Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 12769
Resolució de la directora de l’ATIB per la qual s’esmena l’errada detectada en la publicació de l’Acord del Consell General de l’ATIB de 25 d’octubre de 2018, pel qual s’aprova la modificació MF/5820/JUN/2018 de la relació de llocs de feina corresponent al personal funcionari de l’Agència Tributària de les Illes Balears (edicte núm. 11281, BOIB 137, d’1 de novembre de 2018)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En el BOIB núm. 137, d’1 de novembre de 2018 (núm. edicte 11281) es va publicar l’Acord del Consell General de l’ATIB de dia 25 d’octubre de 2018 pel qual s’aprova la modificació MF/5820/JUN/2018 de la relació de llocs de feina corresponent al personal funcionari de l’Agència Tributària de les Illes  Balears

2. Posteriorment s’ha detectat una errada en aquesta publicació consistent en l’omissió de les funcions corresponents al lloc de treball F0114000C, Cap de Servei d’Informació de procediments tributaris.

Fonaments de dret

L’article 109.2 de la Llei 39/2015, 1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, segons el qual les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet  o aritmètics existents en els seus actes. 

Por tot això, 

Resolc

1. Rectificar l’errada continguda a l’edicte núm. 11281 del BOIB núm. 137, d’1 de novembre de 2018, en el sentit de afegir les funcions corresponents al lloc F0114000C, Cap de Servei d’Informació de procediments tributaris, amb la redacció següent:

FUNCIONS DEL CAP DEL SERVEI D’INFORMACIÓ DE PROCEDIMENTS TRIBUTARIS F0114000C

Sota la dependència de l’Administrador/a Tributari/ària li correspon:

- Programar i desenvolupar accions d’informació i assistència als contribuents.

- Col·laborar en el manteniment de la pàgina web en l’actualització dels seus continguts.

- Contestar les sol·licituds d’informació tributària formulades pels contribuents, especialment les fetes través de la WEB.

- Coordinar la venda d’impresos, el registre de l’ATIB i altres serveis d’atenció al contribuent.

- Coordinar i dirigir les actuacions relatives a notificacions d’expedients tributaris.

- Fer el seguiment i coordinar la tramitació de certificats digitals pels usuaris.

- Supervisar i controlar la feina i el rendiment del personal del servei.

- Dur a terme qualsevol altra que pugui ser encomanada pel superior dins el marc material o funcional establert a l’article 6 de l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 22 de desembre de 2016 per la qual es regula l’estructura organitzativa i funcional de l’Agència Tributària de les Illes Balears.

 2. Publicar el contingut íntegre d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 5 de desembre de 2018

La directora de l’Agència Tributària de les Illes Balears

M. Antònia Truyols Martí