del RLGS .
d) Originals o fotocòpies compulsades de les factures o documents que justifiquin les despeses realitzades.
e) Justificant de pagament de les factures (certificat de l’empresa proveïdora, extracte bancari)
f) Model de sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, disponible a les oficines municipals. (en cas de no haver estat presentat amb anterioritat)
g) Declaració responsable, de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (vegeu annex II).
h)Declaració responsable de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals del sol·licitant, que siguin necessàries (vegeu annex IV).
I)Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur (annex III).
j) Declaració responsable del compliment d'obligacions per reintegrament de subvencions (annex II)
k) Declaració responsable sobre la situació relativa a l’IVA del sol·licitant (annex V)
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
La presentació de la sol·licitud suposa l’acceptació, per part de la persona interessada, de les prescripcions contingudes en la convocatòria corresponent.
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessària per resoldre l’expedient.
7.3. Termini de presentació.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies comptats a partir del dia següent de la publicació del extracte de la convocatòria al BOIB.
8) QUANTIA DE LES AJUDES I CRITERIS DE VALORACIÓ
8.1) Quantia de les ajudes
La quantia de les subvencions podrà ser del 100% del cost de l’activitat, sempre i quan l’import de l’ajuda, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes, no superi el cost de l’activitat per la qual es sol·licita la subvenció. En cap cas serà subvencionable el pagament d’impostos, taxes o tributs.
En qualsevol cas, l’import màxim de la subvenció per a cada entitat serà de 9.000 €
En cas que les sol·licituds formulades que compleixin els requisits superin la quantitat disponible, es distribuirà el fons de manera proporcional a la puntuació obtinguda segons els criteris de valoració establerts en aquestes bases, garantint un mínim per a per a tots els sol·licitants amb actuacions subvencionables.
8.2) Criteris de valoració.
Els criteris per a la valoració de les sol·licituds serà el següent (màxim de 60 punts):
a) Qualitat de les activitats realitzades: Puntuació màxima 20 punts
a.1) Sembres i recuperació de conreus: 10 punts
a.2) Millora d’hàbitats: 15 punts
a.3) Prevenció d'incendis forestals: 20 punts
b) Nombre de socis de l’entitat: Fins a 20 punts
c) Superfície de terreny: Fins a 20 punts
L’apartat c) es refereix a la superfície del vedat de caça o a la superfície dels terrenys que formen part de l’associació en el municipi de Sant Josep de sa Talaia
9. ÒRGAN COL·LEGIAT
L’òrgan col·legiat realitzarà, a partir d’un informe del tècnic de l’Àrea de Medi Ambient, la valoració tècnica de les sol·licituds i elaborarà la proposta de resolució de concessió, la qual, a través de l’òrgan instructor, s’elevarà a l’òrgan resolutori per a la concessió de les subvencions. L’òrgan instructor té atribuïdes les següents funcions:
a) Examinar les sol·licituds, la documentació presentada i l’informe tècnic i comprovar les dades en virtut de les quals s’haurà d’adoptar la resolució.
b) Analitzar i valorar les sol·licituds i l’informe tècnic d’acord amb els criteris establerts en aquesta convocatòria.
c) Requerir als sol·licitants la correcció o millora de les seues sol·licituds, si s’escau.
d) Formular la proposta de concessió de subvencions corresponent i elevar-la a l’òrgan competent per a la seva resolució.
e) Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i aplicació d’aquesta convocatòria.
10. INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ
10.1. L’òrgan instructor del procediment serà personal administratiu del Departament de Medi Ambient, que té atribuïdes les funcions establertes a l’article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.
L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional concedint un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, perquè les persones interessades puguin presentar-hi al·legacions, si és el cas.
Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l’òrgan instructor, amb l’informe previ de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva que dirigirà a l’òrgan competent per resoldre, que dictarà resolució definitiva amb la llista de sol·licitants que hagin obtingut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb l’exposat a la base 6.2.
10.2. L’òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l’article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l’article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l’article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l’article 17 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.
