Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 13135
Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública de 17 de desembre de 2018, per la qual es modifica l’Acord que estableix les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral al Consell de Mallorca
La consellera executiva de Modernització i Funció Pública, en data 17 de desembre de 2018, ha dictat la resolució següent:
«Fets
El dia 21 de juliol de 2016 es va aprovar a la Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca l’Acord que estableix les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral al Consell de Mallorca, que es va publicar en el BOIB núm. 125 d’1 d’octubre de 2016.
El dia 23 de març de 2017 es va aprovar a la Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca una modificació d’aquest Acord i es va publicar en el BOIB núm. 47 de 20 d’abril de 2017.
El dia 29 de novembre de 2018 la Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca va aprovar la modificació del punt 3 l’Acord, que fa referència a la vigència i denuncia de l’Acord.
Per tot això, d’acord amb les atribucions conferides a l’article 9 del vigent Decret de la Presidència del Consell pel qual es determina l’organització del Consell Insular de Mallorca, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la modificació del punt 3 de l’Acord que estableix les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral al Consell de Mallorca, de manera que,
allà on diu:
"3. VIGÈNCIA I DENUNCIA DE L'ACORD
Aquest Acord té vigència fins a la signatura de l'Acord global en matèria de selecció i planificació de recursos humans, amb una vigència màxima de dos anys."
ha de dir:
"3. VIGÈNCIA I DENUNCIA DE L'ACORD
Aquest Acord té vigència fins a la signatura de l'Acord global en matèria de selecció i planificació de recursos humans."
2. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica del Consell Insular de Mallorca.
Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.
Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.»
Palma, 17 de desembre de 2018
Per delegació de la Consellera Executiva de Modernització i Funció Pública,
El Secretari Tècnic del departament
(Resolució de 20 de juliol de 2015, BOIB núm. 117, de 4 d’agost de 2015)
Joan Gaspar Vallori Guayta