Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 13458
Informació pública de la modificació de crèdit 14-2018, transferència de crèdits
(exp. AE 1068/2018)
A la intervenció d'aquest ajuntament, d'acord amb allò que disposa l’article 179.4 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, s’exposa al públic, a l’efecte de reclamacions, l'expedient de modificació de crèdit 14-2018, transferència de crèdits (despeses: interessos i comissions, serveis de grua, manteniment de vehicles, transports i tractament de residus, i quotes seguretat social; finançament: de recollida de residus urbans i de taxa de incineració) aprovat inicialment pel ple de l'ajuntament en sessió de 27 de desembre de 2018.
Les persones interessades que estiguin legitimades segons allò que disposa l'art. 170 del RDL 2/2004, de 5 de març, i pels motius taxativament enumerats a l'apartat 2 d'aquest article, poden presentar reclamacions i suggerències, amb subjecció als següents tràmits:
a) Termini d'exposició pública: quinze dies a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) Oficina de presentació: registre general, Casa Consistorial, C/ Petit, 1, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 h).
c) Òrgan davant el qual s'ha de reclamar: ple de l'ajuntament.
L'expedient es considerarà definitivament aprovat si durant el termini d'exposició pública no es presenten reclamacions.
Alaró, 28 de desembre de 2018
La 2a. tinenta de batle i batlessa acctal.,
Aina Sastre Bestard