El termini per a la resolució i notificació del procediment és d’un mes des de la data de finalització del termini per a presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria
La resolució ha d’especificar els següents aspectes: beneficiari; import de l’activitat que se subvenciona; quantia de l’ajuda; partida pressupostària a la qual s’aplica;
11. PUBLICITAT DELS PROJECTES SUBVENCIONATS
Cada entitat beneficiària d’una subvenció reflectirà, en les activitats que realitzi, la col·laboració de la Corporació i s’expressarà que ha estat subvencionada per l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
La persona o entitat beneficiària haurà de donar adequada publicitat al caràcter públic del finançament del programa, activitat, inversió o actuació objecte de subvenció. Les mesures de difusió poden consistir en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent, així com en llegendes relatives al finançament públic en cartells, plaques commemoratives, materials impresos, mitjans electrònics o audiovisuals, o bé, en mencions realitzades en mitjans de comunicació o altres que resultin adequades a l'objecte subvencionat i d'eficàcia equivalent a les esmentades.
12. FACTURA JUSTIFICATIVA
12.1. Les factures originals i altres documents de valor probatori equivalent han de ser estampillats per l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i s’ha d’indicar l’import de la factura que justifica la subvenció.
12.2. S’haurà d’acreditar el pagament de la factura justificativa amb anterioritat a la finalització del període de sol·licitud de la subvenció.
3. El pagament de la factura s’acreditarà de la següent manera:
L’acreditació de l’abonament de la despesa del projecte s’ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s’indica, depenent dels mitjans de pagament que s’hagin utilitzat:
a. Pagament en efectiu: factura, signada i segellada pel proveïdor, en la qual s’ha d’especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l’expressió «rebut en metàl·lic», «pagat en metàl·lic», «pagat» o similar . Sota la signatura hi ha de figurar el nom, els llinatges i el número de document d’identitat de la persona que signa.
b. Pagament mitjançant targeta de crèdit:
— Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta.
— Tiquet de compra i resguard del pagament amb targeta en cas que no figuri en el tiquet de compra.
— Extracte del compte en què figuri el càrrec de pagament amb targeta. L’extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què, com a mínim, consti el titular i el número de compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l’import i la data de l’operació.
c. Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:
d. Pagament mitjançant xec nominatiu:
e. Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l’entitat bancària que contengui el titular i el número de compte en què s’ha carregat l’efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l’efecte mercantil, l’import de la lletra de canvi i la data d’emissió de la lletra i de l’abonament per part del lliurat.
f. Pagament mitjançant domiciliació bancària:
Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s’ha fet el càrrec i l’ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l’import i la data de l’operació.
13) PAGAMENT DE L’AJUDA
El pagament de la subvenció aprovada només es podrà fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent.
14) RÈGIM DE RECURSOS
Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar els recursos previstos en la legislació vigent. Aquests són els següents, alternativament:
El recurs de reposició potestatiu davant l’òrgan que va dictar la resolució, en el termini d’un mes, a comptar a partir del dia següent al de la notificació d’aquesta. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, a comptar a partir del dia següent al de la desestimació presumpta.
El recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, a comptar a partir del dia següent al de la notificació de la resolució.
15) GRADUCACIÓ DELS INCOMPLIMENTS
L'incompliment de qualsevol de les condicions imposades amb motiu de la concessió de les subvencions en els termes que estableix l'article 37 de la LGS o el seu compliment extemporani, quan el compliment total de les condicions o el del termini fos determinant per a la consecució de la fi públic perseguit, serà causa de pèrdua total del dret i de reintegrament, si és el cas.
Fora dels casos expressats en el paràgraf precedent, el compliment parcial de les condicions o la realització en termini de només una part de l'activitat, sempre que s'acrediti una actuació de la persona o entitat beneficiària inequívocament tendent a la satisfacció dels compromisos o es degués a força major, donarà lloc al pagament parcial de la subvenció o, si escau, al reintegrament parcial aplicant la proporció en què es trobi l'activitat realitzada respecte de la total.
16) DIFERÈNCIES ENTRE VERSIONS
En cas de diferències entre les versions en català i castellà d’aquesta convocatòria, es prendrà com a vàlida la versió en català.
ANNEX I.- MODEL DE SOL·LICITUD
DADES DE L’ENTITAT
Entitat:.............................................................................................................................................................
CIF:..................................................................... ...................................... ......................................................
Domicili:...........................................................................................................................................................
Localitat:.. ......................................................................... CP: ............................................................
Matrícula del vedat (per vedats de caça):......................... Número de socis: ......................................
Superfície en el municipi de Sant Josep de sa Talaia: ...................................................................................
DADES DEL REPRESENTANT
representada pel Sr/Sra.:.......................................................................................
amb DNI núm:..........................................................................................
