Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 13455
Informació pública projecte decret modificació decret 10/2015 eleccions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució de la consellera de Presidència de 20 de desembre de 2018 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret de modificació del Decret 10/2015, de 13 de març, pel qual es regulen els mitjans materials que s'han d'utilitzar en les eleccions al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d'Eivissa

Antecedents

  1. En data 26 d’octubre de 2018, la secretària general de la Conselleria de Presidència va emetre una memòria justificativa relativa a la necessitat d’iniciar la tramitació del Projecte de decret de modificació del Decret 10/2015, de 13 de març, pel qual es regulen els mitjans materials que s'han d'utilitzar en les eleccions al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d'Eivissa.

  2. El mateix 26 d’octubre de 2018, la consellera de Presidència, d’acord amb l’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, va dictar la resolució d’inici de la tramitació del Projecte de decret de modificació del Decret 10/2015, de 13 de març, pel qual es regulen els mitjans materials que s'han d'utilitzar en les eleccions al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d'Eivissa.

Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent

RESOLUCIÓ

  1. Sotmetre el Projecte decret de modificació del Decret 10/2015, de 13 de març, pel qual es regulen els mitjans materials que s'han d'utilitzar en les eleccions al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d'Eivissa a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, perquè el puguin consultar, a les oficines de la Secretaria General de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma), i també en l’apartat de la Secretaria General de la pàgina web de la mateixa Conselleria (<http://sgcpres.caib.es/>) i a la web Participació Ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.

  2. Fixar el termini d’informació pública fins dia 25 de gener de 2019. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i s’han d’adreçar a la Secretaria General de la Conselleria de Presidència.

  3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics a la web Participació Ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2.f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web contenguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l’òrgan responsable de tramitar el Projecte d’ordre ha d’emetre la diligència corresponent.

  4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 20 de desembre de 2018

La consellera de Presidència

Pilar Costa i Serra