Tel:........................................ Tel mòbil:............................................. Fax: .............................................
e-mail:................................................................
EXPOSA
1. Que es vol acollir a la convocatòria de subvencions per a la conservació i protecció del medi rural al municipi de Sant Josep de sa Talaia.
2. Que d’acord amb l’article 5 de les bases que regeixen la present convocatòria d’ajudes, es sol·licita ajuda per (indicar el/els que corresponguin):
(...) a) Sembres i recuperació de conreus
(...) b) Millores d’hàbitats
(...) c) Prevenció d'incendis forestals
3. Que adjunt la documentació següent, d’acord amb l’article 7 de les bases:
a) Còpia del CIF/NIF de l’entitat sol·licitant i còpia del DNI/NIF del representant de l’entitat.
b) Estatuts de l’entitat (en cas de no haver estat presentats en convocatòries anteriors).
c) Memòria descriptiva amb detall de les actuacions realitzades i ubicació de les mateixes, incloent la informació especificada a l’article 5 i relacionada amb les activitats per a les quals es sol·licita la subvenció.
d) Originals de les factures o documents que justifiquin les despeses realitzades.
e) Justificant de pagament de les factures (certificat de l’empresa proveïdora, extracte bancari)
f) Model de sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, disponible a les oficines municipals. (en cas de no haver estat presentat amb anterioritat)
g) Declaració responsable, de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (vegeu annex II).
h) Declaració responsable de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals del sol·licitant, que siguin necessàries (vegeu annex IV).
I) Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur (annex III).
j) Declaració responsable del compliment d'obligacions per reintegrament de subvencions (annex II).
4. Que accepta íntegrament les condicions de la convocatòria i que les dades presentades són correctes.
Per això, DEMANO:
La subvenció per les actuacions esmentades.
________________________, a _____ d _____________________ de 20____
(Signatura)
SR. ALCALDE DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
ANNEX II.- MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE
El Sr/Sra.:..................................................................................................
amb DNI múm:..........................................................................................
Tel:........................................ Tel mòbil:............................................. Fax: .............................................
e-mail:................................................................
En representació de
L’entitat:....................................................................................................
amb CIF:...................................................................................................
DECLARA
________________________, a _____ d _____________________ de 20____
(Signatura)
ANNEX III.- MODEL DE DECLARACIÓ D’ALTRES AJUDES
El Sr/Sra.:.......................................................................................
amb DNI múm:..........................................................................................
Tel:........................................ Tel mòbil:.............................................
e-mail:................................................................
En representació de
L’entitat:....................................................................................................
amb CIF:...................................................................................................
DECLARA (Marcar la que correspongui)
1. ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtingut subvenció d’altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre’n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
2. ( ) Que he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d’altres entitats:
Organisme |
Tipus d’ajut |
Data sol·licitud |
Quantitat sol·licitada |
Quantitat concedida |
Observacions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l’activitat subvencionable.
( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
________________________, a _____ d _____________________ de 20____
(Signatura)
ANNEX IV.- MODEL AUTORITZACIÓ COMPLIMENT OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I SEGURETAT SOCIAL
AUTORITZACIÓ PER OBTENIR INFORMACIÓ SOBRE EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I SEGURETAT SOCIAL
SOL·LICITANT:
CIF:
REPRESENTAT PER:
NIF:
ADREÇA:
POBLACIÓ:
TELÈFON:
AUTORITZ expressament
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i amb la Seguretat Social informació relativa al compliment de les obligacions tributàries de la persona o entitat sol·licitant.
Sant Josep de sa Talaia, de de 2016
(signatura)
Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, cal presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d’acord amb l’article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny)
ANNEX V Declaració responsable sobre la situació relativa a l’IVA de l’entitat representada
Dades del sol·licitant
Nom:
NIF:
Dades del representant del sol·licitant
Nom i llinatges:
Document d’identitat:
Dades a l’efecte de notificacions
Adreça:
Població: Codi postal:
Adreça electrònica: Telèfon:
DECLAR:
Que, respecte de l’IVA de les factures presentades per justificar la subvenció, la situació de l’entitat beneficiària és la següent:
( )Som consumidors finals i NO ens el podem deduir.
( )No som consumidors finals i ens el podem deduir fins al ___ % [si no es concreta cap xifra, s’entén el 100 %].
Sant Josep de sa Talaia, ......de.......... de 2017
[rúbrica]